PDA

View Full Version : Badr Hari VS Anderson Silva *spoiler*



Nosferatu187
28-05-2012, 01:06
Er was al een discussie op gang in de andere thread over K-1 maar ik vond dit net ik vind dat hier alles word gezegd.


Tonight at K-1 Global's coming out party there was a lot of hype surrounding the return of Badr Hari to a K-1 ring. Badr Hari made his departure from Kickboxing in January against Gokhan Saki, so we thought, but then signed with K-1 as soon as things were in order for them and stepped into the ring against a surprisingly game Anderson "Braddock" Silva tonight. No one gave Braddock Silva much of a chance, as Braddock's career has been spotty to say the least, while Badr's career is that of a supernova that has burned incredibly brightly. Hari only has losses to some of the biggest and best names in the Kickboxing world, while Braddock holds a number of frustrating losses. Braddock was going into this fight looking for a win, coming off of a tough loss to the much smaller Catalin Morosanu in SuperKombat.Everything was primed for Badr Hari to rip Braddock's head off, you could feel it in the air. The fans expected it, the media expected it, the fighters expected it, everyone was ready for Badr Hari to have an easy fight. In round one, Badr Hari was Badr Hari; aggressive, throwing power shots and fighting with emotion. There were differences, though. The super ripped physique from his 2011 bout with Tony Gregory and his fight in January against Gokhan Saki was nowhere to be seen. Instead, a lot of his muscle mass was simply not there and he looked a little soft around the mid section. That isn't to say that is a bad thing, as we've seen with fighters like Sem Schilt, physique doesn't mean much when you can fight like no one else can. The round saw Badr drop Braddock after a brutal flurry of hooks that saw a right connect to the side of Braddock's head and sent him crashing to the met. It felt like a forgone conclusion, even if Badr wasn't in perfect shape, he was Badr.
Then Braddock got up, and Badr started to go nuts on him, but Braddock was covering up. Braddock held out for the rest of the round, and Hari didn't look like he wanted to stop after the bell rang, but something clicked and he stopped himself from going crazy like we've seen him do before. Then round two happened, and Braddock seemed to be in control. Badr was gassing out, looking tired and like he had punched himself out. Braddock was actually controlling the action and landing some big shots, to the point where everyone felt comfortable after the second round to say that Anderson "Braddock" Silva, the sacrificial lamb was in control of the fight.
The third round is up for debate, but Badr was still slower and a lot less aggressive than we've seen him in years, while Braddock was connecting with some solid shots and weathering any storm from Badr Hari. Whether or not Badr Hari won the round and deserved the decision victory doesn't matter, I would have liked to see the fight go to an extension round and felt that Braddock might be able to win the fight. What is important is that Anderson "Braddock" Silva, a man that we usually write off, looked fantastic against top competition, while Badr Hari looked like he didn't belong in the ring.
Badr Hari walks away with the win, but there are a lot of questions surrounding him right now and where he is at, both mentally and physically, while Anderson Silva walked into a fight as a heavy underdog and walked away with lots of fans respecting him and wanting to see more of him.

DAWK1D
28-05-2012, 09:45
Ja.. WTF is er met zijn fysiek gebeurd..

ArjanV
28-05-2012, 10:05
Wat denk je zelf?

blackadder
28-05-2012, 10:18
Wie was dat in zijn hoek?

Ralph
28-05-2012, 10:55
Wat denk je zelf?

Ik voel weer een Overeem - Hari - Sonnen - etc. discussie opkomen... :)

Peter0711
28-05-2012, 11:19
Ik ben blij dat Badr nog met de winst naar huis is gegaan gister,maar ik geniet vol op van het feit dat het beeld wat de Pro-Badr's van hem hadden nu glashard kapot is geslagen gisteravond..

Ook hij is een mens en is gewoon te verslaan als hij even niet oplet. Hopelijk zet dat sommige fans weer even met de beide benen op de grond :D

JeMalleMoer
28-05-2012, 11:40
Volgensmij had hij niet eens getrained voor deze partij. Tja, voor wie is het dan een aanfluiting.

mario the count
28-05-2012, 11:43
Volgensmij had hij niet eens getrained voor deze partij. Tja, voor wie is het dan een aanfluiting.

