PDA

View Full Version : Aftellen naar IT’S SHOWTIME 56: spectaculair titelgevecht!



It's Showtime
09-05-2012, 23:09
Komende zaterdag, 12 mei, gaat op voorhand al de boeken in als de dag met een van de meest controversiële IT’S SHOWTIME-wereldtitelgevechten ooit tijdens ‘Siam Gym Belgium presents IT’S SHOWTIME 56’ in het Belgische Kortrijk.

De Armeense Sahak ‘Hak’ Parparyan, regerend wereldkampioen in de klasse tot 85 kilogram, zal zijn titel gaan verdedigen tegen de Amerikaanse uitdager Andrew Tate.

Ondanks dat Tate zijn debuut maakt op IT’S SHOWTIME is hij verre van verlegen, en dat bleek wel toen hij Parparyan zelfs voorstelde om voor € 1000 met hem te wedden. De taaie Armeense kampioen liet zien dat hij wel van een uitdaging houdt en verhoogde de inzet zelfs naar € 5000! Tate, die zichzelf introduceerde in een door hem opgenomen video, reageert in de video naar de kampioen “je weet niet wat je je op je hals haalt.”
De hele video van Andrew Tate is hier te zien (http://www.youtube.com/watch?v=UfOQ7-MBwH8) en het lijkt erop dat het kickbokspubliek kennis kan gaan maken met een vechter die in ieder geval verbaal de boel op scherp weet te zetten. De vraag is echter: kan hij het waarmaken in de ring?

Het zal een strijd worden tussen twee kampioenen, want waar Parparyan de IT’S SHOWTIME-wereldtitel in zijn bezit heeft, heeft Tate de ISKA-wereldtitelgordel aan de muur hangen. ‘Hak’ is echter niet onder de indruk van die titel: “Hij mag blij zijn als hij 5 ronden met mij overleeft. En als hij ze overleeft, kan hij daarna meteen door naar het ziekenhuis en kan hij de dagen erna door een rietje eten. Bovendien zal hij na zijn gevecht met mij ook een paar dagen niet kunnen lopen.”

Tate heeft vele tegenstanders knock-out gekregen, maar de IT’S SHOWTIME-kampioen denkt daar het zijne van: “Andrew Tate heeft alleen maar tegen koekenbakkers gevochten, maar op 12 mei zal hij het verschil gaan merken tussen een kampioen en een praatjesmaker,” aldus ‘Hak’.

Niemand minder dan de IT’S SHOWTIME-wereldkampioen in het zwaargewicht, Daniel Ghita, zal eveneens zijn opwachting maken op 12 mei. De Roemeense gigant die in januari Hesdy Gerges zwaar knock-out sloeg, een kunstje dat zelfs Badr Hari niet wist te flikken, gaat het opnemen tegen Brian Douwes. Dat Douwes wel van een uitdaging houdt, blijkt wel uit het feit dat hij op korte termijn als invaller de partij in plaats van Sebastien van Thielen tegen Ghita aannam.

Voor de hele matchmaking, tickets en informatie: www.fight.nl (http://www.fight.nl)

Aanstaande zaterdag, ‘Siam Gym Belgium presents IT’S SHOWTIME 56’ in Kortrijk, België. Mis het niet!


http://www.youtube.com/watch?v=j02MEiDwRNw

Kemal
09-05-2012, 23:14
Dat beloofd wat te worden!

de Stiep
09-05-2012, 23:16
Dat beloofd wat te worden!
Kun je wel zeggen ! Denk echter wel dat Tate klappen krijgt.

Diz
10-05-2012, 07:30
Kun je wel zeggen ! Denk echter wel dat Tate klappen krijgt.

Ik DENK het niet eens... Ik WEET het gewoon ;)

Wasinho
10-05-2012, 10:39
Leuk dat ze allebei zo zelfverzekerd zijn, beloofd zeker wat te worden!

VechtsportPlus

lukashenko
10-05-2012, 15:58
ik hoop dat meneer Tate hak met een lucky highkick naar dromenland stuurt
er instantly een Amerikaanse kickbox ster ontstaat die voor Amerika kan uitkomen en de k1 in Amerika naar het professioneel en financieel level van de ufc brengt.
Ach ik hoop wel eens vaker wat,
denk dat meneer tate op lowkicks gaat zitten daar zijn de amerikanen altijd zwak mee geweest