PDA

View Full Version : Brock Lesnar Return



Yojimbo
28-05-2012, 00:08
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-Gp2mx7bLlk

Om eventjes alles duidelijk te maken.
Brock Lesnar heeft een 1 jarig contract getekend bij WWE waar in staat dat hij 32 of 35x op tv mag komen.
Voor de mensen die het volgen, hij heeft de CEO zijn arm gebroken en is daardoor "geschorst" van WWE.
Dit is allemaal deel van het verhaal, Paul Heyman (zijn manager) komt nu dus elke week of om de 2 weken even langs om het verhaal toch draaiende te houden ook al is Brock Lesnar er niet.

Om een lang verhaal kort te houden, Brock Lesnar begon 1 nacht naar Wrestlemania en dat was op 2 april.
dus ALS Brock Lesnar terug zou komen bij de UFC zou het in de zomer zijn van 2013

R.H.
28-05-2012, 00:09
Ik dacht dat het contract van de WWE niet exclusief was en dat hij daardoor zowel in de WWE actief kan zijn als in de UFC

Yojimbo
28-05-2012, 00:11
Ik dacht dat het contract van WWE niet exclusief was en dat hij daardoor zowel in de WWE actief kan zijn als in de UFC

Ik denk dat Vince McMahon Brock Lesnar goed onder de duim houd aangezien hij natuurlijk een PPV monster is.
En ik denk dat Brock Lesnar naar de zomer het wel druk gaat krijgen met WWE waardoor hij geen tijd zou hebben voor te trainen voor een UFC gevecht.

Yojimbo
28-05-2012, 00:14
Ik dacht dat het contract van de WWE niet exclusief was en dat hij daardoor zowel in de WWE actief kan zijn als in de UFC

sorry voor double post maar, Bobby Lashley propeerde dit ook in TNA en naar 2/3x op tv te zijn geweest was hij alweer weg omdat hij het kwa schema en kwa conditie niet aankon.

R.H.
28-05-2012, 00:18
Brock is blijkbaar sinds zijn loss nog steeds aan één stuk door aan het trainen in mma. Ik denk dat de WWE hem niet zo goed meer ligt en dat ie het toch nog gaat proberen in de UFC, Roy Nelson heeft zich al aangeboden en dat klusje moet Brock wel kunnen klaren

Yojimbo
28-05-2012, 00:22
Brock is blijkbaar sinds zijn loss nog steeds aan één stuk door aan het trainen in mma. Ik denk dat de WWE hem niet zo goed meer ligt en dat ie het toch nog gaat proberen in de UFC, Roy Nelson heeft zich al aangeboden en dat klusje moet Brock wel kunnen klaren

Brock Lesnar zijn match op Extreme Rules was wel prachtig haha, gewoon echte elbows uitdelen, echte knietjes uitdelen echte ground en pound.
helemaal gek die man xD

maar Brock Lesnar is nu al 5x op tv geweest dus nogmaar 27 dat hij op TV komt.
En zolang Brock Lesnar het contract heeft bij WWE zou het niet verstandig zijn van Brock Lesnar om te Octogon in te gaan


http://www.youtube.com/watch?v=CQ0HSypXbWc&feature=g-vrec

dat is de match van Extreme Rules :lol: