PDA

View Full Version : Mayweather vs Cotto *Spoilers*



T15Boxing
06-05-2012, 06:54
Wat een mooi gevecht. Ik heb nog geen links voor beelden maar ik dacht we praten er alvast over. Mayweather begint steeds ouder te worden maar zijn gevechten worden steeds beter. Cotto heeft het hem moeilijk gemaakt en imo 3 rondes of zelfs meer gewonnen. Nu vraag ik me dus echt af hoe Pacquiao eruit ziet 9 Juni tegen Bradley. Op dit moment Floyd vs Pac= geen idee?

Djoggo
06-05-2012, 11:02
kom op man floyd gaat manny boksles geven, vandaag hebben we al een voor proefje gezien. outside kon cotto niks door mayweather's reach en skills. wat denk je dat met pac man gaat gebeuren ? hopelijk komt het gevecht nu. mrja zal me niks verbazen als manny na het zien van dit gevecht helemaal twijfelt. (nadat hij tegen een counter puncher zoals marquez al een best boksles kreeg)

Yojimbo
06-05-2012, 11:44
nondeju wat is floyd goed >.<

Anderson
06-05-2012, 12:04
Floyd was zeker goed maar ik wist wel dat Cotto te langzaam was voor Floyd een verassing is het niet.

Ch3f1
06-05-2012, 12:30
Maywheater was weer superieur vooral de eerste helft van de partij. Wel zat hij tussen enkele rondes behoorlijk stuk en kon hij duidelijk niet constant leveren onder de continue druk van Cotto. Was geweldig om te zien hoe Cotto als underdog zich toch op wilskracht terugvocht in de partij. Een partij die in eerste instantie weinig spanning in zich had, vanwege het eenrichtingsverkeer. Cotto was bij het ingaan van de laatste ronde stukken fitter dan Mayweather, die dan wel weer profiteerde van het geforceerd jagen van Cotto. Eind conclusie Mayweather heeft er toch een aantal ronden hard voor moeten werken en zelfs bij deze bovennatuurlijke bokser gaan de jaren dan toch tellen. Mooie partij vooral de tweede helft.

Minotauro
06-05-2012, 12:54
Manny is te snel man, die man is een ghost.

Ch3f1
06-05-2012, 12:58
Manny is te snel man, die man is een ghost.

Die partij gaat er toch niet komen, so stop dreaming!

Minotauro
06-05-2012, 13:13
Die partij gaat er toch niet komen, so stop dreaming!

Oké Bob Arum...

Wiseguy
06-05-2012, 13:33
Manny is te snel man, die man is een ghost.

Jij denkt dat Manny sneller is dan Mayweather?

Minotauro
06-05-2012, 13:57
Jij denkt dat Manny sneller is dan Mayweather?

Ja

Fightfan
06-05-2012, 14:15
Maywheater was weer superieur vooral de eerste helft van de partij. Wel zat hij tussen enkele rondes behoorlijk stuk en kon hij duidelijk niet constant leveren onder de continue druk van Cotto. Was geweldig om te zien hoe Cotto als underdog zich toch op wilskracht terugvocht in de partij. Een partij die in eerste instantie weinig spanning in zich had, vanwege het eenrichtingsverkeer. Cotto was bij het ingaan van de laatste ronde stukken fitter dan Mayweather, die dan wel weer profiteerde van het geforceerd jagen van Cotto. Eind conclusie Mayweather heeft er toch een aantal ronden hard voor moeten werken en zelfs bij deze bovennatuurlijke bokser gaan de jaren dan toch tellen. Mooie partij vooral de tweede helft.

Ik denk eerder dat Floyd niet moe was maar dat hij mee ging in het spel van Cotto. Want steeds als Floyd de afstand nam raakte hij Cotto erg duidelijk, zuiver en makkelijk.

De 12e ronde werd Cotto goed geraakt met meerdere power punches.
Mayweather heeft op 2 ronden na alle rondes op zijn naam gezet.

