PDA

View Full Version : Scott Coker on Possibility of Rousey vs. Cyborg, Cormier vs. Fedor



Kemal
03-06-2012, 19:43
Watch below as Strikeforce CEO Scott Coker talks about the conclusion of the Strikeforce heavyweight grand prix, what's next for Daniel Cormier and Josh Barnett, Gilbert Melendez's future, the possibility of making Ronda Rousey vs. Cris Cyborg, and much more.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1jUvNOaN-gA

Silat
03-06-2012, 21:07
Please, please.... make it happen.

Ulis-E
03-06-2012, 22:04
Please, please.... make it happen.

hell yeah, dan kunnen we eens zien hoe het zit met de skill level van rousey

Niek-S
03-06-2012, 22:58
Ok Fedor, kom op nog 3 keer, de partij die al gepland stond, dan Cormier, dan titel shot op dos santos (mocht die nog de champ zijn) en dan met pensioen!

T15Boxing
03-06-2012, 23:18
Ok Fedor, kom op nog 3 keer, de partij die al gepland stond, dan Cormier, dan titel shot op dos santos (mocht die nog de champ zijn) en dan met pensioen!

Doe die 3 keer maar liever rematches om zijn verlies partijen te wreken imo. Als Hendo staand Fedor bijna neersloeg en Bigfoot ook beter was met het boksen wil ik niet zien wat Cormier hem zou aandoen, laat staan Junior Dos Santos..

The boy
03-06-2012, 23:41
Ik heb gedroomd over Fedor vs Cormier vanacht en Fedor won deze dmv een enkelklem.

appelsap
04-06-2012, 01:05
Ik heb gedroomd over Fedor vs Cormier vanacht en Fedor won deze dmv een enkelklem.

Marco Borsato kom er maar in......

Soulbringer320
04-06-2012, 02:26
Marco Borsato kom er maar in......

Here we go dan....


http://www.youtube.com/watch?v=3tcHzIcrdms

Niek-S
04-06-2012, 17:54
Doe die 3 keer maar liever rematches om zijn verlies partijen te wreken imo. Als Hendo staand Fedor bijna neersloeg en Bigfoot ook beter was met het boksen wil ik niet zien wat Cormier hem zou aandoen, laat staan Junior Dos Santos..


Je kunt niet altijd zo redeneren, van; wanneer iemand verliest van die, dan zeker van die. Maar ik zou ook liever rematches zien inderdaad, wat zou het mooi zijn als die nog een keer tegen Werdum wordt gezet

The Company
04-06-2012, 18:18
Doe die 3 keer maar liever rematches om zijn verlies partijen te wreken imo. Als Hendo staand Fedor bijna neersloeg en Bigfoot ook beter was met het boksen wil ik niet zien wat Cormier hem zou aandoen, laat staan Junior Dos Santos..

Fedor sloeg Hendo ook neer, toen was hij weer te agressief en kon Hendo hem TKO slaan. Bigfoot was niet beter in het boksen, Fedor won de 1e ronde en in de 2e ronde werd hij op de grond tot pulp geslagen.

Ik zou Fedor nog een keer tegen top competitie willen zien. Hij kan zeker 50% van huidige top 10 verslaan.

BvdB
04-06-2012, 22:29
Jammer dat Coker geen president van de UFC is i.p.v. Dana. Rustige man die niet de hele tijd loopt te vloeken en grootspraak heeft waar die later weer terug op moet komen.

tommus
04-06-2012, 22:47
Zou super zijn als fedor tegen cormier vechten em ko slaat en dan een ufc gevecht tegen Hendo dan kan Dana niet om em heen als ie em tot puin poeier slaat!

T15Boxing
05-06-2012, 00:36
Fedor sloeg Hendo ook neer, toen was hij weer te agressief en kon Hendo hem TKO slaan. Bigfoot was niet beter in het boksen, Fedor won de 1e ronde en in de 2e ronde werd hij op de grond tot pulp geslagen.

Ik zou Fedor nog een keer tegen top competitie willen zien. Hij kan zeker 50% van huidige top 10 verslaan.


