PDA

View Full Version : Gokhan Saki vs. Carter Williams? Dit kan toch toch niet?!



RedDawn
06-05-2012, 22:13
Ik lees net op liverkick.com dat GG op 26 mei Gokhan Saki laten uitkomen tegen Carter Williams.

Dat neem je toch niet serieus? Een vechter uit de top 3 tegen iemand die van zijn laatste 7 wedstrijden er 6(!!!) heeft verloren.

Wat wil GG hier mee bereiken? Saki heeft er niets aan, Williams niet en het publiek zeker niet. Ik snap hier niets van!

HalfAmazing
06-05-2012, 22:19
Ik lees net op liverkick.com dat GG op 26 mei Gokhan Saki laten uitkomen tegen Carter Williams.

Dat neem je toch niet serieus? Een vechter uit de top 3 tegen iemand die van zijn laatste 7 wedstrijden er 6(!!!) heeft verloren.

Wat wil GG hier mee bereiken? Saki heeft er niets aan, Williams niet en het publiek zeker niet. Ik snap hier niets van!

Niet zo:crying:man...

Richelieu
06-05-2012, 22:27
Tja, deels mee eens RedDawn, Saki kan en had beter tegen iemand anders gematched worden. Carter Williams heeft niets in te brengen tegen Saki, maar denk dat GG met Williams voor een veilige keuze gaat om Saki weer "back in the game" te brengen na zijn TKO nederlaag tegen Hari.

bryan
06-05-2012, 22:27
Vecht hij nog dan ? vond hem in het begin van zijn carrière wel grappig...maar inderdaad redelijk kansloos

Diz
06-05-2012, 22:40
Kat in het bakkie voor Saki... Williams is gonna be a human punching bag!

Spectaculaire pot zal het vast niet worden maar een slachtpartijtje op zijn tijd kan ook wel eens amusant zijn...

Bromios
06-05-2012, 22:47
opschieten met dat wedkantoor mannen. Gratis vcash !!

Soulbringer320
07-05-2012, 00:31
opschieten met dat wedkantoor mannen. Gratis vcash !!

X2

anthony kane
07-05-2012, 01:00
vindt dit ook echt zonde hoor !!! Saki is echt een van de beste vechters die er rond loopt ... zou hem tegen een Corbett ofzo willen zien of Ramazan maar dit is 3x niks ... zie je wel vaker bij GG galas de licht gewichten partijen zijn altijd top .. maar hun HW staan vaak tegen koekebakkers

Peacey
07-05-2012, 01:58
Snap niet dat iedereen zo vol lof over die Saki is, ok het is een goede vechter, kan het menig zwaargewicht moeilijk maken, maar elke partij waar het toe deed, tegen de echte toppers gaf hij niet thuis. Bonjasky, Aerts, Hari. Dat is de top en heb je geen van hun kunnen verslaan, dan kan hij zich meten in de subtop tegen verhoeven, silva en zemmelman.

quagmire
07-05-2012, 02:05
Zemmelman? haha waarom dat?

raveboy
07-05-2012, 02:23
Snap niet dat iedereen zo vol lof over die Saki is, ok het is een goede vechter, kan het menig zwaargewicht moeilijk maken, maar elke partij waar het toe deed, tegen de echte toppers gaf hij niet thuis. Bonjasky, Aerts, Hari. Dat is de top en heb je geen van hun kunnen verslaan, dan kan hij zich meten in de subtop tegen verhoeven, silva en zemmelman.

Dus eigenlijk gaven ze Badr Hari een makkelijke tegenstander als laatste partij?
Wie hebben er allemaal nog meer verloren van Badr Hari en Bonjasky en Peter Aerts? alleen maar pannekoeken?
Hij staat niet voor niets tegen die vechters.
Op een GG gala is het gewoon ruk qua tegenstanders, dat is inmiddels al bekend, maar daar buiten wint hij van alle subtoppers en kan het de toppers moeilijk maken, maar door zijn lengte niet winnen.
Hij is echt zo'n vechter die volgens mij door zijn lengte tussen de twee klasses in zit, maar om hem nu tegen de subtoppers te zetten schiet ook niet meer op, daar is ie gewoon te goed voor.

Peacey
07-05-2012, 02:41
Dus eigenlijk gaven ze Badr Hari een makkelijke tegenstander als laatste partij?
Wie hebben er allemaal nog meer verloren van Badr Hari en Bonjasky en Peter Aerts? alleen maar pannekoeken?
Hij staat niet voor niets tegen die vechters.
Op een GG gala is het gewoon ruk qua tegenstanders, dat is inmiddels al bekend, maar daar buiten wint hij van alle subtoppers en kan het de toppers moeilijk maken, maar door zijn lengte niet winnen.
Hij is echt zo'n vechter die volgens mij door zijn lengte tussen de twee klasses in zit, maar om hem nu tegen de subtoppers te zetten schiet ook niet meer op, daar is ie gewoon te goed voor.

