PDA

View Full Version : Dana's uitlatingen over Shogun



deco'o
11-06-2012, 19:44
Ik zag hier geen topic over, zie 3:15 van volgende video:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6Y0Geo1DrJY

Die ***homo Dana zit weer onzin te verkondigen, maar na alle onzin over Fedor zit hij nu ook
over zijn eigen vechters te roddelen.

Kemal
11-06-2012, 20:07
Ik wil het als eerste zeggen! ik, ik!!

Fuck Dana! ;)

blackadder
11-06-2012, 20:12
Dana zal wel een beetje teveel van het witte goedje hebben genuttigd.

Ik wil het als eerste zeggen! ik, ik!!

Fuck Dana! ;)
:hugegrin:

lukashenko
11-06-2012, 21:11
zet 10 x tijdens de intervieuw op pauze en 8 van de tien keer trekt dana een zware crack bek
eerst dacht ik dat het fabel van haters was maar ik begin ook steeds meer te denken dat white flink aan de white is

YoMarK
11-06-2012, 21:27
Of Dana aan de crack is boeit me niet zo. Ik denk dat Shogun niet tegen Glover Texeira wil vechten om de reden die Dana noemt in plaats van de reden die Shogun noemt.
Moet Shogun zelf weten, maar Dana en de UFC vinden het niet zo cool als vechters zelf gaan bepalen wie ze vechten, en terecht...

dirk5
11-06-2012, 21:39
Are you a Fucking boxercise instructor?

Dana is een ass en totaal ongeschikt voor de functie die hij heeft.

Biiyen
12-06-2012, 09:28
Waarom wil Shogun dan niet tegen Teixeira vechten?

Wiseguy
12-06-2012, 10:31
High risk low reward. Ik snap Shogun wel hij heeft weinig te winnen. Dat hij bang is is natuurlijk absurd.

Italian*Berlusconi*
12-06-2012, 12:44
Volgens mij nog plek in het grote sprookjesbos van Bas Boon, kan hij samen met Dana zo tekeer gaan over van alles en nog wat ;)

lopez86
12-06-2012, 14:36
High risk low reward. Ik snap Shogun wel hij heeft weinig te winnen. Dat hij bang is is natuurlijk absurd.

x2.
Shogun kán alleen maar verliezen in deze partij (ook al wint hij).

YoMarK
12-06-2012, 15:17
Dat klopt, op zich is het slim van Shogun(alles te verliezen tegen Glover), maar als iedere vechter zo zou doen komen wat onbekendere vechters zonder sterrenstatus natuurlijk nooit aan de bak binnen de UFC.
Wat mij betreft is glover teixeira met z'n 32 jaar en 14 wins(bijna allemaal TKO's en submissions) achter elkaar echt niet te min om tegen Shogun te vechten.

Ik heb er dan ook niets op tegen dat dit soort zaken bekend worden gemaakt, maakt het ook wel leuk.

Diz
12-06-2012, 18:52
zet 10 x tijdens de intervieuw op pauze en 8 van de tien keer trekt dana een zware crack bek
eerst dacht ik dat het fabel van haters was maar ik begin ook steeds meer te denken dat white flink aan de white is

Goddamn! Je hebt nog gelijk ook!
Zou een aardige verklaring voor zijn aparte gedrag zijn...

Feit is dat Shogun iets doet wat niet kan/mag, maar daar kun je natuurlijk ook gewoon normaal op reageren ipv op zo'n manier...

deco'o
12-06-2012, 20:05
Shogun wil een title shot en wilde tegen Gustafsson of een andere grote naam vechten, maar behalve Hendo/Gustafsson is er verder niemand meer voor Jones. Ik denk dat Dana Texeira probeert the hypen met "nobody wants to fight this guy" zodat hij misschien iemand heeft voor Jones in de toekomst.
Maar als hij net als een wijf roddels gaat verspreiden, kan hij ook gelijk vertellen wat die vechters verdienen ( ook leuk om te lezen http://www.cagepotato.com/mamed-khalidov-has-been-offered-a-ufc-contract-that-apparently-aint-worth-diddly-squat/ )

boudstyle
12-06-2012, 20:32
zet 10 x tijdens de intervieuw op pauze en 8 van de tien keer trekt dana een zware crack bek
eerst dacht ik dat het fabel van haters was maar ik begin ook steeds meer te denken dat white flink aan de white is

