PDA

View Full Version : GG VS Show Time



epistemic
29-05-2012, 12:47
Which of the two organisations do you think hosted a better show?

Sadix
29-05-2012, 13:18
beide waren top. Ben blij dat ze er zijn.

RedDawn
29-05-2012, 13:21
Ik vond allebei de shows ook top. Misschien ook wel goed dat er nu 2 grote spelers zijn. Concurrentie houdt je scherp!

blackadder
29-05-2012, 13:39
Showtime? Ik weet wel dat hun de organisatie deden, maar het was een officieel K1 evenement.
Maar ze waren beiden geweldig. Laten we hopen dat we beiden nog vaak voorbij zullen zien komen.

rollermanskunk
29-05-2012, 13:58
Productie-technisch zag het er bij Glory wat strakker uit. Alles bij elkaar opgeteld deden beide promoties het erg goed en was het een knap gelijkspel. Over K-1 Rising gesproken: ik heb begrepen dat het productieteam van It'SHOWTIME alleen de Europese K-1 Rising events zullen doen. De Amerikaanse en Aziatische events zullen door een andere productieteam worden gerealiseerd met wel de hulp en backup van IS.

Binnenkort zullen er nog verrassende namen op de Amerikaanse K-1 Rising card bekendgemaakt gaan worden (bekende Amerikaanse fighters zoals Rampage Jackson?)

Nelisje
29-05-2012, 14:05
Camerawerk/verslaggeving was Glory stukken beter dan K-1 (Mauro Ranallo is 100x beter dan die smurf op Helium :) )

De partijen waren van beide kanten even goed of even slecht.. Saki had een eitje met Williams, Ghita idem met Roche. Ze hebben beide niet al te veel breedte in de zwaargewichten. Dat kan voor beide een probleem gaan opleveren. Vooral als Badr definitief overgaat op het boksen..

De 70kilo klasse denk ik dat Glory iets meer kwaliteit heeft dan K-1 al is dat verschil heel minimaal.

Als ik voor beide evenementen had moeten betalen was mijn voorkeur naar Glory gegaan, omdat K1 gratis was valt het dubbeltje net naar hun kant.. maar volgende keer graag the voice terug ipv grote smurf :)

blackadder
29-05-2012, 14:09
Productie-technisch zag het er bij Glory wat strakker uit. Alles bij elkaar opgeteld deden beide promoties het erg goed en was het een knap gelijkspel. Over K-1 Rising gesproken: ik heb begrepen dat het productieteam van It'SHOWTIME alleen de Europese K-1 Rising events zullen doen. De Amerikaanse en Aziatische events zullen door een andere productieteam worden gerealiseerd met wel de hulp en backup van IS.

Binnenkort zullen er nog verrassende namen op de Amerikaanse K-1 Rising card bekendgemaakt gaan worden (bekende Amerikaanse fighters zoals Rampage Jackson?)
Mayhem is ook weer beschikbaar.

Ko2j
29-05-2012, 14:40
maar het was een officieel K1 evenement.

Normaliter zou ik het met je eens zijn, maar 'officieel' K-1 zegt tegenwoordig niet zo veel meer. Ik vond het veel meer als een Showtime evenement overkomen.
Beide shows waren zeer leuk om te zien, maar ik vond het commentaar bij K-1 echt verschrikkelijk. Nu weet ik dat Hoost erbij zat en het schelden in de kerk is om daar iets over te zeggen.. Maar Nederlanders die Engels spreken, met als uitzondering Bas Rutten, is niet het meest prettige om aan te horen. Zeker als ze elkaar wel minstens 30 keer niet goed begrijpen.

blackadder
29-05-2012, 14:43
Normaliter zou ik het met je eens zijn, maar 'officieel' K-1 zegt tegenwoordig niet zo veel meer.
IS heeft weliswaar de organisatie gedaan maar het bedrijf wat de rechten aan de K1 heeft, heeft daartoe opdracht gegeven. Dat maakt het offcieel. Het is niet alsof een of andere promoter gewoon een "K1 fightnight" heeft georganiseerd.

