PDA

View Full Version : aankomende MMA gala's 2012 (ook voor nieuwelingen)



Fame2910
31-05-2012, 10:31
weet iemand of er nog mma gala's op de agenda staan en zo ja wanneer en via wie kan ik me aanmelden.

Ik baal er steeds van dat ik ze mis omdat ik niet weet wanneer ze voorbij komen en dan lees ik hier 'results, foto verslag etc. en dan denk ik shit zie je wel weer een gemist.

als iemand een lijstje heeft, dan is dat meer dan welkom

Osu!!

Briant
31-05-2012, 10:37
Waar train je?

beau01
31-05-2012, 11:07
Zondag 8 juli 2012 Fight Club Den Haag @ Partycentrum Zichtenburg.

Rverm
31-05-2012, 11:40
Neem aan dat dit een taak van je trainer is toch? Alleen als hij niet aangeeft dat ie partijen voor je gaat regelen ben je er waarschijnlijk nog niet klaar voor dus kan je het beter uitstellen voor je helemaal de puinpoeier geslagen wordt...;) Zijn bijna wekelijks wel gala's waar je een partij kan draaien.
Dit is een lijstje van de buren :

http://www.fighttalk.nl/vforum/martial-arts-group2/martial-arts-forum-forum2/wedstrijdagenda-thread20/

Fame2910
31-05-2012, 13:35
Neem aan dat dit een taak van je trainer is toch? Alleen als hij niet aangeeft dat ie partijen voor je gaat regelen ben je er waarschijnlijk nog niet klaar voor dus kan je het beter uitstellen voor je helemaal de puinpoeier geslagen wordt...;) Zijn bijna wekelijks wel gala's waar je een partij kan draaien.
Dit is een lijstje van de buren :

http://www.fighttalk.nl/vforum/martial-arts-group2/martial-arts-forum-forum2/wedstrijdagenda-thread20/

ik ben een BJJ vechter, met een boksverleden en train daarnaast ook mma, ik heb nu 1 partij gedraaid en gewonnen en het proeft naar meer. Ik ben wel op niveau om partijen te draaien, maar heb geen coach of wat dan ook. Mijn trainer is wel bereid om me te coachen en die geeft ook aan dat ik er wel klaar voor ben.....je kan trainen, trainen, trainen een keer moet je het toch in de pratijk gaan zetten :)

Briant
31-05-2012, 15:15
ik ben een BJJ vechter, met een boksverleden en train daarnaast ook mma, ik heb nu 1 partij gedraaid en gewonnen en het proeft naar meer. Ik ben wel op niveau om partijen te draaien, maar heb geen coach of wat dan ook. Mijn trainer is wel bereid om me te coachen en die geeft ook aan dat ik er wel klaar voor ben.....je kan trainen, trainen, trainen een keer moet je het toch in de pratijk gaan zetten :)

Laat je trainer contact opnemen met promotors en voor je een partij regelen. Het is niet gebruikelijk om dat zelf te doen.

lopez86
31-05-2012, 16:25
Laat je trainer contact opnemen met promotors en voor je een partij regelen. Het is niet gebruikelijk om dat zelf te doen.

Ik begrijp TS wel, het is heel lastig om één centrale trainer en ja,.. "manager" te hebben als je meerdere disciplines bij meerdere scholen traint.
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, en heb tot nog toe ook al mijn partijen zelf geregeld (op een enkeling na).
Dat is niet altijd even makkelijk maar soms heb je nou eenmaal weinig keus.
Daarnaast heb je ook nog trainers die niet die verantwoordelijkheid willen, dat kan natuurlijk ook.

beau01
31-05-2012, 16:38
Verander van sportschool mits je als MMA-recreant door het leven wilt.

Fame2910
31-05-2012, 17:40
Van sportschool veranderen, dacht het niet ik zit goed waar ik nu zit. Ik wil
zelf geen gevechten gaan regelen, ik wil gewoon een overzicht van de aankomende gala's

Jetli
31-05-2012, 18:37
16-06-2012 Titans @ Mixx Mt en MMA Gala
?-11-2012 One Gate 2 Far MMA Gala www.onegate2far.nl

beau01
31-05-2012, 19:34
Respecteer je sensei en heb geduld. Ik vind je zielig. Eerst ONLINE klagen, omdat je geen partij krijgt en vervolgens je sensei trouw blijven en niet van dojo wisselen. Dan moet je niet zeuren!!! Dit is een mma site met kwalitatief hoogwaardige topics. Ga ergens anders aandacht zoeken. PUBER!!!