Bigfoot was zeker beter in het boksen. Zijn verdediging was perfect, Fedor leek soms een amateur met zijn wilde zwaaien en hij raakte Fedor met een paar goede stoten.

Waarschijnlijk is hij beter als hij slimmer en rustiger vecht zoals zijn laatste 2 partijen maar hij heeft geen sterke boxer/kickboxer meer verslagen sinds Arlovski jaren terug. JDS zou hem nu verslaan.

Peacey
05-06-2012, 00:43
Cyborg vs Rousey is de enige partij in strikeforce die mij nog boeit.
Fedor vecht nog 1 keer en dan is het klaar, helaas.
Eens kijken of Rousey een paar tikken op der leuke smoeltje kan hebben voor ze evt. een takedown kan maken.
Denk dat ze die stoten van Cyborg niet weg kopt.
Ik denk ook dat Cyborg dat gaat winnen. (ik hoop het niet)
En dan CYborg tegen Aldo ;)

Lionheart
05-06-2012, 00:52
Cormier vs Fedor een wereldpartij die Cormier pakt dmv tko.

En Cyborg op KO.

Diz
05-06-2012, 07:48
Op Cormier vs Fedor zou ik geen geld durven zetten, zal erom spannen...

Rousey vs Cyborg zal imo niet eindigen in een armbar, denk dat Cyborg Rousey compleet zal overlopen met een stortregen aan klappen... TKO, KO of KTFO! (Hoewel ik Rousey toch liever zie ;))

Chane
05-06-2012, 09:13
Fedor vs Cormier wil ik helemaal niet zien. Ik wil Fedor niet meer zien verliezen.

The Company
05-06-2012, 09:30
Bigfoot was zeker beter in het boksen. Zijn verdediging was perfect, Fedor leek soms een amateur met zijn wilde zwaaien en hij raakte Fedor met een paar goede stoten.

Waarschijnlijk is hij beter als hij slimmer en rustiger vecht zoals zijn laatste 2 partijen maar hij heeft geen sterke boxer/kickboxer meer verslagen sinds Arlovski jaren terug. JDS zou hem nu verslaan.

Fedor raakte Bigfoot ook met een paar stoten, het ging gelijk op. Ik zeg helemaal niet dat Fedor JDS even oprolt ik zeg alleen dat als je goed naar de huidige top 10 kijkt Fedor helemaal niet kansloos is tegen de meeste vechters. Ik zie Fedor winnen van Big Nog, Carwin, Mir en in een rematch met Werdum.

Lionheart
05-06-2012, 13:28
Als Fedor doorgaat moet ie lekker naar de LHW's, daar zal hij zeker nog potten kunnen breken en wellicht nog wel Jon Jones kunnen verslaan, mits hij een goede dag heeft.

Maar bij de HW's zie ik het somber in voor Fedor.

Niek-S
05-06-2012, 19:06
Als Fedor doorgaat moet ie lekker naar de LHW's, daar zal hij zeker nog potten kunnen breken en wellicht nog wel Jon Jones kunnen verslaan, mits hij een goede dag heeft.

Maar bij de HW's zie ik het somber in voor Fedor.

Ik snap niet waarom mensen steeds zeggen, hij moet naar LHW, hij is altijd HW geweest en dat is gewoon Fedor. Hij heeft ook verloren (helaas) van een MW/LHW, al had die gewoon pech naar mijn mening tegen henderson. Gewicht zegt niet altijd alles, ik denk dan Jon Jones bv. ook menig HW zal verslaan, wanneer hij gewoon op de 205 blijft.

Kortom ik zou zeggen Fedor nog lekker op HW, totdat die het zelf niet meer ziet zitten. Ik denk trouwens dat het gevecht tegen Henderson hem ook wel aan het denken heeft gezet of die nog wel verder wil met vechten, hij begon zo gretig en was volgens mij van plan na 2 keer verloren te hebben dit niet nogmaals te laten gebeuren. Er werd ook gezegd dat die er hard voor getraind had terwijl dat men ook opperde dat dat voor de partij tegen Werdum minder was.

Kemal
05-06-2012, 19:07
Op 21 juni moet Fedor eerst nog tegen Pedro Rizzo op het M-1 Global evenement..