PDA

View Full Version : Spoiler Struve



Ervani
27-05-2012, 04:11
Yes! ik ben een van die gekken die wakker is gebleven en netjes betaald heeft voor de stream.. Dat was snel voorbij. Niet geheel duidelijk of die andere gast zijn arm heeft gebroken maar Struve was snel klaar met m.

raveboy
27-05-2012, 04:13
haha, ja ik heb hem ook betaald, ik dacht al, kijkt er niemand?
Ik zag al geen reacties op mixfight.

Redwhitewarrior
27-05-2012, 04:20
Hell yeah!!!

T15Boxing
27-05-2012, 04:54
dat was prachtig. hij zou hetzelfde gedaan hebben tegen Mark Hunt!

Naj85
27-05-2012, 05:21
domme fout van johnson, gaat er gelijk in rushen. Mooie victory van Stefan! ben er erg blij mee
hij hoort nu zeker bij de top 10

Leventdepevent
27-05-2012, 08:23
zit m net te bekijken...mooi gedaan zeg

Yojimbo
27-05-2012, 08:29
hij straalt echt zelfvertrouwen uit !

Pr00f
27-05-2012, 09:27
Geweldig!!!! Inderdaad mooi om dat zelfvertrouwen te zien. Slim gevochten

Virtus
27-05-2012, 09:41
Zo damn, that was fast! Ik wil ook leren om zo een armbar te zetten.

Jeru
27-05-2012, 09:44
Erg vet hoor! We hebben gewoon een Nederlander met 8-3 in de UFC en al 4 keer de bonus van de avond!
Echt iets om trots op te zijn.

En next? Eerst Hunt, maar dan??? Gonzaga, Mir, Nogueira, Browne, Nelson (rematches).... wie zal het zeggen.

MMAFAN-1122
27-05-2012, 10:14
Respect niet verwacht dat Stefan het zo goed doet in de UFC.

breahule
27-05-2012, 10:52
RESPECT!! Hij vertelde toch dat de winnaar een top5 hw zou krijgen? nou ik ben benieuwd misschien Werdum/Mir/Cormier??

kooivechter
27-05-2012, 11:21
Respect niet verwacht dat Stefan het zo goed doet in de UFC.

wel verwacht. struve is een supertalent. hji heeft alles mee, als hij nu van een top 5 wint, komt hij in de buurt van een titel gevecht

steftheboxer
27-05-2012, 11:47
hahaha stond te juichen in mijn kamer!

rene37
27-05-2012, 11:54
Klasse van struve!

SpelPlan
27-05-2012, 12:53
Wauw! Je kan bij hem ook elk gevecht de vooruitgang zien. Ben benieuwd waar dat eindigt.

Top 5 HW, tja wie zou dat moeten worden waar hij ook een goede kans tegen maakt? Nou verbaast hij me elk gevecht weer met hoe goed hij is en hoeveel beter hij wordt dus waarschijnlijk geef ik hem nu te weinig krediet maar ik denk dat mensen met degelijke tot goede standup en goede BJJ te vroeg voor hem zijn zoals Mir en Big Country.

JDS, de Velasquez die ik net zag en Overeem zijn denk ik echt nog een flinke maat te groot.

Dus wellicht Carwin als hij weer in elkaar zit? Wel serieuze heavy hands maar Stefan heeft waarschijnlijk duidelijk het voordeel op de grond.

Ik denk dat Miocic een mooie matchup voor hem zou zijn maar qua pikorde heeft Stefan daar meer te verliezen dan te winnen. Of alsnog Hunt, dat zou wel een mooie naam zijn om van te winnen en ik zie het hem ook wel doen als hij niet tegen een vuist aanloopt.

Hoe dan ook, we gaan nog flink wat mooie jaren tegemoet met hem en tot nu toe, en volgens mij is het een jongen die z'n hoofd op de juiste plek heeft zitten dus dat blijft wel zo, is hij het betere rolmodel dan Overeem dus ik hoop dat de Nederlandse pers daar ook wat aandacht aan besteedt.

kooivechter
27-05-2012, 13:24
Wauw! Je kan bij hem ook elk gevecht de vooruitgang zien. Ben benieuwd waar dat eindigt.

Top 5 HW, tja wie zou dat moeten worden waar hij ook een goede kans tegen maakt? Nou verbaast hij me elk gevecht weer met hoe goed hij is en hoeveel beter hij wordt dus waarschijnlijk geef ik hem nu te weinig krediet maar ik denk dat mensen met degelijke tot goede standup en goede BJJ te vroeg voor hem zijn zoals Mir en Big Country.

JDS, de Velasquez die ik net zag en Overeem zijn denk ik echt nog een flinke maat te groot.

