PDA

View Full Version : VIDEO - Mariusz Pudzianowski vs Bob Sapp - KSW 19



KayOne
13-05-2012, 01:40
http://fightnext.com/video/NWO644WSOUKA/Mariusz-Pudzianowski-vs-Bob-Sapp--KSW-19

Naj85
13-05-2012, 01:56
Holy shit, mooie submission van Sapp! niet verwacht

overeemfanboy
13-05-2012, 02:16
Mamed Khalidov vs Rodney Wallace
http://www.dailymotion.com/video/xqsd49_mamed-khalidov-vs-rodney-wallace_sport

K-1sunstarr
13-05-2012, 03:04
Hahaha, ik wist het dat Bob Sapp zou winnen, op naar de volgende level.
Niet normal meer!!!!!

jake phuk
13-05-2012, 03:16
heeft Sapp les gehad van een Gracie?
Allemachtig! :pimp: The beast is back!
http://www.fighthype.com/images/content/bobsapp.jpg

Shikoku
13-05-2012, 03:46
Toch mooi om te zien dat Sapp de sport toch wat serieuzer begint te beoefenen. Het is natuurlijk nog maar één overwinning en het is maar tegen Pudzia. Maar het is zeker een begin voor Sappige Bob. Wat een partij!

Kemal
13-05-2012, 08:17
Thanks! Hahaha die ""spoilers"" ;)

weks
13-05-2012, 09:56
steeds weer de domme fout om toch zijn 'partijen' te bekijken
irriteer me mateloos

GnP
13-05-2012, 12:21
nooit iemand zo blij gezien die verloren heeft...

PinPoint
13-05-2012, 12:39
nooit iemand zo blij gezien die verloren heeft...


Echt he!

Echt zo van....ik heb mijn geld weer binnen. Let put up my smiley face...

Bromios
13-05-2012, 12:45
Ik begrijp jullie niet. altijd commentaar. Die gasten organiseren een gala en door bob sapp komen alle partijen ineens over de hele wereld in beeld. Organisator blij, sponsors blij, andere vechters blij, sapp blij.
Als iedereen sapp zou negeren zou het niet zo werken maar dit is nou eenmaal marktwerking.

Silat
13-05-2012, 13:10
Good point.

Jeru
13-05-2012, 14:40
Ja, dit was echt top. Bob for president!!

MuayThaiGuy
13-05-2012, 15:20
Ik begrijp jullie niet. altijd commentaar. Die gasten organiseren een gala en door bob sapp komen alle partijen ineens over de hele wereld in beeld. Organisator blij, sponsors blij, andere vechters blij, sapp blij.
Als iedereen sapp zou negeren zou het niet zo werken maar dit is nou eenmaal marktwerking.

Wat denk je kritiek hoe slecht ook, is ook goed voor de sport?
Juist doordat het "wereldwijd" bekeken wordt komt dit de kwaliteit juist niet ten goede.
Mensen betalen geld om een mooie partij te zien niet om iemand van 160kg te zien die vecht als een schoolmeisje en als hij op de grond ligt spartelt als een schildpad.
Zou hetzelfde zijn als iemand met anorexia mee doet aan een bodybuild wedstrijd ;)

Bromios
13-05-2012, 15:48
Wat denk je kritiek hoe slecht ook, is ook goed voor de sport?
Juist doordat het "wereldwijd" bekeken wordt komt dit de kwaliteit juist niet ten goede.
Mensen betalen geld om een mooie partij te zien niet om iemand van 160kg te zien die vecht als een schoolmeisje en als hij op de grond ligt spartelt als een schildpad.
Zou hetzelfde zijn als iemand met anorexia mee doet aan een bodybuild wedstrijd ;)

Precies, jij organiseert een body building wedstrijd ergens in verweggistan en je laat een anorexia patient meedoen.
BOEM, wereldwijde exposure. Zolang jij blijft klikken blijft bob zijn zakken vullen.

R.D.N
13-05-2012, 16:25
pfffff die grote baby heb weer een pakslaag gekregen,en hij was nog blij aan het doen ook na de wedstrijd zou me dood schaamen.

Wiseguy
13-05-2012, 16:26
Heb ik de verkeerde partij gekeken of is dit een vorm van humor die ik niet begrijp?

The Bulldog
13-05-2012, 16:31
IDD sapp een aanvluiting....maar die pool ontwikkeld wel...

kunt janken wat je wilt....maar het moment waarop hij die takedown maakte was goed!!!
En aggressief genoeg....stoten...knieeen...

zou die pool nu graag tegen leuk presterende zwaargewicht willen zien met skills....

