PDA

View Full Version : MMA Hour with Bob Sapp interviewed Ariel Helwani



KayOne
22-05-2012, 01:39
MMA Hour with Bob Sapp interviewed Ariel... (http://fightnext.com/video/85G27863UWW6/MMA-Hour-with-Bob-Sapp-interviewed-Ariel-Helwani-)

T15Boxing
22-05-2012, 03:55
Tapp is een schande voor vechtsport en heeft totaal geen schaamte.

Respect voor Helwani. Eindelijk zegt iemand er wat van.

kmr
22-05-2012, 04:13
Tapp is een schande voor vechtsport en heeft totaal geen schaamte.

Respect voor Helwani. Eindelijk zegt iemand er wat van.

Geef eens een samenvatting:twak:

T15Boxing
22-05-2012, 04:18
Geef eens een samenvatting:twak:

Tapp is steeds in pro wrestling karakter maar Helwani krijgt hem een paar keer zover om toe te geven dat hij "vecht" voor geld. 30 tot 40 duizend per gevecht. Helwani speelt een highlight van alle momenten waar hij turtled en tapped. etc. was wel grappig maar je wordt gewoon kwaad als je hoort hoe zo iemand je sport voor schut zet en zich totaal niet schaamt en zelfs probeert goed te praten.

Kemal
22-05-2012, 08:42
Bij Bob zit echt het één en ander los..

MuayThaiGuy
22-05-2012, 08:44
Bij Bob zit echt het één en ander los..

Alles behalve zijn handen ;)

MuayThaiGuy
22-05-2012, 08:49
Die link werkt niet, tenminste hier niet.
Zelfde staat op Youtube.....


http://www.youtube.com/watch?v=xaWL7c0U4mE

Diz
22-05-2012, 08:51
Wat een ongelooflijke flapdrol is het ook he...
Zakelijk gezien daarentegen is het een erg slimme vent...

Maar op sportief gebied is bobje wel een regelrechte aanfluiting... bij zijn "gevechten" er eigenlijk zo'n muziekje van comedy capers of benny hill ofzo onder moeten zitten ;)

MuayThaiGuy
22-05-2012, 08:55
Wat een ongelooflijke flapdrol is het ook he...
Zakelijk gezien daarentegen is het een erg slimme vent...

Maar op sportief gebied is bobje wel een regelrechte aanfluiting... bij zijn "gevechten" er eigenlijk zo'n muziekje van comedy capers of benny hill ofzo onder moeten zitten ;)

Het muziekje zou te lang zijn voor zijn gevechten voordat mensen herkennen welk deuntje het is ;)

Nelisje
22-05-2012, 09:24
Bij Bob zit echt het één en ander los..

Het is simpel.. hij is niet al te slim, hij weet dat hij weinig anders kan. In het beste geval kan hij achter de kassa of zoiets. Nu verdient hij 10x zoveel dan met achter de kassa zitten. Dus ik kan hem niet eens ongelijk geven.. ik vind het gênanter dat er mensen zijn die hem boeken. Die mensen moeten zichzelf gaan schamen, niet Bob Sapp.. Bob doet gewoon wat nodig is om centen te verdienen, zolang hij geen serieuze schade oploopt kan hij elke maand wel een partijtje draaien, als hij er vol voor zou gaan zou hij net zoveel verdienen per partij en maar 3x per jaar kunnen vechten.

MuayThaiGuy
22-05-2012, 09:37
Het is simpel.. hij is niet al te slim, hij weet dat hij weinig anders kan. In het beste geval kan hij achter de kassa of zoiets. Nu verdient hij 10x zoveel dan met achter de kassa zitten. Dus ik kan hem niet eens ongelijk geven.. ik vind het gênanter dat er mensen zijn die hem boeken. Die mensen moeten zichzelf gaan schamen, niet Bob Sapp.. Bob doet gewoon wat nodig is om centen te verdienen, zolang hij geen serieuze schade oploopt kan hij elke maand wel een partijtje draaien, als hij er vol voor zou gaan zou hij net zoveel verdienen per partij en maar 3x per jaar kunnen vechten.

Conditioneel kan hij het helemaal niet aan dus vol er voor gaan, die tijd heeft hij gehad.
Hij geeft zelf al aan dat K1 hem genoeg betaalde om "voluit" te gaan en nu ze te weinig betalen doet hij minder.
Als hij meer wil verdienen zou hij juist eens 1000% meer moeten laten zien, hij is de ondergang van zijn eigen "succes" of beter gezegd "sucks ass" van zijn periode in K1.
Dat er promotors zijn die hem boeken, tsja....
Maar ook dat zie ik wel veranderen de komende tijd.