Als hij die avond zo tegen ghita had gevochten, was het nappy time geweest voor badr.

Peter0711
28-05-2012, 12:13
Volgensmij had hij niet eens getrained voor deze partij. Tja, voor wie is het dan een aanfluiting.

Badr.

JeMalleMoer
28-05-2012, 12:16
Als hij die avond zo tegen ghita had gevochten, was het nappy time geweest voor badr.

Denk het ook.

Minotauro
28-05-2012, 12:28
die Ghita dat is echt een houthakker he? Wat een oerkracht heeft die vent en de uitstraling van een Neanderthaler

mario the count
28-05-2012, 12:30
die Ghita dat is echt een houthakker he? Wat een oerkracht heeft die vent en de uitstraling van een Neanderthaler

Ja echt, in mijn ogen een van de beste zwaargewicht kickboksers nu. Schilt kan hij nog niet hebben denk, badr vs ghita wacht ik echt op.

R.D.N
28-05-2012, 13:08
die Ghita dat is echt een houthakker he? Wat een oerkracht heeft die vent en de uitstraling van een Neanderthaler

whahahaah echt he,hij kan ook gewoon in een horrorfilm mee spelen zo'n typetje met de kettingzaag.
Maar goed Badr moet voor deze Ghita wel serieus trainen anders word het moeilijk denk ik.

mario the count
28-05-2012, 13:09
whahahaah echt he,hij kan ook gewoon in een horrorfilm mee spelen zo'n typetje met de kettingzaag.
Maar goed Badr moet voor deze Ghita wel serieus trainen anders word het moeilijk denk ik.

Idd, ghita is geen walkover. Supergevaarlijke trappen, en vind hem boksend ook heel scherp geworden.

Coldcrust
28-05-2012, 14:02
Volgensmij had hij niet eens getrained voor deze partij. Tja, voor wie is het dan een aanfluiting.


Voor zijn fans die een duur kaartje kopen misschien?

MuayThaiGuy
28-05-2012, 14:33
Voor zijn fans die een duur kaartje kopen misschien?

De stream was toch gratis?

:lol:

win/win situatie.
Voor het gebash, als je wint heb je vrienden.
Volgens mij wordt Badr voor zijn kunnen in de ring, niet vanwege het fysiek wat hij heeft.
Het is kickboksen en geen Mr.Olypmia of Mr. Universe.

kmr
28-05-2012, 14:52
Wat een overdreven gezeik hier, zeg. Hij was iets minder gespierd maar het is niet zo dat hij op een of andere ongetrainde spriet leek. Hij had minder spierdefinitie, kennelijk had hij minder getraind. Het 'andere' kan ook maar er zijn geen andere omstandigheden (positieve test, schorsing) die daarop zouden wijzen.

yuko
28-05-2012, 15:02
Zijn bokstechniek is wel vooruit gegaan...

JeMalleMoer
28-05-2012, 15:38
Wat een overdreven gezeik hier, zeg. Hij was iets minder gespierd maar het is niet zo dat hij op een of andere ongetrainde spriet leek. Hij had minder spierdefinitie, kennelijk had hij minder getraind. Het 'andere' kan ook maar er zijn geen andere omstandigheden (positieve test, schorsing) die daarop zouden wijzen.


Nou wat mij meer opviel is dat hij na een halve ronde al compleet leeg was. Klein detail verder hoor.

angelo_1
28-05-2012, 15:54
sjonge jonge wat een gezeik weer . badr heeft een keer ze dag niet . geeft notabene nog een x 8 tellen .maar dat is al niet meer genoeg .iedereen gaat er maar vanuit .jaah badr die zal braddock wel ff knock out slaan . denken jullie dat braddock stil gezeten heeft? iedereen die tegen badr vecht . is hun moment. hun kans om zich op de kaart te zetten. wie tegen badr vecht doet alsof het de finale is . en dan hebben jullie het over ghita . jaah als badr zo vecht dan wint ie niet van ghita. ghita heeft tegen een 3de rangs vechter gevochten die de laatste 3 a 4 jaar niks meer gewonnen heeft verloren van bregy . verloren van danyo ilunga . naja dat zijn geen toppers . en tuurlijk is hij wel de eerste die hem knock out heeft geslagen maar de beste man is een week van te voren opgeroepen. ga der nou maar van uit dat als badr gematched word tegen ghita. dat het een beukpartij word en wat ik denk dat badr aan het langste eind trekt

ArjanV
28-05-2012, 16:02
Zijn bokstechniek is wel vooruit gegaan...

