PDA

View Full Version : AFAV, interview met Melvin Manhoef



Ervani
20-05-2012, 19:23
http://youtu.be/Ty5lt_bPxsg

Simone
20-05-2012, 20:44
Superleuke beelden :-) Sympathieke vechter! Thanks

MMAFAN-1122
20-05-2012, 20:51
Mooi om te zien.

Kemal
20-05-2012, 21:20
Thanks!

Pansier
20-05-2012, 21:28
Zeker mooi om te zien, ik krijg ook ineens een nog positiever beeld van Melvin Manhoef!

Wat ik me wel afvraag, hij is al 35... De laatste tijd hoor je steeds meer over steroïden. Ik denk eigenlijk dat Melvin Manhoef hier ook wel kans op maakt... Excuses als ik het verkeerd heb.

bryan
20-05-2012, 22:28
Die gast heeft wel echt een lichaam hoor he... de tering...

thijss
20-05-2012, 22:59
Heel tof dit, wat een snelheid en explosiviteit! Hij ziet er btw lekker gemotiveerd uit!
Filmpje zit trouwens ook goed in elkaar. Thanks!

rollermanskunk
21-05-2012, 00:52
Melvin is niet alleen een topfighter maar ook een toptrainer en als mens zeer toegankelijk (altijd met een big smile). Nu bijna een jaar lang van dichtbij meegemaakt hoe hij met de jeugd omgaat en hoe die ze alle technieken bij leert, discipline kweekt en alles wat er komt kijken bij deze fantastische sport.

Petje af voor Melvin

$haolin $hadowboxer
21-05-2012, 10:03
echt vet filmpje echt mooi de verhalen eromheen en de taktieken

$haolin $hadowboxer
21-05-2012, 10:04
hoe heet die kale trainer?

MaTo
21-05-2012, 11:16
Thnx, leuk filmpje! Toffe vent Melvin!

R.D.N
21-05-2012, 12:38
Topper die melvin,als sportman en als persoon.

Ervani
21-05-2012, 12:57
De trainer is Martin Jansen, bokstrainer en conditie trainer bij Mousid Gym en True Gladiators.
En wat veel mensen zeggen kan ik bevestigen: Melvin is erg oké, als sportman en als persoon. Als je dit soort opnames maakt dan leer je de mens achter de vechter beter kennen en ga je personen ook op een andere manier waarderen. Eerst volgende in de rij AFAV reports zal een kort item over Stefan Struve gaan worden. Het zal qua tijd en planning erg krap gaan worden maar wij zullen proberen om dit interview met Stefan Struve voor zijn aankomende partij te publiceren.

YoMarK
21-05-2012, 13:18
Geweldige vechter Manhoef. Zelden zo gebaald als bij z'n KO verlies tegen Robby Lawler. Trapt en stoot hem helemaal gaar tot op het moment dat Lawler niet eens meer fatsoenlijk kan staan, en dan nog verliezen op een "lucky" shot.

Ik zie Melvin graag MMA doen, weet iemand wanneer ie weer vecht?

punch
21-05-2012, 13:35
Vrijwel altijd als Melvin is het spektakel ik wens hem dan ook het beste toe. Ik baal zelf nog altijd van die partij tegen Robbie Lawler

punch
21-05-2012, 13:36
Geweldige vechter Manhoef. Zelden zo gebaald als bij z'n KO verlies tegen Robby Lawler. Trapt en stoot hem helemaal gaar tot op het moment dat Lawler niet eens meer fatsoenlijk kan staan, en dan nog verliezen op een "lucky" shot.

Ik zie Melvin graag MMA doen, weet iemand wanneer ie weer vecht?

x2 ik had hetzelfde en had je reaktie nog niet gezien

Igorvdw
21-05-2012, 13:39
Vrijwel altijd als Melvin is het spektakel ik wens hem dan ook het beste toe. Ik baal zelf nog altijd van die partij tegen Robbie Lawler

Zeker weten, een van mijn inspiraties binnen de vechtsport.

x 2 m.b.t het gevecht met Robbie Lawler, hij maakte hem helemaal kapot, zo scherp en dan die ene stoot :twak:

Nelisje
21-05-2012, 18:45
Melvin is wel oké.. die staat altijd in de hoek om vechters bij te staan/ te coachen.. maakt niet uit of het bij Badr Hari is of een nieuweling.

de Stiep
22-05-2012, 20:23
Leuke film over een leuk mens en een keigoede vechter. Hij is nog steeds HET voorbeeld voor mijn zoon.:thup:

Mattie73
22-05-2012, 23:56
De trainer is Martin Jansen, bokstrainer en conditie trainer bij Mousid Gym en True Gladiators..

Ik zag dat Khalid Chenouff hem ook trainde. Goede keus, Khalid is 1 van de beste padstrainers in Nederland voor het kickboksen. Geeft hij nog steeds les in het Oude Westen in Rotterdam?

pavani
23-05-2012, 08:46
Ik zag dat Khalid Chenouff hem ook trainde. Goede keus, Khalid is 1 van de beste padstrainers in Nederland voor het kickboksen. Geeft hij nog steeds les in het Oude Westen in Rotterdam?
Klopt Khalid geeft nog steeds les bij het Oude Westen in Rotterdam, en Khalid is idd een zeer goede padstrainer.

LeeMurray
23-05-2012, 22:21
De trainer is Martin Jansen, bokstrainer en conditie trainer bij Mousid Gym en True Gladiators.
En wat veel mensen zeggen kan ik bevestigen: Melvin is erg oké, als sportman en als persoon. Als je dit soort opnames maakt dan leer je de mens achter de vechter beter kennen en ga je personen ook op een andere manier waarderen. Eerst volgende in de rij AFAV reports zal een kort item over Stefan Struve gaan worden. Het zal qua tijd en planning erg krap gaan worden maar wij zullen proberen om dit interview met Stefan Struve voor zijn aankomende partij te publiceren.
Ik had dit item over Melvin afgelopen zondag gezien en het was wederom goed. Ik vind dat jullie 'onnederlands' goede opnames maken/ werk afleveren en check de site regelmatig voor updates. Mag ook wel eens gezegd worden...

Echt professionele sh!t ouwe. Keep up the work!