PDA

View Full Version : In de boksring met K-1 wereldkampioen Peter Aerts in de strijd tegen kanker



Kemal
07-05-2012, 19:42
In de boksring met K-1 wereldkampioen Peter Aerts in de strijd tegen kanker
Fight cancer start ‘Days of Love its’

Amsterdam, 7 mei 2012 – Bieden op een skydive boven de zuurstofgrens en hiermee het goede doel steunen? Van 7 mei tot 4 juni kan dit: Fight cancer, het label voor jongvolwassenen van KWF Kankerbestrijding, organiseert dan de ‘Days of Love its’. Bij deze online veiling kun je bieden op zogenaamde ‘Love its’: bijzondere belevenissen en producten die het leven mooi maken. Via www.fightcancer.nl (http://www.fightcancer.nl) maak je kans op dezeonce-in-a-lifetime opportunities en steun je hiermee direct de strijd tegen kanker.

De gehele opbrengst van de ‘Love its’ gaat naar Fight cancer: alle samenwerkingspartners hebben namelijk hun aanbiedingen belangeloos ter beschikking gesteld. Naast de skydive van Go Fast komen front row seats op de Amsterdam International Fashion Week binnen handbereik via Supertrash . Ook K-1 wereldkampioen Peter Aerts doet mee en laat de hoogste bieder het opnemen tegen hem in de ring. Naast het beschikbaar stellen van de “Love it” neemt Aerts een van de hoofdrollen in de commercial voor zijn rekening.

‘Love its’ voor iedereen
Andere voorbeelden van ‘Love its’ zijn: een reis naar Londen inclusief diamanten ring van Royal Asscher, een geheel verzorgd 5-gangendiner verzorgd door topchef Sander van Dam bij cateraar Kitchen Deluxe, een snowboard-clinic van Olympisch kampioen Nicolien Sauerbreij, in de boksring met K1-wereldkampioen Peter Aerts, Piet Boon®-stylingadvies, een VIP-groepsarrangement voor het Loveland Festival, een make-over door hair & make-up artist Mari van de Ven, een dagje sidekick naast Jeroen van Inkel, een dagje in de studio van Don Diablo, een kijkje achter de schermen bij The Voice en vliegtickets naar een KLM-bestemming naar keuze. Ook NS, The Dylan Amsterdam, Nyenrode, V&D, G-Star RAW, V&D, Barry Atsma, Gers Pardoel, Sensation, Jan Smit, TW Steel, Travel Counsellors, HTC, Fred van Leer , O’Neill en vele anderen bieden bijzondere ‘Love its’ aan.

Van 7 mei tot 4 juni
De ‘Love its’ worden verspreid over 4 weken geveild viawww.fightcancer.nl en lopen op verschillende momenten af. Om je favoriete ‘Love its’ te scoren, zul je de site dus goed in de gaten moeten houden. De veilingsite wordt gesponsord door partner Pleziro.

Over Fight cancer
Jaarlijks krijgen 95.500 mensen te horen dat ze kanker hebben – dat zijn 11 mensen per uur. Bijna 42.000 mensen sterven jaarlijks als gevolg van kanker. Er is nog altijd veel geld nodig om te zorgen dat kanker niet langer een dodelijke ziekte is. Fight cancer zet zich als jong en eigenzinnig actielabel van KWF Kankerbestrijding in voor wetenschappelijk kankeronderzoek, voorlichting en patiėntbegeleiding. Fight cancer wil jongvolwassenen bewust maken van de noodzaak van kankerbestrijding en roept op om op positieve wijze actie te voeren tegen kanker. Meer informatie vind je op www.fightcancer.nl (http://www.fightcancer.nl)


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HA-Qq7v558c

raveboy
07-05-2012, 19:55
Als ie mij betaald doe ik het wel, maar ik ga echt niet betalen om met hem in de ring te staan haha of het moet bij staan blijven natuurlijk.

Diz
07-05-2012, 21:16
Erg mooi dat Peter zich inzet voor zo'n fantastisch goed doel... Respect voor deze held!

Nelisje
07-05-2012, 23:06
Ik moest stiekem toch wel een beetje heel erg lachen, filmpje is leuk in elkaar gezet.. er moet maar eens een einde komen aan die kankerziekte, er zal geen mens zijn die niemand kent die kanker heeft gehad.. Kanker treft ons allemaal, zijn we het zelf niet dan is het wel een familielid of goede bekende.

de Stiep
07-05-2012, 23:53
Erg mooi dat Peter zich inzet voor zo'n fantastisch goed doel... Respect voor deze held!
x2 en zoals nelisje schrijft, iedereen heeft wel iemand verloren in zijn familie- of vriendenkring aan deze rotziekte.

Pansier
08-05-2012, 00:08
Peter is weer een held!

Ellen
08-05-2012, 00:54
Aerts is top, maar Milton Felter met die blonde pruik vind ik ook EPIC!

MMAFAN-1122
08-05-2012, 09:15
Aerts is top, maar Milton Felter met die blonde pruik vind ik ook EPIC!

Hahaha X2

milton felter
08-05-2012, 09:23
Aerts is top, maar Milton Felter met die blonde pruik vind ik ook EPIC!

he ellen kijk uit jij he hahahah

nee ik vond het een super initiatief dus heb niet getwijfeld en meteen ja gezegt
wij allemaal hebben wel eens een dierbare zien lijden aan deze verschrikkelijke ziekte en hopen wij elke dag dat er een kuur gevonden word dat dit doet laten verdwijnen.

Bobson
08-05-2012, 12:38
Goede zaak. Ik hoop dat dit net zoveel aandacht krijgt in de media als alle negatieve dingen rond de sport.

Anderson
08-05-2012, 14:08
Leuk filmpje welke boksring is het nou geworden ben toch benieuwd.

Kemal
11-05-2012, 07:53
Dit vind ik idd ook een erg goede zaak! Net als Kick for Hope (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?120767-12-mei-Kick-for-Hope-met-diverse-clinics-(o-a-Remco-Pardoel)&p=1132684&highlight=kick+hope#post1132684) niet te vergeten!

Nillesen
16-05-2012, 12:21
http://i597.photobucket.com/albums/tt59/erik1972_2009/facsleutelhanger.jpg


Faldir Chahbari nodigt u uit te participeren en hem te helpen zijn droom te verwezenlijken.

De Fight Against Cancer Foundation is opgericht door Faldir Chahbari om anderen te helpen. Met behulp van deze foundation wil hij invulling geven aan zijn maatschappelijke ambities.

Het project waar Faldir Chahbari zich met deze foundation voor wil inzetten, betreft het organiseren van goede medische zorg voor kinderen met kanker.

In het bestuur van zijn foundation hebben ook twee kinderartsen uit het AMC in Amsterdam plaatsgenomen om de medische invulling van het project in goede banen te leiden.



Voor meer informatie: www.beastoftheeast.nl www.fightagainstcancer.nl

Anderson
16-05-2012, 18:25
Hmmm is dit niet een soort van sluikreclame, een goede moderator zou ingrijpen.

Kemal
16-05-2012, 20:21
Hmmm is dit niet een soort van sluikreclame, een goede moderator zou ingrijpen.

Nee dit is geen sluikreclame, sterker nog hij heeft het eerst netjes aangevraagd. Dit soort initiatieven juich ik erg toe!

quagmire
17-05-2012, 12:34
Hahaha erg mooi filmpje, goed initiatief! hopen op veel media aandacht

wesley79
01-06-2012, 14:03
Excuse indien repost... Zie het net op NatGeo :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=HA-Qq7v558c