MMAFAN-1122
29-05-2012, 14:49
Beiden top. Ik ben benieuwd of beiden organisaties het op langer termijn volhouden!

Chane
29-05-2012, 14:51
Wel erg jammer dat t IS totaal niet gelukt is om het ook echt K-1 te maken. Misschien was dat hun bedoeling ook wel niet, maar daardoor had ik wel t gevoel gewoon naar een IS event te kijken. Jammer.

Vond zelf Glory beter.

payap
29-05-2012, 15:10
De echte K-1 is dood. Dat waren de tijden met Aerts, Hoost, Schilt, Bonjasky, Hug enzo. En Masato, Souwer, Buakaw, Kraus en Petrosyan bij de MAX.

Dit zijn de twee successors van de legacy er van. De lossen partijen lagen in evenwicht en met de opvolger van het oude MAX toernooi wint voor mij Glory.

Peter0711
29-05-2012, 15:38
Het afgelopen K1 evenement was by far niet een echt K1 gala. Echt letterlijk een It's showtime gala met een andere naam. Ach ja,als je onder de naam I'ts showtime moeite hebt om wereldwijd de aandacht te krijgen die je wilt,probeer je het gewoon onder een internationaal iets bekendere naam!

Evengoed een grandioos mooi gala,maar geen K1

mario the count
29-05-2012, 15:50
Het is gewoon sip dat de topvechters verdeeld zijn over twee organisaties, daardoor mis je heel veel mooie partijen.

smike
29-05-2012, 16:33
K1 was gratis en glory betaald, dat is een dikke plus voor K1!

Inhoudelijk scheelde het weinig. Ik had normaal gesproken K1 gezegd, maar doordat petrosyan is overgestapt, wordt de balans behoorlijk rechtgetrokken.

De max klasse is een gelijkspel. Als ik zou moeten aanwijzen, petrosyan.
De k1 klasse door hari licht voor k1.

Dan zou voor mij k1 net was beter zijn. Ook de naam K1 is een dikke plus, jammer dat er weinig mee werd gedaan.

mario the count
29-05-2012, 17:14
K1 was gratis en glory betaald, dat is een dikke plus voor K1!

Inhoudelijk scheelde het weinig. Ik had normaal gesproken K1 gezegd, maar doordat petrosyan is overgestapt, wordt de balans behoorlijk rechtgetrokken.

De max klasse is een gelijkspel. Als ik zou moeten aanwijzen, petrosyan.
De k1 klasse door hari licht voor k1.

Dan zou voor mij k1 net was beter zijn. Ook de naam K1 is een dikke plus, jammer dat er weinig mee werd gedaan.
En niet te vergeten, GHITA, dat is een hele dikke plus voor mij. Ook hou ik in het achterhoofd dat mocht allistair nog gaan kickboksen het bij de K1 gebeurd, gezien zijn huidige relatie met GG. En allistair in de K1 zou ook een dikke plus zijn.

BvdB
29-05-2012, 17:46
Camerawerk/verslaggeving was Glory stukken beter dan K-1 (Mauro Ranallo is 100x beter dan die smurf op Helium :) )

De partijen waren van beide kanten even goed of even slecht.. Saki had een eitje met Williams, Ghita idem met Roche. Ze hebben beide niet al te veel breedte in de zwaargewichten. Dat kan voor beide een probleem gaan opleveren. Vooral als Badr definitief overgaat op het boksen..

De 70kilo klasse denk ik dat Glory iets meer kwaliteit heeft dan K-1 al is dat verschil heel minimaal.

