PDA

View Full Version : UFC 151: Jon Jones vs. Dan Henderson ; Geannuleerd!



Kemal
10-05-2012, 07:48
As expected, UFC light heavyweight champion Jon Jones will defend his title against Dan Henderson on September 1, 2012, in the main event of UFC 151.

The championship match-up, which will be Jones' first title defense in Las Vegas, was announced by UFC President Dana White via Twitter late Wednesday night.

Jones (16-1), of course, recently retained his title by dominating longtime rival Rashad Evans over the course of five rounds en route to a unanimous decision victory at UFC 145. The match marked the first time the 24-year-old reached the judges' scorecards since a 2009 victory over Stephan Bonnar.

Ultimately, Henderson serves as one of the final top-10 fighters in Jones' path, as the young champion has essentially cleaned out the 205-pound division in a span of 14 months after an unprecedented string of victories over Ryan Bader, Shogun Rua, Quinton Jackson, Lyoto Machida and Evans.

However, at a spry 41 years old, Henderson (29-8) possesses one of the most celebrated résumés in mixed martial arts history, claiming multiple titles across weight classes while picking up notable wins over Fedor Emelianenko, Michael Bisping, Wanderlei Silva, Vitor Belfort and Antonio Rodrigo Nogueira.

He last fought at UFC 139, besting Shogun Rua in a legendary war of attrition that many believed to be one of the greatest MMA fights of all time.

Diz
10-05-2012, 07:58
Hoop dat Hendo dichtbij genoeg kan komen om een knalharde H-bomb :blowup:te droppen...

Lengte- en reachverschil is natuurlijk aanzienlijk, dus ben erg benieuwd hoe hij dit op gaat lossen...
Al met al denk ik dat het een erg fijne pot gaat worden!

Jeru
10-05-2012, 07:59
WARRR HENDO!!! ;)

MMAFAN-1122
10-05-2012, 09:20
WARRR HENDO!!! ;)

X2

Tykill
10-05-2012, 10:23
Bah, duurt veel te lang allemaal...

superfreak
10-05-2012, 13:43
Is inderdaad nog ver weg maar voor je het weet is het zo ver.

Hendo gaat deze pakken. Hij gaat niet zo afwachten zijn als Rashad. Hij gaat vooruit en plant er dan een paar.

sprAe
10-05-2012, 14:00
Lekker hoor. Net terug van vakantie en dan voor de sleur weer begint nog even zo'n topwedstrijd. Ik denk dat Jones 'm pakt.

Asura
10-05-2012, 14:24
Shogun heeft hem een ronde onder zich weten te houden. Wat denk je dat Jones met hem gaat doen?
Misdadig slechte matchup.

Pansier
10-05-2012, 14:49
War hendoooo!

smike
10-05-2012, 17:55
Goed dat dit gevecht er komt.
Hendo zal alles uit de kast trekken natuurlijk.

Als je er realistisch naar kijkt heeft hij echter helaas geen kans tegen jones.

Kemal
22-05-2012, 20:58
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Dcd827HGfgE

kooivechter
22-05-2012, 21:31
Shogun heeft hem een ronde onder zich weten te houden. Wat denk je dat Jones met hem gaat doen?
Misdadig slechte matchup.

ha ja idd, verbaast mij ook dat mensen uberhaupt denken dat dit een gelijkwaardige partij is. maar goed de wens is de vader van de gedachte

superstucie
22-05-2012, 21:53
tjonge wat lang:(

Asura
23-05-2012, 01:32
ha ja idd, verbaast mij ook dat mensen uberhaupt denken dat dit een gelijkwaardige partij is. maar goed de wens is de vader van de gedachte

Ik ben een fan van Hendo en zou graag hetzelfde geloven, maar dit is een tussendoortje voor Jones. Ik denk wel dat het op zijn minst naar de 3e ronde toegaat overigens, maar dat heeft ook met het ritme van Jones te maken, ik verwacht dat hij het rustig opbouwt en ronde 3 voor de kill gaat.

Machida kon Jones amper raken, Hendo heeft goede timing maar als die rechter je enige wapen is en tegenwoordig je greco niet bepaald spectulair is, dan maak je geen kans. Hij had beter naar 185 kunnen gaan, tegen Silva zou hij op zijn beste dag nog een kans hebben.

Redwhitewarrior
23-05-2012, 02:04
Hoe harder en meer er geroepen word dat Hendo geen kans heeft, hoe harder dat hij aan zal komen als niemand het verwacht. Hoop dat hij voor een verassing kan zorgen. WAR Hendo

Kemal
30-05-2012, 20:57
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=8BGTbe-rS6U

Kemal
12-07-2012, 07:38
http://www.themmadigest.com/wp-content/uploads/2012/07/151.jpg

El Bambino
12-07-2012, 10:43
Kansloze missie en ik denk dat Henderson vernederd zal worden.
Zie het gevecht Jones vs Shogun en Henderson vs Shogun, een wereld van verschil, Jones had geen kind aan Shogun en Henderson heeft met bloed zweet en tranen gewonnen.

goro
12-07-2012, 12:49
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Dcd827HGfgE
Op 0.13min Backhead SLAP! LOLOLOLOL!

Kemal
19-07-2012, 09:05
Josh Koscheck vs. Jake Ellenberger Set as UFC 151 Co-Main Event

UFC 151 has its co-main event, as perennial welterweight contender Josh Koscheck will square off with recent top 10 entry Jake Ellenberger.
The UFC confirmed on Wednesday that the two have verbally agreed to face each other at the Sept. 1 event.

It's a somewhat late booking for a co-feature, considering there is only about six weeks left before the event.
Both fighters will be looking to rebound off recent losses.

Ellenberger had a six-fight win streak snapped in his last match, a knockout loss to Martin Kampmann at the TUF 15 Finale. In that fight, he looked to be on his way to victory after roughing up Kampmann in the fight's early moments, but the Danish fighter turned the tide for the comeback victory.

Prior to that, Ellenberger (27-6) had reeled off an impressive stretch that included wins over Diego Sanchez, Jake Shields and Mike Pyle, among others.

Koscheck lost a split-decision to Johny Hendricks at UFC on FOX 3 in May. Heading into that fight, he had won five of his last six, losing only a UFC welterweight championship match against reigning champ George St. Pierre.

UFC 151 is set for the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas. In the main event, Jon Jones will attempt to defend the UFC light-heavyweight championship for the fourth time, facing former two-time PRIDE champion Dan Henderson.

Other announced bouts include Danny Castillo vs. Michael Johnson, Dennis Siver vs. Eddie Yagin, and Takeya Mizugaki vs. Jeff Hougland.

redjuh
19-07-2012, 19:43
de main event gaat echt nergens over. another fail 4 hendo. hendo heeft bewezen niet om te kunnen gaan met technisch capabele en complete tegenstanders.

Koscheck vs ellenberger lijkt mij een dikke pot. vind dat kos wordt onderwaardeerd. hij is ontzettend gegroeid en heeft een mooit ufc record. ik wil hem graag tegen condit zien, nadat GSP Condit weer met beide benen op de grond heeft geslagen.

The Company
19-07-2012, 20:10
de main event gaat echt nergens over. another fail 4 hendo. hendo heeft bewezen niet om te kunnen gaan met technisch capabele en complete tegenstanders.

Koscheck vs ellenberger lijkt mij een dikke pot. vind dat kos wordt onderwaardeerd. hij is ontzettend gegroeid en heeft een mooit ufc record. ik wil hem graag tegen condit zien, nadat GSP Condit weer met beide benen op de grond heeft geslagen.

Hij heeft in zijn laatste 2 partijen wel Fedor en Shogun verslagen, Shogun vs Hendo was bovendien fight of the year. Er is momenteel niemand het titleshot meer verdiend dan Hendo.

redjuh
20-07-2012, 07:16
Hij heeft in zijn laatste 2 partijen wel Fedor en Shogun verslagen, Shogun vs Hendo was bovendien fight of the year. Er is momenteel niemand het titleshot meer verdiend dan Hendo.

zo klinkt het wel weer terecht ja... toch gaat het volgens mij, net zo als tegen anderson silva

tik_tok
20-07-2012, 08:11
Tja dikke Hendo fan maar dit gaat hij niet fixen helaas!

Enige in de LHW divisie die een kleine kans maakt tegen Jones is denk ik Gustafsson op dit moment.

tommus
23-07-2012, 23:43
Ach laten we het afwachten in elk gevecht kan het raar lopen ook voor jones hendo hoeft en maar 1 keer voluit te raken en het kan klaar zijn

hypergiant
24-07-2012, 02:05
Naar mijn mening Jones heeft niets te zoeken in de Light Heavyweight Division. Hij steekt er letterlijk met kop en schouders boven uit. Hij heeft een goede groundgame, maar staand vind ik hem verre van spectaculair. Het zit hem echt in zijn reach en lengte, dat maakt waarom niemand in de LHH van hem kan winnen.

Hij kan makkelijk de overstap naar Heavyweight maken. Als hij echt van uitdagingen houdt dan moet hij die stap maken en zich meten met de grote jongens. Om te beginnen tegen Stuve of Congo, wedden dat het dan een heel ander verhaal wordt.

KeobNepo
24-07-2012, 13:49
hij heeft al eerder aangegeven te willen vechten in de hw, de heren gingen hier (nog) niet mee akkoord

Henderson maakt overigens geen kans tegen Jones...

Kemal
25-07-2012, 08:14
Shane Roller vs. Jacob Volkmann Slated for UFC 151

A lightweight match-up between decorated NCAA All-American wrestlers Shane Roller (11-6) and Jacob Volkmann (14-3) has been booked for UFC 151, promotion officials announced on Tuesday.

UFC 151 takes place September 1, 2012 at Mandalay Bay Events Center in Las Vegas, NV, and is headlined by a light heavyweight championship clash pitting Jon Jones against former Strikeforce titleholder Dan Henderson.

Roller, 33, hopes to continue a recent resurgence that saw him snap a three-fight losing streak with a tough unanimous decision victory over John Alessio earlier this month at UFC 148. Prior to his slump, the native Oklahoman racked up seven wins in nine appearances, including a 6-2 stretch in the WEC that included submission victories over Jamie Varner, Anthony Njokuani and Danny Castillo.

On the opposite end of the spectrum, Volkmann, 31, looks to rebound after an early submission loss to Paul Sass at UFC 146 halted a five-fight win streak following a drop down to 155 pounds. Castillo, TUF 8 winner Efrain Escudero and Paul Kelly were among Volkmann's list of victims, though all five victories went to decisions.

Kemal
28-07-2012, 22:54
http://www.youtube.com/watch?v=OMZECsQZkOo&feature=player_detailpage

Kemal
01-08-2012, 07:38
Kyle Noke Moves to Welterweight, Faces Charlie Brenneman at UFC 151

After two straight losses, Kyle Noke has decied on making the move down to 170. He'll make his welterweight debut at September's UFC 151, when he'll take on Charlie Brenneman.

The bout is the 10th added to the slow-forming card, which is now just one month away.The pairing was first reported by MMA Weekly, with sources confirming to MMA Fighting that the duo had verbally agreed to the match.

After a three-fight win streak to start his UFC tenure, Noke has lost consecutive bouts to Ed Herman and Andrew Craig. He's now 19-6-1 overall.

In Brenneman, he'll be squaring off with a grinder who is also in need of a victory having lost two of his last three. He's sandwiched a win over Daniel Roberts between losses to Anthony Johnson, and more recently, Erick Silva.

Brenneman is 15-4 overall.

UFC 151 features a main event of light-heavyweight champion Jon Jones against multi-time, multi-promotion champion Dan Henderson.

The card will emanate from the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas.

Mma-Rumors
08-08-2012, 20:09
UFC is nu in onderhandeling met Siyar over een gevecht met Jake Ellenberger. Blijkbaar heeft Josh Koscheck een blessure opgelopen!. Siyar hoopt stiekem meer op de BJ gevecht nu Rory daar is weggevallen. Iniedergeval er gaat hoe dan ook binnen enkele dagen een toppartij voor Siyar bekend gemaakt worden!!!