Zijn conditie niet......

ArjanV
28-05-2012, 16:04
sjonge jonge wat een gezeik weer . badr heeft een keer ze dag niet . geeft notabene nog een x 8 tellen .maar dat is al niet meer genoeg .iedereen gaat er maar vanuit .jaah badr die zal braddock wel ff knock out slaan . denken jullie dat braddock stil gezeten heeft? iedereen die tegen badr vecht . is hun moment. hun kans om zich op de kaart te zetten. wie tegen badr vecht doet alsof het de finale is . en dan hebben jullie het over ghita . jaah als badr zo vecht dan wint ie niet van ghita. ghita heeft tegen een 3de rangs vechter gevochten die de laatste 3 a 4 jaar niks meer gewonnen heeft verloren van bregy . verloren van danyo ilunga . naja dat zijn geen toppers . en tuurlijk is hij wel de eerste die hem knock out heeft geslagen maar de beste man is een week van te voren opgeroepen. ga der nou maar van uit dat als badr gematched word tegen ghita. dat het een beukpartij word en wat ik denk dat badr aan het langste eind trekt

Ja die Anderson Silva heeft wel de ene na de andere topper omver gekregen in zijn laatste gevechten...

The_Rock
28-05-2012, 17:03
Mensen kunnen niet wachten om kritiek te leveren. Daar leven wij voor, om anderen naar beneden te halen.

Maar ik moet zeggen dat badr Hari zijn fysiek niet iets minder is geworden, het is gewoon verdwenen. En dit allemaal binnen paar maanden? Plus, dit is de Badr van paar jaar terug. Ik ben echt benieuwd waardoor dit komt.

En Mirko dan?! hij voelt zich weer thuis in een gevecht. Mooi!

Coldcrust
28-05-2012, 17:20
De stream was toch gratis?

:lol:

win/win situatie.
Voor het gebash, als je wint heb je vrienden.
Volgens mij wordt Badr voor zijn kunnen in de ring, niet vanwege het fysiek wat hij heeft.
Het is kickboksen en geen Mr.Olypmia of Mr. Universe.

Ik heb het over de mensen die een kaartje hebben gekocht speciaal voor hem,naar hen toe is hij verplicht om zich optimaal voor te bereiden..en dan heb ik het niet over hoe hij eruit ziet maar doel ik op het feit dat velen de conclusie trekken aan de hand van zijn performance dat dat nu niet het geval was.

angelo_1
28-05-2012, 17:31
Ja die Anderson Silva heeft wel de ene na de andere topper omver gekregen in zijn laatste gevechten...

nee dat nog niet maar hij wint wel meer als dat ie verliest en is op de weg omhoog . wendel roche die staat niet eens meer op de weg .die is op de onverharde weg

Ch3f1
28-05-2012, 17:32
Silva ging uiteindelijk neer op een gruwelijk incorrecte stoot, meer pols/onderarm dan handschoen. Maar goed los daarvan, zie je idd dat Badr meer bokser is geworden dan hij was. Maar na deze performance zie ik hem nog lang geen heavy-weight champ worden.

Arabianboy
28-05-2012, 23:04
Whahaha WTF is er met Badr gebeurd??? Te veel Amerikaans fluoride water gedronken wella...? :p Dat hij minder stootkracht gebruikte en meer conditie had kan ik wel begrijpen. Immers, bij boksen is conditie heel belangrijk! Maar wat wel weer positief was, was het incasseren in ronde twee, dat is ook weer iets nieuws en dat vond ik wel positief.

Ik persoonlijk denk dat Badr het heeft onderschat, want elk gevecht kan een kans zijn dat je nokie gaat...

Het lijkt er echt op dat spieren snel verdwijnen als je stopt met bewegen, zo zwak zijn wij mensen eigenlijk :o

En over daniël... Zeker een goede vechter, maar ik vond het echt geen goed gevecht...

