PDA

View Full Version : Agressieve Deventer kickbokser voor leven geroyeerd



Kemal
04-06-2012, 17:18
DEVENTER - Een 17-jarige Deventenaar is zaterdag door politie aangehouden voor mishandeling van een 14-jarige meisje uit Almelo. De Deventenaar was lid van de Deventer kickboksvereniging Tatsujin en is inmiddels geroyeerd.

,,Hij is geroyeerd en komt ook bij geen enkele andere vechtsportvereniging ooit nog aan de bak'', zegt Tom Wesselink van de vechtsportbond WFCA. ,,Daar zorgen wij wel voor.

De jongen was pas een half jaar lid van de club, maar werpt meteen een grote smet op de vechtsport. Regel één in de dojo is; gebruik nooit vechtsporttechnieken buiten de dojo.''

De mishandeling vond eerste pinksterdag plaats in Almelo. Het meisje werd naar verluidt zo hard geslagen dat ze een gebroken kaak aan het voorval overhield.

Bron: De stentor (http://www.destentor.nl/regio/deventer/11153061/Agressieve-Deventer-kickbokser-voor-leven-geroyeerd.ece)

stephan_dude
04-06-2012, 17:23
Wilde deze net gaan posten:p goed dat er nu eens bij staat dat er ook wat mee gedaan word. Jongens als deze brengen een schade toe aan de sport.

McClane
04-06-2012, 17:27
Bij deze is naam en toenaam gepast. Helpen we ook meteen de WFCA nietwaar.

joost
04-06-2012, 17:44
Goed werk om hem voor het leven te bannen! Zouden ze met meer lui moeten doen

Mister bokito
04-06-2012, 17:51
X2

MuayThaiGuy
04-06-2012, 18:55
Leuk dat hij nergens meer aan de bak komt, maar het kwaad is al geschied.
Hem royeren is mosterd na de maaltijd zoals men dat zegt, echter wel een goede zaak.

RedDawn
04-06-2012, 19:59
Hopelijk nemen andere bonden het over!!

Simone
04-06-2012, 20:04
Wat een droeftoeter! Wil ik nog wel even een laatste rondje mee sparren :mad:

Fr3ddy
04-06-2012, 20:34
Die jongen traint net een half jaar.. en staat in de krant als agressieve Deventer 'kickbokser' :S

rene37
04-06-2012, 20:53
Die vereniging ken ik niet in deventer???

Diz
05-06-2012, 07:50
Goed dat zo'n "kerel" gelijk eruit geflikkerd wordt... Mag van mij ook nog best een "bully beatdown" krijgen...

B3 lik3 M3
05-06-2012, 09:25
Kranten en vechtsport..

Het gaat om een beginnende MMA vechter die bij Tatsujin Deventer traint. Wat een kneus trouwens dat hij dit doet.. Nooit meer een voet in de dojo laten zetten.

Pansier
05-06-2012, 10:53
Kranten en vechtsport..

Het gaat om een beginnende MMA vechter die bij Tatsujin Deventer traint. Wat een kneus trouwens dat hij dit doet.. Nooit meer een voet in de dojo laten zetten.

Niet helemaal mee eens. Laat hem nog een weekje in de dojo om zijn karma op te halen.

onne1983
05-06-2012, 10:54
Ik zeg: Nog 1 partij laten vechten! Tegen mevrouw Cyborg! Kijken hoever die komt tegen een getrainde "vrouw"

Sadix
05-06-2012, 13:56
Die jongen traint net een half jaar.. en staat in de krant als agressieve Deventer 'kickbokser' :S

dit dus..

Koike88
05-06-2012, 15:28
Het probleem is niet echt opgelost. Een meisje slaan is altijd triest, maar of iemand een sport (niet in competitieverband) beoefent, kan je niet tegen gaan..

DonLino007
05-06-2012, 16:41
Wat een droeftoeter! Wil ik nog wel even een laatste rondje mee sparren :mad:

X 2!!!

