PDA

View Full Version : Matthias Ibssa



HalfAmazing
22-05-2012, 10:32
Zal het aankomende zondag 27 februari opnemen tegen de belg Alka Matewa op het Slamm!! gala in Almere. Ik kwam dit filmpje tegen op youtube. Ik ben zeer benieuwd naar zijn comeback en kijk persoonlijk echt uit naar deze partij.


http://www.youtube.com/watch?v=fgYmEikEmDM&feature=youtube_gdata_player

Enjoy! :thup:

Richelieu
22-05-2012, 12:32
Thanks!

angelo_1
22-05-2012, 18:23
er staat 27 februari is dit al geweest of bedoel je 27 mei?

Richelieu
22-05-2012, 19:02
27 mei @ SLAMM!! VII ;)

anthony kane
23-05-2012, 02:26
Ik blijf het zeggen Matthias is echt een van Nederlands beste vechters van 76kilo vind echt jammer dat hij tijdje ertussen uit is geweest anders zat hij zeker tussen de top van zijn gewicht (Aussie, Groenhart , Holztken) ... ik zie hem ook echt binnen een jaar daar tussen (als hij de kansen krijgt om te knokken)

HalfAmazing
24-05-2012, 09:52
er staat 27 februari is dit al geweest of bedoel je 27 mei?

Excuses, bedoel natuurlijk 27 mei...:fp:

Ervani
26-05-2012, 23:11
AFAV footage... Wij waren bezig met een flink item over Matthias, veel interviews opgenomen en veel trainingsbeelden. Alles is echter in de vuilnisbak verdwenen omdat wij geen toestemming konden krijgen om tijdens Slamm opnames te maken. Deze opnames waren nodig om er een compleet verhaal van te maken. Zie het als en spannende detective en dat de film dan net is afgelopen op het moment dat je een moordenaar met een grote bijl het huis van een slachtoffer binnen ziet lopen. Je bouwt dan op naar een verhaal dat geen einde heeft. Er waren bijvoorbeeld ook beelden van Matthias samen met Stefan Struve, met Hesdy Gerges, interviews met Mosab Amrani etc etc.

De beelden in deze clip hebben wij even snel bij elkaar gezet voor Matthias.