PDA

View Full Version : volgende tegenstander winnaar strikeforce toernooi?



carlo1
21-05-2012, 00:29
i.v.m. spoiler niet in de titel gezet, maar tegen wie zouden jullie cormier zijn debuut willen zien maken in de ufc?
ikzelf denk dat tegen cain een mooie partij kan worden.

marcelt
21-05-2012, 00:32
Zeker mooi. Wil hem ook graag tegen JDS zien .

Turboknecht
21-05-2012, 00:37
Wat ik niet helemaal begreep was dat de winnaar van het toernooi eerst nog een partij in SF zou moeten draaien. Er zijn alleen niet echt veel heavyweights meer over daar... Het zou toch ook veel beter zijn als hij direct naar UFC zou gaan.

carlo1
21-05-2012, 01:23
Wat ik niet helemaal begreep was dat de winnaar van het toernooi eerst nog een partij in SF zou moeten draaien. Er zijn alleen niet echt veel heavyweights meer over daar... Het zou toch ook veel beter zijn als hij direct naar UFC zou gaan.

sterker nog, als je op de site van strikeforce kijkt, dan staan als beschikbare vechters bij de heavyweights alleen nog barnett en cormier

Soulbringer320
21-05-2012, 02:33
Misschien krijgt die toch nog een keer een kans om te vechten....

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/37/TimSylvia.png/200px-TimSylvia.png

kmr
21-05-2012, 03:46
Helaas geen fedor :(

Kemal
21-05-2012, 07:46
door naar de UFC

Jeru
21-05-2012, 07:57
Struve voor de contender spot ;)

marcelt
21-05-2012, 08:45
Hij mag Mir ook wel eens even lekker aanpakken van mij.

R.H.
21-05-2012, 09:15
Cormier zei toch dat als hij naar de UFC gaat dat hij dan graag naar LHW zou gaan omdat hij koste wat kost Cain wil vermijden omdat het zijn teamgenoot is.

Mocht hij dit nog steeds willen dan laat 'm tegen Gustafsson vechten voor LHW titel gevecht. Ik denk dat Cormier precies heeft wat nodig is om Jones te verslaan.

Fame2910
21-05-2012, 10:07
Cormier zei toch dat als hij naar de UFC gaat dat hij dan graag naar LHW zou gaan omdat hij koste wat kost Cain wil vermijden omdat het zijn teamgenoot is.

Mocht hij dit nog steeds willen dan laat 'm tegen Gustafsson vechten voor LHW titel gevecht. Ik denk dat Cormier precies heeft wat nodig is om Jones te verslaan.

ik zeg lekker bij de HW blijven en als eerste tegenstander ff iemand uit de top 10 Nelson ofzo, daarna struve en dan voor de title! Cormier op LHW gaat al zijn kracht verliezen met zijn snelheid is hij juist uniek in de HW categorie

superfreak
21-05-2012, 10:28
Volgens mij had SF nog een stille hoop om Fedor terug te halen. Dan zou die tegen de winnaar van het toernooi kunnen vechten. Geen idee met wie ze nu aankomen. Todd Duffy mag het wel proberen naar mijn mening.
In de UFC zou ik hem inderdaad naar LHW laten gaan. Zag al dat hij wat cardio issues had in z'n partij tegen Barnett dit zal vast beter worden op LHW. Hij vermijd dan ook Cain en kan de laatste partij van Rampage zijn.

Peacey
21-05-2012, 10:50
i.v.m. spoiler niet in de titel gezet, maar tegen wie zouden jullie cormier zijn debuut willen zien maken in de ufc?
ikzelf denk dat tegen cain een mooie partij kan worden.

Cormier en Cain gaan we niet zien denk ik, zijn maatjes he

Mastenbroek
21-05-2012, 23:29
Cormier zei toch dat als hij naar de UFC gaat dat hij dan graag naar LHW zou gaan omdat hij koste wat kost Cain wil vermijden omdat het zijn teamgenoot is.

Mocht hij dit nog steeds willen dan laat 'm tegen Gustafsson vechten voor LHW titel gevecht. Ik denk dat Cormier precies heeft wat nodig is om Jones te verslaan.