The Company
08-08-2012, 20:15
UFC is nu in onderhandeling met Siyar over een gevecht met Jake Ellenberger. Blijkbaar heeft Josh Koscheck een blessure opgelopen!. Siyar hoopt stiekem meer op de BJ gevecht nu Rory daar is weggevallen. Iniedergeval er gaat hoe dan ook binnen enkele dagen een toppartij voor Siyar bekend gemaakt worden!!!

Nice, als hij Ellenberger KO slaat is hij na 2 ufc partijen al een contender.

breahule
08-08-2012, 22:54
Nice, als hij Ellenberger KO slaat is hij na 2 ufc partijen al een contender.

Dat wordt m niet:
Jay Hieron returns to the UFC, rematches Ellenberger

Kemal
08-08-2012, 23:01
Jay Hieron Replaces Josh Koscheck, Faces Jake Ellenberger at UFC 151

Jay Hieron's officially made it back to the big show. According to a report by MMA Junkie, Hieron will return to the UFC on September 1st at UFC 151 when he fills in for an injured Josh Koscheck against Jake Ellenberger. MMA Fighting's Ariel Helwani confirmed the news.
Hieron, 36, has one UFC fight already on his resume: a first-round TKO loss to then eventual champion Georges St. Pierre at UFC 48 in June of 2004.

The Xtreme Couture welterweight is 11-1 in his MMA career since November of 2007. His lone loss - one many observers believe is controversial - came to Bellator welterweight champion Ben Askren in October of 2011. Hieron most recently fought and defeated Romario da Silva last month by second-round submission at Legacy Fighting Championships 12.

According to the MMA Junkie report, Legacy Fighting Championship officials released Hieron from his contract to allow him the opportunity to fight in the UFC.

Ellenberger, 27, most recently fought and lost to Martin Kampmann in June after putting together a six-fight welterweight win streak. He was originally scheduled to face Koscheck, but the former AKA welterweight was forced to withdraw due to a bulging disk injury.

UFC 151 takes place September 1st at the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas, Nevada and is headlined by a light heavyweight title clash between Jon Jones and Dan Henderson.

ZanZaiZuk
09-08-2012, 02:39
Ik hoop dat ze Jon Jones zo snel mogelijk naar de HW halen, want bij de LHW geef ik niemand nog een kans.. Die meneer is echt een natuurtalent pur sang.. Hij kan proberen Silva's record te verbreken want hij is nog jong, of hij kan een nieuwe uitdaging aangaan en zich proberen te meten met de top HWs, ik hoop op het tweede.
Alles kan natuurlijk maar ik zie Jones echt niet op een mokerstoot van Henderson lopen. En wie is dan de volgende, weer Machida? Op naar de HWs! Make it happen Dana:D

The Company
09-08-2012, 03:59
Hendo by the greattest upset of all time.

War Hendooooooooo

Niek-S
10-08-2012, 13:52
Hendo by the greattest upset of all time.

War Hendooooooooo

x2

Al was het alleen al omdat Hendo ook van Fedor won:(

Kemal
14-08-2012, 20:51
http://www.youtube.com/watch?v=zdAtm3b0fK0&feature=player_detailpage

Kemal
14-08-2012, 20:57
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=dWwkPG-lvMM

Boelly92
14-08-2012, 23:51
muhammad ali zou ook nooit van george foreman winnen..

zo zijn er ook een aantal voorbeelden van dingen die nooit zouden gebeuren maar toch gebeuren

WARR HENDO

MRV
15-08-2012, 07:43
Ik hoop dat ze Jon Jones zo snel mogelijk naar de HW halen, want bij de LHW geef ik niemand nog een kans.. Die meneer is echt een natuurtalent pur sang.. Hij kan proberen Silva's record te verbreken want hij is nog jong, of hij kan een nieuwe uitdaging aangaan en zich proberen te meten met de top HWs, ik hoop op het tweede.
Alles kan natuurlijk maar ik zie Jones echt niet op een mokerstoot van Henderson lopen. En wie is dan de volgende, weer Machida? Op naar de HWs! Make it happen Dana:D

Begrijp je punt. Maar toch... Ik kan mij ook voorstellen dat het voor JJ aantrekkelijk is om voorlopig zijn eigen hypetrain te blijven bereiden. That almost perfect makes money! Net een sponsorship deal met Nike ondertekend. How mainstream can you go? En dat op het spel zetten voor een onzekere toekomst tegen serieus grotere tegenstanders... Volgens mij gaat hij dat voorlopig niet doen.

Mma-Rumors
15-08-2012, 09:03
inderdaad, hij is natuurlijk heel getalenteerd enzo en heeft goede technieken maar hoe je wendt of keert hij heeft wel altijd een gigantische reach voordeel. en als hij ziet dat zijn next contenders hopeloze concurrentie is die hij zelf na 1 of 2 rondjes KO had geslagen en opnieuw komen dan kan hij beter lekker op LHW blijven. en hij is trouwens nog heel jong, waarom zou hij nu naar HW moeten, laat hem eerst net als AS of GSP zijn divisie 2 a 3 jaar domineren.

Kemal
15-08-2012, 22:53
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ycCkswHyWdM

Kemal
18-08-2012, 08:18
http://www.youtube.com/watch?v=Tk3MM4ncWs4&feature=player_detailpage

kooivechter
20-08-2012, 00:55
inderdaad, hij is natuurlijk heel getalenteerd enzo en heeft goede technieken maar hoe je wendt of keert hij heeft wel altijd een gigantische reach voordeel. en als hij ziet dat zijn next contenders hopeloze concurrentie is die hij zelf na 1 of 2 rondjes KO had geslagen en opnieuw komen dan kan hij beter lekker op LHW blijven. en hij is trouwens nog heel jong, waarom zou hij nu naar HW moeten, laat hem eerst net als AS of GSP zijn divisie 2 a 3 jaar domineren.

ja maar het verschil is gewoon te groot. dat heb ik zelfs niet bij anderson silva. hij is zo jong en hij steekt er
nu al letterlijk met kop en schouders boven uit. het heeft bij hem echt geen enkele zin om nog jaren in de
lhw te zitten, daar is het verschil veel te groot voor. nu moet hij na henderson weer tegen machida, dat heeft
daar zit niemand op te wachten en is ook maar een vreemde actie van de ufc. die gasten hebben 7 maanden geleden nog gevochten en heeft machida kansloos verloren. laat een gustafson maar is tegen hem, die heeft 6 achter elkaar gewonnen. met alle respect voor henderson, maar deze man wordt ook opgevouwen. Jones zou in mijn ogen zelfs al een goede kans maken tegen Dos Santos

MRV
20-08-2012, 09:59
ja maar het verschil is gewoon te groot. dat heb ik zelfs niet bij anderson silva. hij is zo jong en hij steekt er
nu al letterlijk met kop en schouders boven uit. het heeft bij hem echt geen enkele zin om nog jaren in de
lhw te zitten, daar is het verschil veel te groot voor. nu moet hij na henderson weer tegen machida, dat heeft
daar zit niemand op te wachten en is ook maar een vreemde actie van de ufc. die gasten hebben 7 maanden geleden nog gevochten en heeft machida kansloos verloren. laat een gustafson maar is tegen hem, die heeft 6 achter elkaar gewonnen. met alle respect voor henderson, maar deze man wordt ook opgevouwen. Jones zou in mijn ogen zelfs al een goede kans maken tegen Dos Santos

Je kan Jones niet kwalijk nemen dat de vijfer aan credible contenders binnen de LHW divisie feitelijk leeg is. Het is nu even aan de marketingmachine UFC wat ze daar mee willen doen. Dana heeft al wat moeite gehad met het verkopen van MAchida als next in line....

Ik denk overigens dat John Jones momenteel 0,0 kans maakt tegen de grotere HW's (Cain, AO, maar ook JDS). Size matters! Vooral binnen de HW divisie.

XanaduNL
20-08-2012, 10:41
Ik zie meerdere mensen klagen over Machida, maar wat is het alternatief?
Gustaffson is al geboekt en heeft zelf ook liever eerst Shogun denk ik. (en als Shogun wint, krijg hij wellicht een rematch)
Andere contenders heeft LHW niet.
Anderson Silva gaat niet gebeuren, hoe graag je het ook wilt.
En naar heavyweight zal Jones ook nog niet gaan.

ijsbier
20-08-2012, 13:37
Ik heb Jones tot nu toe vooral zijn eigen spelletje zien spelen van afstand houden en op het juiste moment z'n kans grijpen, ben benieuwd hoe hij het zal doen tegen iemand zoals Hendo die het liefst op de man vecht en daar een paar hele goeie wapens heeft, denk toch dat mensen hem te makkelijk afschrijven.

Mma-Rumors
20-08-2012, 13:42
Ik heb Jones tot nu toe vooral zijn eigen spelletje zien spelen van afstand houden en op het juiste moment z'n kans grijpen, ben benieuwd hoe hij het zal doen tegen iemand zoals Hendo die het liefst op de man vecht en daar een paar hele goeie wapens heeft, denk toch dat mensen hem te makkelijk afschrijven.

dat zeiden ze bij rampage ook wordt denk ik gelijkwaardig partij, jones gaat eerste 2 rondes aftasten en rustig afwachten en zal het in de 3e ofzo afmaken

ijsbier
20-08-2012, 13:48
dat zeiden ze bij rampage ook wordt denk ik gelijkwaardig partij, jones gaat eerste 2 rondes aftasten en rustig afwachten en zal het in de 3e ofzo afmaken

Ik heb Rampage Jones dan ook niet echt zien opzoeken

edit: zelfde geld voor Evans

smike
20-08-2012, 13:51
Hendo is wel een van de slimste vechters die er is en heel ervaren.
Ik ben zo benieuwd wat zijn gameplan wordt in de match, ik zie hem er wel gelijk opduiken om JJ te verassen, tegen Machida was die ook 1x bijna weg.

K-1sunstarr
20-08-2012, 22:11
Jon Jones knockout training partner.

http://youtu.be/gneZEtT8_8M

kooivechter
20-08-2012, 22:24
Ik heb Rampage Jones dan ook niet echt zien opzoeken

edit: zelfde geld voor Evans


Je kan Jones niet kwalijk nemen dat de vijfer aan credible contenders binnen de LHW divisie feitelijk leeg is. Het is nu even aan de marketingmachine UFC wat ze daar mee willen doen. Dana heeft al wat moeite gehad met het verkopen van MAchida als next in line....

Ik denk overigens dat John Jones momenteel 0,0 kans maakt tegen de grotere HW's (Cain, AO, maar ook JDS). Size matters! Vooral binnen de HW divisie.

Nee dat is onzin. Hij maakt zeker een goede kans en heeft absoluut niet een kans van 0,0. Daarnaast is Jones een natuurlijke hw die aftraint naar lhw

boudstyle
21-08-2012, 08:22
Het is niet echt een partij waarna ik uitkijk.
Hendo vs JJ lijkt me een behoorlijke walk over voor Jones.
Hendo moet lekker wars zoals tegen Shogun gaan vechten, persoonlijk zou ik hem graag tegen Evans willen zien.

MRV
21-08-2012, 11:15
Nee dat is onzin. Hij maakt zeker een goede kans en heeft absoluut niet een kans van 0,0. Daarnaast is Jones een natuurlijke hw die aftraint naar lhw

0,0 is wellicht ietwat overdreven, maar toch. Ik lees hier en daar dat hij moet cutten van 220 naar 205. 220 blijft totaal wat anders dan de ca. 260 van AO. Ik zeg ook niet dat hij naar een top HW kan toe groeien, maar dat hij met zijn huidige frame met de top kan meedraaien lijkt mij zeer twijfelachtig.

kooivechter
21-08-2012, 13:22
0,0 is wellicht ietwat overdreven, maar toch. Ik lees hier en daar dat hij moet cutten van 220 naar 205. 220 blijft totaal wat anders dan de ca. 260 van AO. Ik zeg ook niet dat hij naar een top HW kan toe groeien, maar dat hij met zijn huidige frame met de top kan meedraaien lijkt mij zeer twijfelachtig.

jij kijkt teveel naar kilo's. daar moet je niet teveel de nadruk op leggen. Daar zijn ze nu bij de ufc ook wel op terug gekomen. Extra kilo's betekent niet automatisch dat je altijd in het voordeel bent. Valesquez is 108 kilo, en dos santos ook. qua kracht, explosiviteit doen zij niet onder en overeem, lesnar of bigfoot Silva. Daarnaast speelt ook lengte en reach erg mee, waarin Jones het voordeel heeft. Jones kan prima mee doen op HW. Zal naar mijn mening binnen 2 jaar ook gebeuren. Hendo en Machida maken echt geen enkele kans. Gustafson is dan de enige waar ze Jones nog tegen moeten zetten, en die ook een kans verdient. Als hij deze 3 relatief makkelijk wint, dan kan het ook niet anders. En moet ook heel eerlijk zeggen, dat ik daar veel meer naar uitkijk dan zijn partijen nog op lhw

redjuh
22-08-2012, 00:21
hoop dat hendo het beter aanpakt dan tegen Anderson Silva

978

Down under
22-08-2012, 13:46
Jones is schier onverslaanbaar in deze divisie, maar Hendo heeft vaker voor behoorlijke upsets gezorgd. Ben vooral benieuwd of hij Jones kan raken met 1 van zijn bombs...

Niek-S
22-08-2012, 18:57
Jones is schier onverslaanbaar in deze divisie, maar Hendo heeft vaker voor behoorlijke upsets gezorgd. Ben vooral benieuwd of hij Jones kan raken met 1 van zijn bombs...

Ja inderdaad denk aan z'n partij tegen Fedor, dat lukt geen tweede keer en daarmee heeft die zich toch wel in de kijker gevochten voor de UFC, waar die nu dus ook weer onder contract staat

Kemal
22-08-2012, 20:32
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ogLV8mgBZSw

carlo1
23-08-2012, 15:38
op sherdog en nog een andere mob site op mijn tel gaat het gerucht dat hendo eruit ligt met een blessure. geen idee of het waar is, zo ja, wel behoorlijk balen.

The Company
23-08-2012, 19:37
Lijkt erop dat Hendo inderdaad geblesseerd is. Dana geeft over over iets minder dan een uur een verklaring.

Hier te volgen: http://mmajunkie.com/misc/radio.mma

Ben benieuwd of ze nog iemand kunnen regelen, want het event vind al plaats over 1 week.

Turboknecht
23-08-2012, 19:49
Kan Machida niet? Die had niet echt schade opgelopen laatst toch?

ijsbier
23-08-2012, 20:07
NEEEEEEE

R.H.
23-08-2012, 20:11
wie word er vervanger dan, chael?

R.H.
23-08-2012, 20:16
hah, ze hebben blijkbaar jones echt chael aangeboden maar jones heeft geweigerd

XanaduNL
23-08-2012, 20:17
Als er een vervanger komt, moet het haast wel Machida zijn. Maar ik denk eigenlijk niet dat Machida zit te wachten op een niet-optimale kans.

We zullen het horen.

weks
23-08-2012, 20:18
Jones schijnt ook niet te vechten
heel erg balen dit

XanaduNL
23-08-2012, 20:20
Chael tweette dit 15 minuten geleden:
30 min to cement your legacy. Champ or Coward? I make a lot more than you do... Show up in 8 days I'll give you my purse.

Dat klinkt een beetje alsof Jones niet vecht, inderdaad.

EDIT:
FrontRowBrian tweet dit:
UFC 151 -cancelled-. Machida was offered Jones. Said no. Chael was offered Jones. Accepted. Jones declined. Jones/Hendo possible 9/22

R.H.
23-08-2012, 20:24
http://mmajunkie.com/misc/radio.mma

XanaduNL
23-08-2012, 20:25
Yup, Dana White heeft zojuist bevestigd dat UFC 151 cancelled is.
Hendo heeft zijn MCL geblesseerd.

R.H.
23-08-2012, 20:26
en dat over chael is ook waar, dana is ook behoorlijk pissig zo te horen @ jon jones

R.H.
23-08-2012, 20:27
22 september Jon jones vs Machida opnieuw. ufc 152

En hij gaat nu los op Greg jackson, die Jones het advies zou hebben gegeven om niet tegen Chael te vechten

XanaduNL
23-08-2012, 20:30
Volgens mij noemde Dana zojuist Greg Jackson een sportskiller. :p

The Company
23-08-2012, 20:30
:lol:

Dana is echt kwaad op Jones en Greg Jackson. Die hadden al niet veel fans en dalijk hebben ze er helemaal geen meer over.

Kemal
23-08-2012, 20:34
UFC 151 Canceled After Dan Henderson Injury

An injury to Dan Henderson has forced an unprecedented cancellation of a major UFC event.

UFC president Dana White announced on Thursday that because Henderson, who was set to challenge Jon Jones for the UFC light heavyweight championship at UFC 151 on Sept. 1 in Las Vegas, suffered a partially torn MCL, the event would be canceled.

Jones will instead fight former champion Lyoto Machida on Sept. 22 in Toronto.

During the teleconference, White said that Chael Sonnen was offered the bout with Jones and accepted, but Jones refused to take the bout, forcing the cancellation.

XanaduNL
23-08-2012, 20:43
Greg Jackson is aan de lijn met Jon Jones.
Daarna zal Greg zich toelichten aan Mauro Ranallo.

TheCarnage
23-08-2012, 20:43
Wow die zag ik niet aan komen....

En die afzegging niet maar ook het weigeren van een gevecht tegen sonnen niet. Waarom zou die dat doen? Alleen omdat hij hem niet contender waardig vind?

XanaduNL
23-08-2012, 20:45
Wow die zag ik niet aan komen....

En die afzegging niet maar ook het weigeren van een gevecht tegen sonnen niet. Waarom zou die dat doen? Alleen omdat hij hem niet contender waardig vind?

De officiele reden is waarschijnlijk dat hij zich niet heeft voorbereid voor Chael zijn stijl.
Greg zal zo meer info geven.

R.H.
23-08-2012, 20:45
Greg jackson had tegen hem gezegt dat hij maar 8 dagen had, en Jones bestudeerd blijkbaar zijn tegenstanders de tyfus, en dat kon niet genoeg in 8 dagen (terwijl sonnen helemaal niet vecht fit was, jones wel).

XanaduNL
23-08-2012, 20:50
Interessant punt van Dana:
Jon heeft geen haast, qua geld. Maar de andere vechters op de card wel. Voor hun is het ook kut.

TheCarnage
23-08-2012, 20:52
De officiele reden is waarschijnlijk dat hij zich niet heeft voorbereid voor Chael zijn stijl.
Greg zal zo meer info geven.

Ok keep us posted ben benieuwd!

Maar begrijp ik nu goed dat de hele card niet door gaat?

Kemal
23-08-2012, 20:54
The UFC president clearly placed the blame on the fight cancellation on the champion.

"Chael Sonnen accepted the fight with Jon Jones last night," White said. "At 8 or 9 last night the one thing I never thought would happen in a million years happen. Jon Jones said, I won't fight Chael Sonnen on eight days notice. That has never happened either."

White said that the company has not yet figured out what will happen to the remainder of the fights scheduled for the card. Fans who purchased tickets for the event will be able to get refunds at the point of purchase.

While a planned March event in Montreal was canceled, this marks the first time a UFC event will be canceled with a full card announced. White acknowledged the company doesn't know how much of a hit it will take for the cancellation.

"It’s major, major deal," said White. "We lose [expletive] of money, money that’s already been spent. We’re eight days out. We’ve spent [expletive] of money on this fight. How long, how far it goes and how bad it hurts. I don’t know because it’s the first time we’ve done it."

XanaduNL
23-08-2012, 20:56
Dana: I don't give a shit what Greg Jackson thinks. He should never be interviewed by anyone again except for a psychiatrist.

Geweldig. Ik had popcorn moeten regelen.

Diz
23-08-2012, 20:56
Das wel errug klote zeg!
Had Hendo graag zien knallen, gaf hem zelfs een aardige kans...
Triest ook dat JJ het gevecht met Chael geweigerd heeft...

TheCarnage
23-08-2012, 20:57
Klote dit... Hopelijk is de klap niet al te groot voor de ufc

amilster
23-08-2012, 20:57
Hier het linkje naar het interview van Dana, hij gaat he-le-maal los, vooral Greg Jackson wordt met de vloer gelijk gemaakt, en bij Bones Jones zal ie voorlopig ook niet op de koffie komen denk ik :P

Wel klote btw, keek erg uit naar deze pot, nu lijkt het erop dat het Machida gaat worden bij het volgende event.

http://mmajunkie.com/misc/radio.mma

R.H.
23-08-2012, 21:01
Ik vind het toch nog leuk om naar te luisteren, zo'n Dana White die totaal over de zeik is

XanaduNL
23-08-2012, 21:31
Charlie Brenneman ‏@SpaniardMMA (https://twitter.com/SpaniardMMA) @jonnybones (https://twitter.com/jonnybones) u can send my check to PO box 198. EH NJ. Rent is due the first, so preferably by then. Thanks. @ufc (https://twitter.com/ufc)
Retweeted by UFC (https://twitter.com/ufc)

UFC retweet het ook gewoon. :p

Sato
23-08-2012, 21:33
Wat zou ik pissig zijn als ik Jake Ellenberger/ Jay Hieron was. Man o man, train je je de tering in, pas je je aan. En die Jones komt niet opdagen omdat hij geen zin heeft.

XanaduNL
23-08-2012, 21:40
Overigens blijft UFC 152 gewoon 152 heten. 151 wordt daadwerkelijk overgeslagen.
Zal wel te maken hebben met alle contracten en promo materiaal.

ijsbier
23-08-2012, 21:43
het is te hopen dat die knieband er niet te ernstig aan toe is, anders wordt het denk ik heel moeilijk om weer in vorm te komen voor iemand van 41

ijsbier
23-08-2012, 21:44
belachelijk om dan maar de hele boel af te blazen trouwens

Diz
23-08-2012, 21:44
Zou dit hele debacle nou ook nog gevolgen gaan hebben voor JJ of vecht ie de volgende keer weer gewoon of er niks gebeurd is?
Leuk dat je een populaire vechter bent en zo, maar in principe werk je gewoon voor een bedrijf en moet je doen wat goed is voor het bedrijf toch?

Mijn baas zou het niet pikken als is zeg dat ik een klus niet ga doen iig...

The Company
23-08-2012, 21:47
Als Machida Jones KO slaat 22 september gaat het dak eraf om 6 s'nachts.

The Company
23-08-2012, 21:47
belachelijk om dan maar de hele boel af te blazen trouwens

Ze kunnen moeilijk Ellenberger vs Hieron als PPV gaat promoten. Op Fuel of FX zetten kan ook niet ivm tv contracten.

XanaduNL
23-08-2012, 21:51
belachelijk om dan maar de hele boel af te blazen trouwens
Juist niet.
Het zzou belachelijk zijn om van fans te verwachten dat de rest van de card de moeite nog waard is.
90%+ van die fans wil gewoon zijn geld terug.

XanaduNL
23-08-2012, 21:55
marivi weidman ‏@marivs1718 (https://twitter.com/marivs1718) Chael's not the only one who stepped up to fight jones. I think I need to get my husband's head examined #UFC151 (https://twitter.com/search/?q=%23UFC151&src=hash)

Ik moest lachen. :p

el bastardo
23-08-2012, 22:03
http://www.youtube.com/watch?v=LmAibRNvVwA&feature=g-all-u

deco'o
23-08-2012, 22:09
dacht eerst dat dit een grap was, damn wel vies voor de andere vechters
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSv9TLeuUVn6p6PxaG6BjvNfEIfE0x_Z 3ZdhmgYBSDOLxoS8ljPokgi7WpJ

ijsbier
23-08-2012, 22:11
Juist niet.
Het zzou belachelijk zijn om van fans te verwachten dat de rest van de card de moeite nog waard is.
90%+ van die fans wil gewoon zijn geld terug.

Ik vind toch dat de ufc de plicht heeft om alsnog iets te regelen voor die 12 andere vechters op de card zodat die alsnog hun partijen kunnen draaien, die gasten hebben er allemaal stuk voor stuk drie maanden van hun leven in ingestopt. die gasten hebben t al moeilijk genoeg met die contracten van de ufc.

