PDA

View Full Version : Vette High Kick afgelopen zondag bij VFC



Briant
22-05-2012, 16:32
Deze moet je echt zien. Ik zat op het puntje van mijn stoel, nou ja ik lieg, ik vloog er af. De High Kick wordt door Kelvin Mauasam van ATF Militia/Gracie Barra gemaakt in zijn MMA partij tegen Mickel Verhoeven (team Verhoeven). Dit was de kers op de slagroom voor een sowieso erg geslaagde dag bij Sportvision.

Kijk en huiver:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OG_KvQHw-co

Solar
22-05-2012, 16:44
Mooie high kick inderdaad, maar vooral het meteen doorgaan op de grond is grote klasse. Je ziet toch nog regelmatig dat men even staat na te genieten en dat de tegenstander zich in die extra seconde zich weer herpakt.

Het kleinschalige galaatje was trouwens prima georganiseerd en er hing een buitengewoon positieve sfeer! Wat mij betreft voor herhalng vatbaar.

Gilaiir
22-05-2012, 17:13
Kelvin is een regelrechte baas!

Kemal
22-05-2012, 19:59
Mooie high kick inderdaad, maar vooral het meteen doorgaan op de grond is grote klasse. Je ziet toch nog regelmatig dat men even staat na te genieten en dat de tegenstander zich in die extra seconde zich weer herpakt.


Helemaal mee eens!

de Stiep
22-05-2012, 21:03
Ja hoor. Dat izzum! Mooi met het scheenbeen en direct door. Klasse hoor.

Simone
22-05-2012, 21:41
Wauw, grote klasse!

Leventdepevent
22-05-2012, 21:47
mooi afgemaakt daarna ook zeg

biggz
22-05-2012, 22:56
Zat er goed op

kmr
23-05-2012, 01:13
Dat noem ik eerder een lelijke highkick.

Gilaiir
23-05-2012, 02:27
kmr waar kan ik dat filmpje ookalweer vinden van jouw highkick in je pro mma partij?

Haha x2.
You must spread some Reputation around before giving it to OldSkoolDenHaag again.

Briant
23-05-2012, 09:54
kmr waar kan ik dat filmpje ookalweer vinden van jouw highkick in je pro mma partij?

Lol!

kmr
23-05-2012, 16:20
Wat een idioten zijn jullie , zeg. Leuk dat hij vecht, maar dat wil niet zeggen dat we hem moeten aanbidden alsof hij de volgende Crocop is. De highkick was ontzettend lelijk, punt, de vorm was gewoon niet goed. Effectief was het wel.

Briant
23-05-2012, 16:46
kmr waar kan ik dat filmpje ookalweer vinden van jouw highkick in je pro mma partij?

Diz
23-05-2012, 16:46
Wat een idioten zijn jullie , zeg. Leuk dat hij vecht, maar dat wil niet zeggen dat we hem moeten aanbidden alsof hij de volgende Crocop is. De highkick was ontzettend lelijk, punt, de vorm was gewoon niet goed. Effectief was het wel.

Was een goeie kick hoor... als je smooth moves wil zien ga je maar WWE kijken ofzo...

kmr
23-05-2012, 16:57
Was een goeie kick hoor... als je smooth moves wil zien ga je maar WWE kijken ofzo...

Ik heb de video nog een keer bekeken en ik geef jullie gelijk, zijn kick was exact zoals de kicks van Crocop, Filho,, Aerts, Kaman etc.

Het spijt me ik zat heeeeeelemaal fout.

Gilaiir
23-05-2012, 17:20
Wat een idioten zijn jullie , zeg. Leuk dat hij vecht, maar dat wil niet zeggen dat we hem moeten aanbidden alsof hij de volgende Crocop is. De highkick was ontzettend lelijk, punt, de vorm was gewoon niet goed. Effectief was het wel.

Waarom was hij lelijk dan? En niemand doet hier alsof hij de nieuwe Cro Cop is.

kmr
23-05-2012, 17:27
Waarom was hij lelijk dan? En niemand doet hier alsof hij de nieuwe Cro Cop is.

