PDA

View Full Version : Murthel VS Harut ( gaat Murthel het volhouden op 70kg)



faro
28-05-2012, 10:27
Murthel heeft gisteren een hele goede prestatie gegeven door in de 3e ronde van Harut te winnen.
Maar gaat Murthel dit volhouden op dit gewicht? Naar wat ik begrijp heeft het Murthel aardig wat moeite gekost om op die 70 kg te komen!

Coldcrust
28-05-2012, 10:53
Ik vond Murthel op 70 helemaal niet goed..Harut had de eerste 2 ronden zwaar overwicht,Murthel had niets in te brengen. Het is dat Grigorian zo dom was om in Murthels wanhoopsoffensief mee te gaan en daarbij aan het kortste eind trok.
Natuurlijk petje af voor Groenhart dat hij ervoor bleef gaan en zijn zege is daarom meer dan verdiend maar niet iedere -70 topper gaat die fout maken.

ZakKa!
28-05-2012, 10:55
K1 heeft gewoon meer gewichtsklasses nodig.

Ice Cube
28-05-2012, 12:02
Ik vond Murthel op 70 helemaal niet goed..Harut had de eerste 2 ronden zwaar overwicht,Murthel had niets in te brengen. Het is dat Grigorian zo dom was om in Murthels wanhoopsoffensief mee te gaan en daarbij aan het kortste eind trok.
Natuurlijk petje af voor Groenhart dat hij ervoor bleef gaan en zijn zege is daarom meer dan verdiend maar niet iedere -70 topper gaat die fout maken.

Niet helemaal mee eens...deze pot heeft denk ik meerdere oorzaken waarom het gegaan is zoals het gegaan is...

Allereerst denk ik dat Harut één van de hardst stotende 70-iger is...waar elke echte 70-iger al moeite mee heeft..Murthel valt af, moet dan inleveren op kracht en incasseringsvermogen....je ziet dan dat hij twee rondes moeite heeft om zijn draai te kunnen vinden...ik vind niet dat hij echt in de problemen komt dan alleen dat hij achter staat op punten..

Harut doet me denken aan Mosab,naar voren en maar uit alle macht blijven
stoten...ook veel stoten die op de dekking terecht komen..

Derde ronde Harut heeft zijn kruit al de voorgaande rondes verschoten en Murthel komt zoals we van hem gewend zijn..dat alles of niets...alleen komt dit pas de derde ronde..Harut is dan niet meer bestand tegen dit geweld en trekt aan het kortste eind..

Harut moet zijn stijl echt wat gaan uitbreiden...

Boran
28-05-2012, 12:34
Mee eens. Hij vecht veel te eenzijdig. Zijn stootkracht is super en zijn bokstechniek is goed, maar een handige vechter zet hem buitenspel denk ik. Als hij meer gebruik gaat maken van de ruimte en gaat combineren met trappen en knieën kan hij heel groot worden.

Coldcrust
29-05-2012, 14:11
Niet helemaal mee eens...deze pot heeft denk ik meerdere oorzaken waarom het gegaan is zoals het gegaan is...

Allereerst denk ik dat Harut één van de hardst stotende 70-iger is...waar elke echte 70-iger al moeite mee heeft..Murthel valt af, moet dan inleveren op kracht en incasseringsvermogen....je ziet dan dat hij twee rondes moeite heeft om zijn draai te kunnen vinden...ik vind niet dat hij echt in de problemen komt dan alleen dat hij achter staat op punten..

Harut doet me denken aan Mosab,naar voren en maar uit alle macht blijven
stoten...ook veel stoten die op de dekking terecht komen..

Derde ronde Harut heeft zijn kruit al de voorgaande rondes verschoten en Murthel komt zoals we van hem gewend zijn..dat alles of niets...alleen komt dit pas de derde ronde..Harut is dan niet meer bestand tegen dit geweld en trekt aan het kortste eind..

Harut moet zijn stijl echt wat gaan uitbreiden...

Nee dat zie ik toch echt anders. Voor mij was het voor Murthel,die een verloren partij vocht,alles of niets en Harut ging daarin mee nadat hij een tik te pakken kreeg en vergat zijn hoofd en daarmee zijn gameplan. Zoals zovaak laten vechters zich verleiden tot een slugfest als dat totaal niet nodig is..alleen maar uit een soort van haantjesgedrag terwijl ze het op een zakelijke manier hadden af kunnen handelen. Publiek vind zoiets prachtig overigens.

Dat Harut eenzijdig vecht ben ik het overigens helemaal mee eens,maar bij Murthel kan ik nooit echt een plan ontdekken..hij is onberekenbaar en explosief en in dit geval heeft dat voor hem gewerkt..maar structureel zie ik hem geen potten breken in de -70.

Ice Cube
29-05-2012, 15:18
Nee dat zie ik toch echt anders. Voor mij was het voor Murthel,die een verloren partij vocht,alles of niets en Harut ging daarin mee nadat hij een tik te pakken kreeg en vergat zijn hoofd en daarmee zijn gameplan. Zoals zovaak laten vechters zich verleiden tot een slugfest als dat totaal niet nodig is..alleen maar uit een soort van haantjesgedrag terwijl ze het op een zakelijke manier hadden af kunnen handelen. Publiek vind zoiets prachtig overigens.

Dat Harut eenzijdig vecht ben ik het overigens helemaal mee eens,maar bij Murthel kan ik nooit echt een plan ontdekken..hij is onberekenbaar en explosief en in dit geval heeft dat voor hem gewerkt..maar structureel zie ik hem geen potten breken in de -70.

Murthel vocht inderdaad gezien de twee rondes een verloren partij...

Harut speelt zijn spel twee rondes Murthel kan er niks mee...Murthel speelt zijn spel één ronde en Harut kan er niks mee en gaat KO..

Ik ben benieuwd wat Harut had kunnen doen...

Naar mijn mening is Harut niet gewend om tegendruk te krijgen omdat hij vaak succesvol is met druk zetten...

payap
29-05-2012, 20:16
Snap echt niet waarom twee organisaties elkaar in het vaarwater zitten op die -70 en niemand een -76 (supermiddengewicht) klasse begint.

Nieky Holzken, Aussie, Yodsaenklai, Cosmo Alexander, Marco Pique, Khalid Bourdiff, Steven Wakeling, Murthel Groenhart, Joe Schilling, Dimitri Valant, Arthur Kyshenko, Artem Levin, Marc de Bonte om wat namen te noemen die volgens mij allemaal dit gewicht wel kunnen maken.