The Bulldog
05-06-2012, 17:01
denk dat het verstandig is dat die gast zich niet bij de groep van Martijn de Jong laat zien hahahaha

zie het al gebeuren.... marloes die ff iets recht komt zetten voor de dame die slachtoffer was hehehehehe

quagmire
05-06-2012, 19:50
Dat lijkt me een hele goede! komen we gezellig met z'n allen kijken hoe mevrouw Coenen deze jongeman een "koekje van eigen deeg" geeft!

Marchant
05-06-2012, 21:40
Leuk dat hij nergens meer aan de bak komt, maar het kwaad is al geschied.
Hem royeren is mosterd na de maaltijd zoals men dat zegt, echter wel een goede zaak.
je kan hem moeilijk royeren voor hij wat gedaan heeft..:fp:

Coldcrust
06-06-2012, 11:45
je kan hem moeilijk royeren voor hij wat gedaan heeft..:fp:

In de krant stond dat hij pas een half jaartje aan kickboksen deed,vraag me af of hij dus al weleens gedraaid heeft en zie deze schorsing dan ook meer als symbolisch.

Dennuz
06-06-2012, 11:52
In de krant stond dat hij pas een half jaartje aan kickboksen deed,vraag me af of hij dus al weleens gedraaid heeft en zie deze schorsing dan ook meer als symbolisch.

Zo´n royering/schorsing is ook meer als signaal naar de `buitenwereld` dat zulke zaken niet getolereerd worden.. Denk dat het daarom wel goed is om zoiets te doen en ook naar buiten te brengen..

Bromios
06-06-2012, 11:54
Gaat ie naar akdeniz en vervolgens bij 1 van die andere 10.000 bonden vechten.

Goed dat er een signaal afgegeven word maar het is lastig om te handhaven.

smike
06-06-2012, 18:18
Gaat ie naar akdeniz en vervolgens bij 1 van die andere 10.000 bonden vechten.

Goed dat er een signaal afgegeven word maar het is lastig om te handhaven.

x2 Goed dat het is gedaan, maar oplossen doet het niet.

MuayThaiGuy
06-06-2012, 18:40
je kan hem moeilijk royeren voor hij wat gedaan heeft..:fp:

Ik doel meer op het feit dat de jongeman in kwestie gelinkt wordt aan kickboksen.
Ook al is hij geroyeerd de smet die de sport al heeft wordt op deze wijze versterkt, in mijn ogen had hier heel weinig aandacht aan geschonken moeten worden door het kickboksgedeelte er uit te laten ;)

Bromios
06-06-2012, 18:57
Ik doel meer op het feit dat de jongeman in kwestie gelinkt wordt aan kickboksen.
Ook al is hij geroyeerd de smet die de sport al heeft wordt op deze wijze versterkt, in mijn ogen had hier heel weinig aandacht aan geschonken moeten worden door het kickboksgedeelte er uit te laten ;)

dat zet de pers er in.
1. hij was geen kickboxer maar een beginnende mma'er
2. Tatsujin is geen kickboxschool maar een mma club binnen een sportschool (de dader is dus lid van f&f en niet van de dojo.

Als die journalist ook maar de moeite had genomen om te copy-pasten in google dan had hij dat kunnen weten maar dat doen journalisten niet. Dit verkoopt meer kranten.

Asura
06-06-2012, 20:23
dat zet de pers er in.
1. hij was geen kickboxer maar een beginnende mma'er
2. Tatsujin is geen kickboxschool maar een mma club binnen een sportschool (de dader is dus lid van f&f en niet van de dojo.

Als die journalist ook maar de moeite had genomen om te copy-pasten in google dan had hij dat kunnen weten maar dat doen journalisten niet. Dit verkoopt meer kranten.

Geniale zet inderdaad, hun oplage is verdubbeld deze week

ChingChong
06-06-2012, 20:26
Gaat ie naar akdeniz en vervolgens bij 1 van die andere 10.000 bonden vechten.

Goed dat er een signaal afgegeven word maar het is lastig om te handhaven.

Ik denk niet dat hij uberhaubt de intentie had om ooit de ring in te stappen. Dus royeren heeft helemaal geen zin gehad.

