PDA

View Full Version : archief materiaal Ilonka



Ilonka Elmont
25-05-2012, 14:56
Hoi Iedereen


Ik heb een lange tijd niets van mij laten horen. Ik ben nogal druk bezig met wat sportontwikkelingsprojecten in Suriname.


Ik ben opzoek naar video en foto materiaal van mezelf, helaas ben ik een vhs tape kwijt geraakt.
Hopelijk kunnen jullie mij ermee helpen. (leuk aandenken voor mijn zoon ;D)


Ik ben opzoek naat TV opnames (opname bij gemma glitter, week van williebrord, valsplat met gilbert yvel en zelf die opnames van die grappige man op het amsterdams stadskanaal ), mijn eerste wedstrijd in het zonnehuis tegen Mike Blom, zonnehuis stegen lolita candell, action sports artikelen etc..
Wie o wie kan mij helpen..


Ik hoor graag van jullie




Groetjes Ilonka
[email protected]


Ps wie heeft deze foto gemaakt


gala gentlemanpromotions Tilburg 3 juni 2006


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1089815969190&set=a.1089815249172.14131.1340218604&type=3&theater

raveboy
25-05-2012, 16:30
Ik heb eventueel onderstaande partijen, en zo nog wat partijen als ik even goed ga zoeken.
Ik heb ook veel action sports en Rings sports, Zendokan ( maar daar stond je net niet in zeker, misschien de Fighting Spirit Zendokan versie wel )
Eigenlijk moet je Jaco en Glen en Hammerkick van dit forum vragen, dat zijn van die verzamelgekken haha

Ilonka Elmont vs Monica Petrova 01-04-1990
Elmont vs Hatten , 08-04-2000 Day of no Mercy Zonnehuis
Ilonka Elmont vs Christina Horvai, 04-06-2000 Night of Revenge
Ilonka Elmont vs Lisa Howard, 04-11-2001 Muay Thai Champions League 5
Ook heb ik Tegen Kaze , Cunera Cremers, Lisa H. Smith , Mary Hart

Alles wat hier staat is eventueel ook eraf te halen, maar dan is het afwachten wat de kwaliteit is.

http://www.youtube.com/results?search_query=ilonka+elmont&oq=ilonka+elmont&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=youtube.3...0.0.1.185.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0... 0.0.OPK6JmLFtqE

jaco
25-05-2012, 16:39
Laat maar aan Raveboy weten wat je zoek. Wat ik op video heb heeft hij ook.
Hij weet ook welke vechtsportbladen ik heb. Daaruit kan ik alles scannen wat je wil hebben.
Ik hoor het wel.
Als je een lijst heb met datums van je partijen graag, dan is het zoeken een stuk makelijker

Ilonka Elmont
25-05-2012, 16:49
Heren Thanks voor jullie hulp en bereidheid.
Ik zou heel erg graag de scans willen uit de vechtsportbladen... zenodkan gaat niet lukken want toen wist ik nog niet dat ik xou vechten ;-D
Lijst met data zal ik met lucien checken, waarschijnlijk heeft hij mijn wedstrijdboekjes nog.. want mijn geheugen is een zeef
(niet door het vechten hoor ..maar altijd geweest).

Dus ik kan jullie hulp heel erg gebruiken

Volgende week ben ik voor 2 weken in Nederland.. kunnen we dan contact maken?


Dus bij deze gaat mijn verzoek voor het aanvullen van mijn archief in het bijzonder uit naar Glen, Jaco en Hammerkick
Guys..please help

Rverm
25-05-2012, 16:54
Leuke beelden om terug te zien!


http://www.youtube.com/watch?v=Y-eYUd7emt0

Rverm
25-05-2012, 16:54
En deel 2 :


http://www.youtube.com/watch?v=GpKrc6nvoK8&feature=relmfu

Wheelie
25-05-2012, 16:59
Hey succes Ilonka, wat doe je tegenwoordig ?

*edit* ik lees het al ;)


Ik ben nogal druk bezig met wat sportontwikkelingsprojecten in Suriname.

micha
25-05-2012, 17:53
he killerqueen leuk om weer eens van je te horen!

Ilonka Elmont
25-05-2012, 18:07
haha.. nou ik schrijf projecten die gericht zijn op sport, educatie en veiligheid.. en in mijn vrije tijd ben ik full time moeder ;-D

projecten die nu actueel zijn..:

1. Aganar project: een groep dropouts krijgen een tweede kans om weer naar school te gaan, een baan te vinden of een eigen bedrijfje op te zetten. Dit doen wij door hen life-skills bij te brengen door middel van sporten.
Vorige maand is onze groep van bijna 50 jongens en meisjes geslaagd voor hun 1ste fase (van de 4 fasen uit het traject welke 6 manden duurt)

2. Ik heb zojuist een stadion voor voetbal en slagbal gebouwd. Project heeft een waarde van iets meer dan USD850.000.
project heb ik op maat geschreven, dus afgestemd op de behoefte van de gemeenschappen. Het is net opgeleverd en zal ergens in augustus feestelijk geopend worden. (het is mijn tweede: eerste was een kleine van USD101.300)

3. 4 sortdagen voor kinderen met een beperking , organiseer ik met een groep vrijwilligers em docenten 4 sportdagen per jaar.

4. Ik heb een jump rope for heart project waarbij sporten op de lagere scholen weer geintroduceerd wordt. Klinkt gek, maar hier in Suriname hebben best weinig scholen een gym uurtje of docent. gek he.., terwijl het eigenlijk een verplichting hoort te zijn.

5. ben ik consultant voor buitenlandse zaken voor het regionaal sport academy in het caribisch gebied.

6. daarnaast ben ik motivational speaker over het tpoic: persoonlijk leiderschap..

7. geen hier en daar thaiboksclinics aan particulieren en bedrijfsleven.

8. at last but not least: ik heb zojuist mijn eigen businessplan klaar voor het opzetten van mijn eigen (vecht)sportschool met alles erop en eraan. Project word indien ik de USD2.500.000 klaar heb (aandeelhouders), volgend jaar operatief.

En als mijn 3 jarige baas mij ruimte geeft ...mag ik een beetje trainen...

een mond vol he... :D

Glen
25-05-2012, 20:12
Hey Ilonka, de 'Ton' docu heb ik op dvd voor je...zal verder zoeken...heb volgens mij nog een Killer Dome waar je op staat.

Ilonka Elmont
25-05-2012, 21:28
Thanks Glen would be great!!!!

raveboy
25-05-2012, 23:25
http://forum.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-17-09-2004


Uitzending 17-09-2004

Beschrijving
In deze aflevering zijn te gast: Cees Geel, acteur, n.a.v. zijn hoofdrol in de speelfilm 'Simon' van regisseur Eddy Terstall; Ilonka Elmont, thaibokser en vijfvoudig wereldkampioen. Behalve voor de sport zet ze zich ook maatschappelijk in; Rob Oudkerk, oud-politicus en commentator op het politieke nieuws, o.a. over de commissie-Duijvestein. Met een optreden van de Nederlandse band The Sheer