Sadix
28-05-2012, 23:13
Silva ging uiteindelijk neer op een gruwelijk incorrecte stoot, meer pols/onderarm dan handschoen. Maar goed los daarvan, zie je idd dat Badr meer bokser is geworden dan hij was. Maar na deze performance zie ik hem nog lang geen heavy-weight champ worden.

lol... dit zegje over de man die saki in 1 ronde had KO geslagen...

wat een haat jonge, niet normaal.

Nosferatu187
28-05-2012, 23:49
Zijn spieren zijn weg omdat hij niet meer kuurt.

Sadix
28-05-2012, 23:58
Zijn spieren zijn weg omdat hij niet meer kuurt.

dat weet jij omdat je samen met badr kuren neemt of wat ?

T15Boxing
29-05-2012, 01:36
Badr Hari heeft gewoon niet zo hard getraind als vroeger en dat is de reden dat hij zo vocht en zo eruit zag. Sommigen van jullie maken van een mug een olifant.

ArjanV
29-05-2012, 05:28
Natuurlijk....keep on dreaming...van niet zo hard trainen verdwijnt je spiermassa niet in zo'n relatief korte tijd...

Coldcrust
29-05-2012, 10:35
lol... dit zegje over de man die saki in 1 ronde had KO geslagen...

wat een haat jonge, niet normaal.

Waarom wordt dit als ''haat'' uitgelegd? Iemand geeft gewoon zijn mening,en als je ziet dat hij na 1 ronde al tekenen van vermoeidheid toonde is 12x3 idd nog ver weg.

Boedha
29-05-2012, 10:45
Ik moest een beetje denken aan Klitschko-Brewster 1 toen ik Badr zag...

Het lijkt mij ook wel erg moeilijk om een optimale boks en kickboksconditie te hebben; want daar zit voor mij toch echt wel verschil in.

Ch3f1
29-05-2012, 11:18
lol... dit zegje over de man die saki in 1 ronde had KO geslagen...

wat een haat jonge, niet normaal.

Nee jongen, ik heb het o.a. over die voorhand die via een fakkin lange omweg weer terugkeert naar z´n dekking. Boksles nr.1 komt over het algemeen het geven van een voorhand directe aanbod, daar weet jij waarschijnlijk alles van...

kmr
29-05-2012, 13:45
Natuurlijk....keep on dreaming...van niet zo hard trainen verdwijnt je spiermassa niet in zo'n relatief korte tijd...

Het is heus niet zo dat hij voorheen een lichaam had als dat van Overeem,zo supergespierd was hij niet. Overigens had hij nog steeds genoeg zichtbare spiermassa.

Minotauro
29-05-2012, 14:28
Badr had wel weer een paar zwaaien alsof hij in de kroeg aan het vechten was

marster
29-05-2012, 18:27
Wie stond er nu bij Silva in de hoek.

king
29-05-2012, 19:27
Het zag er inderdaad erg slordig uit allemaal van Badr. Hoop dat hij gewoon een off-dag had o.i.d.

Off topic: wat mij nou echt top zou lijken is een boks-wedstrijd tussen Badr en Junior Dos Santos. Ik ben echt onder de indruk van het boksen van Junior en zie hem eerder potten breken in het (prof) boksen dan Badr. Junior heeft aangegeven ook heel graag op een gegeven ogenblik te willen overstappen naar het boksen dus wie weet komt het er ooit van: de K-1 champ tegen de UFC champ!

mario the count
29-05-2012, 19:45
Het zag er inderdaad erg slordig uit allemaal van Badr. Hoop dat hij gewoon een off-dag had o.i.d.

Off topic: wat mij nou echt top zou lijken is een boks-wedstrijd tussen Badr en Junior Dos Santos. Ik ben echt onder de indruk van het boksen van Junior en zie hem eerder potten breken in het (prof) boksen dan Badr. Junior heeft aangegeven ook heel graag op een gegeven ogenblik te willen overstappen naar het boksen dus wie weet komt het er ooit van: de K-1 champ tegen de UFC champ! Dan moet badr eerst nog maar eens champ zien te worden, aangezien hij dat nog niet is.