Omdat de vorm van de trap niet mooi was. Zoals een hayemaker geen mooie hoek is, zo is zijn trap geen mooie trap.

Briant
23-05-2012, 18:25
Ok, kmr heeft zn zegje gedaan, nu kunnen de grote mensen weer praten he.

Illest
23-05-2012, 18:35
Hij had ook al wat te bitchen over Cormier (die laatst won van Barnett)...nu op deze vechter ook weer.

Als je deze topic erbij haalt: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?122688-Neger

Dan weten we precies waarom hij nu weer negatief reageert...;)

Niet serieus nemen deze gast.

on topic: lekker highkick en prima afgemaakt!

kmr
23-05-2012, 20:27
Als iemand een andere mening heeft, dan moet hij gelijk uitgesloten worden?


Barnett heeft geen geode standup, dat zei iemand anders in die topic ook. Deze trap is niet mooi.

kmr
23-05-2012, 20:41
Hij had ook al wat te bitchen over Cormier (die laatst won van Barnett)...nu op deze vechter ook weer.


Als je deze topic erbij haalt: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?122688-Neger

Dan weten we precies waarom hij nu weer negatief reageert...;)

Niet serieus nemen deze gast.

on topic: lekker highkick en prima afgemaakt!


Oh kijk, de neger is nog steeds op zijn teentjes getrapt om mijn MENING in de andere topic?
Doe toch niet zo triest met je zielige opmerking over mij niet serieus nemen.

Ik geef wederom een MENING.

Als ik zeg dat ik die trap niet mooi vind omdat de vorm niet mooi is, dan zou je om me tegen te spreken een filmpje ofzo kunnen vinden waarin te zien is dat iemand die er kennis van heeft een trap voordoet zoals de trap in het filmpje gegeven is. Dat gaat overigens niet lukken.

Je kunt ook zeggen dat voor jou mooi niet gelijkstaat aan een goede uitvoering maar dat ook efficientie onder die noemer valt als het gaat om een trap.

Dan zou ik weer zeggen dat ik in dat geval snap dat iedereen dit mooi vindt. Overigens heb ik al aangegeven dat ik de trap effectief vond.


DAT is hoe een normale discussie gaat. Het is dat we niet in de pit zijn anders had ik je wel aangegeven waarom ik van mening ben dat je niet normaal discussieert hier.

Briant
23-05-2012, 21:38
Als iemand een andere mening heeft, dan moet hij gelijk uitgesloten worden?


Barnett heeft geen geode standup, dat zei iemand anders in die topic ook. Deze trap is niet mooi.

Je hebt je zegje gedaan, nu ben je de topic aan het kapen met je discussies, heel irritant.

kmr
23-05-2012, 21:42
Je hebt je zegje gedaan, nu ben je de topic aan het kapen met je discussies, heel irritant.

Ik kaap geen discussie. Na mijn opmerking over die trap ben ik hier niet meer gekomen maar jij en je consorten die me zo graag aan willen vallen (waarschijnlijk vanwege de topics in de pit) plaatsten berichten en daardoor zag ik me genoodzaakt om te reageren.

cornelus
23-05-2012, 21:48
die trap was vooral heel erg raak..

mooi is idd anders

Harun
23-05-2012, 22:30
Beste forum leden/lezers,

High kick was misschien wat stijfjes maar o zo effectief zoals we zien, en hoe Kelvin het verder afmaakt is gewoon te mooi !
Op het volgend VFC event gaan we Kelvin na deze overwinning door stromen naar het semi-pro MMA klasse.

m.v.g.
H.kina

Illest
23-05-2012, 22:34
Doe toch niet zo triest met je zielige opmerking over mij niet serieus nemen.
afraid it might happen huh;)

Ik geef wederom een MENING.

Als ik zeg dat ik die trap niet mooi vind omdat de vorm niet mooi is, dan zou je om me tegen te spreken een filmpje ofzo kunnen vinden waarin te zien is dat iemand die er kennis van heeft een trap voordoet zoals de trap in het filmpje gegeven is. Dat gaat overigens niet lukken.

