PDA

View Full Version : Ghita:'I will fight Badr very soon. If you are a champion, you fight other champions'



MoCCino
04-06-2012, 13:49
http://img816.imageshack.us/img816/4481/53568141178384218757921.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/816/53568141178384218757921.jpg/)



The romanian Daniel Ghita is passing his best period of his career. At his 31 years recently made, the fighter is getting victory after victory. And not just anyway, but through KO’s. He is considered at the moment one of the best in K-1, next to Badr Hari and Semmy Schilt. Daniel Ghita gave an interview for “PUTEREA” in which he talks about his ascension, about his dream this year but also about a wish that “torments” him for quite a while.

How do you feel and are you in the best form of your career?
Surely i am in my best form, and the last matches in which i’ve ko’ed all of my adversaries proves it. I’ve made a very good physical training, but also technical.

Did you knew that Wendell Roche did not suffer any KO loss until now?
I knew this. This motivated me even more, considering that he fought Saki and Poturak, fighters which couldn’t KO him. I am friends with Roche from trainings, but in the ring i don’t know anybody!

Until Roche, your adversaries had to be Paul Slowinski or Damian Garcia. Do you think they feared you?
Surely. Slowinski accepted the fight initially, but later he stopped answering his phone. The same happened with Garcia. Anyway, it wasn’t beneficially for me to change 3 adversaries in a few days. You prepare a tactic before the fight, for a specific adversary.

You fight on 30th of june with Frederic Sinistra, in his home country, Belgium. How do you see the fight?
Sinistra is a star in Belgium, he even fought with Badr Hari. I hope to not have any problems and finish the fight by KO.

Have you set a personal target, to KO all of your adversaries?
Yes, because i know i can do it currently. I want to KO every single one of my adversaries this year.

We know you offered Gokhan Saki for a 30th of june fight, but he did not accepted.
And so it is. But Saki asked 3 times more money to fight me and the match failed to go through. If you have the heart of a lion, you fight with the best. He feared me, surely.

Any chances to see you fight in SuperKombat?
Most probably not this year, because i have enough fights in K-1. Afterwards, of course i am opened to offers. Let’s see what offer Eduard Irimia will make. From my point of view, it’s no problem. He wants me to fight in SuperKombat.

So, should we understand that you miss Romania?
Of course, i am romanian and i miss my people. For four years, i am mostly out of the country. I’ve been like a sailor. I want to come and fight in front of romanians. Even now at Madrid there were lots of romanian people. I felt them close and i thank them for this.

Last year you were supposed to fight Badr Hari, the fight was canceled. Are you eager to fight him again?
I will fight him very soon. I wish for this fight enormously. We are at the same level. If you are a champion, you fight other champions. I do not fear him. If i did, i wouldn’t be in this sport.

What do you want out of this year, what is your biggest target in K-1?
I want to win the K-1 belt in 2012! To be a romanian year in the K-1 WGP. I wish to bring the K-1 belt in Romania.

And finally, have you seen what happened to Bute?
I haven’t watched the fight, but i saw some images. I am convinced that he wishes for the rematch, hugely, i would do the same if i were him. He is a great fighter, he will motivate himself even more now. I have trust in him that he will be back even stronger! He will prove that this fight was only a 1 time thing.

Kemal
04-06-2012, 13:54
Denk dat Badr op het moment het onderspit delft.

MoCCino
04-06-2012, 13:55
Denk dat Badr op het moment het onderspit delft.

Hoe bedoel je?

simtekf1
04-06-2012, 14:23
In zijn huidige vorm word er bedoeld denk ik.
Ik denk er het zelfde over eigenlijk.

amilster
04-06-2012, 14:28
ik denk ook dat Badr op dit moment veel moeite zal hebben met Ghita, de man is een beest en op het hoogtepunt van zijn loopbaan terwijl Badr er niet erg indrukwekkend uitzag in zijn laatste pot (kan zomaar veranderen natuurlijk als hij voldoende motivatie heeft.)

Ik wil deze pot wel zien, wie er ook wint!

Naj85
04-06-2012, 14:57
Ghita is de laatste jaren zoveel beter geworden, en ziet er ook een stuk droger uit dan bijv tegen Saki. ik zie hem nu makkelijk winnen van Saki

Sluwe Fox
04-06-2012, 15:40
echt jongens bla bla bla wie heeft Ghita nou echt verslagen waarvan je nu echt onder de indruk kan zijn? Enige persoon waarvan ik kan zeggen dat die goed heeft gedaan is Gerges voor de rest weinig. Wendel roche? Brian Douwes? Sergei Laschenko? kom op man! Dit zijn echt dingen die ik vaker tegen kom op dit soort forums versla je 3 a 4 nietszeggende namen dan word je meteen gelanceerd tot de nieuwe held. Ghita is goed geen twijfel over mogelijk maar reken hem niet te snel rijk. Na het verslaan van 1 van de 5 wereldtoppers dan kunnen we verder praten.

