PDA

View Full Version : Badr Hari reden scheiding Gullits?



RedDawn
12-06-2012, 15:52
Misschien dat Badr daarom zo'n slechte conditie had tegen DaSilva. ;)


http://www.wtf.nl/spotlight/2134/badr-hari-reden-scheiding-gullits.html

Leventdepevent
12-06-2012, 15:59
whaaahaha....zou t niet gewoon aan Ruudje zelf liggen, tis de 3e keer dat ie van zn vrouw afgaat. dan zou ik toch eerst is bij mezelf te raden gaan

Illest
12-06-2012, 16:08
lekker wijf die Estelle, kan ik ook wel een trucje op hoor

Go Badr!:lol:

univers1l
12-06-2012, 16:52
http://www.nu.nl/achterklap/2833250/estelle-gullit-heeft-nieuwe-liefde.html
(http://www.nu.nl/achterklap/2833250/estelle-gullit-heeft-nieuwe-liefde.html)
ze hebben het over freefighter badr hari

Jeru
12-06-2012, 17:00
http://www.nu.nl/achterklap/2833250/estelle-gullit-heeft-nieuwe-liefde.html
(http://www.nu.nl/achterklap/2833250/estelle-gullit-heeft-nieuwe-liefde.html)
ze hebben het over freefighter badr hari


Ze is de laatste tijd namelijk gespot met freefighter Badr Hari....

Vandaar dat ie niet meer aan het boksen is. Hij is begonnen met freefighten! Geen K-1 kampioen dus dit jaar ;)

Kemal
12-06-2012, 17:11
Estel die wil em wel!

R.D.N
12-06-2012, 17:37
Badr balt de vrouw van de (voet)ballers eerst die van snijder en nu haar:lol:
Hij heb gelijk ik zou de ook doen.

NINO²
12-06-2012, 17:42
Badr balt de vrouw van de (voet)ballers eerst die van snijder en nu haar:lol:
Hij heb gelijk ik zou de ook doen.
Vergeet Van der wiel s (ex)vriedin niet :lol:

rafi
12-06-2012, 17:57
Hij had toch ook die wijf van die molukker van de hells angels gebald een paar jaar terug.

Soulbringer320
12-06-2012, 17:57
Las laatst op Mixfight dat Badr vader werd...?

Diz
12-06-2012, 18:18
Las laatst op Mixfight dat Badr vader werd...?

Klopt...

Dit hele gebeuren zal wel weer opgeblazen zijn door de media zoals gewoonlijk...

stephan_dude
12-06-2012, 18:31
Wel weer een hoog roddelblad gehalte hier:p

R.D.N
12-06-2012, 19:02
Klopt...

Dit hele gebeuren zal wel weer opgeblazen zijn door de media zoals gewoonlijk...

Nee dat klopt wel,sprak die papa mike Badr zijn kracht trainer en vertelde mij dat ook dat Badr vader werd

rollermanskunk
12-06-2012, 19:07
Johan Hari zou wel een leuke naam zijn voor het kindje of Mohammed Cruijff als ze niet gaan trouwen. Badr heeft in ieder geval goed gescoord en raak geschoten.

BaZZeHH
12-06-2012, 19:12
Ik wil de geruchten niet voeden (doe ik toch zo...), maar tijdens de K1 in Madrid liep zij ook rond in het VIP gedeelte en dat was zonder Ruud Gullit!

Bobson
12-06-2012, 19:28
Gullit heeft al een tijdje niet meer gescoord. Badr wel...

ijsblok
12-06-2012, 19:52
Vergeet Van der wiel s (ex)vriedin niet :lol:

Bedoel je die vrouw die ook de ex van Ron VLaar is??

Anderson
12-06-2012, 20:12
Volgens mij klopt er geen reet van het verhaal Badr Hari free fighter en ex mishandeld klopt niet. Hij had de buren van Simon Rutz mishandeld.

Naj85
12-06-2012, 20:18
Johan Hari zou wel een leuke naam zijn voor het kindje of Mohammed Cruijff als ze niet gaan trouwen. Badr heeft in ieder geval goed gescoord en raak geschoten.
haha!

