PDA

View Full Version : Recap SLAMM!! VII by Sapao



Richelieu
11-06-2012, 22:13
http://www.youtube.com/watch?v=wz4689sQuyI

Richelieu
12-06-2012, 21:11
TTT

errolkoning
13-06-2012, 15:30
Komt er nog een dvd van het gala uit?

payap
14-06-2012, 12:17
Heel leuk filmpje. Laat weer eens de andere kant zien.

lukashenko
14-06-2012, 12:53
ow ow wat roept mo kamal vs saiyok naar een rematch
niet dat ik motje niet gun ofzo hij heeft gewoon verdient gewonnen en de zegereeks van saiyok gestopt.
maar deze party heeft echt alle ingrediënten om een 5 ronde legendarische slugfest te worden zo zonde dat het net toen ze met aftasten klaar waren was de party al voorbij erg jammer .
wel een bruut moment om te stoppen van mo na dat je saiyok heb verslagen. stop when your at the top roepen ze dan
ik had em graag nog een keer petrosyan zien verslaan
ps gaaf recap van slamm ook leuk een stukje thaise voorbereiding te zien

Kemal
14-06-2012, 12:58
Leuk filmpje!

gieloe
14-06-2012, 19:43
Is Mo Kamal gestopt? Toch nog harstikke jong die jongen? Gaat ie liever taxi rijden dan? :p

Richelieu
14-06-2012, 19:45
Is Mo Kamal gestopt? Toch nog harstikke jong die jongen? Gaat ie liever taxi rijden dan? :p

Niet zo kortzichting Gieloe, speelden veel meer zaken mee.

gieloe
14-06-2012, 19:59
Heeft niets met kortzichtigheid te maken. Weet helemaal van niets. Ik lees alleen hier over vechtsport nieuws. Kickbox.nl zal er vast vol mee staan. Maar daar kijk ik nooit op. Hier heb ik er geen topic over gezien.

Richelieu
14-06-2012, 20:02
Heeft niets met kortzichtigheid te maken. Weet helemaal van niets. Ik lees alleen hier over vechtsport nieuws. Kickbox.nl zal er vast vol mee staan. Maar daar kijk ik nooit op. Hier heb ik er geen topic over gezien.

Meer gezien je laatste comment. Hij heeft bij mijn weten nog niet echt 100% definitief zijn handschoenen aan de wilgen gehangen, maar voor zijn partij tegen Saiyok was hij ongemotiveerd door eerdere afzeggingen van andere (zeer) belangrijke partijen. Na de partij zei hij na te willen gaan denken over zijn sportieve toekomst en als echt ermee zou ophouden was dit zijn laatste partij geweest.

gieloe
14-06-2012, 20:13
Ah ok, thanks voor de update. Was gewoon een grapje die comment. En wie weet dat ie dat wel gaat doen. Weet jij het? Mosab Amrani is een snorder. ( Echt geen geintje btw!)