Nee, joh hij is gewoon heel vaak verkouden ;)

lukashenko
12-06-2012, 23:52
Nee, joh hij is gewoon heel vaak verkouden ;)
ach ja zijn eigen zaak hij hoeft niet getest te worden voor whatever
je kan zeggen wat je wil over deze pannekoek maar hij heeft wel heel veel voor de vechtsport gedaan
dus zullen we het hem maar vergeven

Stanley
14-06-2012, 12:58
Dana is wel wat kinderachtig hoor met ze "hij wil niet vechten wie wij zeggen..."

Turboknecht
14-06-2012, 21:28
Helemaal niet. Hij staat daar toch onder contract om te vechten voor die organisatie, dan moet hij dat doen ook. Het zou wat worden als vechters gaan bepalen wie tegen wie vechten in plaats van de organisatie.

lukashenko
14-06-2012, 22:57
Helemaal niet. Hij staat daar toch onder contract om te vechten voor die organisatie, dan moet hij dat doen ook. Het zou wat worden als vechters gaan bepalen wie tegen wie vechten in plaats van de organisatie.

2x helemaal als je ziet wat ze betaalt krijgen
als je van dezelfde camp ok maar geen ster allure verhalen

YoMarK
15-06-2012, 10:59
Precies.
Ik vind bovendien dat Dana het best mag zeggen als de ene vechter niet tegen de andere wil vechten. Dat is niet disrespectvol, en gewoon de waarheid.

deco'o
15-06-2012, 13:05
Precies.
Ik vind bovendien dat Dana het best mag zeggen als de ene vechter niet tegen de andere wil vechten. Dat is niet disrespectvol, en gewoon de waarheid.

Dana zegt dat Shogun nog liever uit de UFC stapt, dat is toch een heel andere uitspraak?


2x helemaal als je ziet wat ze betaalt krijgen


McCall kreeg $9000 voor main event partij laatst, UFC vechters vechten bijna voor niets

bryan
15-06-2012, 13:39
Heb eerlijk gezegd Dana uiteindelijk niet vaak op een leugen kunnen betrappen

lukashenko
15-06-2012, 13:42
Dana zegt dat Shogun nog liever uit de UFC stapt, dat is toch een heel andere uitspraak?



McCall kreeg $9000 voor main event partij laatst, UFC vechters vechten bijna voor niets

9000 euro ik weet het niet maar mijn hoogste gage ooit is 1200 geweest
voor 9 koppen zet ik me toch een show neer dat niemand me zal vergeten
tis nog niet als voetballers of zoals anderson silva en gsp
maar zijn toch fijne bedragen om voor te vechten

Wiseguy
16-06-2012, 12:37
9000 euro ik weet het niet maar mijn hoogste gage ooit is 1200 geweest
voor 9 koppen zet ik me toch een show neer dat niemand me zal vergeten
tis nog niet als voetballers of zoals anderson silva en gsp
maar zijn toch fijne bedragen om voor te vechten

Als je 2x per jaar vecht heb je dus 18.000 als je fulltime traint. Krijg je nog wel wat sponsorgeld, maar je moet ook je trainer en manager betalen. Het is dus heel weinig.

The Company
16-06-2012, 13:20
Ik weet zeker dat Mccall veel meer voor zijn gevecht heeft gehad dan die 9000$ . Die 9000$ is het salaris wat de UFC bekend wil maken als je main-event op een FX kaart staat verdien je echt veel meer.

http://www.bloodyelbow.com/2012/1/17/2713322/ufc-pay-sean-mccorkle-espn

tommus
17-06-2012, 00:55
Dana zit echt niet aan de wit als je aan de wit zit kan je niet zoveel interviews geven en dit soort werk doen zal eerder veel koffie nemen of een soort peppillen gebruiken is gewoon onzin verzonnen door haters.

Turboknecht
17-06-2012, 08:23
Ik vind het ook maar een beetje kansloos. Als je het niet zeker weet, dan heeft het ook weinig zin zulke uitspraken te doen. Misschien dat mensen het hier als ervaringsdeskundige denken te weten...