PDA

View Full Version : Mohammed Khamal **SPOILER**



marokkaan
28-05-2012, 00:44
Vandaag veel rare dingen gezien.

Badr die met geluk heeft gewonnen (WTF heeft hij in Amerika lopen doen), Groenhart die WREED terugkwam en op prachtige wijze heeft gewonnen.

Ghita heeft ff wat rechtgetrokken.

Maar wat maar in mijn hoofd blijft rondspoken... Khamal (net 20 jaar) heeft Saiyok verslagen (pound for pound DE NUMMER 1!!! van de wereld) en geeft na de partij aan te zullen stoppen.

WTF ????

WTF ?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!

Ben heel benieuwd wat hij verstaat onder "belangrijkere dingen".

Ben je net 20, wereldtop, nu begint het, en dan kap je ermee.

Ik weet dat het niet mijn zaken zijn, maar ik vind dat wij recht hebben om hem te zien vechten :mad:

Asura
28-05-2012, 00:50
Hij studeert nog volgens mij , dat zal het wel zijn ^^

marokkaan
28-05-2012, 00:54
Je zou voor je studie kunnen kiezenop het moment dat je het nog niet gemaakt hebt (amateurvoetballer zondagklasse, A-klasser kickboxer in de semi-top), dat er geen zekerheid is en je niet op 1 paard wilt wedden.

niet als je net de nummer 1 van de wereld heb verslagen...

denk niet dat dat de reden is...

Ervani
28-05-2012, 01:39
Begrijpelijk als je weet hoeveel tijd, energie en motivatie je nodig hebt om aan de top mee te draaien. Het is niet even drie keer per week in de sportschool rondhangen. Mohammed heeft een tijd geleden (na zijn gevecht met Mosab) al aangegeven minder te willen vechten.

Kijk eens naar deze oude AFAV reportage en dan rond de 8 minuten dat verklaart misschien t een en t ander

http://www.youtube.com/watch?v=ZplLfQRTdOU

Pansier
28-05-2012, 02:13
Ten eerste bedankt voor alle spoilers stomme lul...

Ten tweede ben ik er live bij geweest en wil ik nog wel eens zien of de partij niet door mocht gaan...

Sadix
28-05-2012, 02:15
hoe is het afgelopen dan ? spoil aub ff. en wat waren de overige uitslagen?

iliass verloren
miles gewonnen

Asura
28-05-2012, 02:18
Ten eerste bedankt voor alle spoilers stomme lul...

Ten tweede ben ik er live bij geweest en wil ik nog wel eens zien of de partij niet door mocht gaan...

:lol:

Sadix
28-05-2012, 02:20
Ten eerste bedankt voor alle spoilers stomme lul...

Ten tweede ben ik er live bij geweest en wil ik nog wel eens zien of de partij niet door mocht gaan...

haha mooi dat je zelf spoiled en boos wordt op de spoiler

Kemal
28-05-2012, 06:45
lekker dikke spoiler, zal de titel even aanpassen!

payap
28-05-2012, 10:34
Ten eerste bedankt voor alle spoilers stomme lul...

Ten tweede ben ik er live bij geweest en wil ik nog wel eens zien of de partij niet door mocht gaan...


Check hier Saiyok na de partij:

http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/DSC_2634.jpg

rafi
28-05-2012, 11:11
Check hier Saiyok na de partij:
http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/DSC_2634.jpgwow dat is een flinke jaap. tegen een goede elleboog aangelopen?

Pansier
28-05-2012, 11:16
Check hier Saiyok na de partij:

http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/DSC_2634.jpg

Wow... Zegt genoeg!

Pansier
28-05-2012, 11:17
haha mooi dat je zelf spoiled en boos wordt op de spoiler

Tjah, het stond er toch al..

Leventdepevent
28-05-2012, 11:28
haha mooi dat je zelf spoiled en boos wordt op de spoiler
muahahaha

mario the count
28-05-2012, 11:45
Hoe verliep de partij tot aan de elleboog?

payap
28-05-2012, 11:53
Hoe verliep de partij tot aan de elleboog?