XanaduNL
23-08-2012, 22:15
Het zijn 20 andere vechters op de card, en voor hun wordt heus wel gezorgd. Hun salaris valt in het niets met het andere geld dat de UFC heeft verloren.
Echter is hun normale salaris niet zoveel als het geld dat ze zouden verdienen als ze daadwerkelijk vechten.

Overigens is het niet de plicht van de UFC.

el bastardo
23-08-2012, 22:27
Pissed fan mode: ON

Mooi om te horen dat Dhr. Jackson eindelijk eens door de stront getrokken wordt. Dana heeft gewoon zwaar gelijk. Jackson verneukt voor een groot deel de carriere van zijn pupil. Nice going! En kom niet met het gezeik van hij heeft maar een week... Chael heeft gewoon NIET getraind voor de pot en die neemt de partij. Zo hoort het. Was al geen fan van de persoon Jones, maar nu kan ie helemaal opzouten. Hoop dat Machida m keihard ko trapt.

Pissed fan mode: OFF

el bastardo
23-08-2012, 22:43
Iemand een link naar de show van Mauro voor het interview met Greg Jackson?

XanaduNL
23-08-2012, 23:00
Iemand een link naar de show van Mauro voor het interview met Greg Jackson?

Vers van de pers:
http://t.co/jAc88SxG

R.H.
23-08-2012, 23:21
http://i254.photobucket.com/albums/hh99/sheeeeeeets/ChaelvsJones.gif

T15Boxing
23-08-2012, 23:37
UFC is stom bezig. Gaan ze een kansloze figuur als SOnnen proberen alleen maar door twitter beef in plaats van een echte vervanger voor Hendo. Fuck Dana.

cornelus
23-08-2012, 23:53
nou ja kansloos... maar inderdaad er zijn misschien (?) wel betere keuzes.. maar Sonnen is bizz

K-1sunstarr
24-08-2012, 00:32
Als ik het zo hoor en begrijpt, zie ik Jon Jones niet zomaar naar de HW.
Je hebt 8 dagen nog om je voor te berieden voor een andere vechter, je bent een vechter, een kampieon en je werkt vooeen bedrijf het is dienst weigeren.
Wat maakt het uit, je bent de Champ, moet bereid zijn om altijd te vechten als je werkgever je vraagt cq van je verwacht, is een Belt zo belangrijk, met of zonder belt je krijgt toch een dikke salaris!!

Ik snap dat Dana hier pissig is hierover, en terecht.

Ik vind CHael Sonnen een lul, maar nu waardeer ik hem als een vechter, hij lult veel maar je kan wel op hem rekenen als je hem nodig hebt.

Wat mis ik toch de tijd van " PRIDE FC "

:blowup:

Pahlavan
24-08-2012, 00:47
Volgens dana is jones de eerste ufc kampioen die een partij weigert

hypergiant
24-08-2012, 00:47
Waarschijnlijk hadden Greg Jackson en Jon Jones te weinig tijd om hun voedselschema aan te passen naar een vezelrijke schema, om ontstoppingen te voorkomen die zeer waarschijnlijk zouden plaatsvinden als Chael Sonnen zijn mond zou openen om het gevecht verder te hypen.

goro
24-08-2012, 01:01
Greg zuigt

Pahlavan
24-08-2012, 01:08
http://www.mmafighting.com/2012/8/23/3263256/pros-react-dan-henderson-injury-jon-jones-turn-down-chael-sonnen-ufc-151-cancelled

Jones maakt zichzelf niet bepaald populair bij zijn collega's zo te lezen..

Gilaiir
24-08-2012, 01:36
UFC 151 is cancelled. Jon Jones was supposed to fight Dan Henderson, but Dan had to pull out because he tore his MCL and his knee is unstable even walking. There is no way that Dan can fight. Chael Sonnen has volunteered to fight Jon Jones, someone that EVERYONE else turned down because its Jones and its short notice… and Jon turned down Chael. As a result, the UFC was forced to cancel the entire show.
Not only has this screwed over all the fans that bought tickets, non refundable airfare, took off work, made arrangements, etc… but think of all the fighters. Fighters that put in full camps, flew people in that helped them trains, etc. By the time I am actually fight, I spend close to 20k between corners, flights, expenses, coaches, etc… and then to have the whole show cancelled because ONE guy didn’t want to fight. This ONE guy that had trained an entire camp, who was the CHAMP and at the top of his weight class, who was going to fight someone who didn’t do the camp, and was fighting UP a weight class.
I have always been a big Jon Jones supporter… but I would be FURIOUS if this happenned to me and I was on the card. To call is scorched earth wouldn’t do it justice.
- Joe Lauzon
Bron:
http://www.bjpenn.com/mmanews/2012/08/23/lauzon-preaches-how-jon-jones-screwed-the-fans-and-fighters-by-not-accepting-sonnen-fight-ufc-news-35136.html (http://www.bjpenn.com/mmanews/2012/08/23/lauzon-preaches-how-jon-jones-screwed-the-fans-and-fighters-by-not-accepting-sonnen-fight-ufc-news-35136.html)

Dat had ik wel willen zien, Sonnen tegen Jones. Dat zou mooi zijn!

T15Boxing
24-08-2012, 05:26
WTF is er aan de hand? ben ik in een coma beland en is het 1 april? ik heb geen flauw idee hoe men denkt dat een complete flapdrol als sonnen een kans had moeten krijgen. Het is een SCHANDE dat UFC uberhaupt met zo'n idee kwam. Belachelijk hoe vechters tegenwoordig een gevecht kunnen forceren door middel van een Twitter beef.

Laat ik het nog duidelijker zeggen. Sonnen heeft jaren geen LHW gevecht gehad, 0 ranked wins, heeft zowat zijn laatste 2 gevechten op Middleweight verloren en in de laatste heeft hij zichzelf compleet voor schut gezet en werd geklapt binnen 2 rondes, en als hij niet zijn schattige Twitter war begon met Jones had Dana hem niet eens gevraagd voor een titleshot in Hendo's plaats.
Nee het is niet "Jones screwed the fans and fighters" maar "UFC screwed the fans and fighters by coming up with a retarded idea to give Sonnen the titleshot".

Kemal
24-08-2012, 07:30
Jones vs. Belfort to Headline UFC 152 After Lyoto Machida Turns Down Title Shot

Jon Jones will not be facing Lyoto Machida at UFC 152 after all.

Instead, Vitor Belfort will fight Jones for the UFC light heavyweight title on Sept. 22 in Toronto. UFC president Dana White confirmed the change late Thursday night.

According to White, Machida turned down the title shot on Thursday. Belfort volunteered to fight Jones on one month's notice and was granted the title shot by the promotion.

Belfort was originally scheduled to face Alan Belcher at UFC 153 in October. White said he hasn't decided who will fight Belcher instead.

Kemal
24-08-2012, 07:34
http://www.youtube.com/watch?v=LmAibRNvVwA&feature=player_detailpage

Tykill
24-08-2012, 08:43
Slecht hoor van Jones.

MMAFAN-1122
24-08-2012, 10:10
Jammer had Hendo graag zien winnen!

redjuh
24-08-2012, 10:23
Quote:

According to UFC president Dana White, Silva, the middleweight champion, personally called him just moments after he announced on Thursday that UFC 151 was canceled after Jon Jones turned down a fight against Chael Sonnen. Silva, who admitted he wasn't in the best shape, volunteered to fight on eight days' notice in Las Vegas against another light heavyweight fighter. Unfortunately, he was a few hours late as the promotion had already decided to scrap the event.

White said he never expected Silva to offer his services and appreciated the call.



http://www.mixedmartialarts.com/news/418241/Anderson-Silva-offered-to-save-UFC-151-and-fight/ (http://anonym.to/?http://www.mixedmartialarts.com/news/418241/Anderson-Silva-offered-to-save-UFC-151-and-fight/)

redjuh
24-08-2012, 10:24
anderson d8... chael? no f*cking way

stoet
24-08-2012, 10:26
Ik begrijp niet waarom iedereen Jones naar benenden haalt, maar hij heeft eerder al aangegeven niet tegen Sonnen te vechten. Die gast komt net van een verlies in de middelweight en nu krijgt hij een titleshot op lightheavyweight dat gaat toch nergens over. Dat kun je toch niet verkopen als bedrijf zijnde. En nu mag Victor het proberen omdat Machida niet binnen een maand wil aantreden tegen Jones. Erg raar allemaal.

Ik vind dat je voor dit soort zaken altijd een backup moet hebben. Jones vs Hendo, backup voor wanneer de challenger uitvalt. Dan zal je dit soort problemen niet hebben. En helemaal belachlijk om een hele card weg te vegen vanwege 1 partij, hahaha om te lachen. Sonnen wil dus vechten, dan nog op zoek naar een andere vechter die graag tegen Sonnen wil zoals een Wanderlei Silva. Probleem opgelost je hebt een nieuwe hoofdpartij die ook nog eens door heel veel publiek gezien wil worden. Denk niet dat Wanderlei nee zou zeggen, die gast zou binnen 1 dag nog een partij aannemen. En volgens mij zijn er genoeg gasten die Sonnen de tyfus in willen slaan.

:twak:

XanaduNL
24-08-2012, 11:00
Ik begrijp niet waarom iedereen Jones naar benenden haalt, maar hij heeft eerder al aangegeven niet tegen Sonnen te vechten. Die gast komt net van een verlies in de middelweight en nu krijgt hij een titleshot op lightheavyweight dat gaat toch nergens over. Dat kun je toch niet verkopen als bedrijf zijnde. En nu mag Victor het proberen omdat Machida niet binnen een maand wil aantreden tegen Jones. Erg raar allemaal.

Ik vind dat je voor dit soort zaken altijd een backup moet hebben. Jones vs Hendo, backup voor wanneer de challenger uitvalt. Dan zal je dit soort problemen niet hebben. En helemaal belachlijk om een hele card weg te vegen vanwege 1 partij, hahaha om te lachen. Sonnen wil dus vechten, dan nog op zoek naar een andere vechter die graag tegen Sonnen wil zoals een Wanderlei Silva. Probleem opgelost je hebt een nieuwe hoofdpartij die ook nog eens door heel veel publiek gezien wil worden. Denk niet dat Wanderlei nee zou zeggen, die gast zou binnen 1 dag nog een partij aannemen. En volgens mij zijn er genoeg gasten die Sonnen de tyfus in willen slaan.

:twak:

Jackson en Jones hebben gezegd dat Sonnen het probleem niet was, maar dat het kortdag was.
Daarnaast is Sonnen erg marketable, en zijn enige 2 losses in de laatste jaren komen van de #1 van de wereld.

Jij kan Sonnen vs Wanderlei leuk vinden, maar het gros van de community lijkt het oneens met je te zijn.
Mensen kochten tickets voor een titlefight. De rest van de card was gewoonweg niet eens co-main waardig, in veel ogen.


@t15boxing, je kan makkelijk dat roepen, maar komt dan eens met namen....Machida en Shogun hadden beide al nee gezegd.

Emilio
24-08-2012, 11:32
Kortdag?

Hij heeft toch al een heel kamp eropzitten voor Henderson. dit zou een walk in de park moeten zijn voor Jones.
Ze vonden Sonnen gewoon te riskant. Wat als Sonnen een takedown zou kunnen forceren en Jones zou kunnen openhalen met een goed geplaatste elleboog....

Verder is het hebben van een backup erg lastig. Hoe kan je iemand zich 2 of 3 maanden de tering laten trainen om dan mogelijk niet eens te kunnen vechten op de avond.

en een partij als Sonnen vs Wanderlei is van hele andere orde dan een titlefight. Dat is niet waar de mensen hun dure kaartjes voor hebben gekocht.