Eigenlijk heeft Badr een makkie gehad ja zijn laatste partij.
Was toch ook duidelijk hoe kinderlijk eenvoudig Saki overklast werd door Badr.
Wint hij van elke subtopper? van wie dan?
Imo heeft hij van 2 subtoppers gewonnen en dat zijn Manhoef en Guidon en misschien Roche, ook daar had hij moeite mee.
De rest zoals die Kemayo, Stolzenbach, Jaideep en Falin dat is geen eens suptop, dat hangt eronder.
Welke topper heeft hij het moeilijk gemaakt? Hij verliest van een 40-jarige Aerts, Bonjasky finished hem easy, en van badr kreeg ie kickbox les.
Saki staat gewoon bovenaan de subtop. Klaar.

raveboy
07-05-2012, 06:35
Saki staat gewoon bovenaan de subtop. Klaar.

Dat zeg ik dus.

Kemal
07-05-2012, 06:48
WAR SAKI! :)

MMAFAN-1122
07-05-2012, 07:49
Saki topvechter. Slechte zaak van Glory dat ze hem tegen Williams zetten, Saki verdiend een betere tegenstander...

Leventdepevent
07-05-2012, 07:55
precies wat harmen zegt, weer ff rustig inbrengen en geen risico nemen op het eigen gala. wel een volledige mismatch natuurlijk

MMAFAN-1122
07-05-2012, 08:23
opschieten met dat wedkantoor mannen. Gratis vcash !!

X3 Waar is ons VCash eigelijk???

Mattie73
07-05-2012, 10:27
Ik lees net op liverkick.com dat GG op 26 mei Gokhan Saki laten uitkomen tegen Carter Williams.

Dat neem je toch niet serieus? Een vechter uit de top 3 tegen iemand die van zijn laatste 7 wedstrijden er 6(!!!) heeft verloren.

Wat wil GG hier mee bereiken? Saki heeft er niets aan, Williams niet en het publiek zeker niet. Ik snap hier niets van!


Dit is helaas het gevolg van de splitsing die plaats heeft gevonden tussen enerzijds Showtime/K1 en anderzijds Glory. Jammer en slecht voor de sport.

rembrandt
07-05-2012, 10:49
Eigenlijk heeft Badr een makkie gehad ja zijn laatste partij.
Was toch ook duidelijk hoe kinderlijk eenvoudig Saki overklast werd door Badr.
Wint hij van elke subtopper? van wie dan?
Imo heeft hij van 2 subtoppers gewonnen en dat zijn Manhoef en Guidon en misschien Roche, ook daar had hij moeite mee.
De rest zoals die Kemayo, Stolzenbach, Jaideep en Falin dat is geen eens suptop, dat hangt eronder.
Welke topper heeft hij het moeilijk gemaakt? Hij verliest van een 40-jarige Aerts, Bonjasky finished hem easy, en van badr kreeg ie kickbox les.
Saki staat gewoon bovenaan de subtop. Klaar.

Welke tegenstander heeft Badr eigenlijk? Badr vecht binnenkort toch ook ergens, is er al iets bekend over zijn tegenstander.
Ik vond die Carter vroeger wel een beuker zag Williams laatst nog winnen in Romania, gevaarlijk partij voor Saki, als Saki wint zegt iedereen ja logisch als hij verliest maakt Carter Williams in een keer naam.

Ik had Saki liver tegen Corbet gezien.

mario the count
07-05-2012, 10:50
Dit is helaas het gevolg van de splitsing die plaats heeft gevonden tussen enerzijds Showtime/K1 en anderzijds Glory. Jammer en slecht voor de sport.

+1, het duurt maar even voordat we straks de discussie krijgen dat de champ van K1 geen echte champ is omdat niet alle topvechters in de K1 vechten maar ook bij GG en vice versa. Ik zie ze liever allemaal in 1 toernooi. Nou staan er wat mij betreft qua zwaargewichten in de K1 betere vechters dan bij GG. Hari, bonjasky en ghita dan vooral. Saki en zimmerman hadden daar eigenlijk tussen moeten staan. Een voordeel is dat mocht overeem weer gaan kickboksen het waarschijnlijk K1 wordt en geen GG gezien hun relatie tegenwoordig. Ik zie overeem ook nog steeds als een van de beste kickboksers. Doet spong trouwens ook mee in de K1?

mario the count
07-05-2012, 10:51
Welke tegenstander heeft Badr eigenlijk? Badr vecht binnenkort toch ook ergens, is er al iets bekend over zijn tegenstander.
Ik vond die Carter vroeger wel een beuker zag Williams laatst nog winnen in Romania, gevaarlijk partij voor Saki, als Saki wint zegt iedereen ja logisch als hij verliest maakt Carter Williams in een keer naam.