Gr,

Satisch J

Gilaiir
31-05-2012, 19:39
Respecteer je sensei en heb geduld. Ik vind je zielig. Eerst ONLINE klagen, omdat je geen partij krijgt en vervolgens je sensei trouw blijven en niet van dojo wisselen. Dan moet je niet zeuren!!! Dit is een mma site met kwalitatief hoogwaardige topics. Ga ergens anders aandacht zoeken. PUBER!!!

Gr,

Satisch J

So zeg... Hoeft niet meteen zo fel te reageren. Die 'hoogwaardige topics' haal jij met zulke reacties dan wel naar beneden. Hij vraagt gewoon iets.

The_Rock
31-05-2012, 19:47
Hahaha.

lopez86
31-05-2012, 21:40
Respecteer je sensei en heb geduld. Ik vind je zielig. Eerst ONLINE klagen, omdat je geen partij krijgt en vervolgens je sensei trouw blijven en niet van dojo wisselen. Dan moet je niet zeuren!!! Dit is een mma site met kwalitatief hoogwaardige topics. Ga ergens anders aandacht zoeken. PUBER!!!

Gr,

Satisch J

Dude, chillout!!
Hij stelt gewoon een vraag.
Niks met disrespect te maken.
Daarbij, niet elke sensei is een manager!!!!

Tony
31-05-2012, 23:16
Respecteer je sensei en heb geduld. Ik vind je zielig. Eerst ONLINE klagen, omdat je geen partij krijgt en vervolgens je sensei trouw blijven en niet van dojo wisselen. Dan moet je niet zeuren!!! Dit is een mma site met kwalitatief hoogwaardige topics. Ga ergens anders aandacht zoeken. PUBER!!!


Houden we het een beetje gezellig? Je kan ook normaal reageren.

Koike88
01-06-2012, 00:51
Van sportschool veranderen, dacht het niet ik zit goed waar ik nu zit. Ik wil
zelf geen gevechten gaan regelen, ik wil gewoon een overzicht van de aankomende gala's

Je geeft aan zelf te willen vechten én dat je mma traint. Als ik een shooto of mma partij zou willen draaien, zou ik dit aan mijn trainer vragen. Je zegt ook dat je al eerder hebt gevochten. Doe het dan op diezelfde manier.
Er is ook een andere mogelijkheid; als ze oproepen op deze of een andere site vechters nodig te hebben op een bepaald gewicht...
Daarop reageren met een mailtje, maar je moet wel een sportschool of team hebben waar je voor uitkomt. En zorg dat er goede mensen in je hoek staan, want met je neefje die wel eens ufc heeft gekeken in je hoek, kom je ook niet zo ver.

Rverm
01-06-2012, 01:29
ik ben een BJJ vechter, met een boksverleden en train daarnaast ook mma, ik heb nu 1 partij gedraaid en gewonnen en het proeft naar meer. Ik ben wel op niveau om partijen te draaien, maar heb geen coach of wat dan ook. Mijn trainer is wel bereid om me te coachen en die geeft ook aan dat ik er wel klaar voor ben.....je kan trainen, trainen, trainen een keer moet je het toch in de pratijk gaan zetten :)

Welk gala heb je je vorige partij gevochten en wie/welke sportschool stond er toen in je hoek? Wel goed dat je ambitie hebt om partijen te draaien!

Fame2910
01-06-2012, 09:57
Welk gala heb je je vorige partij gevochten en wie/welke sportschool stond er toen in je hoek? Wel goed dat je ambitie hebt om partijen te draaien!

De vorige keer (28 april) stonden mijn trainingspartners in mijn hoek en die hebben mij er echt goed doorheen geholpen en ik ben van team Agua.

Ik vind die reactie van beau een beetje jammer eerlijk gezegd, ik zal er niet verder op ingaan. Ik ben blij dat de andere snappen wat ik bedoel.

