PDA

View Full Version : Nieuwe episode The Reem online



Peacey
22-05-2012, 00:18
k heb m nog niet gekeken, ik ga t nu kijken.Toch top dat het na het debacel toch een episode uitkomt.

http://thereem.com/index.php?page=documentary

K-1sunstarr
22-05-2012, 00:42
Ik ben benieuwd.

SpelPlan
22-05-2012, 03:30
Pfoeh, zware kost. Vind het een goede aflevering maar vond die Tony Montana voice over echt ontzettend storend. Of degene die dat erin verwerkte heeft Scarface niet gezien, danwel niet begrepen. Of hij wil zeggen dat Alistair wel degelijk bewust PED's neemt en de sport mensen zoals hij nodig heeft. En dat staat dan weer haaks op wat de rest van het filmpje probeert te zeggen.

blade
22-05-2012, 06:59
wel geinig dat met zijn oma en nog 7 maanden stoelzitten maar die Belt pakt die wel;)

Harrie Nak
22-05-2012, 09:04
Zal wel aan mij liggen, maar de laatste "nieuwe" episode die ik kan vinden op de site is van 17 april (season 2, episode 11)?

Baske
22-05-2012, 09:25
@Harrie:

http://thereem.com/docu/31/24/Ep-11-Good-Bad-and-The-Ugly.html

Harrie Nak
22-05-2012, 09:32
@Harrie:

http://thereem.com/docu/31/24/Ep-11-Good-Bad-and-The-Ugly.htmlThanks, maar die is dus van 17 april (http://thereem.com/news/16/23/New-episode-online.html).

Baske
22-05-2012, 09:33
Dat is in ieder geval de nieuwe :) Deze aflevering is een uurtje geleden ongeveer gepubliceerd. Het kan natuurlijk zijn dat de video al een tijdje geleden ge-upload is, echter nu pas open voor publiek is.

Hatori187
22-05-2012, 10:23
Pfoeh, zware kost. Vind het een goede aflevering maar vond die Tony Montana voice over echt ontzettend storend. Of degene die dat erin verwerkte heeft Scarface niet gezien, danwel niet begrepen. Of hij wil zeggen dat Alistair wel degelijk bewust PED's neemt en de sport mensen zoals hij nodig heeft. En dat staat dan weer haaks op wat de rest van het filmpje probeert te zeggen.

hhhm ben het niet met je eens... Ik begrijp wat je bedoeld maar ik vind het wel vet. Het slaat denk ik meer op het feit hoe hypocriet de MMA media zich heeft gedragen, als je sommige koppen ziet veroordelen ze hem al als drugsgebruiker terwijl hij helemaal nergens voor gepakt is alleen een verschil in zn ratio. Dit zie je ook in de verklaring van de commisie aan het eind. De MMA media heeft hem afgemaakt terwijl ze de ballen verstand hebben van de hele situatie want aan de andere kant hypen ze de oude Pride dagen (steriod circus) of schrijven ze vrolijk over vechters die evengoed niet helemaal clean zijn...

Vond het een dikke episode en hopen dat AO snel weer in actie kan komen

R.H.
22-05-2012, 10:27
Ik blijf Alistair gewoon een top vent vinden, Mooi aflevering weer. Tering die Eldar Gross heeft talent man

Turboknecht
22-05-2012, 11:50
Pfoeh, zware kost. Vind het een goede aflevering maar vond die Tony Montana voice over echt ontzettend storend. Of degene die dat erin verwerkte heeft Scarface niet gezien, danwel niet begrepen. Of hij wil zeggen dat Alistair wel degelijk bewust PED's neemt en de sport mensen zoals hij nodig heeft. En dat staat dan weer haaks op wat de rest van het filmpje probeert te zeggen.

Ik vond het een mooie aflevering, maar inderdaad, de Scarface zooi erin begreep ik ook niet.

rollermanskunk
22-05-2012, 12:07
Ik blijf Alistair gewoon een top vent vinden, Mooi aflevering weer. Tering die Eldar Gross heeft talent man

Ik miste wel die scene waarbij Ali op de vlucht ging voor de dopingcontroleurs. Misschien komt er nog een director's cut aflevering? Veel respect voor Eldar misschien moet die eens zijn horizon gaan verbreden?

R.H.
22-05-2012, 12:19
Kijk dat verhoor van de NSAC eens terug, daar word gezegt dat hij en z'n team naar de auto waren gegaan omdat er een advocaat of iets dergelijks van GG rond zou lopen die hem wou dagvaardigen, toen Keith Kizer zei dat die terug moest komen is hij gewoon terug gegaan. Ik zeg niet dat ik alles geloof wat er word verteld maar mensen moeten niet doen alsof iedereen in de UFC puur natuur is.