Waarom heeft cormier precies wat nodig is om jones te verslaan?

carlo1
22-05-2012, 08:01
o.k. tegen cain zal het hem dan wel niet worden i.v.m. vriendschappelijke relatie.
Verder denk ik dat Tim Silvia, Fedor, Nelson en struve een stap achteruit voor hem zouden zijn nu.
Blijven over Mir, Werdum, JDS.
Dan kies ik denk ik toch voor Werdum als die wint tegen russow, beide standup goed vooruitgang geboekt. Op de grond beide goed. Ben benieuwd.
Winnaar volgende titelshot

Nelisje
22-05-2012, 09:35
Volgens de site van Strikeforce heb je alleen nog maar Barnett en Cormier in dienst van Strikeforce.. dus ja met nog 1 gevecht te gaan heb je weinig keuze... nog een keer..

Misschien Kharitonov? Die was toch nog niet gereleased van Strikeforce en heeft ook niet getekend bij de UFC. Of vecht die exclusief Glory evenementen (als hij weer fit is).

R.H.
22-05-2012, 10:48
Waarom heeft cormier precies wat nodig is om jones te verslaan?

Ik weet bijna 100% zeker dat Cormier elke TD van Jones kan stoppen, en misschien kan hij Jones zelfs op z'n rug leggen, ook gaat hij tot nu toe heel goed om met de langere reach van al zijn tegenstanders. Hij wordt bij zijn aanvallen af en toe best geraakt, maar dit zou tegen Jones niet echt een gevaar moeten zijn, Jones is een ongeloofelijk goede vechter maar echt KO power heeft hij absoluut nog niet laten zien

kooivechter
22-05-2012, 13:24
ik zeg lekker bij de HW blijven en als eerste tegenstander ff iemand uit de top 10 Nelson ofzo, daarna struve en dan voor de title! Cormier op LHW gaat al zijn kracht verliezen met zijn snelheid is hij juist uniek in de HW categorie

ga je mond spoelen. dat ik ook hoor dat cormett cardio issues heeft, hmmmm hoe mensen daatr dan weer bijkomen. 5x5 vol gas. wat is die cormett een goede vechter zeg. die gast moet rap naar de ufc.

Nelisje
22-05-2012, 14:35
Cormier is een beetje een zwarte Fedor.. hij ziet er niet heel afgetraind uit maar schijn bedriegt. Ik blijf er persoonlijk bij dat Jones overrated is dus geef Cormier een hele goede kans tegen Jones. Als hij inderdaad terug gaat naar LHW zou ik hem graag in zijn laatste strikeforce wedstrijd tegen Mousasi zien. Kunnen we gelijk zien hoeveel die zijn tdd getraind heeft.

Diz
22-05-2012, 14:50
Cormier is een beetje een zwarte Fedor..

Fedor Emilianegro?

ff zonder grappen en grollen die Cormier gaat het erg ver schoppen... deze man kan zowel op LWH als op HW serieus potten gaan breken! Alstie zelf al aangeeft eventueel LHW te willen gaan vechten dan liefst zo snel mogelijk tegen Jones!

K-1sunstarr
22-05-2012, 20:54
Tijd voor een heavyweights bij de UFC, en Barnett en Cormier naar de UFC.
Bigfoot, A. Overeem en Werdum zijn hun voor.
Make it happen.

Asura
23-05-2012, 01:40
Cormier laat heel wat mensen zweten ondertussen. Waarom mensen het over 205 hebben weet ik niet, Cormier kan geen weightcut doen door wat lichamelijke schade opgedaan in zijn worstelcarriere. Daarom heeft hij ook zo'n pens.

Een olympiaan in het moderne klimaat van MMA, waar men echt kennis van de sport heeft ipv vroeger waar men nog zwaar aan het experimenteren was, zal vrij moeilijk te stoppen zijn. Deze man heeft al zovaak op hoog niveau gestaan dat je er verzekerd van kan zijn dat hij er elke wedstrijd staat en weinig onverwachte pijntjes opdoet tijdens het kamp.

Mischien geloof ik nu iets te veel in de hype maar ik denk dat deze man van iedereen kan winnen.