En in deze situatie denk ik niet dat je kan spreken over of iemand het verdient of niet. Zo iemand die dan als replacement mag komen krijgt gewoon een bijzondere kans.

lukashenko
24-08-2012, 12:13
Als ik het zo hoor en begrijpt, zie ik Jon Jones niet zomaar naar de HW.
Je hebt 8 dagen nog om je voor te berieden voor een andere vechter, je bent een vechter, een kampieon en je werkt vooeen bedrijf het is dienst weigeren.
Wat maakt het uit, je bent de Champ, moet bereid zijn om altijd te vechten als je werkgever je vraagt cq van je verwacht, is een Belt zo belangrijk, met of zonder belt je krijgt toch een dikke salaris!!


Ik snap dat Dana hier pissig is hierover, en terecht.

Ik vind CHael Sonnen een lul, maar nu waardeer ik hem als een vechter, hij lult veel maar je kan wel op hem rekenen als je hem nodig hebt.

Wat mis ik toch de tijd van " PRIDE FC "

:blowup:
x2

lukashenko
24-08-2012, 12:14
jones laat hiermee zijn echte gezicht zien
ik vind zijn onverslagen status in een keer een stuk minder waard
(ik tel die party tegen matt hamil niet mee kijk hoe ze er bij lagen)

rollermanskunk
24-08-2012, 12:46
En ik maar denken dat DUI Driving Under Influence betekende...DUI=Ducking Under Influence.

Harrie Nak
24-08-2012, 12:51
Pissed fan mode: ON

Mooi om te horen dat Dhr. Jackson eindelijk eens door de stront getrokken wordt. Dana heeft gewoon zwaar gelijk. Jackson verneukt voor een groot deel de carriere van zijn pupil. Nice going! En kom niet met het gezeik van hij heeft maar een week... Chael heeft gewoon NIET getraind voor de pot en die neemt de partij. Zo hoort het. Was al geen fan van de persoon Jones, maar nu kan ie helemaal opzouten. Hoop dat Machida m keihard ko trapt.

Pissed fan mode: OFFTja, volgens mij accepteerde Bisping destijds ook een gevecht tegen Sonnen met maar een week notice.

Toch vind ik het wel prima zo. Ik gun het Belfort veel meer dan een Sonnen, een middelmatige vechter die in deze gewichtsklasse zoiezo nog niets gepresteerd heeft. Dana is alleen maar pissed, omdat Sonnen gegarandeerd marketing = geld betekent.

XanaduNL
24-08-2012, 13:03
Ik denk dat Sonnen "sterker/beter" is dan Belfort. Maar goed, Belfort is beter dan niets.

ol4a
24-08-2012, 13:26
Jon Jones heeft alle recht om van het gevecht af te zien, hij moet in de kooi staan en zet zijn naam, reputatie en gezondheid op het spel voor ons vermaak. Gary Goodridge was ook zo'n vechter die alles deed voor het publiek, nu zijn die man zijn hersenen puin en hij functioneert niet meer als een gezond mens. Wie praat er nu nog over good old Gary Goodridge? Precies niemand! Toen Brock kampioen was vond iedereen hem geweldig, toen hij werd vernederd door Cain sprak iedereen shit over hem en als Jon Jones zou verliezen zou hem het zelfde overkomen.

Dana is alleen maar boos omdat het geld kost, niks meer en niks minder.
Als ie een goede fightcard had zou dit evenement niet gecancelled hoeven worden, dit valt hem dus te verwijten. Hij schuift het nu in de schoenen van Jon Jones en iedereen geeft hem maar gelijk. Jones zijn strategie is om iemand uitvoerig te bestuderen, dat kan nu niet en je weet dus ook niet hoe zijn state of mind is als hij zich niet heeft kunnen voorbereiden.

Voor de overige vechters is het echt sneu, maar de UFC is hun werkgever en niet Jon Jones en moeten ze het dus de UFC aanrekenen. Maar ja, als je genoeg herrie maakt en de schuld op anderen schuift zullen velen achter je aanhuppelen...

XanaduNL
24-08-2012, 13:33
Alsof Jones zich daar nu zorgen over maakte. Hij heeft enorm veel talent, en nog minimaal 10 jaar voor de boeg.
Het was low risk/high reward voor hem.

Chane
24-08-2012, 13:34
WTF is er aan de hand? ben ik in een coma beland en is het 1 april? ik heb geen flauw idee hoe men denkt dat een complete flapdrol als sonnen een kans had moeten krijgen. Het is een SCHANDE dat UFC uberhaupt met zo'n idee kwam. Belachelijk hoe vechters tegenwoordig een gevecht kunnen forceren door middel van een Twitter beef.

Laat ik het nog duidelijker zeggen. Sonnen heeft jaren geen LHW gevecht gehad, 0 ranked wins, heeft zowat zijn laatste 2 gevechten op Middleweight verloren en in de laatste heeft hij zichzelf compleet voor schut gezet en werd geklapt binnen 2 rondes, en als hij niet zijn schattige Twitter war begon met Jones had Dana hem niet eens gevraagd voor een titleshot in Hendo's plaats.
Nee het is niet "Jones screwed the fans and fighters" maar "UFC screwed the fans and fighters by coming up with a retarded idea to give Sonnen the titleshot".
Helemaal mee eens. Echt ongelooflijk dat Sonnen überhaupt n titleshot krijgt! :(
En nu is Jones opeens de badguy? Pff. Terecht dat ie weigert.

The Company
24-08-2012, 13:39
Helemaal mee eens. Echt ongelooflijk dat Sonnen überhaupt n titleshot krijgt! :(
En nu is Jones opeens de badguy? Pff. Terecht dat ie weigert.

Sonnen was de enige die nog tegen Jones wilde vechten de rest wilde niet. De UFC verliest nu enorm veel geld en ik snap dat de andere vechters die op de kaart ook behoorlijk kwaad zijn. Het ging bij dit gevecht niet om het wel of niet verdienen van een titleshot. Dana heeft zelf toegegeven dat Sonnen absoluut geen titleshot verdiend. Het was gewoon redden wat er te redden viel.

ol4a
24-08-2012, 14:04
Sonnen was de enige die nog tegen Jones wilde vechten de rest wilde niet. De UFC verliest nu enorm veel geld en ik snap dat de andere vechters die op de kaart ook behoorlijk kwaad zijn. Het ging bij dit gevecht niet om het wel of niet verdienen van een titleshot. Dana heeft zelf toegegeven dat Sonnen absoluut geen titleshot verdiend. Het was gewoon redden wat er te redden viel.


Dana geeft dus toe dat ie de gezondheid van zijn vechter/personeel op het spel zet, zodat hij geld kan verdienen?
In elk ander bedrijf waar de directeur zegt dat hij de gezondheid van zijn personeel op het spel zet in het kader van het bedrijfsbelang stond het personeel al voor zijn deur en stonden de vakbonden op hun achterste poten.

XanaduNL
24-08-2012, 14:07
Wat lul je nou over gezondheid? Dat is wel het laatste waar Jones (of Sonnen) zich zorgen over maakt.
Het is gewoon business.

The Company
24-08-2012, 14:15
Dana geeft dus toe dat ie de gezondheid van zijn vechter/personeel op het spel zet, zodat hij geld kan verdienen?
In elk ander bedrijf waar de directeur zegt dat hij de gezondheid van zijn personeel op het spel zet in het kader van het bedrijfsbelang stond het personeel al voor zijn deur en stonden de vakbonden op hun achterste poten.

Hoe zet Dana hiermee de gezondheid van zijn vechters op het spel?

ol4a
24-08-2012, 14:15
Wat lul je nou over gezondheid? Dat is wel het laatste waar Jones (of Sonnen) zich zorgen over maakt.
Het is gewoon business.

Als je vecht heeft dat altijd te maken met gezondheid, kijk maar de partijen waar sommige vechters stonden te knokken tegen iemand die ver boven hun niveau was en schandalig pak slaag kregen. Sommige hebben er nog steeds last van, zie Gary Goodrige. Muhammad Ali vocht ook te lang door vanwege "business" en kijk hoe hij er nu bij loopt...

Voor Dana is het business, niet voor een ieder die erbij betrokken is. Als jij dat anders wilt zien is dat jouw mening.

The Company
24-08-2012, 14:21
Als je vecht heeft dat altijd te maken met gezondheid, kijk maar de partijen waar sommige vechters stonden te knokken tegen iemand die ver boven hun niveau was en schandalig pak slaag kregen. Sommige hebben er nog steeds last van, zie Gary Goodrige. Muhammad Ali vocht ook te lang door vanwege "business" en kijk hoe hij er nu bij loopt...

Voor Dana is het business, niet voor een ieder die erbij betrokken is. Als jij dat anders wilt zien is dat jouw mening.

Wat doe jij op een vechtsportforum?

ol4a
24-08-2012, 14:30
Wat doe jij op een vechtsportforum?

Laat maar zitten....

smike
24-08-2012, 14:49
WTF is er aan de hand? ben ik in een coma beland en is het 1 april? ik heb geen flauw idee hoe men denkt dat een complete flapdrol als sonnen een kans had moeten krijgen. Het is een SCHANDE dat UFC uberhaupt met zo'n idee kwam. Belachelijk hoe vechters tegenwoordig een gevecht kunnen forceren door middel van een Twitter beef.

Laat ik het nog duidelijker zeggen. Sonnen heeft jaren geen LHW gevecht gehad, 0 ranked wins, heeft zowat zijn laatste 2 gevechten op Middleweight verloren en in de laatste heeft hij zichzelf compleet voor schut gezet en werd geklapt binnen 2 rondes, en als hij niet zijn schattige Twitter war begon met Jones had Dana hem niet eens gevraagd voor een titleshot in Hendo's plaats.
Nee het is niet "Jones screwed the fans and fighters" maar "UFC screwed the fans and fighters by coming up with a retarded idea to give Sonnen the titleshot".

Amen to that brother!

XanaduNL
24-08-2012, 15:19
Dudes (t15 en smike).....er zijn maar 2 mensen die aanboden te vechten. Sonnen en Weidman. Waarom is de UFC dan retarded om dit voor te stellen? Het was dit of annulering.

McClane
24-08-2012, 15:57
De kampioen laat zijn ware gezicht zien. Superlativen als de prime Tyson van zijn divisie in de MMA. Die gast duikt gewoon Sonnen, ook al verdient hij die titleshot niet. Een gegarandeerde payday met win bonus voor Jones. Afgedaan en hoop dat Machida deze keer Jones een paar tanden uit zijn muil trapt.

---

LOL


Now word is Jon Jones may not be allowed in to Canada because of his DUI #UFC (https://twitter.com/search/?src=hash&q=%23UFC)

raveboy
24-08-2012, 16:12
Dudes (t15 en smike).....er zijn maar 2 mensen die aanboden te vechten. Sonnen en Weidman. Waarom is de UFC dan retarded om dit voor te stellen? Het was dit of annulering.

En Anderson Silva die wou vechten, niet tegen Jones, maar tegen iemands, maar hij was net te laat met zijn telefoontje naar Dana

tommus
24-08-2012, 16:32
vind dat je als champ elke uitdaging aan moet gaan ongeacht of die ander een titleshot verdient of niet sonnen is best een goede vechter hij heeft alleen zijn laatste van anderson verloren so what?

Turboknecht
24-08-2012, 16:33
De kampioen laat zijn ware gezicht zien. Superlativen als de prime Tyson van zijn divisie in de MMA. Die gast duikt gewoon Sonnen, ook al verdient hij die titleshot niet. Een gegarandeerde payday met win bonus voor Jones. Afgedaan en hoop dat Machida deze keer Jones een paar tanden uit zijn muil trapt.

---

LOL


Ja wat een onzin dat z'n gameplan niet op Sonnen afgestemd was. Who cares? Sonnen was niet eens in shape. Jones heeft toch wel een beetje afgedaan hoor. Echt jammer.

Machida wordt het trouwens sowieso niet, maar Belfort.

redjuh
24-08-2012, 16:42
Anderson silva had zich ook aangeboden.

