PDA

View Full Version : David Haye vs Dereck Chisora faceoff



NINO²
08-05-2012, 18:00
fotos:http://www.boxingscene.com/photos-haye-chisora-go-face-face-tense-presser--52659 http://www.boxingscene.com/uploads/52659/haye-chisora%20(5).jpg

Mastenbroek
08-05-2012, 18:07
staat er nou iets tussen?

MRNijman
08-05-2012, 18:15
Ja, er staat een hek tussen!

MRNijman
08-05-2012, 18:17
http://www.youtube.com/watch?v=CEL94AlDx4Q

Diz
08-05-2012, 18:17
Is dat niet ietsiepietsie overdreven? Die gasten zullen toch wel een klein beetje zelfbeheersing hebben?

Soulbringer320
08-05-2012, 18:20
Het hele effect is toch weg met zo'n hek....

ijsbier
08-05-2012, 18:29
hahahahah, humor!



Is dat niet ietsiepietsie overdreven? Die gasten zullen toch wel een klein beetje zelfbeheersing hebben?

nee.


http://www.youtube.com/watch?v=aydn2njy4L4

Diz
08-05-2012, 18:44
Ja dat heb ik nog live zitten kijken...
Maar ik bedoel dat ze toch niet zo stom zouden zijn om in aanloop naar een partij met elkaar op de vuist te gaan...

amilster
08-05-2012, 18:50
Huh Chisora was toch van zijn licentie ontdaan?

Minotauro
08-05-2012, 18:56
Huh Chisora was toch van zijn licentie ontdaan?

En David Haye was toch gestopt na dat pak slaag van Klitschko?

Simone
08-05-2012, 19:21
Zucht.. Dit zat eraan te komen natuurlijk. Het zal mij niets verbazen als het sowieso allemaal een setup was.

Nelisje
08-05-2012, 19:35
Zucht.. Dit zat eraan te komen natuurlijk. Het zal mij niets verbazen als het sowieso allemaal een setup was.

Als dat zo is kun je boksen net zo serieus nemen als show worstellen.. Gelukkig zijn beide klitchkos grote kampioen die waardig regeren over de zwaargewicht divisies..

Kemal
08-05-2012, 19:44
Nou hopen dat rtl deze partij ook uitzend, dan ga ik er zeker voor zitten!

MuayThaiGuy
08-05-2012, 19:55
"He glassed me".....
Spijtig dat Chisora gewoon mag boksen, hoop dat ie ze links en rechts om de oren krijgt.

Minotauro
08-05-2012, 19:57
Nou hopen dat rtl deze partij ook uitzend, dan ga ik er zeker voor zitten!

Precies! Ben bang van niet, omdat ze nagenoeg alles kopiëren wat de Duitse RTL uitzendt qua boksen. Het is overal Klitschko's, maar als ze wat meer aandacht besteden aan het zwaargewicht boksen moeten ze deze ook uitzenden.

Mocht iemand dit van RTL lezen, aub GEEN Koert westerman

Anton09
08-05-2012, 20:04
"He glassed me".....
Spijtig dat Chisora gewoon mag boksen, hoop dat ie ze links en rechts om de oren krijgt.

Nee het was Haye die Chisora sloeg met een stuk glas niet andersom. Maar goed, neemt niet weg dat Chisora zich als een debiel gedroeg voor, tijdens en na het gevecht...

Leventdepevent
08-05-2012, 20:26
voor mij geen rtl meer.......ja duitse RTL maar meer niet

MuayThaiGuy
08-05-2012, 21:30
Nee het was Haye die Chisora sloeg met een stuk glas niet andersom. Maar goed, neemt niet weg dat Chisora zich als een debiel gedroeg voor, tijdens en na het gevecht...

Het was een random quote losstaand van de reactie in de tweede regel ;)

pound4pound
08-05-2012, 21:59
Zucht.. Dit zat eraan te komen natuurlijk. Het zal mij niets verbazen als het sowieso allemaal een setup was.
Glasscherven in je voorhoofd als publiciteitsstunt? Dat is pas marketing! :icon3:

De undercard is trouwens ook heel interessant! Ongeslagen WBA-kampioen Alexander Povetkin (de man die de Klitschko's gaat onttronen, mark my words) tegen oud wereldkampioen Hasim Rahman. Naar zeggen, zal de winnaar uitkomen tegen de winnaar van Haye-Chisora, om vervolgens voor de titel te gaan tegen Wlad of Vit.

