PDA

View Full Version : Is Sergei Kharitonov wel echt geblesseerd?



RedDawn
28-05-2012, 17:18
Sergei Kharitonov vocht niet in Stockholm, omdat hij geblesseerd zou zijn volgens Micha.

Ik lees net op Sherdog dat hij op 1 juni echter in St. Petersburg een kickbokspartij gaat vechten. Zie hier de poster van het gala: http://www.sherdog.net/forums/f61/sergei-kharitonov-next-fight-1st-june-vs-john-delgado-2103765/

Was Kharitonov nu wel echt geblesseerd?

MuayThaiGuy
28-05-2012, 17:48
Misschien geneest ie wel snel :whistling:
Matchmaking is soms niet te snappen.

Rverm
28-05-2012, 17:56
Kharitonov vertrekt stilletjes aan toch wel bij GG...

Turboknecht
28-05-2012, 19:17
Daarnaast, zo'n beetje alle HW's van Strikeforce zitten nu bij UFC, waarom Kharitonov (nog) niet?

Peacey
28-05-2012, 19:32
Daarnaast, zo'n beetje alle HW's van Strikeforce zitten nu bij UFC, waarom Kharitonov (nog) niet?

Waarschijnlijk omdat die daar niks te zoeken heeft?????

boudstyle
28-05-2012, 19:40
Helaas blijft het vechtwereldje shady.

Diz
28-05-2012, 21:22
Zal ongetwijfeld wel met financiële belangen te maken hebben...

Money makes the world go round...

Nelisje
28-05-2012, 21:44
Waarschijnlijk omdat die daar niks te zoeken heeft?????

Ja want Kharitonov is ook echt zooo slecht.

Ik vind het gewoon een topvechter die misschien een keer tegen een submission aanloopt, maar in de standup voor geen enkele vechter onderdoet.. die durf ik best tegenover Junior dos Santos te zetten.

arielhelwani
28-05-2012, 23:31
En tuurlijk reageert Micha weer niet

citrusfruit
28-05-2012, 23:37
heb je hem tijdens PRIDE gezien???

Peacey
28-05-2012, 23:43
die durf ik best tegenover Junior dos Santos te zetten.

Als kanonnenvoer ja, kom op man, Kharitonov heeft helemaal niks te zoeken in de UFC.

In Pride heeft ie een aantal leuke partijen gevochten, maar dat is jaaaaaren geleden.
Tegen elke heavyweight met een beetje takedown in bjj achtergrond komt ie in een sub terecht.

Turboknecht
28-05-2012, 23:53
Verklaar dan waarom een Lavar Johnson wel overging.

The Company
29-05-2012, 05:59
Kharitonov heeft in een interview gezegd dat hij niet voor de UFC vecht omdat hij ook in andere promoties wil vechten, en dat gaat niet als je een UFC contract hebt.

Pansier
29-05-2012, 07:43
En tuurlijk reageert Micha weer niet

Misschien omdat sommige mensen niet op elk tijdstip van de dag online zijn?

micha
29-05-2012, 07:51
inderdaad maar hier is tie dan. Kharitnov trainde voor een kickbokspartij toen hij hoorde dat er een mma gepland stond heeft hij zijn trainingschema omgegegooid en is mma gaan trainen exchter op de tweede dag kwam hij met zijn hoofd dusdanig hard op de mat dat hij een nekblessure opliep op advies van de dokter mocht hij niet meer trainen. Toen hij in Nederland aankwam is hij in Breda nog een keer naar een specilist geweest en die bevestigde de blessure.
De partij in Rusland is al lang bekend bij GG want zijn tegenstander is is Delgado zijn trainingsmaat uit Breda.....Dan kunnen die Russen zien wat echt kickboksen is .

Maar ga vooral door met de complottheorieen ze zijn namelijk erg vermakelijk. Waar zijn die mensen die een tijdje terug vertelden dat GG falliet was en de investeerders helemaal niet bestonden?
Toch fijn om gelijk te krijgen achteraf.

Kemal
29-05-2012, 09:01
Bedankt voor je reactie Micha, dan is dat ook weer helder!

micha
29-05-2012, 09:15
graag gedaan. Schijnbaar moet er altijd iets te zeiken vallen en complotheorieen zijn ook altijd erg populair.

Nelisje
29-05-2012, 09:16
Als kanonnenvoer ja, kom op man, Kharitonov heeft helemaal niks te zoeken in de UFC.

In Pride heeft ie een aantal leuke partijen gevochten, maar dat is jaaaaaren geleden.
Tegen elke heavyweight met een beetje takedown in bjj achtergrond komt ie in een sub terecht.