XanaduNL
24-08-2012, 16:48
Ja ok, maar niet tegen Jones, en te laat.

weks
24-08-2012, 17:19
Silva zou niet tegen bones vechten

weks
24-08-2012, 17:22
Jon Jones heeft alle recht om van het gevecht af te zien, hij moet in de kooi staan en zet zijn naam, reputatie en gezondheid op het spel voor ons vermaak. Gary Goodridge was ook zo'n vechter die alles deed voor het publiek, nu zijn die man zijn hersenen puin en hij functioneert niet meer als een gezond mens. Wie praat er nu nog over good old Gary Goodridge? Precies niemand! Toen Brock kampioen was vond iedereen hem geweldig, toen hij werd vernederd door Cain sprak iedereen shit over hem en als Jon Jones zou verliezen zou hem het zelfde overkomen.

Dana is alleen maar boos omdat het geld kost, niks meer en niks minder.
Als ie een goede fightcard had zou dit evenement niet gecancelled hoeven worden, dit valt hem dus te verwijten. Hij schuift het nu in de schoenen van Jon Jones en iedereen geeft hem maar gelijk. Jones zijn strategie is om iemand uitvoerig te bestuderen, dat kan nu niet en je weet dus ook niet hoe zijn state of mind is als hij zich niet heeft kunnen voorbereiden.

Voor de overige vechters is het echt sneu, maar de UFC is hun werkgever en niet Jon Jones en moeten ze het dus de UFC aanrekenen. Maar ja, als je genoeg herrie maakt en de schuld op anderen schuift zullen velen achter je aanhuppelen...


precies
ik baalde enorm gisteren
en uiteraard nog steeds
maar ik begrijp de keuze van Jones en respecteer deze dan ook
teveel risico alleen om de UFC een favour te doen
hoop dat hij snel
weer knalt in de ring en alle critici de mond snoert met wederom een dominante overwinning

Turboknecht
24-08-2012, 17:41
precies
ik baalde enorm gisteren
en uiteraard nog steeds
maar ik begrijp de keuze van Jones en respecteer deze dan ook
teveel risico alleen om de UFC een favour te doen
hoop dat hij snel
weer knalt in de ring en alle critici de mond snoert met wederom een dominante overwinning


Risico? Een niet voorbereide Sonnen op 205? Terwijl Jones zelf al helemaal een volledig camp achter de rug had? Die had hij echt wel kunnen pakken denk ik.

Kemal
24-08-2012, 18:01
Anderson Silva Offered to Save UFC 151

Anderson Silva was close to saving UFC 151.

According to UFC president Dana White, Silva relayed a message through his manager Ed Soares just moments after White announced on Thursday that UFC 151 was canceled after Jon Jones turned down a fight against Chael Sonnen. The middleweight champion, who admitted he wasn't in the best shape, volunteered to fight on eight days' notice in Las Vegas against another light heavyweight fighter. Unfortunately, he was a few hours late as the promotion had already decided to scrap the event.

White said he never expected Silva to offer his services and appreciated the offer.

Jones will now meet Vitor Belfort for the light heavyweight title on Sept. 22 in Toronto after Lyoto Machida turned down the fight due to not having enough time to train.

Kemal
24-08-2012, 18:03
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7yDA3QSgFwU

Kemal
24-08-2012, 18:03
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=buuPi4s-0lQ

Mma-Rumors
24-08-2012, 19:57
Wat een pussy gedoe zeg de laatste tijd bij die vechters. je zou als dana white toch helemaal gek worden van die watjes, die je megesalarissen geeft. waar is die tijd dat je ook gewoon voor je trots ging vechten en nooit een gevecht zou afwijzen en al helemaal geen titel gevecht. even kleine tijdlijn

Henderson raakt geblesseerd.

Machida wijst een titel gevecht voor UFC 151 af tegen Jones
Belfort wijst een titel gevecht voor UFC 151 af tegen Jones
Shogun wijst een titel gevecht voor UFC 151 af tegen Jones
Sonnen accepteert maar Jones wijst af.
UFC 151 dreigt gecancelled moeten worden maar spiderman gaat het event redden.
Silva wil een LHW gevecht als main event wel overnemen maar behalve tegen Jones
Met andere woorden tijdverspilling... UFC 151 wordt toch gecancelled
En het toppunt vind ik vervolgens dat Machida niet akkoord gaat. hij heeft deze maand nog gevochten en zonder schrammetje en lijkt me dus wel nog in redelijke shape en nog een maand de tijd, kom op zeg. die zou ik echt geen titleshot geven hoor. laat die maar eerst tegen rashad,hendo of davis ofzo

XanaduNL
24-08-2012, 20:27
@Mma-Rumors:
Volgens mij is Belfort 151 niet aangeboden, aleen 152.
Anderson belde pas toen 151 al gecancelled was. (toch klasse)
En je zegt dat Machida eerst maar tegen Rashad, Hendo of Davis moet. Dit is PRECIES wat hij wil, en waarom hij Jones afsloeg.
Je kon het al aan hem zien in de kleedkamer en post-presser na zijn Bader fight.
Hij en Shogun, maken allebei waarschijnlijk nog maar 1x kans op de titel, en dat wilt hij dus optimaal aanpakken.

Pahlavan
24-08-2012, 21:41
Ik mis de oudere generatie vechters zoals chuck liddel met hun mentaliteit van: i'll fight anyone, anytime, anywhere.
veel vechters van tegenwoordig hebben teveel een diva gedrag. Telkens bitchen over wie ze wel en niet willen vechten blabla. Je bent in dienst van een bedrijf als het ware en je doet gewoon wat er van je gevraagd wordt. Als ik bij een bedrijf werk, dan mag ik toch ook niet zelf bepalen waar, wanneer en hoe ik werk?!

Ik ben de grootste sonnen hater die er is, maar hij was tenminste bereid om te vechten. Meneer jones is pas 25 en heeft nog lang niet bereikt wat anderson bijvoorbeeld heeft bereikt, maar hij loopt nu al te zeiken over waar hij wel en niet wilt vechten en wie hij waardig genoeg vind als tegenstander. Slechte mentaliteit als je het mij vraagt

Anderson
24-08-2012, 23:45
http://www.youtube.com/watch?v=6vT6vuSJA1o&list=UUI-Oq7oFGakzSzHFlTtsUsQ&index=1&feature=plcp

kooivechter
25-08-2012, 01:04
Die gasten zijn allemaal doodsbang voor Jones. Dat Jones wonnen weigert tegen sonnen snap ik wel. Sonnen verdient dat ook niet om een titels gevecht tegen Jones te krijgen. Dat slaat ook nergens op

XanaduNL
25-08-2012, 01:08
Die gasten zijn allemaal doodsbang voor Jones. Dat Jones wonnen weigert tegen sonnen snap ik wel. Sonnen verdient dat ook niet om een titels gevecht tegen Jones te krijgen. Dat slaat ook nergens op

Dat een ongetrainde Machida of Shogun weigert snap je niet?
Maar dat een getrainde Jones weigert snap je wel?

Jones heeft aangeven dat Sonnen het probleem niet was (dus ook niet dat Sonnen het niet zou verdienen), maar gewoon een verandering van tegenstander het probleem is.

lukashenko
25-08-2012, 01:29
ik had graag gezien dat jones een verschikkelijk pak slaag had uitgedeelt aan cheal sonnen
ik snap gewoon echt niet dat hij die weigerde
ik ben er misselijk van ik heb echt het gevoel dat we een grote kampioen kwijt zijn door deze duik actie van jones

kooivechter
25-08-2012, 11:12
Dat een ongetrainde Machida of Shogun weigert snap je niet?
Maar dat een getrainde Jones weigert snap je wel?

Jones heeft aangeven dat Sonnen het probleem niet was (dus ook niet dat Sonnen het niet zou verdienen), maar gewoon een verandering van tegenstander het probleem is.

machida en Shogun ongetraind hoe kom je daar nou weer bij? die kerels hebben net gevochten en allebij al tegen Jones gestaan. Shogun kan ik nog wel voorstellen, die heeft een titanenstrijd geleverd. Is gewoon nog erg lastig om Jones nog tegen iemand te plaatsen. je voelt al dat zjin tegenstanders al bij voorbaat verloren hebben. dat ze die Gustafson niet tegen hem laten. Dat is zo'n beetje de enige die nog een klein kansje maakt, en het ook echt verdient na zoveel partijen op rij gewonnen te hebben. dat dana zo'n kerel niet naar voren brengt, maar weer met een machida of shogun aankomt. Is denk ik niet markable of zo die gustafson. Ben sowieso niet voor instant remtaches, wanneer de challenger in een korte periode zo dik heeft verloren. Vervolgens na 1 gewonnen partji weer een rematch krijgen angeboden. dat zie je alleen in de ufc terug. die zogenaamde 4mans toernooi, en de meest overtuigende mog tegen Jones, hebben alle 4 op tko en submission verloren van Jones

rollermanskunk
25-08-2012, 11:57
Is UFC niet verzekerd tegen dit soort calamiteiten? Als professionele organisatie bouw je toch wel wat zekerheden in helemaal als het om dergelijke bedragen gaat? Vind het wel vreemd dat men geen reserves achter de hand had voor Hendo. Je zet tenslotte je hele card op het spel met 1 gevecht. Niet zo professioneel als gedacht dus.

XanaduNL
25-08-2012, 12:23
@kooivechter, ja ok, maar volgens mij eten vechters hun buik helemaal rond na een gevecht, en rusten ze ook even 2 weken ofzo uit.

@rollermanskunk, ze hadden genoeg reserves, maar Jones werkte niet mee. De fans kochten kaartjes voor een titlefight, dus dan moet je wel een enorm goede backup hebben om de fans tevreden te houden.

Kemal
26-08-2012, 00:03
Jon Jones Apologizes to UFC Fans on Twitter

UFC light heavyweight champion Jon Jones has taken a beating in the court of public opinion like no fighter could ever lay on him in the Octagon.

Jones has been subjected to an endless stream of invective since he chose to turn down a replacement fight against Chael Sonnen at UFC 151, which caused UFC president Dana White to pull the plug on the planned Sept. 1 card in Las Vegas.
Saturday, the champ broke his silence via Twitter, sending out an apology over the course of three tweets.

Strung together, the tweets from his @jonnybones account read "Carrying the cross for my company's decision. If someone has to take the blame, I will accept full responsibility for the way UFC 151 was canceled. I want to sincerely apologize to all the other athletes/fans who's time and money was waisted [sic]. I feel terrible about the way that was handled."

Jones was originally scheduled to meet Dan Henderson in the main event, but Henderson was forced to withdraw due to an MCL injury. In the wake of the first event cancelation in Zuffa history, Jones will instead face former light heavyweight champ Vitor Belfort on Sept. 22 in Toronto.

lukashenko
26-08-2012, 12:09
UFC is stom bezig. Gaan ze een kansloze figuur als SOnnen proberen alleen maar door twitter beef in plaats van een echte vervanger voor Hendo. Fuck Dana.
ik had het gevecht graag willen zien
we missen gewoon een hele ufc kaart hiermee en sonnen tried to save the day
Sonnen pakt in mijn ogen wel reps door als enige dit gevecht on 8 days notice te nemem
Jones is met deze actie veel reps van mij kwijt
die jackson vond ik al een pannenkoek en bevestigt mijn punt alleen maar ermee

GnP
26-08-2012, 12:39
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7yDA3QSgFwU

Chael is en blijft dé man :-)

lukashenko
26-08-2012, 12:50
als champ moet je elke uitdaging aangaan helemaal als je fit bent
en zo what dat hij zijn zin niet krijgt met zijn strategie enz
dat zijn gewoon ster allures.
ongelovelijk dat ik dit ooit zeg maar
cheal sonnen heeft gelijk in zijn intervieuw
je tekent een contract met het bedrijf wat jou een ster en een miljoenair heeft gemaakt
en je neukt ze omdat ze een tegenstander wisselen omdat je tegenstander gebleseert is.
in de k1 met een toernooi heeft er wel eens vaker een invaller gestaan door een blesure dat is vecht sport

Ger Maan
26-08-2012, 12:59
als champ moet je elke uitdaging aangaan helemaal als je fit bent
en zo what dat hij zijn zin niet krijgt met zijn strategie enz
dat zijn gewoon ster allures.
ongelovelijk dat ik dit ooit zeg maar
cheal sonnen heeft gelijk in zijn intervieuw
je tekent een contract met het bedrijf wat jou een ster en een miljoenair heeft gemaakt
en je neukt ze omdat ze een tegenstander wisselen omdat je tegenstander gebleseert is.
in de k1 met een toernooi heeft er wel eens vaker een invaller gestaan door een blesure dat is vecht sport

x2

lol zie zijn tweet uit mei 2010

http://img850.imageshack.us/img850/1503/clipboard01ue.jpg

Daar bovenop dit interview van 17 augustus jongstleden



Kanan: "Why not just take the fight, do it and make a lot of money?"
Jones: "I totally agree and I'm not sitting here saying that I wouldn't take the fight, I would take the fight in a heartbeat."





http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nF02bUbLzac

T15Boxing
26-08-2012, 15:32
ik had het gevecht graag willen zien
we missen gewoon een hele ufc kaart hiermee en sonnen tried to save the day
Sonnen pakt in mijn ogen wel reps door als enige dit gevecht on 8 days notice te nemem
Jones is met deze actie veel reps van mij kwijt
die jackson vond ik al een pannenkoek en bevestigt mijn punt alleen maar ermee

Ik geloof niet dat Sonnen de enige is die 'durft' tegen Jones. Dana lijkt me weer een leugenaar die er niet tegen kan dat iemand nee durft te zeggen tegen hem, dus heeft hij de card gewist om een voorbeeld te maken van Jones. Sonnen heeft een grote mond en maakt veel PPV numbers, en dat is waarom ze Sonnen willen maar dat was echt niet de laatste keuze of een situatie waar de card stopt als Jones weigert, dat geloof ik gewoon niet want het is te bizar. Dana Liar White kan het gewoon niet hebben dat Jones en zn team niet tegen een Loser als Sonnen willen vechten aangezien hij het niet verdient. Hij kreeg zn zin niet dus nu wilt hij Jones kapot maken.