1e ronde was rustig en nog aftastend met enkele acties over en weer. De elleboog viel gelijk in begin van de 2e ronde en eigenlijk kan er nog niks gezegd worden over de partij tot aan de elleboog.

mario the count
28-05-2012, 11:55
1e ronde was rustig en nog aftastend met enkele acties over en weer. De elleboog viel gelijk in begin van de 2e ronde en eigenlijk kan er nog niks gezegd worden over de partij tot aan de elleboog.

Ok jammer. Heb ik altijd het nadeel gevonden aan ellebogen, een cut en het is klaar ( vooral hier in NL) . Ellebogen brengt wel iets moois mee , maar daar heb je niet veel aan als de partij door een wond al zo vroeg beslist wordt.

payap
28-05-2012, 12:18
Ok jammer. Heb ik altijd het nadeel gevonden aan ellebogen, een cut en het is klaar ( vooral hier in NL) . Ellebogen brengt wel iets moois mee , maar daar heb je niet veel aan als de partij door een wond al zo vroeg beslist wordt.


Dit was idd een gevalletje van balen dat het zo vroeg in de partij gebeurd, die eigenlijk nog geen partij is geweest. Aan de andere kant zijn er veel voorbeelden dat de ellebogen er voor zorgden dat er spektakulaire partijen door ontstonden.

mario the count
28-05-2012, 12:19
Dit was idd een gevalletje van balen dat het zo vroeg in de partij gebeurd, die eigenlijk nog geen partij is geweest. Aan de andere kant zijn er veel voorbeelden dat de ellebogen er voor zorgden dat er spektakulaire partijen door ontstonden.
Dat zeker ja, volgende keer beter.

payap
28-05-2012, 12:21
Zelf hoop ik niet dat Mootje stopt. Hij staat nu echt aan zijn top en met deze overwinning gaat zijn naam de hele MuayThai wereld door. Hoop zelfs op een rematch. Dat zal voor elke promotor in de wereld nu de partij zijn die iedereen wil zien!

mario the count
28-05-2012, 12:22
Zelf hoop ik niet dat Mootje stopt. Hij staat nu echt aan zijn top en met deze overwinning gaat zijn naam de hele MuayThai wereld door. Hoop zelfs op een rematch. Dat zal voor elke promotor in de wereld nu de partij zijn die iedereen wil zien!+1

Pansier
28-05-2012, 18:01
Snap niet dat hij meedeed aan Nederland vs Thailand aangezien hij op het begin als enigste geen NL broekje aanhad en daarna express nog eens met 2 marrokaanse vlaggen opkwam om maar te laten zien dat hij meer marrokaans is..

Sadix
28-05-2012, 18:25
Snap niet dat hij meedeed aan Nederland vs Thailand aangezien hij op het begin als enigste geen NL broekje aanhad en daarna express nog eens met 2 marrokaanse vlaggen opkwam om maar te laten zien dat hij meer marrokaans is..


zit je er mee?

Illest
28-05-2012, 18:34
Snap niet dat hij meedeed aan Nederland vs Thailand aangezien hij op het begin als enigste geen NL broekje aanhad en daarna express nog eens met 2 marrokaanse vlaggen opkwam om maar te laten zien dat hij meer marrokaans is..

Schandalig idd! Hij had zo'n broekje moeten aantrekken en met de Nederlandse vlag moeten zwaaien. De rest van zijn leven kan ie nog vaak zat Marokkaan zijn, nu had hij verdomme Nederlander moeten zijn.

pfff en dan ook nog eens winnen, belachelijk als je 't mij vraagt

Kemal
28-05-2012, 18:35
@ Pansier: Ik snap je punt.

Laten we de discussie, als die al naar voren komt, hier in deze thread niet voeren. In offtopic of desnoods in the pit.

Bedankt.

E.Ouwerkerk
28-05-2012, 18:35
Snap niet dat hij meedeed aan Nederland vs Thailand aangezien hij op het begin als enigste geen NL broekje aanhad en daarna express nog eens met 2 marrokaanse vlaggen opkwam om maar te laten zien dat hij meer marrokaans is..