Wat betreft Badr kan ik jullie obv betrouwbare bronnen vertellen dat die voor Silva geen ENKELE keer heeft getraint. Dus doe je voorspelling niet obv afgelopen partij doe je dat wel dan ga ik graag een weddenschap met je aan.

Diz
04-06-2012, 15:58
Denk dat Badr op het moment het onderspit delft.

X2

Ik voel het aan m'n water ;)

ZanZaiZuk
04-06-2012, 16:04
Badr is goed bezig als hij zich niet voorbereid voor een wedstrijd.. Het was duidelijk te zien dat hij het conditioneel erg moeilijk had tegen Silva. Ghita oogt zeker scherper op dit moment, als ik Badr was zou ik dan maar weer wat gaan trainen zodat hij zijn fans niet teleursteld ;) Van mij mag de beste winnen want ik zie ze allebei heel graag vechten.

MoCCino
04-06-2012, 16:15
Ghita is blij met z'n overwinningen en terecht ook, maar Badr is een maatje te groot voor hem.

Dat Badr slecht vocht tegen Silva betekent niet dat je hem kan afschrijven. Badr moet zich goed voorbereiden dan piepen de meeste wel anders.

Respect voor Ghita, maar om te zeggen Ghita kan Badr makkelijk hebben is meer fictie dan feit.

Kemal
04-06-2012, 16:31
In zijn huidige vorm word er bedoeld denk ik.
Ik denk er het zelfde over eigenlijk.

klopt idd, dat bedoelde ik

Niek-S
04-06-2012, 16:50
Iedereen gaat nu uit van de laatste partij, kijk hoe scherp die was tegen saki en toen alle reacites van iedereen. Als Badr zich voorbereid op z'n tegenstander en er staat wat op het spel, wint bijna niemand van hem denk ik.

lukashenko
04-06-2012, 16:52
ghita maakt een goede kans om van badr te winnen .
maar iemand met badr zijn talent win je nooit zomaar even van.
badr is een klasse appart en ik zie ghita als de beste kans hebber om badr te verslaan .
maar vergis je niet badr is in de k1 nu zonder alistair en remy de man to beat en de grote favoriet voor de titel in mijn ogen

K-1sunstarr
04-06-2012, 18:00
Zonder twijfel is de man van het moment in de wereld van het zwaargewicht kickboksen Daniel Ghita. Er zijn natuurlijk ook nog Schilt, Badr Hari, Saki en Zimmerman, maar het is opvallend hoe snel Ghita een einde maakt aan alle tegenstanders die zijn pad kruisen. Tijd voor een kort interview dus:

Voor Roche, waren Slowinski en Garcia je tegenstanders geweest. Denk je dat ze afgehaakt hebben omdat ze schrik hadden?
Ik ben er zeker van. Slowinski aanvaardde het gevecht, maar antwoordde nadien niet meer op onze telefoontjes. Hetzelfde gebeurde met Garcia. Drie tegenstanders op een paar dagen was niet echt eenvoudig om me voor te bereiden. Je bereidt immers een bepaalde tacktiek voor een bepaalde tegenstander voor.

Op 30 juni zal je in zijn thuisland België tegen Frederic Sinistra vechten. Wat verwacht je van dit gevecht?
Sinistra is een ster in België. Hij vocht zelfs tegen Badr Hari. Ik hoop zonder problemen te kunnen vechten en hem via KO te verslaan.

Is dat een persoonlijk doel, al je tegenstanders KO slaan?
Ja, want ik weet dat ik dat momenteel kan. Ik wil dit jaar elke tegenstander KO slaan.

We weten dat je gevraagd had om op 30 juni tegen Gokhan Saki te vechten, maar hij aanvaardde het gevecht niet.
Inderdaad, dat klopt. Saki vroeg echter drie maal zoveel geld om tegen mij te vechten en daarom gaat de wedstrijd niet door. Als je het hart van een leeuw hebt dan vecht je tegen de beste. Hij had schrik van mij, zeker en vast.

blackadder
04-06-2012, 18:03
Sinistra kan beter alvast aspirine inslaan.