Mooi avondje boksen! :thup:

kooivechter
08-05-2012, 22:39
huh chisora was toch geschorst. zou echt een aanfluitnig zijn, als ze hem weer laten vechten. wat heeft zo'n schorsnig dan voor zin

Djani
08-05-2012, 22:53
Precies! Ben bang van niet, omdat ze nagenoeg alles kopiëren wat de Duitse RTL uitzendt qua boksen. Het is overal Klitschko's, maar als ze wat meer aandacht besteden aan het zwaargewicht boksen moeten ze deze ook uitzenden.

Mocht iemand dit van RTL lezen, aub GEEN Koert westerman

Ik denk en hoop van wel want Sauerland is de promoter. En zoals eerder genoemd vecht de in Duitsland populaire Alexander Povetkin in de co-main event. Als RTL het niet live uitzend ben ik zwaar teleurgesteld.

Djani
08-05-2012, 22:54
Aanfluiting, niet verantwoord etc. blablabla. Haye is gracieuze vechter met KO power en Chisora is een echte knokker, daarnaast zorgen ze voor de nodige drama. Er is duidelijk een grote public demand voor deze partij en ik schaar me achter het publiek. Deze partij MOET ik zien:D

Damian_Gray
09-05-2012, 00:47
die povetkin heeft een mooie record,

Leventdepevent
09-05-2012, 07:39
povetkin is een hele goeie,maar in zn laaste partij tegen Huck kreeg ie onterecht de winst kado hoor. Maar het is altijd een genot om die man te zien vechten.

Simone
09-05-2012, 11:34
Glasscherven in je voorhoofd als publiciteitsstunt? Dat is pas marketing! :icon3:

De undercard is trouwens ook heel interessant! Ongeslagen WBA-kampioen Alexander Povetkin (de man die de Klitschko's gaat onttronen, mark my words) tegen oud wereldkampioen Hasim Rahman. Naar zeggen, zal de winnaar uitkomen tegen de winnaar van Haye-Chisora, om vervolgens voor de titel te gaan tegen Wlad of Vit.

Mooi avondje boksen! :thup:

O. Dat glasgedeelte heb ik even gemist dan.. Hahaha

martijnG
09-05-2012, 12:04
Dit is natuurlijk DE partij waar we allemaal op zitten te wachten! Los van good sportsmanship, goede ontwikkeling om de zwaargewichten weer wat interessanter te maken!

e-type
09-05-2012, 12:04
Huh Chisora was toch van zijn licentie ontdaan?


Nou....

===
Following a hearing of these incidents in March, Chisora was suspended indefinitely by the British Boxing Board of Control (BBBofC) (http://www.worldboxing101.com/2012/03/14/dereck-chisora-loses-boxing-license-indefinitely-the-final-countdown/). He filed an appeal that was originally scheduled for May 14 but was subsequently delayed until the summer due to other pressing legal matters. The suspension did not prohibit Chisora from obtaining a license elsewhere.
The WBC also banned Chisora indefinitely in February (http://www.worldboxing101.com/2012/02/29/derek-chisora-banned-indefinitely-by-wbc-a-proper-standing-eight-count/)pending completion of an anger management program. Such ban only applies to the WBC and none of the other three world sanctioning bodies.
===


Bron: http://www.worldboxing101.com/2012/05/08/dereck-chisora-vs-david-haye-set-for-july-14-the-lowest-of-low-blows-for-boxing/



en blijkbaar wordt dit gevecht door de Luxemburgse BBoC gelicenceerd....money makes the world go round....

LeeMurray
09-05-2012, 12:07
Ik kijk toch wel uit naar deze partij. Een clash van twee stijlen. De technische Haye vs Chisora de brawler. Deze partij moet ik zien.

Minotauro
09-05-2012, 13:08
Jullie doen net of Haye geen brawler is en Chisora geen KO power heeft. Ik ben van mening dat ze beiden een slooppartij willen neerzetten en meer op elkaar lijken qua stijl dan hier wordt vermoed. Toch geef ik Haye wel het voordeel

pound4pound
09-05-2012, 14:15
O. Dat glasgedeelte heb ik even gemist dan.. Hahaha

Hahah ik overdreef ook een klein beetje hoor... Chisora kreeg wel een fles op z'n hoofd, maar voor zover ik weet, bleven geen scherven achter!

K1power
09-05-2012, 14:24
De partij (en waarschijnlijk het volledige hoofdprogramma) wordt gewoon live uitgezonden op de duitse ARD, zoals vrijwel alle Sauerland gerelateerde boksevents, staat ook gewoon op de poster trouwens.

Een week of 2-3 later wordt het dan ook op Eurosport uitgezonden op dinsdagavond, dat is daar normaal gesproken de boksavond.