Mohamed Khamal is toch een nederlandse marrokaan,of niet?
Deze jongen heeft tegen de wereldtop gestaan,en ze bijna allemaal verslagen.
Moet hij daardoor ineens met een nederlandse vlag opkomen?

Deze jongen is een topgozer,die heel goed werk verricht in het dagelijkse leven.
Toch blijft deze jongen een nederlandse marokkaan.
Ik als geboren kaaskop kan daar zeker begrip voor hebben.

Kemal
28-05-2012, 18:36
@ Pansier: Ik snap je punt.

Laten we de discussie, als die al naar voren komt, hier in deze thread niet voeren. In offtopic of desnoods in the pit.

Bedankt.

Ontopic dus :)

Anderson
28-05-2012, 18:48
Khamal is geboren in Marokko misschien dat die daarom geen Nederlandse broekje aanhad.

Nosferatu187
28-05-2012, 19:04
Weet iemand wanneer dit op Eurosport komt?

Richelieu
29-05-2012, 07:49
Khamal is geboren in Marokko misschien dat die daarom geen Nederlandse broekje aanhad.

Geboren in Marokko of gewoon in Amsterdam? ;) Los van de hele Marokko/NL discussie, wat in mijn ogen totaal niet in de MMA sectie thuishoort vocht Khamal tijdens zijn partij gewoon in de broek die hij volgens contract diende te dragen.

smike
29-05-2012, 16:08
Geboren in Marokko of gewoon in Amsterdam? ;)

Zoals je kan vinden op het internet in Marokko, zoals al werd gezegd.

ZakKa!
29-05-2012, 17:05
Lekker boeie waar hij geboren is. Hij traint in nederland en wil ook zijn Marokkaanse roots laten zien. Prima toch.

Ik wilde even zeggen dat ik het ontzettend jammer vind dat hij gaat stoppen. Zijn vorige vertoning bij slamm was ook erg indrukwekkend. Hij vecht slim, is ontzettend snel en elke stoot of trap is hard. Daarnaast lijkt hij nooit moe te worden.

Koike88
29-05-2012, 18:31
Los van zijn nationaliteit... Als het gaat om Nederland vs Thailand, dan hoor je voor Nederland uit te komen mijns inziens. Anders kun je elk event wel een dergelijke naam geven. Noem het Nederland vs. Rusland, waarbij Rusland vertegenwoordigd wordt door alleen maar Belgen.

Glen
30-05-2012, 07:38
Los van zijn nationaliteit... Als het gaat om Nederland vs Thailand, dan hoor je voor Nederland uit te komen mijns inziens. Anders kun je elk event wel een dergelijke naam geven. Noem het Nederland vs. Rusland, waarbij Rusland vertegenwoordigd wordt door alleen maar Belgen.
Drie Marrokaanse vechters en 1 Surinamer...Holland-Thailand?
Het maakt toch allemaal niets uit, ik heb een leuk evenement gezien!

Koike88
30-05-2012, 10:07
Ik bedoel dat ze Holland vertegenwoordigen. Ben zelf Colombiaans, maar zou ook niet met de Colombiaanse vlag opkomen op zo'n event. Nationaliteit maakt me geen moer uit, maar als je Holland vertegenwoordigt moet je eigenlijk ook zo opkomen.

Bij het EK gaan ze ook niet met een Marokkaans, Surinaams, Moluks trainingsshirt lopen. Maar een mooi event is een mooi event dat ben ik met je eens.

Pansier
30-05-2012, 11:05
Ik vond Khamal geen geschikte kandidaat voor Holland vs Thailand, omdat ik hem hierdoor niet als een echte Nederlander zie om het zo maar te zeggen. (Niet offensief) Maar goed het was opzich wel een mooi gala!

Altijd leuk dat Cholitzu weer gaat rage met neg reps als ik mijn mening geef. Hij is een echte democraat!

Ik zal niet meer reageren op deze discussie, omdat dit weer een topic zal verpesten...

Pansier
30-05-2012, 11:05
Zelf hoop ik niet dat Mootje stopt. Hij staat nu echt aan zijn top en met deze overwinning gaat zijn naam de hele MuayThai wereld door. Hoop zelfs op een rematch. Dat zal voor elke promotor in de wereld nu de partij zijn die iedereen wil zien!