Glen
07-06-2012, 08:12
Ik kan me vergissen, maar volgens mij komt onze held met naam, toenaam en foto's voor in het artikel Shooto 19-05...
Als dat hem inderdaad is...een 100+ jongen.

tnk2k
07-06-2012, 09:55
Emin Sari,

http://plaatjesdump.nl/upload/3d5052ab9246fb18c913dc9406f6b059.jpg


http://www.facebook.com/profile.php?id=100000550982177

Glen
07-06-2012, 10:00
Ik kan me vergissen, maar volgens mij komt onze held met naam, toenaam en foto's voor in het artikel Shooto 19-05...
Als dat hem inderdaad is...een 100+ jongen.
Ik hoop dat ik het mis heb, en dan meteen sorry natuurlijk.

tnk2k
07-06-2012, 10:04
Je hebt het juist glen:

"SH C+ +100kg
Dirence Daymac (Team FFA) defeats Emin Sariisik (Tatsujin Deventer) by backmount choke, round 1 at 1:37 min."


http://i434.photobucket.com/albums/qq62/Eckringa/2012/Shooto/Shooto-082.jpg

ijsbier
07-06-2012, 11:13
dus eigenlijk was het een MMA vechter, maar de kickboxers krijgen de schuld, mogen we niet klagen denk ik zo :D

PS
07-06-2012, 11:19
Kut bericht.. wat heeft zijn sport met dit te maken. Oke je leert vechten.
Als hij niet op mma zat had ie waarschijnlijk haar ook haar kaak gebroken.
De jongen is hier fout...punt

Daarbij je weet niet wat dat meisje gedaan heeft, misschien wilde ze geen sandwich maken of dergelijke

Ch3f1
07-06-2012, 12:00
Dat je binnen een half jaar de wedstrijdsport kunt beoefenen en je een vechtsporter mag noemen vind ik persoonlijk een devaluatie van de vechtsport in het algemeen en nog veel beroerder nieuws dan die gebroken kaak...

Wanneer de betreffende sportschool eerst eens aan z'n discipline had gewerkt en hem op de sportschool de noodzakelijke reality checks had gegeven en hem eens op die fakkin loopband hadden gezet, was de kans uberhaubt al veel kleiner geweest dat meneertje tijd en energie over had om zich te misdragen...

-=AL CAPONE=-
07-06-2012, 13:34
Wat een dikke vette papzak! Alsjeblieft laat hem eens tegen Badr of Aerts in de ring staan!

smike
07-06-2012, 13:45
Dat je binnen een half jaar de wedstrijdsport kunt beoefenen en je een vechtsporter mag noemen vind ik persoonlijk een devaluatie van de vechtsport in het algemeen en nog veel beroerder nieuws dan die gebroken kaak...

Wanneer de betreffende sportschool eerst eens aan z'n discipline had gewerkt en hem op de sportschool de noodzakelijke reality checks had gegeven en hem eens op die fakkin loopband hadden gezet, was de kans uberhaubt al veel kleiner geweest dat meneertje tijd en energie over had om zich te misdragen...

Dus dit, dit mag de sport zich heel erg aanrekenen. Wat een baggersportschool ben je dan als je je "vechters'" zo begeleid.

B3 lik3 M3
07-06-2012, 13:47
Dat je binnen een half jaar de wedstrijdsport kunt beoefenen en je een vechtsporter mag noemen vind ik persoonlijk een devaluatie van de vechtsport in het algemeen en nog veel beroerder nieuws dan die gebroken kaak...

Wanneer de betreffende sportschool eerst eens aan z'n discipline had gewerkt en hem op de sportschool de noodzakelijke reality checks had gegeven en hem eens op die fakkin loopband hadden gezet, was de kans uberhaubt al veel kleiner geweest dat meneertje tijd en energie over had om zich te misdragen...

Wat een kansloze opmerking!
Martijn de Jong staat er ook echt om bekend dat hij zomaar iemand de ring in stuurt en mensen geen respect bijbrengt :twak:.. Hoe iemand zich op de mat gedraagd weerspiegelt zijn gedrag overdag niet altijd..