Pahlavan
22-05-2012, 12:46
Kijk dat verhoor van de NSAC eens terug, daar word gezegt dat hij en z'n team naar de auto waren gegaan omdat er een advocaat of iets dergelijks van GG rond zou lopen die hem wou dagvaardigen, toen Keith Kizer zei dat die terug moest komen is hij gewoon terug gegaan. Ik zeg niet dat ik alles geloof wat er word verteld maar mensen moeten niet doen alsof iedereen in de UFC puur natuur is.

Niemand zegt dat ufc puur natuur is... Keith keizer is van nsac, niet van ufc. En keith gaf zelf in een interview aandat het er erg op leek dat alistair probeerde weg te komen. Wat verwacht je dan? Dat alistair dit toegeeft? Tuurlijk verzint hij een of ander excuus.
Dit is niet persoonlijk naar jou bedoeld en ik ben zowel geen alistair fan als hater maar ik heb het gevoel dat sommigen hier blind zijn voor hoe ongelovelijk dom alistair geweest is en dat hij ons van een top partij heeft beroofd. Zoals ik al eerder zei, sommigen hier zouden alistair verdedigen al betrapten ze hem persoonlijk met een naald in de reet.

Ik hoop voor alistair dat hij sterk terug kan komen na zijn suspension maar ik heb hiermijn twijfels over. Niet zo zeer qua fysiek of skills maar vooral mentaal... Maarja, time will tell

Turboknecht
22-05-2012, 13:09
Het resultaat is natuurlijk wel geweest dat we EN een toppartij kwijt zijn EN dat de hele card naar z'n malle moere is. Als je op dat niveau zit, dan kijk je echt wel uit met wat je in je lichaam propt. Kom op, zo naïef zijn we toch niet? Hij heeft dom gehandeld, dat valt niet ontkennen.
Desalniettemin hoop ik dat hij sterk terug komt en alsnog die belt pakt. Dat lijkt me mooi.

Soulbringer320
22-05-2012, 13:43
Is het nou 7 maanden Overeem stilte?

Turboknecht
22-05-2012, 14:30
Ja, even uitgeOvereemd met z'n allen.

thijss
22-05-2012, 14:59
Indrukwekkende aflevering weer! Hopen dat hij dit allemaal achter zich kan laten en eind van het jaar weer kan gaan knallen!

Briant
22-05-2012, 15:20
Thanks, maar die is dus van 17 april (http://thereem.com/news/16/23/New-episode-online.html).

Vind ik raar want er zitten beelden van 24 april in...

Harrie Nak
22-05-2012, 15:46
Vind ik raar want er zitten beelden van 24 april in...Er kijkt iemand met ons mee, want de datum is inmiddels gecorrigeerd. ;)

Briant
22-05-2012, 16:03
Er kijkt iemand met ons mee, want de datum is inmiddels gecorrigeerd. ;)

Mixfight is een baas! :P

jw
22-05-2012, 16:04
Prachtige video wederom, onderstaande is toch echt wel baas!
http://oi45.tinypic.com/35mfpf6.jpg

punch
22-05-2012, 16:12
Toch ontroerend vooral oma jammer.........

weks
22-05-2012, 16:47
prachtige aflevering
ik ben er enorm mee bezig geweest
baal nog steeds
maar hoop dat hij terugkomt en de titel alsnog pakt

Niek-S
22-05-2012, 16:58
Prachtige video wederom, onderstaande is toch echt wel baas!
http://oi45.tinypic.com/35mfpf6.jpg


x2 Haha ja! "Ik ben voor hem heel blij dat die erin slaagt, maar ik ben niet trots op hem! Niet?! Ik vind niet dat je veeeel geld moet krijgen als je daar eerst een ander voor buitenwesten moet slaan, daar ben ik niet helemaal mee akkoord!"

Geniaal inderdaad!

R.D.N
22-05-2012, 17:45
Dikke doco weer,over 9mnd gaat die de titel pakken 100 procent.

Wheelie
22-05-2012, 18:31
Mixfight is een baas! :P

Eldar is een baas ;)
Als Alistair weer terug is in de UFC hoop ik dat we hem alsnog tegen JDS gaan zien

Kemal
22-05-2012, 18:57
Wederom een mooie episode!!

