PDA

View Full Version : Korte enquete sociale vaardigheden in de vechtsport



locos111
31-05-2012, 10:42
Hey iedereen

http://www.surveymonkey.com/s/TTQJ5S5

Allen even deze korte enquete invullen! Het zijn maar 4 vragen, dus het duurt maar een minuutje! Het gaat over sociale vaardigheden in de vechtsport...

Alvast bedankt!:thup:

Garcia
31-05-2012, 12:52
Done.

Misschien zou het wel helpen als je aangeeft waarvoor deze enquête dient, want ik kan mij voorstellen dat niet iedereen zomaar een enquete gaat invullen zonder te weten wat er met deze gegevens gaat gebeuren.

Minotauro
31-05-2012, 15:13
Heb hem ook voor je ingevuld

smike
31-05-2012, 15:34
Done.

Misschien zou het wel helpen als je aangeeft waarvoor deze enquête dient, want ik kan mij voorstellen dat niet iedereen zomaar een enquete gaat invullen zonder te weten wat er met deze gegevens gaat gebeuren.


x2 daarom vul ik hem principieel niet in.

Gilaiir
31-05-2012, 15:48
Hey iedereen

http://www.surveymonkey.com/s/TTQJ5S5

Allen even deze korte enquete invullen! Het zijn maar 4 vragen, dus het duurt maar een minuutje! Het gaat over sociale vaardigheden in de vechtsport...

Alvast bedankt!:thup:

5*

lopez86
31-05-2012, 16:29
x2 daarom vul ik hem principieel niet in.

x3

Tony Galento
31-05-2012, 16:30
als je bij 1 nee invult vraag ik me af wat je moet invullen bij de resterende drie vragen.

welke zwakzinnige verzint zoiets?

Peacey
31-05-2012, 16:32
x2 daarom vul ik hem principieel niet in.

x9

kikz
31-05-2012, 20:01
als je bij 1 nee invult vraag ik me af wat je moet invullen bij de resterende drie vragen.

welke zwakzinnige verzint zoiets?

Zo'n opmerking is nergens voor nodig, maar ik had inderdaad het zelfde probleem.

kmr
31-05-2012, 20:10
Hij heeft al een topic in het techniekengedeelte. Waarschijnlijk ging hij ervan uit dat jullie die al gezien hadden.

brittje-x
01-06-2012, 11:21
als je bij 1 nee invult vraag ik me af wat je moet invullen bij de resterende drie vragen.

welke zwakzinnige verzint zoiets?

Als je binnen een vechtsportles, zeker met kinderen geen enkele sociale vaardigheid integraal gebruikt... of kan herkennen dan vraag ik mij af welke zwakzinnige hier gereageerd heeft.


Misschien enkele sociale vaardigheden die opgenomen worden in leerplannen en doelen noteren :
- communicatie
- respect voor jezelf en elkaar
- omgaan met het andere geslacht
- zelfbeheersing
- omgang met diverse situaties

en er zullen er nog wel een heleboel zijn.


Groeten van een zwakzinnige :)

Tony Galento
01-06-2012, 12:24
Als je binnen een vechtsportles, zeker met kinderen geen enkele sociale vaardigheid integraal gebruikt... of kan herkennen dan vraag ik mij af welke zwakzinnige hier gereageerd heeft.


Misschien enkele sociale vaardigheden die opgenomen worden in leerplannen en doelen noteren :
- communicatie
- respect voor jezelf en elkaar
- omgaan met het andere geslacht
- zelfbeheersing
- omgang met diverse situaties

en er zullen er nog wel een heleboel zijn.


Groeten van een zwakzinnige :)

waarom stel je die eerste vraag dan? je weet het toch al?

Minotauro
01-06-2012, 12:45
Hey Tony, flikker lekker op van deze site als je alleen maar achterlijk kan doen tegen leden hier

Tony Galento
01-06-2012, 14:22
Hey Tony, flikker lekker op van deze site als je alleen maar achterlijk kan doen tegen leden hier

wat vind jij van die eerste vraag in het licht van de vervolgvragen?

Facade
01-06-2012, 14:46
Je kan inderdaad dan zeggen van dank voor uw tijd einde enquête..

Overigens weet ik niet of een enquête nou de juiste methode is om dit in kaart te brengen.

Je (of is het jullie?) peilt een mening over het aanleren van sociale vaardigheden door middel van vechtsporten, maar ik vraag me af of dat nou slim is. Je leert ze aan of niet, maar je kan niet 'vinden' dat iemand ze wel of niet aanleert zou ik persoonlijk zeggen. Je kan misschien veel meer halen uit gesprekken met pedagogen of god weet ik veel wie er nog meer verstand van heeft. Is een verschil van opvatting denk ik, maar voor mij zouden de resultaten van deze enquête weinig zeggen. Alleen omdat de gemiddelde forumgebruiker dat hier 'vindt' wil nog niet zeggen dat het zo is.

Edit: heeft niet iemand hier op het forum voor het NIVM en voor een of andere stuurgroep in Amsterdam een uitgebreid onderzoek hiernaar gedaan? misschien is dat ook wel iets voor jullie om in te zien.

Kemal
01-06-2012, 16:49
Je kan inderdaad dan zeggen van dank voor uw tijd einde enquête..

Overigens weet ik niet of een enquête nou de juiste methode is om dit in kaart te brengen.

Je (of is het jullie?) peilt een mening over het aanleren van sociale vaardigheden door middel van vechtsporten, maar ik vraag me af of dat nou slim is. Je leert ze aan of niet, maar je kan niet 'vinden' dat iemand ze wel of niet aanleert zou ik persoonlijk zeggen. Je kan misschien veel meer halen uit gesprekken met pedagogen of god weet ik veel wie er nog meer verstand van heeft. Is een verschil van opvatting denk ik, maar voor mij zouden de resultaten van deze enquête weinig zeggen. Alleen omdat de gemiddelde forumgebruiker dat hier 'vindt' wil nog niet zeggen dat het zo is.

Edit: heeft niet iemand hier op het forum voor het NIVM en voor een of andere stuurgroep in Amsterdam een uitgebreid onderzoek hiernaar gedaan? misschien is dat ook wel iets voor jullie om in te zien.

Volgens mij Hunter

Tony
01-06-2012, 17:39
Topicstarter had reeds een topic hiervoor aangemaakt. Graag verdergaan in het oorspronkelijke topic (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?123095-Korte-enquete-sociale-vaardigheden-bij-vechtsport).

Deze op slot.