Als ik voor beide evenementen had moeten betalen was mijn voorkeur naar Glory gegaan, omdat K1 gratis was valt het dubbeltje net naar hun kant.. maar volgende keer graag the voice terug ipv grote smurf :)

Williams kon zich lang voorbereiden op Saki en als je hem zo zag had ie er ook weinig schik van. Vond ik Roche Ghita ''indrukwekkender'' Roche wou tenminste nog vechten.

Beide gala's vond ik top. Misschien dat het ene gala beter is als het andere maar zolang ik leuke partijen zie met goed commentaar (plusje voor glory) maakt het mij niet zoveel uit wie er beter is.

ZakKa!
29-05-2012, 17:51
Glory had betere belichting. Leukere kleuren ook. camerawerk was stukken beter, vooral bij de opkomsten. Productietechnisch gezien zag het er het best uit.

Verslaggeving was stukken beter bij Glory. Die Britse verslaggever kent niemand, weet niets inhoudelijks te zeggen en is ook nog eens irritant.

Kemal
29-05-2012, 18:48
Ga ook voor Glory, hoewel ik wel heb genoten van de zondag avond

S-ven
29-05-2012, 19:12
Glory had betere belichting. Leukere kleuren ook. camerawerk was stukken beter, vooral bij de opkomsten. Productietechnisch gezien zag het er het best uit.

Verslaggeving was stukken beter bij Glory. Die Britse verslaggever kent niemand, weet niets inhoudelijks te zeggen en is ook nog eens irritant.

X 2

Peacey
29-05-2012, 19:16
Het algehele plaatje zag er bij Glory wel iets beter uit, maar dat boeit mij niet zoveel, ik wil mooie gevechten zien, het liefst mooie gevechten tussen zwaargewichten.
en met Hari en Ghita aan de kant van K1 zeg ik K1

ZakKa!
29-05-2012, 21:18
Het algehele plaatje zag er bij Glory wel iets beter uit, maar dat boeit mij niet zoveel, ik wil mooie gevechten zien, het liefst mooie gevechten tussen zwaargewichten.
en met Hari en Ghita aan de kant van K1 zeg ik K1

Ik vond k1 ook de betere gevechten hebben.

Nelisje
29-05-2012, 21:22
Het is aan de zwaargewicht kant in beide kanten magertjes.. Ik vind Saki een super zwaargewicht om te zien vechten, maar het is bij lange na geen Schilt of Ghita. Ik denk dat dat aan beide kanten dood bloed, helaas :(

Ko2j
29-05-2012, 22:52
IS heeft weliswaar de organisatie gedaan maar het bedrijf wat de rechten aan de K1 heeft, heeft daartoe opdracht gegeven. Dat maakt het offcieel. Het is niet alsof een of andere promoter gewoon een "K1 fightnight" heeft georganiseerd.
Mijn punt was/is: vond je het op een oude K-1 lijken? Ik namelijk niet. Het zal op papier wel allemaal kloppen, maar ik had niet het gevoel dat ik een paar jaar terug had. Niet qua vechters en niet qua uitvoering.
Neemt niet weg dat de oude sfeer niet overtroffen kan worden!

rollermanskunk
29-05-2012, 23:37
Mijn punt was/is: vond je het op een oude K-1 lijken? Ik namelijk niet. Het zal op papier wel allemaal kloppen, maar ik had niet het gevoel dat ik een paar jaar terug had. Niet qua vechters en niet qua uitvoering.
Neemt niet weg dat de oude sfeer niet overtroffen kan worden!

FEG/K-1 had in de good old days altijd gigantische budgetten beschikbaar om de productie en het hele spektakel eromheen naar een ongekend hoog niveau te krijgen. Deze absurde budgetten zorgde er ook voor dat de fighters niet betaald werden heel veel geld ging immers naar de productie. Dit werd uiteindelijk de nekslag voor K-1 en FEG. De laatste jaren zag je al dat de productie steeds minder werd.