Ik had Saki liver tegen Corbet gezien.

Als ik het goed heb moet hij tegen anderson braddock silva, moet geen probleem zijn voor badr.

adenane
07-05-2012, 10:56
Welke tegenstander heeft Badr eigenlijk? Badr vecht binnenkort toch ook ergens, is er al iets bekend over zijn tegenstander.
Ik vond die Carter vroeger wel een beuker zag Williams laatst nog winnen in Romania, gevaarlijk partij voor Saki, als Saki wint zegt iedereen ja logisch als hij verliest maakt Carter Williams in een keer naam.

Ik had Saki liver tegen Corbet gezien.

Badr vecht tegen Anderson Silva (http://en.wikipedia.org/wiki/Anderson_Silva_%28kickboxer%29). Jammer dat Saki tegen Williams vecht. Maar aan de andere kant: vind maar eens een zichzelf respecterende vechter die zijn sport serieus neemt en dan 3 weken van te voren (getraind danwel niet getraind) met zijn volle verstand een partij tegen Saki aanneemt.

Maar misschien laat Glory hem nu weer even lekker terugkomen na zijn verlies tegen Hari, weer wat zelfvertrouwen opdoen en mag Saki het proberen tegen de winnaar van Schilt tegen Zimmerman voor de titel...

simtekf1
07-05-2012, 11:34
Jammer want Williams is allang niet meer de belofte die hij eerder was.
Slechte matchup.

MaTo
07-05-2012, 11:39
+1, het duurt maar even voordat we straks de discussie krijgen dat de champ van K1 geen echte champ is omdat niet alle topvechters in de K1 vechten maar ook bij GG en vice versa. Ik zie ze liever allemaal in 1 toernooi. Nou staan er wat mij betreft qua zwaargewichten in de K1 betere vechters dan bij GG. Hari, bonjasky en ghita dan vooral. Saki en zimmerman hadden daar eigenlijk tussen moeten staan. Een voordeel is dat mocht overeem weer gaan kickboksen het waarschijnlijk K1 wordt en geen GG gezien hun relatie tegenwoordig. Ik zie overeem ook nog steeds als een van de beste kickboksers. Doet spong trouwens ook mee in de K1?

Dacht ergens gelezen te hebben dat Spong getekend had! Trouwens denk ik dat Spong de K-1 zou kunnen winnen en dus ook van BADR :) ontopic: vcash op Saki als ik dat weer heb..

mario the count
07-05-2012, 11:43
Dacht ergens gelezen te hebben dat Spong getekend had! Trouwens denk ik dat Spong de K-1 zou kunnen winnen en dus ook van BADR :) ontopic: vcash op Saki als ik dat weer heb..

Als ik kijk hoe spong het tegen overeem deed en steeds beter vecht , en gewend raakt aan het zwaargewicht zijn kan hij idd voor een verassing zorgen. Dan moet hij zich eigen wel volledig op kickboksen blijven focusen, hij is momenteel aan het voorbereiden op zijn eerste MMA partij meen ik.

Peter0711
07-05-2012, 12:51
Carter Williams in een goeie bui is en blijft een gevaar. Helaas laat hij dat weinig zien.

superfreak
07-05-2012, 13:52
Rustig erin brengen snap ik maar. je zou maar van zo een Carter Williams verliezen. Dan is het einde helemaal zoek. haha.

smike
07-05-2012, 14:53
Zo'n matchmaking bij GG verbaasd mij niks... wordt vast weer zo een geweldig toernooi zoals in moskou lol

Ik kan niet wachten op de volgende K1.

Igorvdw
07-05-2012, 15:32
Rustig erin brengen snap ik maar. je zou maar van zo een Carter Williams verliezen. Dan is het einde helemaal zoek. haha.

x 2, Saki zal maar een volle treffer op zijn kaakie mogen ontvangen. :3. Het is niet alsof Carter de ring in gaat om te verliezen, je weet nooit wat er gebeurd.. Maarja kleine kans natuurlijk

lukashenko
07-05-2012, 21:56
Kat in het bakkie voor Saki... Williams is gonna be a human punching bag!

Spectaculaire pot zal het vast niet worden maar een slachtpartijtje op zijn tijd kan ook wel eens amusant zijn...
2x
dat is ook wat pride anders maakte van ufc

micha
08-05-2012, 08:05
WAR SAKI!!!