Dus wellicht Carwin als hij weer in elkaar zit? Wel serieuze heavy hands maar Stefan heeft waarschijnlijk duidelijk het voordeel op de grond.

Ik denk dat Miocic een mooie matchup voor hem zou zijn maar qua pikorde heeft Stefan daar meer te verliezen dan te winnen. Of alsnog Hunt, dat zou wel een mooie naam zijn om van te winnen en ik zie het hem ook wel doen als hij niet tegen een vuist aanloopt.

Hoe dan ook, we gaan nog flink wat mooie jaren tegemoet met hem en tot nu toe, en volgens mij is het een jongen die z'n hoofd op de juiste plek heeft zitten dus dat blijft wel zo, is hij het betere rolmodel dan Overeem dus ik hoop dat de Nederlandse pers daar ook wat aandacht aan besteedt.

denk dat je hem idd te weinig credits geeft. Struve kan prima en winnen van nelson, noguiera, kongo en ook wel mir. de enige die nog echt boven hem staan zijn overeem, dos santos en valesquez

YoMarK
27-05-2012, 13:30
Struve is goed bezig! Top!

SpelPlan
27-05-2012, 13:31
denk dat je hem idd te weinig credits geeft. Struve kan prima en winnen van nelson, noguiera, kongo en ook wel mir. de enige die nog echt boven hem staan zijn overeem, dos santos en valesquez

Wat denk je van Werdum? Lijkt me ook een hele lastige matchup voor 'm.

Kongo en Noguiera geloof ik ook wel dat hij ze vaker pakt dan zij hem.

mama
27-05-2012, 13:34
Hier nog 2 gekken hoor. Stefan wordt echt goed gebracht door Bob. Rustig aan.
Trouwens leek Stefan een stuk rustiger dan Bob en Irma. Bob stond een partij te blazen op de achtergrond.
Echt cool. Super voor hem

rollermanskunk
27-05-2012, 14:17
Vannacht met m'n zieke kop alleen de partij van Stefan gekeken. Hoestend en proestend staan juichen, ik maakte met m'n geblaf toch al herrie dus dat geschreeuw van me is niemand opgevallen vannacht. De ontwikkeling van Stefan is opvallend: slim, vol zelfvertrouwen als een Anaconda eet die z'n tegenstanders op.

Skyscraper is almost on top of the world

YoMarK
27-05-2012, 14:19
Wat denk je van Werdum? Lijkt me ook een hele lastige matchup voor 'm.

Kongo en Noguiera geloof ik ook wel dat hij ze vaker pakt dan zij hem.
Denk dat Werdum voor iedereen een lastige is.

Big Dog
27-05-2012, 14:24
Proficiat Struve!

Diz
27-05-2012, 14:27
Vette pot voor Struve!

Netjes in guard getrokken en prachtig de arm van Johnson gebroken...
Erg sportief ook om snel te gaan checken hoe het met Lavar ging!

Topper!

punch
27-05-2012, 15:39
Ik baalde toch een beetje dat Struve zo slow begon en meteen tegen de kooi kwam te staan en dacht daar gaan we weer , maar........hij maakte het verschrikkelijk af ....................klasse!

Sato
27-05-2012, 16:26
Ik baalde toch een beetje dat Struve zo slow begon en meteen tegen de kooi kwam te staan en dacht daar gaan we weer , maar........hij maakte het verschrikkelijk af ....................klasse!

Het is 'raar' om te zeggen dat hij slow begon, met een gevecht van 1 min 30. Johnson kwam meteen in rushen je kan moeilijk ook aankomen rennen en hem een kopstoot geven ;).

Wie wordt de volgende voor Struve als Dana een top-5 naar hem slingerd? Carwin?

BvdB
27-05-2012, 16:39
Mir? Bigfoot silva?

In ieder geval gefeliciteerd Stefan!

Peacey
27-05-2012, 16:41
Ik hoop niet dat hij Carwin krijgt.
Ik hoop dat hij tegen bigfoot mag, of een rematch tegen Nelson.

rollermanskunk
27-05-2012, 17:06
post fight interview met Ariel

http://www.mmafighting.com/2012/5/27/3046159/stefan-struve-ufc-146-post-fight-interview#ooid=ZhOGF1NDrL5302u_8e177XSrbo3dRmAi

boudstyle
27-05-2012, 18:47
Struve vs Mir make it happen!
Dit is volgens mij echt het meest logische gevecht.

Asura
27-05-2012, 18:56
Struve vs Mir make it happen!
Dit is volgens mij echt het meest logische gevecht.

Dit of idd Carwin als hij terugkomt

Asura
27-05-2012, 18:57
Mir? Bigfoot silva?