Naj85
22-05-2012, 20:19
hele mooie episode, wat langer dan normaal maar erg professioneel in elkaar gezet. jammer dat er geen beelden bij zaten van de Free Record shop want zag Eldar daar wel filmen.
leuk zijn oma te zien, en die stukjes met zijn dochtertje. Ali trekt zich niet terug als een mietje en gaat gewoon door. Hopelijk blijft JDS champ want denk niet dat er mensen zitten te wachten op Mir vs Overeem

rollermanskunk
22-05-2012, 21:39
Als Eldar toch meeleest zou het mooi zijn als die de tracklist van deze aflevering hier neerplempt. Dan heb ik mijn TheReem OSD weer compleet. Ook een verzoek van een dozijn Sherdoggers btw

blade
23-05-2012, 06:47
waarom zegt die op het eind building a new gym?

Fyodor
23-05-2012, 08:38
Prachtige video wederom, onderstaande is toch echt wel baas!
http://oi45.tinypic.com/35mfpf6.jpg

Omareem! :)

Prachtig stukje TV, sowieso weer een mooie docu.

Djoggo
23-05-2012, 15:27
waarom zegt die op het eind building a new gym?

x2

Turboknecht
23-05-2012, 16:25
Doelt hij daar niet mee op Blackzillians, dat nog niet zo lang bestaat?

carlo1
24-05-2012, 15:22
Ik lees steeds dat Overeem 9 maanden moet wachten op zijn titelgevecht. Klopt dit wel? Lijkt mij dat Dana niet weer het risico neemt door overeem direct te hypen voor een titelgevecht. Denk dat hij eerst een andere partij krijgt om zich te bewijzen (betreft roids) en de winnaar daarvan krijgt een titelgevecht. Dus mijns inziens kunnen we nog wel effe wachten op een belt.

KeobNepo
24-05-2012, 15:24
mooi stukje om te zien weer

blade
24-05-2012, 15:30
dat denk ik niet is toch niet nieuw de blackzilians?maar goed we zullen er wel een keer achter komen

Ralph
24-05-2012, 21:43
Werkt ie bij jullie nog? Bij mij werken die tumbnails niet....

Sjakiezwart
25-05-2012, 00:21
dat denk ik niet is toch niet nieuw de blackzilians?maar goed we zullen er wel een keer achter komen

Blackzillians is wel vrij nieuw. Is gestart toen Evans bij Gregg Jackson wegging i.v.m. Jones toch? Building staat hier niet voor fysiek bouwen, maar eerder opbouwen als in verder uitwerken. Lijkt mij in ieder geval.

Vond het gebruiken van Scarface ook niet sterk. De regisseur van die film heeft wel eens gezegd dat hij er nog steeds van staat te kijken dat zoveel kijkers Scarface als een held zien en niet als een verwerpelijke crimineel. Het lijkt me dat Overeem zich daar niet mee wil vergelijken.

rollermanskunk
25-05-2012, 01:14
Blackzillians is wel vrij nieuw. Is gestart toen Evans bij Gregg Jackson wegging i.v.m. Jones toch? Building staat hier niet voor fysiek bouwen, maar eerder opbouwen als in verder uitwerken. Lijkt mij in ieder geval.

Vond het gebruiken van Scarface ook niet sterk. De regisseur van die film heeft wel eens gezegd dat hij er nog steeds van staat te kijken dat zoveel kijkers Scarface als een held zien en niet als een verwerpelijke crimineel. Het lijkt me dat Overeem zich daar niet mee wil vergelijken.

Scarface is gewoon een topfilm en een klassieker ala The Godfather. Ik zie niet in wat er nu verkeerds aan is met deze Scarface oneliners, het is niets meer dan een verkapte manier van Eldar en Alistair om hun mening te uiten op de media die Overeem totaal hebben afgefikt (al dan niet terecht) . Vereenzelvigen met de persoon Scarface is wat anders.

cornelus
25-05-2012, 10:32
hallo ... de episode heet 'the good, the bad' .. en: ... 'the ugly'

die Scarface quotes vallen daarmee toch aardig op hun plek toch

(het blijft wel smullen trouwens zeg die serie)

Riga
30-05-2012, 12:55
Die docu is echt een goeie middel om de mensen toch wat te laten zien wat betreft the commissie en wat daar is besproken.
En natuurlijk zijn leven in de States. En wat betreft de Scarface theme, ik begrijp wel wat ze daar mee bedoelen "the bad guy".
Want het is een eeuwige discussie omtrent of hij shit heeft gebruikt of niet. En nu was het van, Zie je wel hij gebruikt! So quik 2 write him off. Terwijl er nog niks duidelijk was.

Maarja still got my respect!
Train hard! Fight easy!

kooivechter
30-05-2012, 22:41
kan het niet helpen, maar vind die docu's van the reem echt gruwelijk tof. echt super gemaakt en een goede reclame voor hemzelf. moeten ze een keer bij zo'n filmfestival of iets dergelijks laten zien.

smike
31-05-2012, 14:41
Ubereem is baas. Tof dat de docu gewoon doorgaat, probs daarvoor.