PDA

View Full Version : PART 1 - DOCUMENTARY FILM - GLORY FIRST 16



Kemal
06-06-2012, 20:31
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=s6hPAV3Ve-M

KO.YOU.FOOL
07-06-2012, 09:23
Nice! Schilt ziet er gefocussed uit op het eind.

Ervani
07-06-2012, 09:31
tja als je dit een documentaire wil noemen.... Men heeft in ieder geval het trucje zip-zoom gevonden :-)

Turboknecht
07-06-2012, 10:33
Hmm... als ik op zip zoom Google krijg ik dit:

http://ludhiana.rentmetoy.com/products/toys/big/16_zip_zoom_logging_adventure.jpeg

micha
07-06-2012, 10:41
Thanks man het ziet er weer heel vet uit

@ ervani je komt weer heel kinderachtig over

kai
07-06-2012, 11:18
Het is sowieso erg leukdat het uberhaupt gedaan wordt! Ervani heeft echter wel een punt, deproductiewaarde is kwalitatief vrij bedroefend en heeft erg veel weg van eenhobby video-knip-en-plakker. Ik hoop dat Golden Glory er niet veel voorbetaald! En Ervani, ik begrijp dat jullie als AFAV zijnde een eigen stijlwillen handhaven maar word het niet eens tijd dat jullie van paint afstappen(logo). Het is inmiddels 2012 en het komt nogal hypocriet overwanneer je iemand anders voor amateur uitmaakt wanneer je zelf zoiets afschuwelijks gebruikt om je bedrijf te presenteren. Dat gezegd, de AFAV website kan ook wel een update naar 2012 gebruiken.

Ervani
07-06-2012, 13:19
@Micha, ja maar jij bent een GG fanboy en daar is niets mis mee, maar als je met een neutrale bril naar de film kijkt dan.. tja... laat ik zeggen het kan stukken beter.

@Kai, klopt wij zouden een 3d logo o.i.d. kunnen maken, heeft echter geen prioriteit. Het gaat bij ons in de eerste plaats om de inhoud. Maar als iemand de skills en vooral ook de tijd heeft om het AFAV logo een upgrade te geven: zou mooi zijn.

Maar serieus: Het hele GG TV is met best veel tromgeroffel aangekondigd en bij mij waren de verwachtingen best hoog gespannen. En dan vind ik de producties tegenvallen. Daar mag ik toch eerlijk over zijn? En als je iets aankondigt als een documentaire serie dan leg je de lat voor jezelf wel erg hoog. En natuurlijk waardeer ik het dat enthousiaste mensen de moeite nemen om een film of een serie te maken. Maar als je als bedrijf of organisatie je naam aan een dergelijk product verbind....?? Het is toch ook een visitekaartje.

Als je dan kijkt hoe andere organisaties (UFC etc) zich presenteren dan is dat wel een stuk professioneler. Het is uiteindelijk toch ook een visitekaartje. Dan voel en zie je toch geen match tussen de prestaties die GG vechters leveren en de kwaliteit van de 'documentaire'?

Maar nogmaals het heeft er ook mee te maken dat je bij een organisatie als GG de lat toch hoger gaat leggen. Als deze film uit de naam van een hobbyist was gemaakt dan kijk je daar toch met een ander oog naar.

Kortom: ik waardeer het feit dat mensen de moeite nemen om iets dergelijks te maken, als je er echter het stempel van officieel GG opplakt dan zijn er gewoon te veel punten van kritiek.

en de term zip-zoom: dat is een snelle in- of uitzoom beweging die meestal bewust onrustig is gemaakt. Dit is een bepaald effect dat een tijd lang hip is geweest. Maar als je het (te) vaak toepast gaat het een trucje worden of het moet een bewuste stijl (keuze) zijn.

KO.YOU.FOOL
07-06-2012, 13:34
Ach de ufc is ooit ook klein begonnen. En laten we wel wezen het is toch harstikke mooi dat er iemand de tijd en moeite neemt om zulke filmpjes te maken!

micha
07-06-2012, 18:08
kijk er is altijd wat met die technische nerds vorige keer was de camera niet goed en nu wprdt er te vaak getipzoomed?? Leuk dat je dat allemaal weet maar het zal de meeste fans een worst wezen.
Het is gewoon leuk om een kijkje in de keuken van Glory te hebben toch? Het is alleen maar aan Glory te danken dat die dit mogelijk te maken door GGTV toe te laten en dat de fans ook eens wat beelden ziet die niet in de ring zijn.
En of dat getipzoomed is of met HDCCC# camera dat is leuk voor de cursisten van knippenenplakken.

waarschijnlijk had jij GGTV willen maken dan was het vast allemaal veel beter geweest.

de Zweed
08-06-2012, 23:30
kijk er is altijd wat met die technische nerds vorige keer was de camera niet goed en nu wprdt er te vaak getipzoomed?? Leuk dat je dat allemaal weet maar het zal de meeste fans een worst wezen.
Het is gewoon leuk om een kijkje in de keuken van Glory te hebben toch? Het is alleen maar aan Glory te danken dat die dit mogelijk te maken door GGTV toe te laten en dat de fans ook eens wat beelden ziet die niet in de ring zijn.
En of dat getipzoomed is of met HDCCC# camera dat is leuk voor de cursisten van knippenenplakken.

waarschijnlijk had jij GGTV willen maken dan was het vast allemaal veel beter geweest.

Precies. Kritiek is altijd welkom, maar men heeft er over het algemeen weinig aan wanneer de kritiek zelf geen waarde toevoegd. Ja de filmmakers kijken er anders naar dan de fans. Maar laat dat nou net de doelgroep zijn van GGTV...de fans!
Ik zie in ieder geval GGTV groeien.. meer ervaring, meer keukens om in te kijken.. dit zal uiteindelijk ook de kwaliteit ten goede komen. Dus vooral doorgaan! :)