Je kunt ook zeggen dat voor jou mooi niet gelijkstaat aan een goede uitvoering maar dat ook efficientie onder die noemer valt als het gaat om een trap.

Dan zou ik weer zeggen dat ik in dat geval snap dat iedereen dit mooi vindt. Overigens heb ik al aangegeven dat ik de trap effectief vond.



http://static.autoblog.nl/images/wp2007/whocares.jpg

LeeMurray
23-05-2012, 23:10
Mooi afgemaakt.

Ik vraag me af wie dommer is; de troll of de getrollde. Gewoon geen aandacht geven, verdwijnen zij vanzelf ;)...

Lumpinigym
23-05-2012, 23:21
Wat een idioten zijn jullie , zeg. Leuk dat hij vecht, maar dat wil niet zeggen dat we hem moeten aanbidden alsof hij de volgende Crocop is. De highkick was ontzettend lelijk, punt, de vorm was gewoon niet goed. Effectief was het wel.

wat bedoel je met de vorm was niet goed??

dunczilla
23-05-2012, 23:40
Ik vind hem ook niet mooi, maar hij zit lekker,ik snap wel wat KMR bedoelt met de vorm

cornelus
24-05-2012, 01:00
ja me too, geen probleem toch.. trap zat er vreselijk goed op

sommige mensen denken soms echt als nazi's maar beseffen het zelf niet
en anderen vinden het nodig om soms nogal de grenzen op te zoeken met
hun kritiek... bloedirritant soms... maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

moet ook kunnen .. toch


@Harun: heel erg proficiat met de overwinning, ook aan de vechter
topnotch :thup:
respect

Surrender
24-05-2012, 03:51
Omdat de vorm van de trap niet mooi was. Zoals een hayemaker geen mooie hoek is, zo is zijn trap geen mooie trap.
Mooie trappen worden 99% van de tijd geblokeerd. Juist omdat de trap kwam op het moment dat zijn tegenstander op zijn " verkeerde been staat" was het zo effectief. Don't judge beauty only by technic, sometimes you should judge it by tactic :)


Detail:" Kelvin gebruikt achtereen volgens de 1, 2combinatie. Vervolgens begint hij meteen met een rechtse hoge trap, waardoor de reflex van de tegenstander (die al is ingesteld op 1,2 ritme) niet meer op sherp staat, waardoor hij verrast wordt:thup:. Niet slecht toch? hihi

Surrender
24-05-2012, 03:59
:rolleyes:
Mooie trappen worden 99% van de tijd geblokeerd. Juist omdat de trap kwam op het moment dat zijn tegenstander op zijn " verkeerde been staat" was het zo effectief. Don't judge beauty only by technic, sometimes you should judge it by tactic :)


Detail:" Kelvin gebruikt achtereen volgens de 1, 2combinatie. Vervolgens begint hij meteen met een rechtse hoge trap, waardoor de reflex van de tegenstander (die al is ingesteld op 1,2 ritme) niet meer op sherp staat, waardoor hij verrast wordt:thup:. Niet slecht toch? hihi

ps. Het gaat niet om een vechter aanbidden, maar meer om een vechter waarderen en aanmoedigen, zodat hij een positief gevoel mag ervaren wat hopelijk fungeert als positieve motivatie, wat kan leiden tot een toekomstige nederlands talent. (zoals bv. Peter Aerts :rolleyes:)

ijsblok
24-05-2012, 10:32
Er was toch ook een prijs voor de beste vechter? Heeft deze jongen die prijs gewonnen?

Harun
24-05-2012, 15:58
Er is een fight of the night award van 100 euro aan de vechters van de partij: Wout de bringer vs Mohamed dardour.
Grt H.Kina

@Cornelus... bedankt man ik heb er erg van genoten ;-)

Gilaiir
25-05-2012, 02:42
Er is een fight of the night award van 100 euro aan de vechters van de partij: Wout de bringer vs Mohamed dardour.
Grt H.Kina

@Cornelus... bedankt man ik heb er erg van genoten ;-)

WAS ER GEWOON GELD TE WINNEN!? Nonde JU!! Nog meer spijt van die kut blessure! ;)