PDA

View Full Version : TUF Brazil Video ep 08



tom69330
14-05-2012, 08:24
http://boxemag.com/index.php/mma/item/the-ultimate-fighter-brazil-video-episode-8

Pansier
14-05-2012, 09:44
Reps reps reps reps reps reps reps

Samko
14-05-2012, 09:52
werkt voor mij nog niet precies

edit : met IE wel :D

stephan_dude
14-05-2012, 12:51
wat zijn die Brazilianen eigenlijk ook emo's he?! :P

Yojimbo
14-05-2012, 13:14
wat zijn die Brazilianen eigenlijk ook emo's he?! :P

??? leg uit

stephan_dude
14-05-2012, 13:53
??? leg uit

als je vergelijkt met de Amerikaanse tuf of zelfs onze Nederlandse nuchterheid dan zie ik een een groot verschil. kijk naar een eerdere aflevering waar rodrigo damm op handen werd gedragen huilend naar god, nog nooit echt gezien zo. ze knokken met een hoop emotie en ook buiten de ring is er een hoop emotie. vaak ook aangewakkerd door het geloof volgens mij. het is veder geen veroordeling ofzo want ik vind het best cool en mooi om te zien dat die gasten van zo ver zijn gekomen.

Yojimbo
14-05-2012, 15:07
als je vergelijkt met de Amerikaanse tuf of zelfs onze Nederlandse nuchterheid dan zie ik een een groot verschil. kijk naar een eerdere aflevering waar rodrigo damm op handen werd gedragen huilend naar god, nog nooit echt gezien zo. ze knokken met een hoop emotie en ook buiten de ring is er een hoop emotie. vaak ook aangewakkerd door het geloof volgens mij. het is veder geen veroordeling ofzo want ik vind het best cool en mooi om te zien dat die gasten van zo ver zijn gekomen.

ja idd :L kvind het eerder mooi dan emo achtig.
als je de verhalen van ze hoort, dat ze allemaal uit een slobberwijk komen, van arme families afkomen en dat ze alles hebben achtergelaten om hun droom om een UFC vechter worden na te gaan, dan begrijp ik best dat ze huilen van blijdschap als ze hebben gewonnen.

steftheboxer
14-05-2012, 16:41
Ik kijk altijd via http://en.tuf.tv/ kwaliteit is veel beter en via de officiele UFC website!

lukashenko
14-05-2012, 18:51
ik vond het een super aflevering vooral de ontknoping was erg intens