MuayThaiGuy
13-05-2012, 16:48
Precies, jij organiseert een body building wedstrijd ergens in verweggistan en je laat een anorexia patient meedoen.
BOEM, wereldwijde exposure. Zolang jij blijft klikken blijft bob zijn zakken vullen.

Het gaat wel om de geloofwaardigheid van het evenement.
Waarom denk je dat Sapp nu bij allerlei bondjes tevoorschijn komt, juist bij de grote bonden en promotors weten ze dondersgoed dat Bob Sapp niet kan vechten.
Je kunt dan wel lekker veel exposure genereren, maar ik geloof niet dat Bob Sapp op deze manier een lang leven beschoren is als "vechter".
Hij doet zich voor als vechter, terwijl hij dat niet is. Dat noemen we gewoon een oplichter en juist als Bob Sapp op een gala zou komen in de buurt dan zou ik juist niet heen gaan in plaats van wel. Ik geloof ook niet dat de mensen speciaal naar een gala gaan om hem te zien "vechten", gelukkig worden zijn wedstrijden gestreamd en geupload naar youtube het is een kwestie van tijd voordat een promotor zegt ik ga geen exorbitant hoog bedrag neertellen voor een vechter met een eindeloze losing streak.
Bob Sapp is nu wellicht de "winnaar", omdat ze hem willen hebben maar dit gaat zich hoe dan ook tegen zich werken.

MuayThaiGuy
13-05-2012, 16:49
IDD sapp een aanvluiting....maar die pool ontwikkeld wel...

kunt janken wat je wilt....maar het moment waarop hij die takedown maakte was goed!!!
En aggressief genoeg....stoten...knieeen...

zou die pool nu graag tegen leuk presterende zwaargewicht willen zien met skills....

Pudzianowski moet gewoon weer lekker sterkste man gaan doen, te oud om zich nog verder te ontwikkelen.

Yojimbo
13-05-2012, 16:57
Pudzianowski moet gewoon weer lekker sterkste man gaan doen, te oud om zich nog verder te ontwikkelen.

is hij dat tog wel! ik dacht al dat hij me bekend voorkwam
WAAR ZIJN DE SLAMS =D

kooivechter
13-05-2012, 22:35
Het gaat wel om de geloofwaardigheid van het evenement.
Waarom denk je dat Sapp nu bij allerlei bondjes tevoorschijn komt, juist bij de grote bonden en promotors weten ze dondersgoed dat Bob Sapp niet kan vechten.
Je kunt dan wel lekker veel exposure genereren, maar ik geloof niet dat Bob Sapp op deze manier een lang leven beschoren is als "vechter".
Hij doet zich voor als vechter, terwijl hij dat niet is. Dat noemen we gewoon een oplichter en juist als Bob Sapp op een gala zou komen in de buurt dan zou ik juist niet heen gaan in plaats van wel. Ik geloof ook niet dat de mensen speciaal naar een gala gaan om hem te zien "vechten", gelukkig worden zijn wedstrijden gestreamd en geupload naar youtube het is een kwestie van tijd voordat een promotor zegt ik ga geen exorbitant hoog bedrag neertellen voor een vechter met een eindeloze losing streak.
Bob Sapp is nu wellicht de "winnaar", omdat ze hem willen hebben maar dit gaat zich hoe dan ook tegen zich werken.

die kerele heeft al lang zijn zakken gevuld. die heeft miljoenen verdiend. Dus het maakt helemaal niet meer uit of het tegen zich gaat werken. Hij wordt gebruikt zodat de lokale held hoe dan ook wint. Heb genoeg gezien, Sapp is klaar voor het grotere werk.
UFC make it happen Dos Santos vs Sapp one for the ages!!!!

boudstyle
13-05-2012, 22:36
Hij wordt gebruikt zodat de lokale held hoe dan ook wint. Heb genoeg gezien, Sapp is klaar voor het grotere werk.
UFC make it happen Dos Santos vs Sapp one for the ages!!!!

Reps!

MuayThaiGuy
13-05-2012, 22:39
is hij dat tog wel! ik dacht al dat hij me bekend voorkwam
WAAR ZIJN DE SLAMS =D

Ja dat is hij zeker wel, hij mist alleen wat spiermassa heb ik het idee.
Volgens mij was hij vorig jaar of het jaar daarvoor nog in Nederland om mee te doen aan de wedstrijden ;)