PDA

View Full Version : adidas geeft gratis seminar met rico verhoeven in amsterdam op 9 juni



spsc
07-06-2012, 12:51
As Zaterdag geeft Rico Verhoeven een gratis seminar bij Samurai Sports in Amsterdam.
De aanvang van deze seminar is 1400 uur.
Adres Samurai Sport ,Nieuwe Laan 34,Amsterdam.

Voor meer info 0654377456.

Inschrijven op [email protected]. Toegang gratis.
inlichtingen 064 60 60 600 / 06 543 77 456 www.samuraisport.nl
Samurai Sport Dr.H.Kraemerschool - gymzaal Nieuwe laan 34 1068 BZ Amsterdam

Kemal
07-06-2012, 17:08
Als ik de site probeer te benaderen krijg ik deze melding:

Page not found or server unavailable.

Nosferatu187
07-06-2012, 17:41
Seminar met de expert in KO gaan, hoe kan je het best de vloer raken als je valt.

Peacey
07-06-2012, 18:55
Seminar met de expert in KO gaan, hoe kan je het best de vloer raken als je valt.

Wat lul jij stom uit je nek.
Dat Rico zich niet tot de top kan rekenen mag duidelijk zijn, maar een beetje meer respect voor deze jonge vechter mag wel.
En volgens mij verliest hij juist vaak op beslissing.
De enige KO nederlaag van hem die ik me kan herinneren was tegen Zimmerman.

Kemal
07-06-2012, 18:57
Rico is zeker een goede vechter, respect!

Nosferatu187
07-06-2012, 19:17
Wat lul jij stom uit je nek.
Dat Rico zich niet tot de top kan rekenen mag duidelijk zijn, maar een beetje meer respect voor deze jonge vechter mag wel.
En volgens mij verliest hij juist vaak op beslissing.
De enige KO nederlaag van hem die ik me kan herinneren was tegen Zimmerman.

Cry me a river :crying:

payap
08-06-2012, 08:37
Seminar met de expert in KO gaan, hoe kan je het best de vloer raken als je valt.

Vind dit nog al een vreemde opmerking. Volgens mij is Rico geeneens zo vaak KO is gegaan, kan me alleen de partij tegen Zimmerman voor de geest halen. En iedereen gaat wel eens een keer KO. Zelfs toppers als Badr Hari, Sem Schilt, Peter Aerts overkomt dit wel eens. Sterker nog als je in zo'n 45 partijen 1 x KO gaat kun je zelfs zeggen dat je aardig KO bestemd ben.

En hij is nog een jonge vechter die leuk aan de weg omhoog timmert. Zeker nog geen Schilt of Ghita maar op het level daaronder goed mee doet. Denk bv aan overwinningen op Hesdy Gerges, Reamon Welboren en Filip Verlinden.

Hammerkick
08-06-2012, 09:13
Vind dit nog al een vreemde opmerking. Volgens mij is Rico geeneens zo vaak KO is gegaan, kan me alleen de partij tegen Zimmerman voor de geest halen. En iedereen gaat wel eens een keer KO. Zelfs toppers als Badr Hari, Sem Schilt, Peter Aerts overkomt dit wel eens. Sterker nog als je in zo'n 45 partijen 1 x KO gaat kun je zelfs zeggen dat je aardig KO bestemd ben.

En hij is nog een jonge vechter die leuk aan de weg omhoog timmert. Zeker nog geen Schilt of Ghita maar op het level daaronder goed mee doet. Denk bv aan overwinningen op Hesdy Gerges, Reamon Welboren en Filip Verlinden.

Helemaal mee eens, Chris !! Rico is een jongen, die deze onzin niet verdient. Hij traint enorm veel en echt hard. Buiten de ring, is hij ook veel bezig met de jeugd. Hij is echt een hele sympathieke gozer, die respect verdiend.

micha
08-06-2012, 09:34
Heel relax dat addidas dit regelt Rico Verhoeven is een topvechter waar heel veel mensen nog wat van kunnen leren.