In ieder geval gefeliciteerd Stefan!

Bigfoot kan je moeilijk een top vijf noemen

Sato
27-05-2012, 19:49
Ik zie Struve graag tegen de winnaar van UFC 149 Antonio Rodrigo Noguieira - Cheick Kongo
Dos Santos zal wel tegen Cain komen. En Mir vs. Big Foot

Minotauro
27-05-2012, 19:51
Even serieus he.. Die Stefan wordt nog steeds tegen klote tegenstanders gezet zoals gisteren. Voor mij stond hij VOOR gisteren al hoger aangeschreven dan Big Foot of Carwin. Stefan is op en top en ik denk dat teveel mensen hem onderschatten. Als hij zo doorgaat verdient hij misschien nog wel eerder een titleshot dan Overeem.

Sato
27-05-2012, 19:55
Even serieus he.. Die Stefan wordt nog steeds tegen klote tegenstanders gezet zoals gisteren. Voor mij stond hij VOOR gisteren al hoger aangeschreven dan Big Foot of Carwin. Stefan is op en top en ik denk dat teveel mensen hem onderschatten. Als hij zo doorgaat verdient hij misschien nog wel eerder een titleshot dan Overeem.

Je hebt inderdaad gelijk daarin maar the UFC geeft hem geen 'bekende' tegenstanders. Daarom Geef hem 'Big Nog' als hij wint. Dan wordt hij eindelijk gehyped want de UFC maakt geen reclame voor hem terwijl hij technisch op de grond niet onder doet voor de btere BJJ-gasten. Leer hem nog Jon Jones stand-up en we hebben een nieuwe Heavy Weight Champ uit Nederland.

LeeMurray
27-05-2012, 20:17
Top prestatie van Struve! Hij houdt nu de Nl eer hoog :thup:!

Silat
27-05-2012, 21:51
*zet de boel even op pauze*

Wahaha, dit had ik niet verwacht zo snel. Klasse!!

*Play on*

Harrie Nak
27-05-2012, 23:40
Rematch tegen top 5 gatekeeper Nelson wellicht een idee?

Ervani
28-05-2012, 01:22
Dit was dus een weekend vol vechtsport, Slamm vanuit de zaal gezien, K1 de partijen terug gekeken en live Stefan aan het werk gezien. Voor mij is de prestatie die Stefan heeft geleverd de mooiste van alles dat ik voorbij heb zien komen. Volgens mij door een aantal mensen onderschat en onder gewaardeerd. Mogen we trots op zijn!

rollermanskunk
28-05-2012, 01:35
Dit was dus een weekend vol vechtsport, Slamm vanuit de zaal gezien, K1 de partijen terug gekeken en live Stefan aan het werk gezien. Voor mij is de prestatie die Stefan heeft geleverd de mooiste van alles dat ik voorbij heb zien komen. Volgens mij door een aantal mensen onderschat en onder gewaardeerd. Mogen we trots op zijn!

Precies! Stefan's overwinning was echt de beste prestatie door een landgenoot dit weekend en voor hemzelf een grote stap in zijn carriere.

Respect voor z'n prestatie!

Khanom Thom
28-05-2012, 13:16
Struve = ...zoals het hoort! Respect

The old man
28-05-2012, 16:47
Echt super voor Irma en Bob , zij verdienen het .Gefeliciteerd...Stefan. Hij blijft loyaal aan zijn trainers die hem vanaf het begin trainen , kun je van veel vechters niet zeggen die al " denken "iets gepresteerd te hebben waarvan de schoenen iets te klein zijn geworden.

ItsAllOver
28-05-2012, 19:51
Hell yes, Stefan. Echt gaaf dat ie zo goed bezig is.

Ralph
28-05-2012, 21:18
Mooie slicke sub! Volgende tegenstander zal wel een grotere namm worden. Ik hoop op Mir, Carwin, big Nog, Hunt of Nelson. Mocht Stefan, Bob of Irma mee lezen: gefeliciteerd!

wrestler_nl
29-05-2012, 11:47
rematch tegen Travis Browne zou mooi zijn.

johnmixfight
29-05-2012, 12:51
Mooi gedaan hoor, proficiat!

Ik vind dat Stefan het ook altijd goed doet tijdens interviews, komt goed uit zijn woorden in het engels en heeft nog wat te melden ook.

Baske
29-05-2012, 13:07
Ik was heel even erg bang toen hij guard trok, maar wat een finish zeg!

Ergens logisch dat Johnson erin stormde, met de lengte van Struve.

Capo dei capii
30-05-2012, 12:49
Klasse gedaan door Stefan! Next fight hopelijk Stipe Mioic

PD_EC
30-05-2012, 17:25
super voor stefan struve en zijn team