ZakKa!
29-05-2012, 21:22
Het zag er inderdaad erg slordig uit allemaal van Badr. Hoop dat hij gewoon een off-dag had o.i.d.

Off topic: wat mij nou echt top zou lijken is een boks-wedstrijd tussen Badr en Junior Dos Santos. Ik ben echt onder de indruk van het boksen van Junior en zie hem eerder potten breken in het (prof) boksen dan Badr. Junior heeft aangegeven ook heel graag op een gegeven ogenblik te willen overstappen naar het boksen dus wie weet komt het er ooit van: de K-1 champ tegen de UFC champ!

Heb je een bron waar dos santos zegt uiteindelijk misschien te boksen? Erg benieuwd naar

ZakKa!
29-05-2012, 21:27
Natuurlijk....keep on dreaming...van niet zo hard trainen verdwijnt je spiermassa niet in zo'n relatief korte tijd...

Vraagje aan jou :) Is het zo dat mensen die kuren sneller spiermassa verliezen als ze stoppen met kuren/minder hard trainen?




Het is heus niet zo dat hij voorheen een lichaam had als dat van Overeem,zo supergespierd was hij niet. Overigens had hij nog steeds genoeg zichtbare spiermassa.

Nou ik vond hem best bruut hier hoor :)
http://desmond.imageshack.us/Himg25/scaled.php?server=25&filename=badrkast.jpg&res=landinghttp://cdn3.sbnation.com/fan_shot_images/193756/badrharijacked.jpg

MRNijman
29-05-2012, 21:29
http://www.youtube.com/watch?v=RgCuM7dE-oQ&feature=player_embedded

Nelisje
29-05-2012, 21:36
Beetje offtopic.. maar over 3 maanden maakt dos Santos niet veel kans tegen de Klitschko's. Het ziet er niet zo heel spectaculair uit wat ze doen.. maar er is niemand die ook maar serieuze tegenstand levert tegen de Klitschko's. Zij zijn zo goed dat de anderen gewoon heel slecht lijken.

Denk overigens wel dat op dit moment dos Santos een betere kans maakt dan Badr.. om maar een beetje ontopic te blijven.

Nosferatu187
29-05-2012, 22:32
Als ze stoppen met kuren dan ben je je massa binnen no time kwijt vriend, natuurlijk behaalde massa gaat niet zomaar weg.
Je zag ook foto's van Hari voordat hij begon te trainen toen met Gokhan Saki was hij veel dunner 2 maanden later had hij opeens een openbare training ook op youtube was hij 15kg spieren zwaarder.
Mensen die hier verstand van hebben weten precies hoe het zit oke de rest mag gaan huilen omdat hij word gezien als voorbeeld.

blackadder
29-05-2012, 22:39
Denk overigens wel dat op dit moment dos Santos een betere kans maakt dan Badr.. om maar een beetje ontopic te blijven.
Ik denk dat ie net zoveel kans maakt als Badr. Geen.

marcelt
29-05-2012, 22:45
Heeft niets met haat te maken, maar als ik deze wedstrijd zag denk ik ook dat Badr in de top vh zw boksen niet veel potten zal breken.
Geweldige performance van Braddock. Zijn beste wedstrijd ooit en toch (voor mij onverwacht) doorgedrongen tot de top. Maar ook Badr liet weer mooi kickboksen zien hoor.
Wil ook graag Badr vs Ghita zien. Dat zijn toch de mannen vh moment aangezien Semmy in een andere league speelt. Als Semmy meedeed zou ik Badr geen kampioen zien worden. Als hij van ghita wint zijn er verder geen bedreigingen.

blackadder
29-05-2012, 22:48
Heeft niets met haat te maken, maar als ik deze wedstrijd zag denk ik ook dat Badr in de top vh zw boksen niet veel potten zal breken.
Geweldige performance van Braddock. Zijn beste wedstrijd ooit en toch (voor mij onverwacht) doorgedrongen tot de top. Maar ook Badr liet weer mooi kickboksen zien hoor.
Wil ook graag Badr vs Ghita zien. Dat zijn toch de mannen vh moment aangezien Semmy in een andere league speelt. Als Semmy meedeed zou ik Badr geen kampioen zien worden. Als hij van ghita wint zijn er verder geen bedreigingen.
Ghita heeft toch een betere kin dan Hari.