Misschien kan Micha ons nog wat vertellen over de productie in Zweden. Werd dit door uitsluitend Nederlanders gedaan of waren het voor het merendeel Zweden? Er was een groot (positief) verschil t.o.v. Moskou.

blackadder
29-05-2012, 23:55
Mijn punt was/is: vond je het op een oude K-1 lijken? Ik namelijk niet. Het zal op papier wel allemaal kloppen, maar ik had niet het gevoel dat ik een paar jaar terug had. Niet qua vechters en niet qua uitvoering.
Neemt niet weg dat de oude sfeer niet overtroffen kan worden!
Maar het was een oficieel K1 evenement. Als men het nu een It's Showtime evenement gaat noemen raken mensen alleen in de war. In de thread van die avond dacht ook al iemand dat It's Showtime de K1 had overgenomen of omgekeerd.

Turboknecht
30-05-2012, 00:37
Het is aan de zwaargewicht kant in beide kanten magertjes.. Ik vind Saki een super zwaargewicht om te zien vechten, maar het is bij lange na geen Schilt of Ghita. Ik denk dat dat aan beide kanten dood bloed, helaas :(

Ik ook.

Ervani
30-05-2012, 08:18
Ik denk dat beide partijen nog wel iets kunnen leren van de UFC. Daar zit de gehele show geraffineerder in elkaar.

epistemic
30-05-2012, 10:07
To be fair I think Show time had a better line up by far. To me it seemed that GG carefully picked the opponents of their fighters. As fan I we/I want to see fair fights between two solid opponents, not Manchester United VS Cristal Palace type of games. I hope to see reasonable fighters against GG fighters in the future. I would say GG take its show time as an example and please take some risks with your fighters, even though I understand that you are trying to keep the money where it came from.


Badr for the President!!!!


Cheers

payap
30-05-2012, 11:08
To be fair I think Show time had a better line up by far. To me it seemed that GG carefully picked the opponents of their fighters. As fan I we/I want to see fair fights between two solid opponents, not Manchester United VS Cristal Palace type of games. I hope to see reasonable fighters against GG fighters in the future. I would say GG take its show time as an example and please take some risks with your fighters, even though I understand that you are trying to keep the money where it came from.


Badr for the President!!!!


Cheers

??????

Golden Glory fighter Robin van Roosmalen faced Dzabar Askerov and David Kiria faced Kem Sitsongpeenong. Two very strong oponnents in the tournament for the Glory fighters.

Nieky Holzken fought Alex Harris, ranked nr.5 on the WMC super middleweight ranking.

Saki could have a better fight and Carter Williams is not his level.

Sem Schilt and Errol Zimmerman are both Golden Glory.

STERKE JERKE
30-05-2012, 12:01
x2
beide waren top. Ben blij dat ze er zijn.

epistemic
30-05-2012, 13:21
??????

Golden Glory fighter Robin van Roosmalen faced Dzabar Askerov and David Kiria faced Kem Sitsongpeenong. Two very strong oponnents in the tournament for the Glory fighters.

Nieky Holzken fought Alex Harris, ranked nr.5 on the WMC super middleweight ranking.

Saki could have a better fight and Carter Williams is not his level.

Sem Schilt and Errol Zimmerman are both Golden Glory.

Perhaps I have exaggerated a little bit but do you disagree with me that GG carefully picks their opponents? I personally think that this was the first time they took a little bit of risk. In the next round I hope to see Gorgio fighting Nick but I guess GG will avoid that until the final.

payap
30-05-2012, 13:28
Giorgio fights in the 70 kg tournament and is a 70 kg fighter, Nick (Nieky Holzken??) isn't in the tournament and is now a days fighting two weightclasses higher (-76).

epistemic
30-05-2012, 13:45
Giorgio fights in the 70 kg tournament and is a 70 kg fighter, Nick (Nieky Holzken??) isn't in the tournament and is now a days fighting two weightclasses higher (-76).

Oh my bad i thought niecky was in the tournament as well. thanx for the info tho.