Mma-Rumors
26-08-2012, 15:38
Ik geloof niet dat Sonnen de enige is die 'durft' tegen Jones. Dana lijkt me weer een leugenaar die er niet tegen kan dat iemand nee durft te zeggen tegen hem, dus heeft hij de card gewist om een voorbeeld te maken van Jones. Sonnen heeft een grote mond en maakt veel PPV numbers, en dat is waarom ze Sonnen willen maar dat was echt niet de laatste keuze of een situatie waar de card stopt als Jones weigert, dat geloof ik gewoon niet want het is te bizar. Dana Liar White kan het gewoon niet hebben dat Jones en zn team niet tegen een Loser als Sonnen willen vechten aangezien hij het niet verdient. Hij kreeg zn zin niet dus nu wilt hij Jones kapot maken.


zet je haat tegen sonnen opzij en denk even helder en laat het tot je inkomen wat er werkelijk is gebeurd en dan zal je de waarheid vinden... ik heb overigens niks met sonnen en al die andere saaie amerikaanse worstelaars hoor...

T15Boxing
26-08-2012, 15:55
zet je haat tegen sonnen opzij en denk even helder en laat het tot je inkomen wat er werkelijk is gebeurd en dan zal je de waarheid vinden... ik heb overigens niks met sonnen en al die andere saaie amerikaanse worstelaars hoor...

Ik heb niet eens genoemd dat Henderson blijkbaar al een tijd lang geblesseerd was.

En Sonnen die al een tijd lang met hem aan trainen was, en opeens uit het niets Twitter beef begint met Jones net op het moment dat Hendo geblesseerd raakt?

En dan wilt die kale ons laten geloven dat Sonnen 'opeens' werd gebeld om Hendo te vervangen tegen Jones als een laatste poging om de card te redden. Dit is allemaal een soap opera en het is duidelijk dat hier wat anders aan de hand is.
Nu er meer feiten naar buiten zijn gekomen ben ik ervan overtuigd dat het Zuffa's schuld is en dat Jones de slachtoffer is.

Geld geld geld. Sonnen is geld waard, daar gaat het om. En als je in de weg staat van het geld zoals Jones, zullen ze je breken in de media. Kijk dan wie ze nu de kans geven. Vitor Belfort, hij verdient ook totaal geen LHW titleshot maar hij heeft een bekende naam.

Briant
26-08-2012, 16:08
Velen haten op de vechters en coaches. Maar laten we eerlijk wezen, als er 1 gevecht wegvalt, ook al is het de main event, dan zou dat toch neit moeten betekenen dat het hele event geschrapt moet worden? Zorg gewoon dat er meerdere interessante gevechten op een kaart staan zodat je in het ergste geval (wegvallen van de main event) alsnog een interessant event over houdt. De vechters op de main card en undercard zullen nu niet kunnen vechten en niet betaald worden. Vooral de mensen in de lagere divisies van de card hebben het geld hard nodig om te kunnen blijven trainen en vechten. Want we weten ook allemaal dat in de UFC geweldig is, maar dat je daarnaast niets anders mag doen. Het is UFC of niets voor de vechters.

Mma-Rumors
26-08-2012, 18:19
Velen haten op de vechters en coaches. Maar laten we eerlijk wezen, als er 1 gevecht wegvalt, ook al is het de main event, dan zou dat toch neit moeten betekenen dat het hele event geschrapt moet worden? Zorg gewoon dat er meerdere interessante gevechten op een kaart staan zodat je in het ergste geval (wegvallen van de main event) alsnog een interessant event over houdt. De vechters op de main card en undercard zullen nu niet kunnen vechten en niet betaald worden. Vooral de mensen in de lagere divisies van de card hebben het geld hard nodig om te kunnen blijven trainen en vechten. Want we weten ook allemaal dat in de UFC geweldig is, maar dat je daarnaast niets anders mag doen. Het is UFC of niets voor de vechters.

klopt zeker en doordat er zoveel cards tegenwoordig zijn de main events minder en vormen ze soms maar zelfs 1 groot gevecht zoals 151! daar moet de UFC toch een klein beetje mee opletten. overigens moeten we wel eerlijk zijn dat de UFC ook behoorlijk veel pech had de laatste tijd met die injury bug... voor hetzelfde geldt was het niet nodig om lombard naar 149(geloof ik) te halen en had je hem op UFC 151 laten vechten en was Koscheck ook niet injured en had je gewoon nog ellenberger vs koscheck wat een toppartij zou zijn en haal je nog een leuke match ergens uit 152 ofzo en was het nog mooi opgelost.

GnP
27-08-2012, 14:53
een kampioen vecht (als ie in conditie is en niet geblesseerd is) tegen anyone at anytime, punt.

my2cents
27-08-2012, 16:13
Jon Jones heeft alle recht om van het gevecht af te zien, hij moet in de kooi staan en zet zijn naam, reputatie en gezondheid op het spel voor ons vermaak. Gary Goodridge was ook zo'n vechter die alles deed voor het publiek, nu zijn die man zijn hersenen puin en hij functioneert niet meer als een gezond mens. Wie praat er nu nog over good old Gary Goodridge? Precies niemand! Toen Brock kampioen was vond iedereen hem geweldig, toen hij werd vernederd door Cain sprak iedereen shit over hem en als Jon Jones zou verliezen zou hem het zelfde overkomen.

Dana is alleen maar boos omdat het geld kost, niks meer en niks minder.
Als ie een goede fightcard had zou dit evenement niet gecancelled hoeven worden, dit valt hem dus te verwijten. Hij schuift het nu in de schoenen van Jon Jones en iedereen geeft hem maar gelijk. Jones zijn strategie is om iemand uitvoerig te bestuderen, dat kan nu niet en je weet dus ook niet hoe zijn state of mind is als hij zich niet heeft kunnen voorbereiden.

Voor de overige vechters is het echt sneu, maar de UFC is hun werkgever en niet Jon Jones en moeten ze het dus de UFC aanrekenen. Maar ja, als je genoeg herrie maakt en de schuld op anderen schuift zullen velen achter je aanhuppelen...

Ik ben ik het 100% mee eens. Jones - ongeacht wat je van hem vindt - is de champ een heeft dus veel meer te verliezen als Sonnen. Jones bereidt zich blijkbaar uitvoerig voor op zijn tegenstander en dat is ook zijn goedrecht. Dana had gewoon een betere card moeten bouwen zodat dit event ook zonder deze partij door had kunnen gaan.

yy
27-08-2012, 16:20
een kampioen vecht (als ie in conditie is en niet geblesseerd is) tegen anyone at anytime, punt.

zal ie vast druk hebben als ie tegen elke uitdager moest xD

Mma-Rumors
27-08-2012, 16:37
zal ie vast druk hebben als ie tegen elke uitdager moest xD

of juist niet, het is een kwalijke zaak van jones maar zijn echte uitdagers en niet de MW vechters durfden ook al niet. zo druk heeft die het dus niet want zijn uitdagers durven niet eens. gelukkig voor de vechters op de rest van de card zijn zij allemaal al gebooked voor een event die een dezer weken zal komen. zo wordt die FX card wel heel leuk met browne vs bigfoot,ellenberger,phill davis. zeker wel even kijken

Pride_187
27-08-2012, 18:06
http:/http://www.youtube.com/watch?v=XorPhiPhrd8

my2cents
27-08-2012, 19:32
een kampioen vecht (als ie in conditie is en niet geblesseerd is) tegen anyone at anytime, punt.

Anyone ben ik het mee eens, anytime is natuurlijk de grootste bullshit... Daarmee zeg je feitelijk dat voorbereiden op een tegenstander onzin is en dat is het natuurlijk niet...

Diz
27-08-2012, 21:53
Anyone ben ik het mee eens, anytime is natuurlijk de grootste bullshit... Daarmee zeg je feitelijk dat voorbereiden op een tegenstander onzin is en dat is het natuurlijk niet...

Op zich heb je hier wel gelijk in, maar op deze manier wordt er wel een beetje een tactisch spelletje van gemaakt...
Gewoon knallen met die handel! Je bent de bink of je bent het niet...
Het gaat uiteindelijk om een gevecht en degene met de beste skills zal winnen... Anytime!

TheCarnage
27-08-2012, 22:59
Ik vind dat als je gewoon een vol trainingskamp hebt gehad het gewoon schandalig dat hij weigerd. Hij had dan wel een andere tegenstander, maar om daarom te gaan weigeren daar kan ik echt niet bij. Dat is echt iets van deze tijd, helemaal doorslaan in dat game plan gebeuren, vooral bij Greg Jackson daar.

Hij is fit hij is niet geblesseerd, hij heeft zich notabene voorbereid op een worstelaar (Henderson) de aanpassingen zouden minimaal zijn en dan weigeren om tegen een gast te vechten die zijn LHW debut maakt, kom op... Wees dan ook de champ...

yy
28-08-2012, 00:20
mensen meten hier met 2 maten
bij een andere vechter wordt er eerst gezegd; laat hem maar die en die verslaan voordat hij tegen de champ mag.
maar hier wordt gelijk eentje die van paar loss komt, die mag dan wel gelijk tegen jones?
moet hij dan ook niet eerst een beetje naam maken en credit opbouwen zodat die legit tegen de champ mag?
bij boksen is dat toch ook zo?

moet jones dan tegen elke gast vechten als die uitgedaagd wordt?

TheCarnage
28-08-2012, 04:31
mensen meten hier met 2 maten
bij een andere vechter wordt er eerst gezegd; laat hem maar die en die verslaan voordat hij tegen de champ mag.
maar hier wordt gelijk eentje die van paar loss komt, die mag dan wel gelijk tegen jones?
moet hij dan ook niet eerst een beetje naam maken en credit opbouwen zodat die legit tegen de champ mag?
bij boksen is dat toch ook zo?

moet jones dan tegen elke gast vechten als die uitgedaagd wordt?

Dit is geen kwestie van recht hebben op een title shot, want dat heeft Sonnen sowieso niet. Verder wilde niemand Henderson vervangen, Sonnen wilde wel en UFC laat hem dan vechten om het event te redden, niet omdat hij het verdient, maar omdat niemand anders wilde. En dan weigerd die Jones het gevecht.

Weet je waar het mij om gaat, ik vind het mooi om te zien waar mijn/onze sport nu is. De ufc haat ze of hou van ze, ze hebben mma naar een hoog niveau getild, dit is een keiharde financiele tegenvaller. Die overleven ze wel, maar als alle vechters die mentaliteit hebben als Jones en er worden gevechten en events gecancelled. Gaat dat de sport en de UFC geen goed doen. Ik wil als fan dat de UFC blijft groeien en financieel gezond blijft om gewoon veel vette gevechten zien.