Blijft gewoon een feit dat er om de zoveel tijd wel weer een rotte appel boven komt drijven die onze sport weer in een slecht daglicht zet..

Sadix
07-06-2012, 15:29
Dus dit, dit mag de sport zich heel erg aanrekenen. Wat een baggersportschool ben je dan als je je "vechters'" zo begeleid.

Wat een ongelooflijke onzin

Leventdepevent
07-06-2012, 16:21
zozo 17 jaar en +100 KG? zeker veel lahmacun gevreten

Bromios
07-06-2012, 18:24
Ik denk dat hij het dr. Errol Z. dieet gevolgd heeft....

Ik snap echt niet hoe zo'n bericht tot stand komt. Zit vol onjuistheden en waar komt die vent van die bond ineens vandaan ? Voor zover je nu kunt zien vecht die gozer helemaal niet voor zijn bond dus hoe kan hij dan geroyeerd worden ?

Ik ken iemand bij de stentor dus ga eens even informeren hoe en wat ?

rene37
07-06-2012, 19:00
Daarbij je weet niet wat dat meisje gedaan heeft, misschien wilde ze geen sandwich maken of dergelijke

Wat een debiele opmerking, maar waarschijnlijk heb je het iq van een goudvis en vind je deze opmerking over een 14-jarig meisje zelf heel stoer.

Peacey
07-06-2012, 19:14
Wat een debiele opmerking, maar waarschijnlijk heb je het iq van een goudvis en vind je deze opmerking over een 14-jarig meisje zelf heel stoer.

Maakt niet uit, ze moet gewoon die sandwich maken als hij dat vraagt. ;)

Nee ff serieus, die papzak moet een flink lesje hebben.
Laat hem ff met Cyborg een rondje sparren ofzo.

Minotauro
07-06-2012, 20:19
Meer info aub. Deventer is hier in de buurt. Foto's, persoonlijke pagina's, noem het maar op. Inboxje

De dikke nudist
07-06-2012, 21:32
Meer info aub. Deventer is hier in de buurt. Foto's, persoonlijke pagina's, noem het maar op. Inboxje

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/508/watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

Asura
07-06-2012, 21:34
Het land uitflikkeren aub

Diz
07-06-2012, 22:05
Voor straf backstage bij de Toppers!

Bromios
07-06-2012, 22:29
Meer info aub. Deventer is hier in de buurt. Foto's, persoonlijke pagina's, noem het maar op. Inboxje

als je zelf even 3 seconden googlet heb je zo zijn facebook, school, vrienden etc.
Maar wat koop je er voor ?

Laten we zeggen dat hij aan alle vooroordelen voldoet die we in Deventer over dat soort jongens hebben.
Jammer van die actie dus want de meeste van dat soort jongens worden er beter van als ze gaan trainen ipv rondhangen en mensen lastig vallen.

Maar goed, weer 1 teringlijer minder in het borgelerbad komende zomer. Zijn mijn kinderen weer blij mee.

GM
08-06-2012, 00:16
als je zelf even 3 seconden googlet heb je zo zijn facebook, school, vrienden etc.
Maar wat koop je er voor ?

Laten we zeggen dat hij aan alle vooroordelen voldoet die we in Deventer over dat soort jongens hebben.
Jammer van die actie dus want de meeste van dat soort jongens worden er beter van als ze gaan trainen ipv rondhangen en mensen lastig vallen.

Maar goed, weer 1 teringlijer minder in het borgelerbad komende zomer. Zijn mijn kinderen weer blij mee.

Ik heb net de bieding voor het goede doel gewonnen (sparren met Peter Aerts) en ik kijkt heel erg uit naar het ongelofelijke pak op mijn flikker dat ik ga krijgen !

Maar in dit geval zou ik het heel erg graag afstaan aan deze dikke strontmongool.... wil er zelfs nog wel voor bijbetalen mits wij er allemaal bij mogen zijn......is er iets te regelen ??

tnk2k
08-06-2012, 00:32
Als je iets wil organiseren moet je het niet via het forum doen

GM
08-06-2012, 00:43
Als je iets wil organiseren moet je het niet via het forum doen

Kan niet zien of je op mij reageerde maar mocht dat zo zijn snap je natuurlijk ook wel dat dit gekscherend bedoeld is en dat een man als Peter zich daar nooit voor zou (kunnen) lenen.

