PDA

View Full Version : Iemand info over gala 16 juni Schaaf Theater Leeuwarden?



Kippeborst
31-05-2012, 12:05
Op 16 juni a.s zal er ( volgens de poster/flijer ) op 16 juni een gala zijn in het Schaaf Theater te Leeuwarden.
Gisteren sprak ik een van de medewerkers van het theater, en die vertelde dat de organisatie de vergunningen etc niet in orde had. Het gala staat dus ook niet op de agenda van het theater, terwijl de voorverkoop al is begonnen. Iemand meer info???

Richelieu
31-05-2012, 13:10
Poster stond al enige tijd op Mixfight.

Kippeborst
31-05-2012, 13:25
Klopt, alleen zal het gala, volgens de mensen van het theater, zeker niet bij hun plaats vinden. Voorverkoop loopt inmiddels al wel....

rollermanskunk
31-05-2012, 13:28
Is die burgemeester weer bezig?

Kippeborst
01-06-2012, 11:29
Ik vrees van wel. Jammer man, stonden leuke partijen met regionale toppers. Wat ik niet begrijp is dat de voorverkoop gewoon doorloopt....

Richelieu
01-06-2012, 12:32
Kreeg net onderstaand bericht binnen;


Na aanleiding van het nieuwsbericht op mixfight.nl (http://mixfight.nl/)waarin wordt gesuggereerd dat wij de benodigde vergunningen voor ons gala van 16 juni in het Schaafcity theater niet rond zouden hebben wil ik graag het volgende zeggen.
Wij hebben in een vroeg stadium de vergunning al aan gevraagd en deze was mondeling al akkoord gegeven en zal een dezer dagen schriftelijk worden toegestuurd.
woensdag hebben wij van de exploitant van het Schaafcity theater te horen gekregen dat de huidige eigenaar (Carex) en de beheerder (gemeente Leeuwarden) van de locatie toch niet geschikt vinden voor een kickboksgala wat wij uiteraard betwisten. Aanstaande dinsdag zal hier een gesprek overplaats vinden om te kijken of het evenement alsnog doorgang mag hebben of wij gaan verhuizen naar een andere locatie.

Wij houden jullie hiervan op de hoogte.

Richelieu
07-06-2012, 12:21
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?122692-Persbericht-Release-16-juni-Leeuwarden&highlight=Leeuwarden

Kippeborst
07-06-2012, 12:41
Super! Nu al zin aan.