PDA

View Full Version : Overeem: I'll be looking for the belt in nine months



Soulbringer320
24-05-2012, 02:06
In a cascade begun when Alistair Overeem failed a surprise pre fight drug test and was eventually suspended for nine months, every single fight on the Saturday's UFC 146 all-heavyweight main card has been rearranged.
On the latest episode of The Reem, the Dutchman reflects on the consequences.

"We just finished the hearing. I greatly respect the commission, I respect their decision. They come across as gentlemen and gentlewomen, very respectful, very understanding of the situation. Trying to understand the situation.
"Basically, we're going to be out for nine months, but I consider myself a clever guy. I'm going to get stronger from this, I'm going to keep on training, and I'll be back in nine months.
"I'm still going to get that belt."
Read entire article... (http://www.mmamania.com/2012/5/23/3038908/alistair-overeem-the-reem-episode-11-ufc-testosterone)
Watch entire episode... (http://thereem.com/news/16/23/New-episode-online.html)
A recent Twitter post by Rashad Evans reveals that Overeem is back in the gym already, alongside Brazil Top Team co founder Mario Sperry.
http://twitter.com/#!/SUGARASHADEVANS
“@alistairovereem, @mariosperry after a great training session!"
http://img.mixedmartialarts.com/method=get&s=alistair-overeem-mario-sperry-rashad-evans.jpg

Kemal
24-05-2012, 07:31
Idd een stukje uit de Reem docu

MuayThaiGuy
24-05-2012, 08:09
Hij oogt kleiner of lijkt dat nou zo?

Glen
24-05-2012, 08:15
Hij oogt kleiner of lijkt dat nou zo?
Dat was het eerste dat me opviel!

Pansier
24-05-2012, 08:45
Hij oogt kleiner of lijkt dat nou zo?
x3

Cave
24-05-2012, 09:43
Hij oogt kleiner of lijkt dat nou zo?

Het paard zal in Florida wel een beschermd dier zijn...

Boem Boem
24-05-2012, 10:10
Is echt een stukje gekrompen!! Valt meteen op.....

angelo_1
24-05-2012, 11:09
sjonge jonge zonder dat ik jullie reacties zag dacht ik echt what the fuck je ziet dat ie heel erg aanspant om ze spieren te laten zien maar is gelijk een heel stuk minder indrukwekkend . voor mij is alles nu duidelijk . hij kan wel een mooi stukje hebben gemaakt over wat er gebeurd is maar is een klinkklare onzin. zogenaamd met de doctor dit en dat .

Ton
24-05-2012, 11:22
Stelletje magere bonenstaken, zien wat je wilt zien is ook een gave! Ik moet zeggen dat ik AO nog steeds een beast vind, damn!

MarcDeurloo
24-05-2012, 11:23
Die rashad evans is gewoon een stuk groter dan normaal, die mag nu weer lekker eten, dan zal het niet zoveel schelen met een heavyweight

Leventdepevent
24-05-2012, 11:34
oogt wel kleiner maar dan is ie nog verdomde groot

R.H.
24-05-2012, 11:39
Lijkt me niet dat hij nu veel kleiner is, stel dat ie wat gebruikt dan heeft hij de komende 9 maanden al helemaal geen reden om te stoppen. Volgens mij word hij namelijk niet gechecked

MuayThaiGuy
24-05-2012, 11:44
Stelletje magere bonenstaken, zien wat je wilt zien is ook een gave! Ik moet zeggen dat ik AO nog steeds een beast vind, damn!

Euhm, ik denk dat jij ziet wat je wil zien.
Alistair hield vrij veel vocht was en dat was duidelijk te zien met name in zijn gezicht zag er een beetje "puffy" uit, nu is dat alles behalve puffy.
Ik denk dat de mensen met een beetje ervaring/kennis van bepaalde middelen dit ook gelijk zien.
En daarnaast hij is niet voor niets geschorst ;)
Dus ontkennen heeft geen zin:whistling:

LJ Silver
24-05-2012, 12:13
Over 9 maanden voor de titel? op LHW dan

YoMarK
24-05-2012, 12:41
Alistair hield vrij veel vocht was en dat was duidelijk te zien met name in zijn gezicht zag er een beetje "puffy" uit, nu is dat alles behalve puffy.
Ik denk dat de mensen met een beetje ervaring/kennis van bepaalde middelen dit ook gelijk zien.
En daarnaast hij is niet voor niets geschorst ;)
Dus ontkennen heeft geen zin:whistling:
Je bedoeld creatine of wat? :whistling:
Wat een onzin dat je verboden middelen gebruik bij iedereen meteen kan zien...

MuayThaiGuy
24-05-2012, 12:49
Je bedoeld creatine of wat? :whistling:
Wat een onzin dat je verboden middelen gebruik bij iedereen meteen kan zien...