Inderdaad!

rafi
30-05-2012, 11:13
Ik vond Khamal geen geschikte kandidaat voor Holland vs Thailand, omdat ik hem hierdoor niet als een echte Nederlander zie om het zo maar te zeggen. (Niet offensief) Maar goed het was opzich wel een mooi gala!

.jij was voor de wedstrijd toch al voor de thai. dus wat is het nut voor je dat hij in een nederlandse broekje op moet komen.

tidelot
30-05-2012, 11:34
jij was voor de wedstrijd toch al voor de thai. dus wat is het nut voor je dat hij in een nederlandse broekje op moet komen.

een beetje krom als hij iets verkeerd zou doen dan was het wel een marokaan.
maar omdat hij nu de top is van het mauy thai moet hij met een nederlandse vlag opkomen.
als de organisatie echt nederland thailand wil dan moet ze de volgende keer maar echte nederlanders uitnodigen.
Ps: voor mij persoonlijk maakt het niks uit met wat voor vlag hij zou opkomen. het mooiste zou natuurlijk zijn de amsterdamse vlag ouwe met de 3 kleine kruisies.

Richelieu
30-05-2012, 11:36
K, dat hele NL/Marokko verhaal is bij deze afgetimmerd! Beter gaan we ontopic. Als Khamal er niet mee zou ophouden: tegen wie zou je hem dan willen zien op SLAMM!! VIII?

payap
30-05-2012, 11:44
Rematch met Saiyok en deze keer Saiyok de Lumpinee titel op spel zetten. Dit heeft hij verleden jaar ook in Frankrijk gedaan en zo'n partij in Nederland zou echt een thriller zijn.

Sittichai Sitsongpeenong, Singmannee Kaewsamrit (die onlangs Sudsakorn versloeg en Isuzu cup won), Aikpracha Meenayotin de -66.7 Lumpinee kampioen, of wellicht als de kans er is Buakaw Por Pramuk, Kem Sitsongpeenong deze man is op full MuayThai rules een heel ander verhaal dan kickboksregels.

Richelieu
30-05-2012, 12:45
Nog genoeg opties dus voor Khamal! Hopelijk kan gemotiveerd blijven.

epistemic
30-05-2012, 13:08
Schandalig idd! Hij had zo'n broekje moeten aantrekken en met de Nederlandse vlag moeten zwaaien. De rest van zijn leven kan ie nog vaak zat Marokkaan zijn, nu had hij verdomme Nederlander moeten zijn.

pfff en dan ook nog eens winnen, belachelijk als je 't mij vraagt


Typical Dutch. Absolutely pathetic!!!

epistemic
30-05-2012, 13:16
Snap niet dat hij meedeed aan Nederland vs Thailand aangezien hij op het begin als enigste geen NL broekje aanhad en daarna express nog eens met 2 marrokaanse vlaggen opkwam om maar te laten zien dat hij meer marrokaans is..


I understand that you are proud nationalist Dutch man but can you please stop shoving your ideology into other people’s throats. Can’t you understand and appreciate that he is a Moroccan that lives and works in the Netherlands or does that necessarily mean that he has to take the norms and values of the Dutch men? I am quite certain that you would represent your small country if you were in his position.

cheers

lopez86
30-05-2012, 14:03
Rematch met Saiyok en deze keer Saiyok de Lumpinee titel op spel zetten. Dit heeft hij verleden jaar ook in Frankrijk gedaan en zo'n partij in Nederland zou echt een thriller zijn.


^dit.

Illest
30-05-2012, 14:06
Typical Dutch. Absolutely pathetic!!!

