PDA

View Full Version : wat een knal weekend! *Spoiler*



Sadix
28-05-2012, 18:27
Slamm
UFC 146
K1
United Glory

Stuk voor stuk echt gruwelijk vette events! Jammer dat k1 en glory niet samenwerking in de final 16 dat zou helemaal top zijn. Aan de andere kant hebben wij fans nu ipv 1 event, steeds 2 events!

Grootste verrassingen voor mij waren toch, Mohammed Khamal die saiyok verslaat en badr die toch wel wat moeite had met Anderson silva

Kemal
28-05-2012, 18:46
Was zeker een lekker weekend zo!

Rverm
28-05-2012, 19:11
Idd een topweekend! Vergeet Struve niet als verassing met zo'n submission!

blackadder
28-05-2012, 19:26
Slamm
UFC 146
K1
United Glory

Stuk voor stuk echt gruwelijk vette events! Jammer dat k1 en glory niet samenwerking in de final 16 dat zou helemaal top zijn. Aan de andere kant hebben wij fans nu ipv 1 event, steeds 2 events!

Grootste verrassingen voor mij waren toch, Mohammed Khamal die saiyok verslaat en badr die toch wel wat moeite had met Anderson silva
K1 en Glory willen allebei een stuk of 6, 7 evenementen neerzetten dit jaar. Ik hoop dat het lukt. Gooi nog wat SuperKombat en It's Showtime erbij en ik hoef geen UFC meer te kijken om mijn vechtsport fix te krijgen!!!

Mauro
28-05-2012, 20:51
..... Vergeet Struve niet als verassing met zo'n submission!
Die was echt gruwelijk,.... was een top weekend idd !!

payap
28-05-2012, 22:36
En de MuayThai profliga in Slowakije met Yodsaenklai die de WMC wereldtitel pakt en ook Marco Pique die daar vocht.

En sensatie was voor mij toch ook verlies van Kem tegen Kiria.

MuayThaiGuy
28-05-2012, 22:44
K1 en Glory willen allebei een stuk of 6, 7 evenementen neerzetten dit jaar. Ik hoop dat het lukt. Gooi nog wat SuperKombat en It's Showtime erbij en ik hoef geen UFC meer te kijken om mijn vechtsport fix te krijgen!!!

Spijt mij wel maar Super Kombat, euhm 3 partijen vorige keer waren doorgestoken kaart.

micha
29-05-2012, 06:27
Glory was duidelijk de Bom van het weekend!!

Rverm
29-05-2012, 09:55
Glory was duidelijk de Bom van het weekend!!

Glory idd een topgala, Showtime een topgala. UFC 146, Slamm, Rings Amstelveen...Denk dat er niemand is die wat tekort gekomen is! Hooguit me vriendin die geen aandacht gekregen heeft...

MrLoverrr
29-05-2012, 10:12
Glory idd een topgala, Showtime een topgala. UFC 146, Slamm, Rings Amstelveen...Denk dat er niemand is die wat tekort gekomen is! Hooguit me vriendin die geen aandacht gekregen heeft...

Hahahaha, zelf mn vriendin heeft een beetje aandacht gekregen, lekker strandje gepakt. Maar het was een top weekend!!!!

Dit mag vaker wat mij betreft!

Hier en daar kleine teleurstellingen en verassingen:

UFC> Struve was TOP, Mir was geen match voor santos, cain was top, zelfs nelson was top hahah.
K1- Teveel its showtime gevoel. Ik mis commentator Michael Schiavello. Andy ristie was voor mij een veRrassing hoe makkelijk hij heeft gewonnen.
Murthel groenhart comeback van het jaar!
Zambidis was scherp! Chahid moet nu al met pensioen op zo'n jonge leeftijd. Hij is te vroeg begonnen en heeft te veel geincasseerd op zo'n jonge leeftijd.
Ghita is ghita!
Badr viel tegen. De rest was gewoon oke

Glory vond ik kwa presentatie beter als k1 (commentaar en korte interview na elke wedstrijd).
Roosmalen vs askarov voor mij wedstrijd van dit weekend. prachtige actie op en neer zeer gelijkwaardig.
kem vs kiria. verrassende uitslag
warren stevelmans vs dahlbeck was een leuke harde wedstrijd.
petrosian vs pinca viel mij beetje tegen. had iets meer van pinca verwacht, maar al met al een mooie pot met de juiste winnaar.
Zimmerman vs semmy schilt. Pfff wat heeft semmy laten zien en voelen wie de baas is!!! Hij was ecxht top. Wat een werklust en cardio heeft hij zeg voor zo'n zware grote gast. Ik zou hem graag zien vechten tegen ghita en/of badr (in goeie doen).

Slamm heb ik nog niks van gezien alleen gelezen.

Al met al EEN TOP WEEKEND

Chane
29-05-2012, 14:37
Topweekend! Vond zelf de UFC het vetst!

Wat ik erg jammer vond bij het K1 evenement, is dat het totaal niet aanvoelde/overkwam als K1.
Vond het gewoon een It's Showtime gebeuren. Heb daardoor ook nog steeds niet zoiets van "Yeah K1 is weer terug!".

MMAFAN-1122
29-05-2012, 14:50
Was zeker een lekker weekend zo!

X2

smike
29-05-2012, 16:12
Groot vechtsport weekend inderdaad!

Ik vind het persoonlijk jammer.
Ik heb nu 4 grote evenementen in een weekend en nu zitten we de komende weken weer zonder.
Ik had op zijn minst 2 evenementen op een andere datum gehad.