Ignorance is bliss.....

Je weet waarom hij geschorst is toch?
Juist ja overdosis creatine......

The Company
24-05-2012, 13:05
Ignorance is bliss.....

Je weet waarom hij geschorst is toch?
Juist ja overdosis creatine......

Hij is toch geschorst omdat hij een te hoog testosteron gehalte had? Of is dat het zelfde want ik van doping 0,0 verstand.

MuayThaiGuy
24-05-2012, 13:18
Hij is toch geschorst omdat hij een te hoog testosteron gehalte had? Of is dat het zelfde want ik van doping 0,0 verstand.

Een verhoogde testosteron waarde krijg je niet van creatine.
Wel van het toedienen van testosteron ;)
Overeem heeft ( zie laatste The Reem aflevering ) een vial met "goedje X" voorgeschreven gekregen van zijn "arts".
Overeem heeft niet gevraagd wat er in de vial zat en heeft het bij zichzelf geďnjecteerd.

Rverm
24-05-2012, 14:49
Overeem blijft een beest, hoop dat ie als die terugkomt direct laat zien dat ie de beste is!

Bromios
24-05-2012, 15:37
Een verhoogde testosteron waarde krijg je niet van creatine.
Wel van het toedienen van testosteron ;)
Overeem heeft ( zie laatste The Reem aflevering ) een vial met "goedje X" voorgeschreven gekregen van zijn "arts".
Overeem heeft niet gevraagd wat er in de vial zat en heeft het bij zichzelf geďnjecteerd.

Toch wel razend knap dat jij dat zo op een foto kan zien en dat het lab niet verder is gekomen dan dat zijn epi/test level niet op orde was. En niet dat hij doping, groeihormoon etc. heeft gebruikt.
Misschien moet jij bij ze gaan solliciteren dan hebben ze die dure machines niet meer nodig. Fotootje schieten met de telefoon en jij pikt ze er zo uit.

blade
24-05-2012, 16:16
wou dat ik zo een lichaam had dat is niet alleen doping vriend maar ook hard werken dat kan ik je wel vertellen:lol:

blackadder
24-05-2012, 16:36
wou dat ik zo een lichaam had dat is niet alleen doping vriend maar ook hard werken dat kan ik je wel vertellen:lol:
Ech nie...iedereen weet ja dat je met doping de hele dag achter de playstation kunt zitten en niet naar de sportschool hoeft.
Ik kan me helaas geen doping veroorloven dus ik moet nu maar weer met wat apparaten en gewichten gaan stoeien.

wrestler_nl
24-05-2012, 18:08
Wanneer Overeem terug komt zal hij waarschijnlijk 1 of 2 x moeten vechten voordat hij weer voor de titel mag vechten denk ik. Hij vocht laatst eind December 2011 en hij zal waarschijnlijk januari/februari 2013 weer kunnen vechten en tot die tijd is er een hoop veranderd in de HW divisie vooral na UFC 146. Ook is Dana White niet erg blij met Overeem na z'n drugstest.

Lionheart
24-05-2012, 18:11
Toch wel razend knap dat jij dat zo op een foto kan zien en dat het lab niet verder is gekomen dan dat zijn epi/test level niet op orde was. En niet dat hij doping, groeihormoon etc. heeft gebruikt.
Misschien moet jij bij ze gaan solliciteren dan hebben ze die dure machines niet meer nodig. Fotootje schieten met de telefoon en jij pikt ze er zo uit.

x2!!

McClane
24-05-2012, 19:45
Stelletje magere bonenstaken, zien wat je wilt zien is ook een gave! Ik moet zeggen dat ik AO nog steeds een beast vind, damn!

x2

Pakhazen met hun afgunst in de reacties.

Boelly92
24-05-2012, 20:14
Ignorance is bliss.....

Je weet waarom hij geschorst is toch?
Juist ja overdosis creatine......


jezus man iedereen weet toch dat hij prongeluk de verkeerde medicijnen kreeg en daardoor een testosteron hoeveelheid van 16x te veel had ken hij echt niks aan doen voortaan even zijn medicijnen even aan sinterklaas gaan vragen zal een vooruitgang zijn!

kooivechter
24-05-2012, 21:00
hij is idd duidelijk minder groot. tja hoe je het ook wendt of keert zoals overeem het doet en aangeeft dat mensen makkelijk een oordeel hebben, je krijgt zo'n hoog testerongehalte niet van natuurlijke voedingssupplementen. testen liegen gewoon niet en kun je op geen enkelemanier weer recht praten. hopen dat hij na een partji weer is mag proberen. Misschien komt hij wel nooit meer zo dicht bij, we shall see

McClane
24-05-2012, 22:23
Overeem, 1.95m. Sperry, 1.85m. Evans, 1.80m.