Niet dat de UFC straks ook al financieel kapot gaat zoals K-1, of als Pride... maar goed dat zijn weer andere verhalen.

123trisweat
28-08-2012, 08:09
Even een gekke gedachte maar waarom denkt de UFC niet aan een compleet nieuwe partij (bijv. Sonnen tegen Belfort). Dan hebben beide vechters evenveel voobedreidingstijd. ( stiekem weet ik het antwoord al maar ben benieuwd wat jullie vinden)

my2cents
28-08-2012, 10:52
Dit is geen kwestie van recht hebben op een title shot, want dat heeft Sonnen sowieso niet. Verder wilde niemand Henderson vervangen, Sonnen wilde wel en UFC laat hem dan vechten om het event te redden, niet omdat hij het verdient, maar omdat niemand anders wilde. En dan weigerd die Jones het gevecht.

Weet je waar het mij om gaat, ik vind het mooi om te zien waar mijn/onze sport nu is. De ufc haat ze of hou van ze, ze hebben mma naar een hoog niveau getild, dit is een keiharde financiele tegenvaller. Die overleven ze wel, maar als alle vechters die mentaliteit hebben als Jones en er worden gevechten en events gecancelled. Gaat dat de sport en de UFC geen goed doen. Ik wil als fan dat de UFC blijft groeien en financieel gezond blijft om gewoon veel vette gevechten zien.

Niet dat de UFC straks ook al financieel kapot gaat zoals K-1, of als Pride... maar goed dat zijn weer andere verhalen.

Het is toch aan de UFC en niet aan de vechter om een voldoende goede card te maken zodat er geen events worden gecancelled of ben ik nou gek??

Wat nou als Henderson op de dag van het event geblesseerd was geraakt, maar ze hadden nog wel een tijger of een paar pitbulls achter de hand. Had hij daar dan maar tegen in de ring moeten gaan staan omdat hij nou eenmaal de champ is en geen financiele domper voor de UFC moet creeeren door het event te laten cancellen?

Dana kijkt alleen maar door zijn eigen (financiele) bril...

MRV
28-08-2012, 11:50
Het is toch aan de UFC en niet aan de vechter om een voldoende goede card te maken zodat er geen events worden gecancelled of ben ik nou gek??

Wat nou als Henderson op de dag van het event geblesseerd was geraakt, maar ze hadden nog wel een tijger of een paar pitbulls achter de hand. Had hij daar dan maar tegen in de ring moeten gaan staan omdat hij nou eenmaal de champ is en geen financiele domper voor de UFC moet creeeren door het event te laten cancellen?

Dana kijkt alleen maar door zijn eigen (financiele) bril...

Weet je... Er wordt een beetje langs elkaar heen gesproken.

John Jones is idd niet (alleen) schuldig aan het cancelen van het evenement. Hoewel ik de keuze snap, blijft het een UFC keuze (zowel de oorspronkelijke samenstelling van de card als het cancelen) waar zij zelf alle verantwoordelijkheid voor dienen te dragen. John Jones heeft idd ook het volste recht om een partij tegen Chael te weigeren. Namelijk: Een andere tegenstander dan Hendo en JJ en zijn team staan juist bekend om hun ultra specifeike voorbereiding afgestemd op een specifieke tegenstander. Rationeel dus een te begrijpen keuze van JJ. Helemaal gezien de financiele belangen.


Echter, dat is rationeel. Gevoelsmatig begrijp ik dat het merendeel van de versportliefhebbers hier moeite mee hebben. JJ is de kampioen en was volledig afgetraind. Een overwachte partij tegen MW Chael was misschien niet iedeaal qua voorbereiding, maar hij had een zeer grote kans op winst. Nu begrijp ik de zakelijke benadering van JJ en (de naar mijn mening vreselijke) Greg Jackson, maar dat heeft vooral met $$ te maken en niet met vechtsportbeleving. Een Champ mag best meer uitstralen dat hij iedere redelijke uitdaging aangaat. JJ komt nu meer over als een calculerende businessman ipv een groot kampioen.

Bromios
28-08-2012, 12:54
Laat ik het nog duidelijker zeggen. Sonnen heeft jaren geen LHW gevecht gehad, 0 ranked wins, heeft zowat zijn laatste 2 gevechten op Middleweight verloren en in de laatste heeft hij zichzelf compleet voor schut gezet en werd geklapt binnen 2 rondes, en als hij niet zijn schattige Twitter war begon met Jones had Dana hem niet eens gevraagd voor een titleshot in Hendo's plaats.


Dude, Heb jij de eerste ronde gezien tegen Silva ? Silva was kansloos tegen Sonnen en kwam goed weg met een lucky shot. Ik weet dat je een bloedhekel hebt aan Sonnen en denk dat als Silva in je bek piest dat je champagne drinkt maar je moet geen poep gaan praten.

Ik denk dat Sonnen het Jones heel moeilijk zou kunnen maken.

McClane
28-08-2012, 12:58
http://ll-media.tmz.com/2012/08/25/0825-cheal-pizza-3.jpg

Chael Sonnen is still taking shots at UFC star Jon Jones, but now he's doing it with a flier for his pizza joint in Oregon.

MRV
28-08-2012, 13:21
http://ll-media.tmz.com/2012/08/25/0825-cheal-pizza-3.jpg

Chael Sonnen is still taking shots at UFC star Jon Jones, but now he's doing it with a flier for his pizza joint in Oregon.


Loaded with checken and full of cheese... Humor heeft hij wel :-)

redjuh
28-08-2012, 13:47
je gaat imo niet tegen een gast vechten die uit een lagere klasse komt en daar al 2x van de champ heeft verloren, en je titel op het spel zetten. Dana White is een ontzettende idioot imo. hij nagelt zijn op 1 na meest dominante kampioen aan de schandpaal, en hetzelfde doet hij met de oprichter van zo'n beetje de meest succesvolle gym in mma.

als ik zo reageerde als hij, kon je er vanuit gaan dat ik weer eens teveel gezopen had. Hij doet het nuchter en is nog directeur ook. zouden de bazen van FOX, ESPN etc al die tirades van DW niet zat zijn? want in feite is het een eigenwijze schreeuwlelijk...

R.H.
28-08-2012, 14:01
Loaded with checken and full of cheese... Humor heeft hij wel :-)

haha dat zeker
"delivery available, Avoid a DUI"

my2cents
28-08-2012, 15:38
je gaat imo niet tegen een gast vechten die uit een lagere klasse komt en daar al 2x van de champ heeft verloren, en je titel op het spel zetten. Dana White is een ontzettende idioot imo. hij nagelt zijn op 1 na meest dominante kampioen aan de schandpaal, en hetzelfde doet hij met de oprichter van zo'n beetje de meest succesvolle gym in mma.

als ik zo reageerde als hij, kon je er vanuit gaan dat ik weer eens teveel gezopen had. Hij doet het nuchter en is nog directeur ook. zouden de bazen van FOX, ESPN etc al die tirades van DW niet zat zijn? want in feite is het een eigenwijze schreeuwlelijk...

Dit. En daarnaast ook nog eens heel onprofessioneel....Vraag mij af of die Fertita's hem nou nooit zat zijn

redjuh
28-08-2012, 15:51
even tussendoor... ik zeg niet dat Dana zijn vak niet verstaat. hij komt de laatste tijd nogal eens voor dilemma's te staan die events doen wankelen.

Diz
28-08-2012, 16:09
http://ll-media.tmz.com/2012/08/25/0825-cheal-pizza-3.jpg

Chael Sonnen is still taking shots at UFC star Jon Jones, but now he's doing it with a flier for his pizza joint in Oregon.


Goeie poster dit! Hahaha kapotlachen hierzo!

T15Boxing
28-08-2012, 18:11
Dude, Heb jij de eerste ronde gezien tegen Silva ?Silva was kansloos tegen Sonnen en kwam goed weg met een lucky shot.

Bedoel je die ronde waarin Sonnen alleen maar een takedown scoorde omdat Silva veel te wild begon te zwaaien? En vervolgens TOTAAL GEEN SCHADE aanbracht? En zelfs met een mount helemaal niks kon inbrengen? En zowaat geen enkel stoot kon landen? En geen enkel sub attempt? Die ronde waarin Silva zowat ging joggen naar zn hoek toen de bel ging? Ja, die heb ik wel gezien ja. Wat is je punt?



Ik weet dat je een bloedhekel hebt aan Sonnen en denk dat als Silva in je bek piest dat je champagne drinkt maar je moet geen poep gaan praten.



"lucky shot" hahaha jij bent erg grappig. Ik adviseer je om als elk andere Sonnen nuthugger smoesjes als 'short grabs' te gebruiken. Er was geen geluk in die 4 to 6 takedowns die Sonnen niet meer kon krijgen, en vervolgens een pak slaag staand kreeg voordat hij in paniek raakte en Silva als Matrix zijn spinning backfist liet missen en met een harde knie op zn lichaam kwam.

Dus "dude", Sonnen zag er niet uit en is de laatste man op aarde die een titleshot tegen Jones verdient, wat voor omstandigheden dan ook.

Dus ga je gedragen, "dude", voordat je van je pa's pc afgetrapt wordt.

kendamac
28-08-2012, 18:30
Dude, Heb jij de eerste ronde gezien tegen Silva ? Silva was kansloos tegen Sonnen en kwam goed weg met een lucky shot. Ik weet dat je een bloedhekel hebt aan Sonnen en denk dat als Silva in je bek piest dat je champagne drinkt maar je moet geen poep gaan praten.

Ik denk dat Sonnen het Jones heel moeilijk zou kunnen maken.
Sonnen heeft niets te brengen tegen JJ. Hij is 6-6 in the UFC!!!!
Hij komt niet in eens de buurt van Suga, Rua, Machida of RAmpage ....laat staan JJ.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij nog verliest van Forrrest.
En als jij denkt dat wat silva deed geluk was dan ken je Silva niet of wil je hem niet kennen.

Bromios
29-08-2012, 14:11
Bedankt voor jullie uitleg mannen. Het is me helemaal duidelijk.

Ik dacht dat in de eerste partij Sonnen ook vet domineerde maar ik begrijp nu dat Silva lekker een tukje deed in de hoek en 10 seconden voor het einde besloot om maar eens mee te gaan doen.

Super bedankt voor de uitleg. Ik zal Sonnen van mijn lijstje afstrepen. kan er niks van. Silva is de GOAT !!

my2cents
29-08-2012, 16:15
Van Sherdog and spot in my opinion:
This is a matter of common sense.


The UFC organized an event.
Jones was completely prepared to fulfill his obligation.
His opponent was injured and decided to withhold that information until the last minute.
Stuck with almost no time to arrange another marquee fight, the UFC proposed a freak fight for Jones.
Jones politely declines.
The event is so weak, without Jones it cannot be shown, and is cancelled.
Dana gets on a podium and blames the whole thing on Jones.

You have to hate Jones and try really hard to hold him responsible for this. What I find really surprising is how few people are blaming Dana and Hendo AT ALL.

Dana truly is a master puppeteer.

Ulis-E
29-08-2012, 16:49
Even een gekke gedachte maar waarom denkt de UFC niet aan een compleet nieuwe partij (bijv. Sonnen tegen Belfort). Dan hebben beide vechters evenveel voobedreidingstijd. ( stiekem weet ik het antwoord al maar ben benieuwd wat jullie vinden)

Als main event?

smike
29-08-2012, 17:43
Bedankt voor jullie uitleg mannen. Het is me helemaal duidelijk.

Ik dacht dat in de eerste partij Sonnen ook vet domineerde maar ik begrijp nu dat Silva lekker een tukje deed in de hoek en 10 seconden voor het einde besloot om maar eens mee te gaan doen.

Super bedankt voor de uitleg. Ik zal Sonnen van mijn lijstje afstrepen. kan er niks van. Silva is de GOAT !!

Mooi dat je het eindelijk snapt.