Wasinho
08-05-2012, 10:20
Ontopic: Niet echt een matchmaking om van te smullen. Denk dat ze Saki inderdaad weer wat zelfvertrouwen willen geven na zijn verlies tegen Badr Hari. Saki is toch wel een hele mooie en goede vechter en denk ik eerlijk gezegd dat hij best een gevaar kan zijn voor de echte toppers (op Badr na) in het zwaargewicht.

Offtopic: Spong kan ook hoge ogen gooien binnen de K-1. Zit veel potentie in en denk dat hij met de nodige ervaring/begeleiding een toekomstig K-1 kampioen kan zijn.

www.vechtsportplus.nl (http://www.vechtsportplus.nl)
http://vechtsportplus.nl/skin/frontend/default/blank/images/logo.jpg

Bobson
08-05-2012, 11:42
Rare match. Voor Saki is er niets te winnen. Bij winst stelt die winst niets voor en bij eventueel verlies staat hij voor schut.

rollermanskunk
08-05-2012, 12:11
Williams is echt geen pannenkoek maar natuurlijk ook weer niet van het kaliber Saki. Of dit een mismatch wordt moeten we maar afwachten. Williams heeft in het verleden aardige resultaten behaald maar zit de laatste paar jaar in een neerwaartse spiraal.

Een paar aardige gevechten in z'n prime (oa McDonald zie video en Bregy) maar ook een paar forse verliespartijen de laatste paar jaar.


http://youtu.be/Ye0fRLyzKyo

blackadder
08-05-2012, 12:14
WAR SAKI!!!

Met twee vingers in de neus nog.

The Company
08-05-2012, 12:18
6-13-1 sinds 2004, dit is nog erger dan Kharitonov vs Miller

Coldcrust
08-05-2012, 12:54
Snap niet dat iedereen zo vol lof over die Saki is, ok het is een goede vechter, kan het menig zwaargewicht moeilijk maken, maar elke partij waar het toe deed, tegen de echte toppers gaf hij niet thuis. Bonjasky, Aerts, Hari. Dat is de top en heb je geen van hun kunnen verslaan, dan kan hij zich meten in de subtop tegen verhoeven, silva en zemmelman.

Hij won o.m. van Spong en Ghita dat zegt toch wel iets denk ik. Zemmelman ken ik niet trouwens

kooivechter
08-05-2012, 13:00
Hij won o.m. van Spong en Ghita dat zegt toch wel iets denk ik. Zemmelman ken ik niet trouwens

ja wilde ik zeggen ghita is absolute wereld top, spong is subtop

marrilia
08-05-2012, 13:45
Dit is weer golden glory op en top...denk dat ze een lijstje hebben metvechters die al een tijd niet goed presteren...voor als een van hun vechters een easy win moet hebbe

MaTo
08-05-2012, 13:52
ja wilde ik zeggen ghita is absolute wereld top, spong is subtop

Waarom is Spong subtop en Ghita wereld top? ontopic: Saki !!!!!!

blackadder
08-05-2012, 16:17
Waarom is Spong subtop en Ghita wereld top? ontopic: Saki !!!!!!
































Omdat het eenzaam aan de top is. Als ze met zijn tweetjes zijn valt dat weg.

Budokan
08-05-2012, 21:32
Badr vecht tegen Anderson Silva (http://en.wikipedia.org/wiki/Anderson_Silva_%28kickboxer%29). Jammer dat Saki tegen Williams vecht. Maar aan de andere kant: vind maar eens een zichzelf respecterende vechter die zijn sport serieus neemt en dan 3 weken van te voren (getraind danwel niet getraind) met zijn volle verstand een partij tegen Saki aanneemt.


Waarom zoeken ze pas 3 weken van tevoren een tegenstander? Dan weet toch iedereen dat je een verliezer zoekt?

kooivechter
08-05-2012, 22:42
[QUOTE=MaTo;1148300]Waarom is Spong subtop en Ghita wereld top? ontopic: Saki !!!!!!
heel simpel omdat spong nog niet absolute wereld top is. spong heeft alleen nog maar van de absolute wereldtop verloren, dus hoor je bij de subtop, en niet de absolute top

MaTo
09-05-2012, 05:00
[QUOTE=MaTo;1148300]Waarom is Spong subtop en Ghita wereld top? ontopic: Saki !!!!!!
heel simpel omdat spong nog niet absolute wereld top is. spong heeft alleen nog maar van de absolute wereldtop verloren, dus hoor je bij de subtop, en niet de absolute top

Gaat gelijk op denk ik,.