Doeeffenormaaljoh
04-06-2012, 18:56
Betaald Hari jou om reclame voor hem te maken?? @ topicstarter
Om hem een maatje te grootte noemen gaat echt veel te ver voor een neutrale/normale volger van de k1.
In 4 zinnen noem je 4 keer zijn naam.

doe toch effe normaal joh

Simone
04-06-2012, 18:58
Ben zeer benieuwd naar deze partij :)

Kemal
04-06-2012, 18:59
Betaald Hari jou om reclame voor hem te maken?? @ topicstarter
Om hem een maatje te grootte noemen gaat echt veel te ver voor een neutrale/normale volger van de k1.
In 4 zinnen noem je 4 keer zijn naam.

doe toch effe normaal joh

Lekkere openingspost op Mixfight, zolang we binnen en buiten de ring respect kunnen tonen komt het goed! Welkom op Mixfight!

Ontopic: Denk niet dat de topicstarter het interview zelf heeft afgenomen. ;)

blackadder
04-06-2012, 19:06
Ontopic: Denk niet dat de topicstarter het interview zelf heeft afgenomen. ;)
Ik denk dat ie post nr. 10 bedoelde.

Pride_187
04-06-2012, 19:07
echt jongens bla bla bla wie heeft Ghita nou echt verslagen waarvan je nu echt onder de indruk kan zijn? Enige persoon waarvan ik kan zeggen dat die goed heeft gedaan is Gerges voor de rest weinig. Wendel roche? Brian Douwes? Sergei Laschenko? kom op man! Dit zijn echt dingen die ik vaker tegen kom op dit soort forums versla je 3 a 4 nietszeggende namen dan word je meteen gelanceerd tot de nieuwe held. Ghita is goed geen twijfel over mogelijk maar reken hem niet te snel rijk. Na het verslaan van 1 van de 5 wereldtoppers dan kunnen we verder praten.

Wat betreft Badr kan ik jullie obv betrouwbare bronnen vertellen dat die voor Silva geen ENKELE keer heeft getraint. Dus doe je voorspelling niet obv afgelopen partij doe je dat wel dan ga ik graag een weddenschap met je aan.

Even tussendoor, Errol Zimmerman ging ook zwaar zitten tegen Ghita. Ghita vocht toen ook een prima partij tegen Schilt maar kwam net te kort. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van Ghita. Vecht met veel rust, kijkt goed, en heeft een hele snelle, gevaarlijke linkerhoek. Hij is altijd 1 stoot verwijderd van de overwinning en dat maakt hem voor iedereen een gevaarlijke tegenstander. De reden dat hij tegen weinig grote namen heeft gevochten de afgelopen tijd, is denk ik ook te wijten aan de problemen rond de K-1. Ik geef hem een goede kans tegen alle toppers op dit moment.

Doeeffenormaaljoh
04-06-2012, 19:07
Dank je wel Kemal.

Ik bedoel ook niet dat hij het intervieuw zelf heeft afgenomen maar meer reactie #10
Komt goed .

Ik denk dat Saki trouwens heel veel pijn heeft geleden na die partij tegen Ghita. Nu wil die 3 keer zoveel vangen. hahaa.

Ik heb het gevoel dat als er iemand ko zou gaan in een partij tussen Hari en Ghita datt hari dat zal worden. Ik zie dat beest uit Roemenie gewoon niet neergaan.

smike
05-06-2012, 17:39
Even tussendoor, Errol Zimmerman ging ook zwaar zitten tegen Ghita. Ghita vocht toen ook een prima partij tegen Schilt maar kwam net te kort. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van Ghita. Vecht met veel rust, kijkt goed, en heeft een hele snelle, gevaarlijke linkerhoek. Hij is altijd 1 stoot verwijderd van de overwinning en dat maakt hem voor iedereen een gevaarlijke tegenstander. De reden dat hij tegen weinig grote namen heeft gevochten de afgelopen tijd, is denk ik ook te wijten aan de problemen rond de K-1. Ik geef hem een goede kans tegen alle toppers op dit moment.

x2 Ghita wordt met elke partij beter en hij zit in mijn ogen op hetzelfde niveau als Hari voor zijn laatste gevecht.

Turboknecht
05-06-2012, 22:41
Hari moet toch ook echt een beetje oppassen met die wilde hoeken als hij tegen Ghita staat. Ik ben heel benieuwd, het lijkt me een partij waar iedereen naar uitkijkt.

TheCarnage
05-06-2012, 23:17
Als Saki fan vind ik het wel jammer om te lezen dat hij een partij tegen Ghita heeft afgeslagen, en dan tegen vechten tegen die Carter Williams die nu 7 van zijn laatste 8 partijen heeft verloren.