Illest
12-06-2012, 20:44
Volgens mij klopt er geen reet van het verhaal Badr Hari free fighter en ex mishandeld klopt niet. Hij had de buren van Simon Rutz mishandeld.

whahahahahaha gast, ik ga stuk hier!!! lol

Wiseguy
12-06-2012, 20:49
Jaloezie heeft me te pakken.

Illest
12-06-2012, 20:58
zo lekker is ze nou ook weer niet
















ik lieg dat ik barst natuurlijk:cool2:

Minotauro
12-06-2012, 21:33
Wel vieze hoer hoor dat wijf. Heb je meerdere kinderen met hem, ben je algemeen bekend, maak je als moeder zo'n domme fout. Scheidt dan eerst hoer. Hoe ga je op zo'n manier je kinderen ooit nog aankijken?

rollermanskunk
12-06-2012, 21:46
Ach Gullit moet niet zo zeuren hij was er zelf ook niet vies van om buiten de deur te neuken (3 x getrouwd en kids all over the world) om maar te zwijgen over de paaldanseressen die die met van der Gijp uit elkaar getrokken heeft.

Illest
12-06-2012, 21:46
Badr is een voetbalvrouwen-fetisjist:lol:

stelletje overbetaalde mietjes zijn het, win voor kickboksers

Illest
12-06-2012, 21:48
Ach Gullit moet niet zo zeuren hij was er zelf ook niet vies van om buiten de deur te neuken (3 x getrouwd en kids all over the world) om maar te zwijgen over de paaldanseressen die die met van der Gijp uit elkaar getrokken heeft.

Paaldanseressen uit elkaar getrokken ja? gatverdamme he bah!

LeeMurray
12-06-2012, 22:25
Dacht dat ik op mixfight.nl zat, maar ik zit kennelijk op rtlboulevard.nl :lol:. Sinds wanneer roddelen mannen schaamteloos? Dit moet je als man niet willen, maar misschien is het een generatiekloof (ik ben begin 30)...

On topic... Die Estelle is wel een lekker wijf en ik zou haar ook doen zonder te twijfelen:pimp:...

MuayThaiGuy
12-06-2012, 22:30
Waaaaaaaarrrrrrrrrrr Badr.....

Illest
12-06-2012, 22:40
ik vind dit gewoon een stoere actie van Hari, hij bangt gewoon de vrouw van Gullit...ik vind dat wel lachen eigenlijk:lol:

rollermanskunk
13-06-2012, 00:20
Bad Boy!

T15Boxing
13-06-2012, 00:31
Tja en wat kan arme Gullit eraan doen? pak rammel geven nee.

Asura
13-06-2012, 00:37
Tja en wat kan arme Gullit eraan doen? pak rammel geven nee.

Panna geven

lukashenko
13-06-2012, 01:29
Wel vieze hoer hoor dat wijf. Heb je meerdere kinderen met hem, ben je algemeen bekend, maak je als moeder zo'n domme fout. Scheidt dan eerst hoer. Hoe ga je op zo'n manier je kinderen ooit nog aankijken?

wauw wat een haat bekend of niet je bent toch maar een mens en met een echtgenoot die ook zwaar vreemdging is wel te verantwoorden.of heb je om een andere reden nog een diepe haat naar vrouwen (vreemdgaansters) die heb ik ook maar elke situatie is anders.
vrouwen hebben ook dromen een p hier een in me hand 1 in me mond enz
als estelle vechter wil dan kan ze die krijgen
ik ben ook in veel vrouwen van hun vechters dromen te voorzien....
alleen moeten ze me nog ff vinden ..zucht ..

blade
13-06-2012, 06:27
ik vind dit gewoon een stoere actie van Hari, hij bangt gewoon de vrouw van Gullit...ik vind dat wel lachen eigenlijk:lol:


tja als je van tweedehandse rommel houd gewoon doen

johnmixfight
13-06-2012, 07:17
stel dat het zo is.... zou deze vreemdgangster dan toch schaamteloos alimentatie durven vragen?
Of kan ze zelf ook een kunstje om brood op de plank te krijgen?

onne1983
13-06-2012, 08:09
tja als je van tweedehandse rommel houd gewoon doen
Kom op, alsof al jouw scharrels maagd waren??