Nosferatu187
29-05-2012, 22:51
Ghita is heel scherp de laatste tijd.

Peacey
29-05-2012, 23:03
Ghits is zeker scherp, heel scherp.
Het enige wat ik me af vraag is hoe zijn kin is als hij tegen een vechter staat die een zware KO in zijn handen heeft.
Laten we wel wezen, jongens als Gerges en Rochè enzo staan niet echt bekend om hun KO power.
Had Ghita ook graag een keer tegen Overeem zien vechten.
Ik hoop in ieder geval dat we snel Ghita vs Hari te zien krijgen, en dan hopen dat ze beide in top vorm zijn.

Nosferatu187
29-05-2012, 23:10
Juist ja ik weet niet of Hari hem neer krijgt hoor.

PS
29-05-2012, 23:58
kuren deed ie sowieso.

kmr
30-05-2012, 00:07
Vraagje aan jou :) Is het zo dat mensen die kuren sneller spiermassa verliezen als ze stoppen met kuren/minder hard trainen?





Nou ik vond hem best bruut hier hoor :)
http://desmond.imageshack.us/Himg25/scaled.php?server=25&filename=badrkast.jpg&res=landinghttp://cdn3.sbnation.com/fan_shot_images/193756/badrharijacked.jpg
Heb je ook foto's van hoe hij nu eruit ziet

ArjanV
30-05-2012, 05:44
Vraagje aan jou :) Is het zo dat mensen die kuren sneller spiermassa verliezen als ze stoppen met kuren/minder hard trainen?


Zeker! Overgens wordt hier met kuren nog altijd gelijk aan spiermassa gedacht....dat is niet altijd het doel van kuren!

Pansier
30-05-2012, 07:37
Voor mij is Ghita de beste heavyweight atm.

stoet
30-05-2012, 08:34
Voor mij is Ghita de beste heavyweight atm.

Kun je mij aub uitleggen waar dit op gebasseerd is. Het is een feit dat hij goed is en zie hem zeker in de toekomst als 1 van de beste heabyweight worden. Maar wie heeft hij op dit moment verslagen om te zeggen dat hij de beste is. Om de beste te zijn moet je tegen de beste hebben gevochten en ze hebben verslagen. Ghita heeft de afgelopen 9 wedstijden gewonnen van Roche, Douwes, Lascenko, Gerges (2x), Deniz, Fikri, Saki en Zimmerman. In juni staat hij tegen over Sinistra.



Date
Result
Opponent
Event
Location
Method
Round
Time


2012-06-30

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Flag_of_Belgium_%28civil%29.svg/22px-Flag_of_Belgium_%28civil%29.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Belgium) Frédéric Sinistra (http://www.mixfight.nl/w/index.php?title=Fr%C3%A9d%C3%A9ric_Sinistra&action=edit&redlink=1)
Music Hall & BFN Group present: It's Showtime 57 & 58
Brussels, Belgium (http://www.mixfight.nl/wiki/Brussels,_Belgium)





2012-05-27
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b1/Flag_of_Cura%C3%A7ao.svg/22px-Flag_of_Cura%C3%A7ao.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Cura%C3%A7ao) Wendell Roche (http://www.mixfight.nl/wiki/Wendell_Roche)
K-1 World MAX 2012 World Championship Tournament Final 16, Super Fight
Madrid, Spain (http://www.mixfight.nl/wiki/Madrid,_Spain)
TKO (Towel Thrown)
2
1:45


2012-05-12
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Flag_of_the_Netherlands.svg/22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Netherlands) Brian Douwes (http://www.mixfight.nl/wiki/Brian_Douwes)
Siam Gym Belgium presents It's Showtime 56
Kortrijk, Belgium (http://www.mixfight.nl/wiki/Kortrijk,_Belgium)
KO (Left Hook)
2
2:16


2012-03-10
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/49/Flag_of_Ukraine.svg/22px-Flag_of_Ukraine.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Ukraine) Sergei Lascenko (http://www.mixfight.nl/wiki/Sergei_Lascenko)
Cro Cop: Final Fight
Zagreb, Croatia (http://www.mixfight.nl/wiki/Zagreb,_Croatia)
KO (Right High Kick)
3
0:49