Ja.. en dos Santos is een vechter die vooral vertrouwt op zijn boksen.. en volgens mij is Kharitonov iemand die behoorlijk kan incasseren en minstens net zo goed uit kan delen. Misschien is het wel leuk om eens te zien of dos Santos nou echt zo goed is met zijn jiu jitsu..

arielhelwani
29-05-2012, 11:39
inderdaad maar hier is tie dan. Kharitnov trainde voor een kickbokspartij toen hij hoorde dat er een mma gepland stond heeft hij zijn trainingschema omgegegooid en is mma gaan trainen exchter op de tweede dag kwam hij met zijn hoofd dusdanig hard op de mat dat hij een nekblessure opliep op advies van de dokter mocht hij niet meer trainen. Toen hij in Nederland aankwam is hij in Breda nog een keer naar een specilist geweest en die bevestigde de blessure.
De partij in Rusland is al lang bekend bij GG want zijn tegenstander is is Delgado zijn trainingsmaat uit Breda.....Dan kunnen die Russen zien wat echt kickboksen is .

Maar ga vooral door met de complottheorieen ze zijn namelijk erg vermakelijk. Waar zijn die mensen die een tijdje terug vertelden dat GG falliet was en de investeerders helemaal niet bestonden?
Toch fijn om gelijk te krijgen achteraf.

Gaat die partij tegen Delgado wel door dan?

RedDawn
29-05-2012, 11:48
inderdaad maar hier is tie dan. Kharitnov trainde voor een kickbokspartij toen hij hoorde dat er een mma gepland stond heeft hij zijn trainingschema omgegegooid en is mma gaan trainen exchter op de tweede dag kwam hij met zijn hoofd dusdanig hard op de mat dat hij een nekblessure opliep op advies van de dokter mocht hij niet meer trainen. Toen hij in Nederland aankwam is hij in Breda nog een keer naar een specilist geweest en die bevestigde de blessure.
De partij in Rusland is al lang bekend bij GG want zijn tegenstander is is Delgado zijn trainingsmaat uit Breda.....Dan kunnen die Russen zien wat echt kickboksen is .

Maar ga vooral door met de complottheorieen ze zijn namelijk erg vermakelijk. Waar zijn die mensen die een tijdje terug vertelden dat GG falliet was en de investeerders helemaal niet bestonden?
Toch fijn om gelijk te krijgen achteraf.

Micha, bedankt voor je reactie. Maar ik snap niet dat Kharitonov door zijn nekblessure geen MMA- maar wel een kickbokspartij kan draaien. Nogal curieus lijkt mij.

Vooral omdat GG helemaal niet op zijn website bekend heeft gemaakt dat Kharitonov geblesseerd was en dus niet kon vechten in Stockholm.

Die complottheorieën en speculaties worden door GG zelf gevoed!

Nelisje
29-05-2012, 14:08
Nu lijkt het me bij beide stijlen niet heel slim om met een nekblessure te gaan vechten. Maar MMA is wel wat belastender voor de nek, in MMA mag je clinchen en wurgen.. een guillotine choke lijkt me net wat slechter voor je nek dan een paar goede stoten op het gezicht.

micha
29-05-2012, 15:44
Gaat die partij tegen Delgado wel door dan?

ja dat neem ik aan van wel dit is echter gewoon een soort demonstratiepartij volgens mij. Zoals ik al zei ze willen die Russen laten zien wat kickboksen is.

loubamif
02-06-2012, 12:04
Sergei win John Delgado By Submission R1 ( 0:34 ) !

Peacey
02-06-2012, 12:05
mooie spoiler en het was geen KB partij dus. vreemd.

rollermanskunk
02-06-2012, 12:30
Video Sergei Kharitonov vs Delgado:

http://video.tv100.ru/video/2012/6/1/b/9d5a2/9d5a278a1a1bc618fd89dadf8461ad1b.mp4

RedDawn
02-06-2012, 12:42
Lekker zeg, volgens Micha zou het een demonstratiepartij kickboksen zijn met zijn voormalige sparringspartner.

Dus wordt het Russische publiek even voor de gek gehouden?

micha
02-06-2012, 13:48
Ik ben net zo verbaasd als jullie Delgado is een kickbokser maar goed ik was er niet bij.

TheCarnage
02-06-2012, 16:18
Complot theorieën ��

Peacey
03-06-2012, 15:22
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=srULXF_8CFs


Kan een mod hem ff embedde

Turboknecht
03-06-2012, 15:25
Nou, als ik het zo zie dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat hij last van zijn nek had.

Is hij daar op eigen gelegenheid heen gegaan, of waren er wel mensen van GG bij?

Jeru
03-06-2012, 15:48
Video van peacey...


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=srULXF_8CFs