PDA

View Full Version : Ik en de Alpha Man in mij.



The_Rock
12-05-2012, 02:30
In 2013 is mijn boek af. En in mijn boek schrijf ik over verschillende onderwerpen. En in een van die onderwerpen, bespreek ik hoe het voelt om een alpha man te zijn. Ik kan je nu al vertellen: het is niet simpel. Integendeel zelfs, het is zwaar. Veel mannen hebben het geprobeerd, maar ze hebben dan ook zwaar gefaald. Punt is: Je probeert het niet. Je bent het gewoon.


Als ik ga daten, dan vraag ik niet wat mijn date wilt drinken, ik bestel het gewoon. Vrouwen geven graag hun mening, soms gaan ze iets te ver, zorg er voor dat je al haar kansen elimineert, zodat zij doorkrijgt dat het met jou anders is. Geen democratie, jij bepaalt, iedereen luistert en voert uit. Hiermee begin je dus bij "..en wat willen jullie drinken?"

Wanneer mijn date over een ex begint, dan geef ik haar een bitchslap. Dit is een waarschuwingsschot, de volgende is vaak een rechter stoot of een elleboog. Waarom? vrouwen houden van leidinggevende, dominante en duidelijke mannen. Dit geeft aan dat ze te ver is gegaan.

Als een date mis begint te lopen, dan heb je twee opties om deze in het leven te brengen:
- De pec's dans. Probeer met je rechter en je linker pec(tiet) een dansje te doen. Het liefst op een Jay Z beat.
- Biceps showen. Vrouwen hebben iets met biceps. Laat deze dan ook zien.

Ik douche nooit voor een date, omdat ik wil dat de vrouw mijn Alpha mannelijke zweet ruikt. Ze moet ook het gevoel krijgen dat de date voor mij niet zo speciaal is. Nu gaat ze echt haar best doen om mijn interesse te wekken. Zij hoeft niet te weten dat jij met een stijve zit, en bijna niet kan wachten op een avontuurtje met haar. Wees dus koppig. liever je rechterhand laten werken, dan je Alpha Mannelijkheid verliezen. Ook al zit ik te twijfelen over deze theorie...

omgang met mensen:
Als je aan mensen een compliment geeft, dan moet je ervoor zorgen dat je de compliment met iets negatiefs domineert.
Voorbeeld: Een dikke vrouw werkt bij de AH, jij bent aan de beurt en betaalt netjes. Geef haar dan de compliment: Ik moet het zeggen, u heeft echt een mooie kapsel.

Dit volg je door: Maar de kapsel is geen goede compensatie. Afvallen is in uw geval erg nodig, maar zelfmoord is ook een optie.

Dit kan hard overkomen, maar zij waardeert jouw eerlijkheid. Ze gaat je zelfs bedanken en vriendelijk lachen. Geloof mij maar, ik heb het meegemaakt.


Tot zover over de Alpha Man. We gaan nog veel meer behandelen zoals: Alpha Man als vader, zoon, werknemer/werkegever en nog veel meer.

Hou 2013 in de gaten!

Kemal
12-05-2012, 07:16
Kan bijna niet wachten tot het boek uitkomt ;)

Leventdepevent
12-05-2012, 07:37
tis nu al een bestseller

Silat
12-05-2012, 10:21
Hahahha!
Geweldig leesvoer voor het onbijt op zaterdag.

Jammer dat het zo kort was.
Je moet een collum schrijven.

smike
12-05-2012, 13:06
Hoe oud ben jij eigenlijk?

Sadix
12-05-2012, 13:29
dankje wel bro, wijze lessen weer.

Simone
12-05-2012, 13:49
Hahahahaha.. LMAO

Diz
12-05-2012, 14:11
Hahaha... kapotlachen !

RedDawn
21-05-2012, 20:04
Heeft die dikke vrouw van de AH je nog lekker verwent? ;)