Ik ga er van uit dat het meisje in kwestie ook een familie heeft die dit recht gaat zetten en ik hoop op een stukje zelfregulering binnen de Turkse gemeenschap.

Bromios
08-06-2012, 10:25
ff voor de goede orde. Er kloppen al weer een stuk of 3 dingen niet in dat stukje. Dus het verhaal over die klappen ligt waarschijnlijk ook wel wat genuanceerder dan dat het in de krant staat. Waarbij je nooit ende te nimmer een 14 jarig meisje een klap moet verkopen, maar laten we die gozer nou niet veroordelen voordat er recht is gesproken.

Geloof me, hij krijgt het nog moeilijk genoeg. Turk, laag geschoold , kan amper nederlands schrijven (spreken weet ik niet) en dan nog een fijn strafblad erbij. Dan moet hij de vooroordelen die er heersen nog overwinnen.

Ik zeg: klantje voor Sadik ;)

tnk2k
08-06-2012, 11:01
Kan niet zien of je op mij reageerde maar mocht dat zo zijn snap je natuurlijk ook wel dat dit gekscherend bedoeld is en dat een man als Peter zich daar nooit voor zou (kunnen) lenen.

Ik ga er van uit dat het meisje in kwestie ook een familie heeft die dit recht gaat zetten en ik hoop op een stukje zelfregulering binnen de Turkse gemeenschap.

We knevelen hem, stoppen in de achterbak rijden naar adam en laten marloes effe op hem los

PS
08-06-2012, 11:52
Wat een debiele opmerking, maar waarschijnlijk heb je het iq van een goudvis en vind je deze opmerking over een 14-jarig meisje zelf heel stoer.

:lol:

Boelly92
11-06-2012, 12:29
Kut bericht.. wat heeft zijn sport met dit te maken. Oke je leert vechten.
Als hij niet op mma zat had ie waarschijnlijk haar ook haar kaak gebroken.
De jongen is hier fout...punt

Daarbij je weet niet wat dat meisje gedaan heeft, misschien wilde ze geen sandwich maken of dergelijke


amen!

en inderdaad je weet niet wat zo een meisje gedaan heb ik kan me nog wel herinneren dat er bij mij in de wijk een jongen was opgepakt omdat hij een meisje geslagen zou hebben.. hele wijk keek hem aan als hij naar de winkel ging uiteindelijk bleek dat dat meissie em gewoon genaaid had en hij uiteindelijk veroordeeld was wat helemaal niet was gebeurd.

en een excuus voor die jongen kon er bij de mensen ook niet even vanaf

neemt niet weg dat deze jonge gewoon een boefje is als het waar is wat er in de krant staat.

Bromios
11-06-2012, 13:18
Ik sprak dit weekend een jongen die bij hem in de klas zit. Wist dat hij bij hem op school zat en vroeg hem er naar. Hij was echt heel verbaast. Relaxte gast. Doet geen vlieg kwaad.

Hij ging het gelijk ff bij wat klasgenoten navragen en hij was het inderdaad. Hij vond het heel vreemd.

Hij schijnt in de buurt van almelo te wonen en gaat in deventer naar school.

Rverm
11-06-2012, 16:29
Misschien werd ie wel al jaren gepest door dat meisje omdat ie zo dik is en zei ze dat ie op een Marokkaan leek terwijl die een Turk is. Dat meisje heeft het gewoon uitgelokt...:twak:

Boelly92
11-06-2012, 19:01
Misschien werd ie wel al jaren gepest door dat meisje omdat ie zo dik is en zei ze dat ie op een Marokkaan leek terwijl die een Turk is. Dat meisje heeft het gewoon uitgelokt...:twak:


:D:D
whoep whoep! dat zal et zijn!

offtopic:
doet me beetje hieraan denken:
http://www.wijblijvenhier.nl/wp-content/uploads/Alle-turken-terug-naar-marokko.jpg

no offence verder hoor haha