Ik wil gewoon weten wanneer er gala's zijn en me daardan voor opgeven. Ik weet heus wel dat het niet om schaken gaat maar om vechten en ik zou niet denken aan meedoen als ik niet zeker wist dat ik er klaar voor ben. Het vervelende is dat ik niet echt een overzicht heb van wanneer er partijen zijn en datzelfde geldt voor mijn trainer, maar het is ook niet zo dat hij naar partijen gaat zoeken zoals velen al zeiden een trainer is geen manager. Maar ik stel jullie reacties zeer op prijs en dit is echt een top forum

Fame2910
01-06-2012, 09:59
Respecteer je sensei en heb geduld. Ik vind je zielig. Eerst ONLINE klagen, omdat je geen partij krijgt en vervolgens je sensei trouw blijven en niet van dojo wisselen. Dan moet je niet zeuren!!! Dit is een mma site met kwalitatief hoogwaardige topics. Ga ergens anders aandacht zoeken. PUBER!!!

Gr,

Satisch J

ik zou het trouwens wel leuk vinden om jou een keer in een grapplingmatch of bjjmatch tegen te komen met je grote mond koekwous hahahahan

dan mag je mij daarna sensei noemen!

Rverm
01-06-2012, 10:22
ik zou het trouwens wel leuk vinden om jou een keer in een grapplingmatch of bjjmatch tegen te komen met je grote mond koekwous hahahahan

dan mag je mij daarna sensei noemen!

Als Bob Schreiber hier meeleest en jij +93 kg bent dan heb jij wel een mma partij binnenkort...;)

beau01
01-06-2012, 11:30
De vorige keer (28 april) stonden mijn trainingspartners in mijn hoek en die hebben mij er echt goed doorheen geholpen en ik ben van team Agua.

Ik vind die reactie van beau een beetje jammer eerlijk gezegd, ik zal er niet verder op ingaan. Ik ben blij dat de andere snappen wat ik bedoel.

Ik wil gewoon weten wanneer er gala's zijn en me daardan voor opgeven. Ik weet heus wel dat het niet om schaken gaat maar om vechten en ik zou niet denken aan meedoen als ik niet zeker wist dat ik er klaar voor ben. Het vervelende is dat ik niet echt een overzicht heb van wanneer er partijen zijn en datzelfde geldt voor mijn trainer, maar het is ook niet zo dat hij naar partijen gaat zoeken zoals velen al zeiden een trainer is geen manager. Maar ik stel jullie reacties zeer op prijs en dit is echt een top forum

Jouw verhaal klopt niet. Team Agua had afgelopen jaar enkele vechters (Jesse Gibbs, Francis Thode, Eddy de la Combe en Luuk van Bentum) bij me geplaatst. Dit jaar hebben ze eveneens vechters geplaatst: Jesse Gibbs, Mike Gibbs en Jeffrey Jackson.

Mijn advies: Ga een goed gesprek aan met Remco, want ik vind het persoonlijk wel jammer dat je Team Agua door het slijk haalt.
Wat betreft koekwous: Ik wil je uitdaging best aangaan. Eerste ronde op BJJ regels en de tweede ronde op MMA regels.

Stuur me even een PB. Ik wil nl. weten wie je bent en of ik je misschien aan een partij kan helpen.

Fame2910
01-06-2012, 12:48
Jouw verhaal klopt niet. Team Agua had afgelopen jaar enkele vechters (Jesse Gibbs, Francis Thode, Eddy de la Combe en Luuk van Bentum) bij me geplaatst. Dit jaar hebben ze eveneens vechters geplaatst: Jesse Gibbs, Mike Gibbs en Jeffrey Jackson.

Mijn advies: Ga een goed gesprek aan met Remco, want ik vind het persoonlijk wel jammer dat je Team Agua door het slijk haalt.
Wat betreft koekwous: Ik wil je uitdaging best aangaan. Eerste ronde op BJJ regels en de tweede ronde op MMA regels.