FYI, mijn post was sarcastisch bedoeld

Richelieu
30-05-2012, 15:24
FYI, mijn post was sarcastisch bedoeld

:lol:

Asura
30-05-2012, 20:20
I understand that you are proud nationalist Dutch man but can you please stop shoving your ideology into other people’s throats. Can’t you understand and appreciate that he is a Moroccan that lives and works in the Netherlands or does that necessarily mean that he has to take the norms and values of the Dutch men? I am quite certain that you would represent your small country if you were in his position.

cheers

Elke marokkaan toont al genoeg zijn loyaliteit aan Marokko, niets nieuws. Andersom mag ook wel een keer. En burger in voordat je bek opentrekt over Nederland. Immigratie werkt alleen in landen waar er 1 nationaliteit ge-eerd word, niet meer, en zeker niet minder. Tevens zou de enige reden voor immigratie moeten zijn dat immigranten de Nederlandse cultuur als hoogwaardig, respectabel of superieur zien, andere redenen zijn corrupt. En als ik naar een land immigreer welke ik waardeer, waar ik vriendschappen opbouw en waar de lokale stijl mijn vechtstijl zou aanpassen of zelfs zou domineren, dan toon ik zeker respect.

je "understand" helemaal niks.

cholitzu
30-05-2012, 21:52
Elke marokkaan toont al genoeg zijn loyaliteit aan Marokko, niets nieuws. Andersom mag ook wel een keer. En burger in voordat je bek opentrekt over Nederland. Immigratie werkt alleen in landen waar er 1 nationaliteit ge-eerd word, niet meer, en zeker niet minder. Tevens zou de enige reden voor immigratie moeten zijn dat immigranten de Nederlandse cultuur als hoogwaardig, respectabel of superieur zien, andere redenen zijn corrupt. En als ik naar een land immigreer welke ik waardeer, waar ik vriendschappen opbouw en waar de lokale stijl mijn vechtstijl zou aanpassen of zelfs zou domineren, dan toon ik zeker respect.

je "understand" helemaal niks.

tyfesstraal lekker op naar stormfront.nl stelletje idioten.

Blijf ontopic. wat ÜNDERSTAND je hier hier niet aan-->
K, dat hele NL/Marokko verhaal is bij deze afgetimmerd! Beter gaan we ontopic. Als Khamal er niet mee zou ophouden: tegen wie zou je hem dan willen zien op SLAMM!! VIII?

Last edited by Richelieu; 30-05-2012 at 11:38.


rematch Saiyok.

epistemic
30-05-2012, 22:33
Elke marokkaan toont al genoeg zijn loyaliteit aan Marokko, niets nieuws. Andersom mag ook wel een keer. En burger in voordat je bek opentrekt over Nederland. Immigratie werkt alleen in landen waar er 1 nationaliteit ge-eerd word, niet meer, en zeker niet minder. Tevens zou de enige reden voor immigratie moeten zijn dat immigranten de Nederlandse cultuur als hoogwaardig, respectabel of superieur zien, andere redenen zijn corrupt. En als ik naar een land immigreer welke ik waardeer, waar ik vriendschappen opbouw en waar de lokale stijl mijn vechtstijl zou aanpassen of zelfs zou domineren, dan toon ik zeker respect.

je "understand" helemaal niks.


So what if each Moroccan is loyal to his country? Surely you are loyal to your country too that’s probably the reason you are shoving your values and culture into my throat. You are just a racist nationalist who want to force people to take his ideologies. Get your facts straight before you ask an English man to fit in. our country is probably 15X the size of Holland and we have people from different parts of the world, yet we don’t expect them to change and live the way we live our lives. As long as they don’t harm anyone and pay tax we don’t bother them. Perhaps your racist Dutch ass should look up to us?

Isn’t celebrating Sinterklaas (with black pete as his slave) discrimination against black/brown people? One other thing that shocked me is how your culture normalized the word NEGER as something normal. In fact you guys have some biscuits called Negerzoenen=kissblackman, simply because the half chocolate biscuits are black of color. You should be ashamed with your culture and people instead of defending your racist and backwards culture.

Forum brothers i am sorry for going off topic. I hate stupid racist people.

cheers

Tony Galento
31-05-2012, 00:11
So what if each Moroccan is loyal to his country? Surely you are loyal to your country too that’s probably the reason you are shoving your values and culture into my throat. You are just a racist nationalist who want to force people to take his ideologies. Get your facts straight before you ask an English man to fit in. our country is probably 15X the size of Holland and we have people from different parts of the world, yet we don’t expect them to change and live the way we live our lives. As long as they don’t harm anyone and pay tax we don’t bother them. Perhaps your racist Dutch ass should look up to us?