Zou hem wel graag willen zien tegen Ghita versie 2.0

Peacey
06-06-2012, 00:34
heeft saki een ghita rematch afgewezen?

T15Boxing
06-06-2012, 00:36
Mensen zijn vergeten hoe Badr eruit zag tegen Saki, en dat was niet zo heel erg lang geleden. Als hij tegen Ghita moet zal hij er zeker klaar voor zij.

TheCarnage
06-06-2012, 06:35
heeft saki een ghita rematch afgewezen?

Dat is wat Ghita in dat interview zegt.

Niek-S
06-06-2012, 08:19
Mensen zijn vergeten hoe Badr eruit zag tegen Saki, en dat was niet zo heel erg lang geleden. Als hij tegen Ghita moet zal hij er zeker klaar voor zij.

x2

boudstyle
06-06-2012, 08:21
Badr - Ghita is een partij die iedereen hier wel zeker wil zien.
Ik zou het echt niet weten wie er zou winnen, geef beide een zeer goede kans.
Zal waarschijnlijk wel met een k.o. beslist worden.

mario the count
06-06-2012, 08:50
ik denk dat ghita badr pakt als de partij ervan komt. Ghita gaat niet snel neer, en zodra badr een partij volledig uit moet vechten is hij vaak in het nadeel, zeker tegen ghita. Ik denk dat ghita in de tweede ronde op KO wint.

Peter0711
06-06-2012, 12:12
Als Badr weer op zijn top is denk ik dat hij Ghita wel pakt,maar de vraag is of Badr niet al gepiekt heeft. Ik weet dat nu veel mensen denken, "Kom op hey,eve 1 wedstrijd niet lekker draaien en dan meteen al afschrijven??" Dat doe ik ook niet hoor,alleen kan ik me Ignashof nog heeeeeel goed herinneren. Dus ik sluit helaas de kans niet uit.

T15Boxing
06-06-2012, 13:15
Wat bedoel je met gepiekt? Dat hij niet meer zo goed is als vroeger en ook niet meer zal zijn?

Ulis-E
06-06-2012, 13:36
gepiekt? no way, hij is volgens mij net 30 toch? voor een heavyweight kun je dan toch nog jaren mee..

hij moet gewoon weer ff buffelen in de gym en zn focus vinden

R.D.N
06-06-2012, 13:46
Een goed getrainde Badr vs Ghita word een mooie pot.

Turboknecht
06-06-2012, 17:58
gepiekt? no way, hij is volgens mij net 30 toch?

Hij is 27 en wordt eind dit jaar 28.

MoCCino
07-06-2012, 14:52
Betaald Hari jou om reclame voor hem te maken?? @ topicstarter
Om hem een maatje te grootte noemen gaat echt veel te ver voor een neutrale/normale volger van de k1.
In 4 zinnen noem je 4 keer zijn naam.

doe toch effe normaal joh

Jonge lul niet zoveel, reageer inhoudelijk of blijf weg als je niks beters te melden heb. Ik weet wie je bent achtervolg me niet homootje.

Klein, klein, hatertje...

Doeeffenormaaljoh
08-06-2012, 01:49
Jonge lul niet zoveel, reageer inhoudelijk of blijf weg als je niks beters te melden heb. Ik weet wie je bent achtervolg me niet homootje.

Klein, klein, hatertje...


Waar slaat dit op?


Ik reageer gewoon op wat ik lees, vriendelijke vriend.

Jij weet wie ik ben? Homootje? Klein? Hatertje?

Ik haat niemand. Ik ben best groot. Ik ben een echte hetero. Jij weet niet wie ik ben want ik ben echt net nieuw als lid op dit forum.

Ik wil niet rassistisch doen , dus ik doe het maar niet. Aan je reactie te lezen draag je een nektasje volgens mij. Hierbij laat ik het maar.

Boelly92
08-06-2012, 12:46
Jonge lul niet zoveel, reageer inhoudelijk of blijf weg als je niks beters te melden heb. Ik weet wie je bent achtervolg me niet homootje.

Klein, klein, hatertje...


beetje vriendelijker ken ook wel ouwgie,,

voor de rest denkik dat ghita een beste kans maakt tegen badr al is badr zijn explosiviteit wel een risicofactor voor ghita.. als ghita ze dekking goed houd en goed weet te counteren denk ik dat de partij voor ghita is..

of badr moet misschien weer iets stouts doen maar laten we hopen van niet!

Willm
08-06-2012, 13:16
Met alle respect naar Ghita toe, maar kan iemand mij vertellen welke toppers hij verslagen heeft? Badr pakt hem zelfs zonder te trainen.