Stuur me even een PB. Ik wil nl. weten wie je bent en of ik je misschien aan een partij kan helpen.

heb jij de titel wel gelezen, ik vroeg naar amateur mma partijen, niet naar pro partijen.....dan kan je Jessie Gibbs en dergelijke opnoemen maar dat is dus niet waar ik naar opzoek ben! en waarom zou ik moeten liegen over mijn partij jesuz wat slecht dit zeg, jou reacties slaan helemaal nergens op, en jij mij aan een partij helpen?!?!?! denk je nou echt dat ik nog op jou hulp zit te wachten gabber?


en ik haal team agua door het slijk waar heb jij het over in godsnaam ik heb geen slecht woord over mijn team gerept!!!! ik vind jou reacties echt jammer man, ik word er eigenlijk zelfs een beetje boos van. Mijn vraag was of iemand een overzicht had voor aankomende mma partijen meer niet! en jij komt alleen maar met bullshit reacties.

ronde mma whatever man, ga jij maar eerst is een ronde begrijpend lezen doen en daarna een cursus communicatieve vaardigheden!

beau01
01-06-2012, 13:23
heb jij de titel wel gelezen, ik vroeg naar amateur mma partijen, niet naar pro partijen.....dan kan je Jessie Gibbs en dergelijke opnoemen maar dat is dus niet waar ik naar opzoek ben! en waarom zou ik moeten liegen over mijn partij jesuz wat slecht dit zeg, jou reacties slaan helemaal nergens op, en jij mij aan een partij helpen?!?!?! denk je nou echt dat ik nog op jou hulp zit te wachten gabber?


en ik haal team agua door het slijk waar heb jij het over in godsnaam ik heb geen slecht woord over mijn team gerept!!!! ik vind jou reacties echt jammer man, ik word er eigenlijk zelfs een beetje boos van. Mijn vraag was of iemand een overzicht had voor aankomende mma partijen meer niet! en jij komt alleen maar met bullshit reacties.

ronde mma whatever man, ga jij maar eerst is een ronde begrijpend lezen doen en daarna een cursus communicatieve vaardigheden!

Ze leveren eveneens MMA amateurs, pannekoek!

Fame2910
01-06-2012, 13:27
Ze leveren eveneens MMA amateurs, pannekoek!

Hey Beau,

Dank je voor je info en reacties, ik heb er echt zoveel aan gehad!!!! top man!

Gilaiir
01-06-2012, 13:57
Jouw verhaal klopt niet. Team Agua had afgelopen jaar enkele vechters (Jesse Gibbs, Francis Thode, Eddy de la Combe en Luuk van Bentum) bij me geplaatst. Dit jaar hebben ze eveneens vechters geplaatst: Jesse Gibbs, Mike Gibbs en Jeffrey Jackson.

Mijn advies: Ga een goed gesprek aan met Remco, want ik vind het persoonlijk wel jammer dat je Team Agua door het slijk haalt.
Wat betreft koekwous: Ik wil je uitdaging best aangaan. Eerste ronde op BJJ regels en de tweede ronde op MMA regels.

Stuur me even een PB. Ik wil nl. weten wie je bent en of ik je misschien aan een partij kan helpen.

Echt, Dit... Hij vraagt voor mma gala's geen, frikandel die met gekke regels wil vechten.

En idd, hij heeft niks slechts over Team Agua gezegd. Jij moet gewoon ff normaal doen. En ik denk ook dat het beter is als je gewoon ff niet meer op dit topic reageert, jou reacties zijn nog minder waardevol dan zand.

Dragon Tail
01-06-2012, 15:17
Hey, Koryukan dojo in Veldhoven doet regelmatig MMA voor amateurs in de kooi.
Ook op de agenda van mmaheadlines.nl staan veel evenementen en ook op die van Fighttalk.nl 'de buren'.

Harun
01-06-2012, 16:43
Eind oktober is er ook weer een V.F.C. all MMA event...

Ellen
02-06-2012, 13:03
Op de sites van de bonden staan vaak data plaatsen en wat ze willen kb en/of amateurs. Dus ik raad aan dat je trainer daar een kijkje neemt, en je tijdig opgeeft want matchen begint al maanden voor een gala en het is jammer als je steeds te laat bent.

malle eppie
03-06-2012, 10:51
ik ben een BJJ vechter, met een boksverleden en train daarnaast ook mma, ik heb nu 1 partij gedraaid en gewonnen en het proeft naar meer. Ik ben wel op niveau om partijen te draaien, maar heb geen coach of wat dan ook. Mijn trainer is wel bereid om me te coachen en die geeft ook aan dat ik er wel klaar voor ben.....je kan trainen, trainen, trainen een keer moet je het toch in de pratijk gaan zetten :)


Hoi we hebben 3e week van sep en gala in amstelveen
in SP stuur me aub je naam gewicht dan proberen we iets voor je te doen
info naar [email protected]