Ik vond Cotto super goed vechten op zijn natuurlijke gewicht en Mayweather super goed vechten boven zijn natuurlijke gewicht.

Het is wel veelzeggend dat Mayweather al zijn partijen duidelijk en ruim wint.
Mooi te zien ook hoe beiden elkaar respecteerden. Dit omdat Mayweather dit nogal eens vergeet.

Wiseguy
06-05-2012, 14:16
Ja

Eehm nee, Mosley en ik zijn het niet met je eens.

http://boxingfury.com/shane-mosley-says-mayweather-is-faster-than-pacquiao/

Wiseguy
06-05-2012, 14:21
Vechters die zowel tegen pacman als Floyd hebben gevochten geven allemaal aan dat Floyd zou winnen.

http://www.dailymail.co.uk/sport/boxing/article-2088233/Floyd-Mayweather-beat-Manny-Pacquiao-says-Ricky-Hatton.html

http://www.abs-cbnnews.com/sports/11/14/11/marquez-favors-mayweather-over-pacquiao

slee
06-05-2012, 14:22
Pacquiao is zekeer sneller dan Mayweather. Mayweather heeft een betere verdediging.

Ch3f1
06-05-2012, 14:24
Ik denk eerder dat Floyd niet moe was maar dat hij mee ging in het spel van Cotto. Want steeds als Floyd de afstand nam raakte hij Cotto erg duidelijk, zuiver en makkelijk.

De 12e ronde werd Cotto goed geraakt met meerdere power punches.
Mayweather heeft op 2 ronden na alle rondes op zijn naam gezet.

Ik vond Cotto super goed vechten op zijn natuurlijke gewicht en Mayweather super goed vechten boven zijn natuurlijke gewicht.

Het is wel veelzeggend dat Mayweather al zijn partijen duidelijk en ruim wint.
Mooi te zien ook hoe beiden elkaar respecteerden. Dit omdat Mayweather dit nogal eens vergeet.

Ik heb Floyd toch echt wel zwaar met z'n mond open zien ademen, maar goed verder werd naar mate de partij vorderde de verschillen relatief kleiner. Eén ronde volgens mij was dat ronde 7 zette Cotto zelfs op z'n naam vanuit buitenafstand en achteruit boksend, totaal tegen het spelbeeld in. Hij sloot die ronde af met een staaltje duik en slip werk met z'n handen laag wat je Floyd meestal ziet doen.

Verder deel ik je mening over de prestaties van beide heren.

Fightfan
06-05-2012, 15:50
Ik heb Floyd toch echt wel zwaar met z'n mond open zien ademen, maar goed verder werd naar mate de partij vorderde de verschillen relatief kleiner. Eén ronde volgens mij was dat ronde 7 zette Cotto zelfs op z'n naam vanuit buitenafstand en achteruit boksend, totaal tegen het spelbeeld in. Hij sloot die ronde af met een staaltje duik en slip werk met z'n handen laag wat je Floyd meestal ziet doen.

Verder deel ik je mening over de prestaties van beide heren.

Klopt dat hij zo ademde, maar hij had ook een bloedneus.
Ik vond wel dat Cotto supergoed vocht en ik had verwacht dat het verschil groter zou zijn.

Ch3f1
06-05-2012, 16:22
Ik las ergens dat Cotto direct na de partij is afgevoerd naar het ziekenhuis, wie weet meer? Heeft iemand een linkje van het post-fight-interview met Mayweather?

Minotauro
06-05-2012, 16:56
Wat een onzin. Hatton werd gesloopt in 2 ronden door Pacquiao, volgens mij had Floyd er 10 of 11 nodig? Marquez kan ik begrijpen..

Facade
06-05-2012, 21:45
Ik vond Mayweather toch net iets minder scherp dan normaal en dat maakte de partij ook spannend om naar te kijken. Of dat nou komt door leeftijd (?) of door Cotto weet ik niet, maar het was vet in ieder geval.

Wiseguy
06-05-2012, 21:55
Cotto is gewoon een topper op dit gewicht maar werd alsnog overklast.