Isn’t celebrating Sinterklaas (with black pete as his slave) discrimination against black/brown people? One other thing that shocked me is how your culture normalized the word NEGER as something normal. In fact you guys have some biscuits called Negerzoenen=kissblackman, simply because the half chocolate biscuits are black of color. You should be ashamed with your culture and people instead of defending your racist and backwards culture.

Forum brothers i am sorry for going off topic. I hate stupid racist people.

cheers

we hebben hier een echte kenner van de nederlandse cultuur te pakken.


ik trek even een pak blanke vla open. ;)

johnmixfight
31-05-2012, 09:29
we hebben hier een echte kenner van de nederlandse cultuur te pakken.


ik trek even een pak blanke vla open. ;)


hij is een beetje zwartgallig :)

wanneer een vechter besluit dat hij stopt is dat meestal jammer, maar hij zal vast een weloverwogen keuze gemaakt hebben, dus accepteren en respecteren.
Persoonlijk hoeft het voor mij ook niet, dat gezwaai met vlaggen. Maar ach, ieder zijn ding.

Illest
31-05-2012, 10:31
wel lachen dat stuk.....interessant hoe er naar Nederlanders gekeken wordt door een Engelsman...heel interessant

sorry dat ik off topic ga

Westpaw
31-05-2012, 10:56
Typical Dutch. Absolutely pathetic!!!

Posing as a Brit - which you are clearly not - now that's really pathetic.

willy123
31-05-2012, 11:30
Posing as a Brit - which you are clearly not - now that's really pathetic.

epistemic is english of moroccan descent, hence the poor english.

Tykill
31-05-2012, 12:04
Die zien we nooit meer...







Wait for it...








Te-rug!

rollermanskunk
31-05-2012, 12:26
Negerzoenen heten toch geen negerzoenen meer? Wat lult die gast nou? Volgens mij is epistimic gewoon Hans Teeuwen die weer stoned Engels probeert te lullen.

Man, go cooking (a wise white bald man once said)

rafi
31-05-2012, 12:49
http://youtu.be/MLwbkzA4q3M

smike
31-05-2012, 14:23
http://youtu.be/MLwbkzA4q3M

Tof filmpje man, mooie integratie!

tidelot
31-05-2012, 14:33
http://youtu.be/MLwbkzA4q3M

hahaha strekkuh:lol::lol::lol:

Fightfan
31-05-2012, 19:56
Al de nationalistische tendens ten spijt hebben 3 Marokkanen en een Surinamer de kar getrokken in de interland tegen Thailand en hebben ze het goed gedaan met 3-1............

Fightfan
31-05-2012, 19:59
Elke marokkaan toont al genoeg zijn loyaliteit aan Marokko, niets nieuws. Andersom mag ook wel een keer. En burger in voordat je bek opentrekt over Nederland. Immigratie werkt alleen in landen waar er 1 nationaliteit ge-eerd word, niet meer, en zeker niet minder. Tevens zou de enige reden voor immigratie moeten zijn dat immigranten de Nederlandse cultuur als hoogwaardig, respectabel of superieur zien, andere redenen zijn corrupt. En als ik naar een land immigreer welke ik waardeer, waar ik vriendschappen opbouw en waar de lokale stijl mijn vechtstijl zou aanpassen of zelfs zou domineren, dan toon ik zeker respect.

je "understand" helemaal niks.

Wat een onzin. Mensen immigreren om verschilende reden zowel financieel, om religieuze redenen, omdat ze onderdrukt worden etc.
Dat zij een cultuur van het gastland hoogwaardig, respectabel en superieur moeten zien is corrupt, het gaat erom dat zij de wet niet overtreden en niemand kwaad doen.
Daar hoef je een ander niet voor te verheerlijken....

ZakKa!
31-05-2012, 22:58
http://youtu.be/MLwbkzA4q3M

Lache filmpje :thup:

STERKE JERKE
01-06-2012, 01:30
Zet $100.000,= als prijzengeld, dan wil ik wel zien of Mootje weigert te knokken!Helaas heb ik zijn mening te respecteren. ....denk nog even na Mootje.....neem gerust de tijd.