Duidelijk minder groot? Op de foto een half hoofd groter dan Sperry. Meer het perspectief en houding wat Overeem voor jullie kleiner doet lijken.

Wat zij Nijman over het Nederlandse publiek ook alweer? "Je wordt er dood en dood misselijk van." Juist ja.

rollermanskunk
24-05-2012, 22:45
Hier een net vrijgegeven foto van de gemiddelde Nederlander :

http://3.bp.blogspot.com/_f2l34G7E2bI/TJFPwNafHhI/AAAAAAAADgI/EAE96Ou2570/s1600/azijnzeiker.png

Tony
24-05-2012, 23:02
Wat een berichten weer pfff....

En waarom weer direct de middeltjes erbij betrekken? Hij zou momenteel ook flink aan zijn cardio kunnen werken ipv aan de ijzers hangen... weet ik veel.

Lumpinigym
24-05-2012, 23:32
Hij ziet er gewoon geweldig uit.

hoop dat we hem snel weer aan hetw erk zien

Greetz

MuayThaiGuy
24-05-2012, 23:40
jezus man iedereen weet toch dat hij prongeluk de verkeerde medicijnen kreeg en daardoor een testosteron hoeveelheid van 16x te veel had ken hij echt niks aan doen voortaan even zijn medicijnen even aan sinterklaas gaan vragen zal een vooruitgang zijn!

Jij gelooft dat verhaal dat hij "per ongeluk" spullen in neemt?
Even een vraagje he hoe dom ben je als je een vial zonder etiket, zonder dat je weet wat er in zit bij jezelf injecteert?
Zou je dan niet willen weten wat je inspuit?
Ten tweede zijn arts google even op de beste man, hij heeft een uitgebreide achtergrond en wordt vaak in verband gebracht met verboden middelen.
Als Alistair echt niet zou weten waar die mee bezig was dan ben ik sinterklaas.
Wielrenners, bodybuilders, voetballers die betrapt zijn lullen er een verhaal om heen om het kloppend te maken.
Enig idee wat er zou gebeuren als een topsporter openlijk uit zou komen over vermeend gebruik?
Juist ja als sporter is die niet meer gelovig, waarom denk je dat bepaalde openbaringen na een actieve carričre bekend worden gemaakt?
Een pro bodybuilder zou jou ook nog wijs kunnen maken dat hij zo groot is geworden door enkel eiwit shakejes.
Als je tussen de regels doorleest vond Dana White het niet erg dat ze gebruiken, zo lang ze er maar voor zorgen dat ze niet gepakt worden.

R.H.
24-05-2012, 23:44
Jij gelooft dat verhaal dat hij "per ongeluk" spullen in neemt?
Even een vraagje he hoe dom ben je als je een vial zonder etiket, zonder dat je weet wat er in zit bij jezelf injecteert?
Zou je dan niet willen weten wat je inspuit?
Ten tweede zijn arts google even op de beste man, hij heeft een uitgebreide achtergrond en wordt vaak in verband gebracht met verboden middelen.
Als Alistair echt niet zou weten waar die mee bezig was dan ben ik sinterklaas.
Wielrenners, bodybuilders, voetballers die betrapt zijn lullen er een verhaal om heen om het kloppend te maken.
Enig idee wat er zou gebeuren als een topsporter openlijk uit zou komen over vermeend gebruik?
Juist ja als sporter is die niet meer gelovig, waarom denk je dat bepaalde openbaringen na een actieve carričre bekend worden gemaakt?
Een pro bodybuilder zou jou ook nog wijs kunnen maken dat hij zo groot is geworden door enkel eiwit shakejes.
Als je tussen de regels doorleest vond Dana White het niet erg dat ze gebruiken, zo lang ze er maar voor zorgen dat ze niet gepakt worden.
http://3.bp.blogspot.com/_gnm2C1B8vbI/S_5hBeiFbxI/AAAAAAAAEsM/_Kv6sCS6XKs/s1600/sarcasm.jpg

Nosferatu187
25-05-2012, 00:20
Gekke Overroid zo zie je maar hoe tijdelijk de gains zijn die je wint tijdens het gebruiken van test.

Budokan
25-05-2012, 11:33
Wanneer Overeem terug komt zal hij waarschijnlijk 1 of 2 x moeten vechten voordat hij weer voor de titel mag vechten denk ik. Hij vocht laatst eind December 2011 en hij zal waarschijnlijk januari/februari 2013 weer kunnen vechten en tot die tijd is er een hoop veranderd in de HW divisie vooral na UFC 146. Ook is Dana White niet erg blij met Overeem na z'n drugstest.