kooivechter
22-05-2012, 13:17
Conditioneel kan hij het helemaal niet aan dus vol er voor gaan, die tijd heeft hij gehad.
Hij geeft zelf al aan dat K1 hem genoeg betaalde om "voluit" te gaan en nu ze te weinig betalen doet hij minder.
Als hij meer wil verdienen zou hij juist eens 1000% meer moeten laten zien, hij is de ondergang van zijn eigen "succes" of beter gezegd "sucks ass" van zijn periode in K1.
Dat er promotors zijn die hem boeken, tsja....
Maar ook dat zie ik wel veranderen de komende tijd.

denk je dat het hem ene fuck kan schelen. de man is een keiharde zakenman, die op een haast misdadige manier misbruik maakt van de sport puur om zijn eigen zakken te vullen. Die man is al lang en breed binnen, op deze manier kan hij wel door tot z'n 50e. Zou idd iets van een wet moeten komen om zulke mongolen niet meer te laten vechten, z'n vechtlicentie intrekken, of gezamenlijk door de promoters een pact vormen om zo'n mongool niet meer op je gala uit te laten vechten.

MuayThaiGuy
22-05-2012, 14:00
denk je dat het hem ene fuck kan schelen. de man is een keiharde zakenman, die op een haast misdadige manier misbruik maakt van de sport puur om zijn eigen zakken te vullen. Die man is al lang en breed binnen, op deze manier kan hij wel door tot z'n 50e. Zou idd iets van een wet moeten komen om zulke mongolen niet meer te laten vechten, z'n vechtlicentie intrekken, of gezamenlijk door de promoters een pact vormen om zo'n mongool niet meer op je gala uit te laten vechten.

Euhm binnen?
Hij is alles kwijt geraakt en woonde met zijn hond in een auto.
Ik denk dat hij nu alles pakt wat hij maar pakken kan hierdoor, dat hij binnen is no way.

Diz
22-05-2012, 14:07
Hij is alles kwijt geraakt en woonde met zijn hond in een auto.

Hoop ik voor hem dat zijn hond geen st. Bernard was en zijn auto geen Panda, anders was het daar denk ik wel een krappe boel... (wel gezellig natuurlijk)...

rollermanskunk
22-05-2012, 14:15
Een gezamelijke boycot voor deze clown moet toch mogelijk zijn? Overleggen promoters niet met elkaar? Een blacklist aanmaken met Bob $app als all time nr 1 turtle tapper.

Boycotten die gek

Niek-S
22-05-2012, 17:53
Euhm binnen?
Hij is alles kwijt geraakt en woonde met zijn hond in een auto.
Ik denk dat hij nu alles pakt wat hij maar pakken kan hierdoor, dat hij binnen is no way.

Hoe bedoel je?Dit is een grap neem ik aan;)

MuayThaiGuy
23-05-2012, 00:20
Hoe bedoel je?Dit is een grap neem ik aan;)

Euhm, nee

Asura
23-05-2012, 01:25
Hebt ge een bronneke?

kmr
23-05-2012, 01:29
Klopt het dat Helwani hem aanviel tijdens het interview? Ik lees op Sherdog dat hij zei dat hij geen echte man is ofzo. Ik heb geen zin om het hele interview te luisteren, daarom mijn vraag.

MuayThaiGuy
23-05-2012, 08:28
Hebt ge een bronneke?


Hij heeft dit nog niet al te lang geleden gezegd in een kort interview.
Volgens mij heeft dat interview hier ook gestaan.

amilster
23-05-2012, 11:14
Klopt het dat Helwani hem aanviel tijdens het interview? Ik lees op Sherdog dat hij zei dat hij geen echte man is ofzo. Ik heb geen zin om het hele interview te luisteren, daarom mijn vraag.

Hij zei dat Sapp geen echte vechter was

Ch3f1
23-05-2012, 13:28
De enige reden dat Sapp zoveel hits op Youtube heeft is omdat iedereen hoopt dat de scheids deze keer wel een keer de andere kant opkijkt op het moment dat hij te grazen wordt genomen, opdat hij nooit meer terugkeert in de ring!!! Bob is niet teleurstellend de scheids daarentegen, who got the balls?!! Ik zeg nog een keer in Nederland uitnodigen, let's do this Showtime!

Turboknecht
23-05-2012, 13:30
Tegen Pudzianowski duurde het wel even. Ik vond het ook mooi dat Pudzianowski gewoon doorging toen de scheids de boel probeerde te stoppen.

Ch3f1
23-05-2012, 13:36
Tegen Pudzianowski duurde het wel even. Ik vond het ook mooi dat Pudzianowski gewoon doorging toen de scheids de boel probeerde te stoppen.

Ja klopt, mooi cut hield hij eraan over!!

Richelieu
23-05-2012, 20:26
Heren, ondertussen een discussie omtrent de afkomst van de interviewer verwijderd. Politieke discussies worden NIET in deze sectie gevoerd. Als men onderbouwd een betoog wil schrijven over Joden of andere bevolkingsgroepen kan men dat ergens anders doen.