2012-01-28
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fe/Flag_of_Egypt.svg/22px-Flag_of_Egypt.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Egypt) Hesdy Gerges (http://www.mixfight.nl/wiki/Hesdy_Gerges)
It's Showtime 2012 in Leeuwarden
Leeuwarden (http://www.mixfight.nl/wiki/Leeuwarden), Netherlands (http://www.mixfight.nl/wiki/Netherlands)
KO (Left Hook)
1
2:47


Wins It's Showtime World Heavyweight (http://www.mixfight.nl/wiki/List_of_It%27s_Showtime_champions) title.


2011-06-11
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b4/Flag_of_Turkey.svg/22px-Flag_of_Turkey.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Turkey) Erhan Deniz (http://www.mixfight.nl/wiki/Erhan_Deniz)
BFN Group presents: It's Showtime Warsaw
Warsaw, Poland (http://www.mixfight.nl/wiki/Warsaw,_Poland)
KO (Left Hook to the Body)
2
2:50


2011-05-14
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2c/Flag_of_Morocco.svg/22px-Flag_of_Morocco.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Morocco) Fikri Ameziane (http://www.mixfight.nl/w/index.php?title=Fikri_Ameziane&action=edit&redlink=1)
It's Showtime 2011 Lyon
Lyon, France (http://www.mixfight.nl/wiki/Lyon,_France)
KO (Right Low Kick)
1
3:00


2011-03-06
Loss
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fe/Flag_of_Egypt.svg/22px-Flag_of_Egypt.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Egypt) Hesdy Gerges (http://www.mixfight.nl/wiki/Hesdy_Gerges)
Fightingstars presents: It's Showtime Sporthallen Zuid
Amsterdam, Netherlands (http://www.mixfight.nl/wiki/Amsterdam,_Netherlands)
Decision (Unanimous)
3
3:00


2010-12-11
Loss
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b4/Flag_of_Turkey.svg/22px-Flag_of_Turkey.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Turkey) Gökhan Saki (http://www.mixfight.nl/wiki/G%C3%B6khan_Saki)
K-1 World Grand Prix 2010 Final (http://www.mixfight.nl/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_Final), Quarter Finals
Tokyo, Japan (http://www.mixfight.nl/wiki/Tokyo,_Japan)
Decision (Ext. R)
4
3:00


2010-10-02
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b1/Flag_of_Cura%C3%A7ao.svg/22px-Flag_of_Cura%C3%A7ao.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Cura%C3%A7ao) Errol Zimmerman (http://www.mixfight.nl/wiki/Errol_Zimmerman)
K-1 World Grand Prix 2010 in Seoul Final 16 (http://www.mixfight.nl/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_in_Seoul_Final_16)
Seoul, Republic of Korea (http://www.mixfight.nl/wiki/Seoul,_Republic_of_Korea)
KO (Straight Right)
2
0:18



Ik zie als enige topper Saki (misschien Gerges) er tussen staan en daar heeft hij van verloren. Zimmerman was toen niet in vorm en was meer in de kroeg te vinden dan in de sportschool. Ghita vs Zimmerman zou nu toch iets anders zijn dan de eerste ontmoeting, beiden kunnen deze pot winnen.

Wil hij de beste genoemd worden dan zal hij aan de bak moeten tegen:
1. Hari
2. Spong
3. Saki (rematch)
4. Schilt
5. etc.

Hier heeft hij nog niet tegen gestaan, op Schilt na en deze heeft hij verloren.

Niets ten nadelen van Ghita ik vind m een wereld vechter, die in de toekomst zeker een van de beste zal zijn. Maar eerst nog tegen de bovengenoemde vechters zien, kan beide kanten op gaan.

Arabianboy
30-05-2012, 09:53
Mensen, laten we gewoon eerlijk zijn... Badr Hari is een talent en zijn talent is agressie. Boksen geeft hem te veel structuur en dat haalt hem weg van zijn talent en dan geef ik iemand gelijk die ooit zei: "dan had ie veeeel eerder met boksen moeten beginnen."