X2, denk dat Cain dan alweer kampioen is en dat wordt een stuk moeilijker voor AO

R.H.
25-05-2012, 11:58
Ik denk dat Cain een betere matchup is voor Overeem dan JDS

kooivechter
25-05-2012, 12:03
Ik denk dat Cain een betere matchup is voor Overeem dan JDS

denk ik ook

Sriba
25-05-2012, 12:50
Zijn jullie nou sportmensen of niet.
Als je niet traint of niet in wedstrijd voorbereiding zit neemt je omvang af ja. lijk je minder opgepompt. Vooral als je veel cardio doet.
Kijk straks maar als hij in wedstrijd voorbereiding zit, dan zullen jullie je mond weer openmaken dat hij gebruikt terwijl niemand weet hoe of wat.

TOON
25-05-2012, 13:42
jullie zien aan die ene foto meteen dat hij een stuk minder huge is.....??????
zal wel aan mij liggen dan
maf!

YoMarK
25-05-2012, 14:11
jullie zien aan die ene foto meteen dat hij een stuk minder huge is.....??????
zal wel aan mij liggen dan
maf!
x2

Simone
25-05-2012, 14:16
Ik negeer even alle speculaties; Overeem vind ik een top- vent & vechter :-) Heel professioneel, en ik kan niet wachten om hem weer in actie te zien! :thup:
:ehhh:

rollermanskunk
25-05-2012, 14:17
JDS is vlak voor de Mir-fight op het eerste gezicht ook in massa toegenomen (als ik het tenminste goed zie :cool2: ) en daar hoor je niemand over. Komt vast niet door de Braziliaanse bananen...
http://assets.sbnation.com/assets/1137754/dos-santos-mir.jpg

DonLino007
25-05-2012, 14:46
Overeem, 1.95m. Sperry, 1.85m. Evans, 1.80m.

Duidelijk minder groot? Op de foto een half hoofd groter dan Sperry. Meer het perspectief en houding wat Overeem voor jullie kleiner doet lijken.

Wat zij Nijman over het Nederlandse publiek ook alweer? "Je wordt er dood en dood misselijk van." Juist ja.


Inderdaad, de beste stuurlui staan weer een keer aan wal. Hoe hij het doet moet hijzelf weten. Hij heeft 9 maanden om als herboren terug te komen. Mijn support als sportliefhebber heeft hij in ieder geval. En de stuurlui die wat te melden hebben het volgende: Of als echte mannen een fatsoenlijke constructieve discussie aangaan of gewoon doorscrollen en zoek een leuke hobby. dank alvast.

War AO!

blade
25-05-2012, 15:02
JDS is vlak voor de Mir-fight op het eerste gezicht ook in massa toegenomen (als ik het tenminste goed zie :cool2: ) en daar hoor je niemand over. Komt vast niet door de Braziliaanse bananen...
http://assets.sbnation.com/assets/1137754/dos-santos-mir.jpg


dat was mijn ook al opgevallen

my2cents
25-05-2012, 17:20
Denk dat ie 5 - 8 KG kwijt is.... Alvast ah voorbereiden voor zn "schone" terugkeer ;-)

kooivechter
25-05-2012, 20:04
dos santos vs mir heb er zin aan. voorspellingen Dos santos wint op ko 1 of 2e ronde. valesquez wint van Silva via TKO of decision unaniem. Struve wint op submmission van hunt en en nelson verlliest op punten van dave herman. place your bets

Pahlavan
25-05-2012, 20:16
dos santos vs mir heb er zin aan. voorspellingen Dos santos wint op ko 1 of 2e ronde. valesquez wint van Silva via TKO of decision unaniem. Struve wint op submmission van hunt en en nelson verlliest op punten van dave herman. place your bets

Struve vecht niet meer tegen hunt. Lavar johnson is hunt's vervanger

123trisweat
25-05-2012, 20:35
huh? serieus sinds wanneer is dit bekend?

123trisweat
25-05-2012, 20:37
Oh, het zou mij niks verbazen als D. White Overeem "even" terugzet naar Strikeforce om tegen Cormier te vechten. Wint Overeem dan mag hij tegen de dan HW champ.
Hoewel dit scenario pay-per-view technisch niet veel zal opleveren

Pahlavan
25-05-2012, 20:39
Ik denk niet dat cormier zo lang wilt wachten op een volgende gevecht...
maar ik zou echt niet weten tegen wie hij nog kan vechten in strikeforce

R.H.
25-05-2012, 21:06
Hoop trouwens dat Struve niet gaat proberen te staan tegen Lavar, Struve kan het beste 'm meteen op de grond proberen te krijgen want op de grond is Johnson ronduit slecht, maar staand heeft die echt KO-power