Met deze Silva hetzelfde, geen spanningen voor de wedstrijd (jullie weten nog met Overeem, give 3 minutes). Geen agressie tijdens de wedstrijd(hebben jullie ooit een 2de ronde Badr gezien waarin hij alleen maar stoten kreeg, of het nu deels op zijn dekking is of niet).

Badr = agressie of zoals hij het liever zegt = emotioneel.

En als laatst wilde ik nog zeggen, vergeet hooikoorts niet. Ik heb op dit moment lichtelijk last van hooikoorts, met bloedprikken komt niks naar voren, maar eenmaal buiten kan ik je anders vertellen ;) Wat is hooikoorts? Je immuun systeen DENKT een gevaar te zien in de pollen(zaad van plantjes) en gaat dus strijden om het te doden(wat uiteraard niet kan). Zie het maar als een beschermingsmechanisme dat voor NIETS aangeschakeld staat... Kun je zelf bedenken waar het energie van de lichaam naar toe gaat...

Wilt nu ni zeggen dat Badr hooikoorts heeft :D maar dat ie zijn dagie niet had, is wel duidelijk hahah...

tidelot
30-05-2012, 10:07
badr was hier puur alleen om te cashen.
niet in vorm , waarschijnlijk heeft hij alleen lopen feesten met bloodstain lane in de VS.
zij talent kan je niet van hem afpakken en dat heeft hem ook de wedstrijd laten winnen.
ook leuk voor silva , hij kan vertellen dat hij het 3 rondes lang heeft volgehouden tegen badr, wat weining vechters kunnen zeggen.
badr moet zijn gevechten tegn mindere vechters ook seriues nemen en hard trainen(silva, gregor,sinistra, bouzidi)

SacredHeart
30-05-2012, 10:32
Common mensen, geef Badr een break. Hij heeft 1 minder gevecht en ziet er fysiek minder fit uit en veel mensen branden hem weer af. Hoewel hij nog steeds een klasse beter was. Misschien heeft hij wel een goede reden voor dit mindere gevecht, ik had begrepen dat er iets in de prive-sferen was waardoor zijn focus wat minder was.

Anyway, hij heeft nog steeds gewonnen en is nog steeds de meest gevaarlijke HW.

En voor de mensen die het hebben over moeten, wtf! Badr moet niks. Er zijn verwachtingen en die zal hij proberen in te vullen. Bijv een ko in r1, maar moeten?!

Tot slot, als er twijfels zijn, geef hem dan het voordeel van de twijfel. Hij heeft genoeg laten zien door de jaren heen, dus geef hem iets meer respect en gun hem dat voordeel.. tenzij je hem nooit wat vond natuurlijk haha

Glen
30-05-2012, 11:50
Het ziet er niet zo heel spectaculair uit wat ze doen.. maar er is niemand die ook maar serieuze tegenstand levert tegen de Klitschko's. Zij zijn zo goed dat de anderen gewoon heel slecht lijken.

Is dat omdat de Klitchko's echt zo goed zijn of??
Ik heb wat moeite met de tegenstanders van de broeders.
Waar zijn die hongerige zwaargewichten onder de 30 jaar?
Waarom krijgen die geen kans?
Die jongens waar de klitchko's tegen staan zijn:
1) Over het algemeen geen hoogvliegers
2) Altijd ruim in de dertig

Eerlijk is eerlijk, de gebroeders Klitchko waren super....

Nelisje
30-05-2012, 11:50
Anyway, hij heeft nog steeds gewonnen en is nog steeds de meest gevaarlijke HW.

Na afgelopen weekend is Semmy Schilt toch echt de meest gevaarlijke HW..en ik denk dat de afstand tot zijn dichtste achtervolger gigantisch is.. het afgelopen weekend is er geen vechter zo dominant geweest in zijn wedstrijd als Semmy. Braddock is nog altijd een niveautje minder dan Zimmerman in mijn ogen.

Wat de klitschko's betreft. Hun tegenstanders zijn allemaal vechters die heel veel wedstrijden gewonnen hebben en over het algemeen zijn de verloren partijen meestal op 1 hand te tellen. Die gasten maken gewoon aanspraak op een titelkans.. dat ze het niet waarmaken is in mijn ogen toch verdienste van de Klitschko's.