Illest
13-06-2012, 08:50
Kom op, alsof al jouw scharrels maagd waren??

laat m toch in die waan joh

blade
13-06-2012, 08:56
Kom op, alsof al jouw scharrels maagd waren??



scharrel al 25 jaar met dezelfde vrouw:lol:

carlo1
13-06-2012, 09:31
wat kan mij het rotten met wie badr allemaal het nest deelt, al is het gullit zelf. zolang die maar in de ring staat en iedereen ko slaat, vind ik alles prima. verder best grappig dat op een vechtsportforum de topics die een hoog gossip gehalte hebben altijd veel reacties krijgen. toch meer vrouwen die hier reageren dan ik al dacht.

rollermanskunk
13-06-2012, 12:32
Je kan het ook anders zien: Badr doet er alles aan om het kickboksen mainstream te krijgen.... Alle middelen zijn geoorloofd.

Minotauro
13-06-2012, 12:34
wauw wat een haat bekend of niet je bent toch maar een mens en met een echtgenoot die ook zwaar vreemdging is wel te verantwoorden.of heb je om een andere reden nog een diepe haat naar vrouwen (vreemdgaansters) die heb ik ook maar elke situatie is anders.
vrouwen hebben ook dromen een p hier een in me hand 1 in me mond enz
als estelle vechter wil dan kan ze die krijgen
ik ben ook in veel vrouwen van hun vechters dromen te voorzien....
alleen moeten ze me nog ff vinden ..zucht ..

Wat een waardeloos stuk tekst, zowel kwalitatief als inhoudelijk. Je hebt me niet overgehaald. Plus, ik zeg nergens dat Ruud zelf is vreemdgegaan en geef hier ook geen oordeel over. Way to go mate

lukashenko
13-06-2012, 13:15
wat kan mij het rotten met wie badr allemaal het nest deelt, al is het gullit zelf. zolang die maar in de ring staat en iedereen ko slaat, vind ik alles prima. verder best grappig dat op een vechtsportforum de topics die een hoog gossip gehalte hebben altijd veel reacties krijgen. toch meer vrouwen die hier reageren dan ik al dacht.

niet mee eens dude als badr met ruud in bed betrapt word verliest ie toch echt wel reps bij me

lukashenko
13-06-2012, 13:17
Wat een waardeloos stuk tekst, zowel kwalitatief als inhoudelijk. Je hebt me niet overgehaald. Plus, ik zeg nergens dat Ruud zelf is vreemdgegaan en geef hier ook geen oordeel over. Way to go mate
iedereen een eigen mening toch
je leeft maar 1 keer als je dromen hebt en je kan ze waarmaken en verantwoorden fuck it dan
als me vrouw zwaar zou vreemdgaan en ik zou een bekende jonge dame kunnen prikken is ze ook voor mij

blade
13-06-2012, 13:57
iedereen een eigen mening toch
je leeft maar 1 keer als je dromen hebt en je kan ze waarmaken en verantwoorden fuck it dan
als me vrouw zwaar zou vreemdgaan en ik zou een bekende jonge dame kunnen prikken is ze ook voor mij

alleen als ze bekend is ja?

tidelot
13-06-2012, 14:37
tja als je van tweedehandse rommel houd gewoon doen

je hebt je vriendin zeker uit de verpakking gehaald, toen je haar leerde kennen.
ik denk niet estelle zou maar vreemd gaat. ruud zal zelf ook wel wat buitenvrouwen hebben gehad.
zelfde als met jan smit , die ging vreemd en toen is yolanteh met sneijder gegaan, zo gaat dat.
daaaaaaamn ik lijk wel een wijf. die estelle gaat badr nog zijn k1 titel kosten dit jaar.

smike
13-06-2012, 15:40
Hij had toch ook die wijf van die molukker van de hells angels gebald een paar jaar terug.

lol @ "die wijf"

martijnG
14-06-2012, 10:25
Denk dat Remy, Hesdy en Peter Graham zich wel kunnen vinden in de benaming freefighter

Peter0711
14-06-2012, 17:37
lol @ "die wijf"

Hahaha :D Mooi he!

lukashenko
15-06-2012, 00:04
Denk dat Remy, Hesdy en Peter Graham zich wel kunnen vinden in de benaming freefighter
lol denk het ook

lukashenko
15-06-2012, 00:05
is toch wel gaaf dat je kan roepen dat je de vrouw van je vroegere voetbal idool gebenged heb

rollermanskunk
17-06-2012, 12:54
Gullit heeft de hulptroepen al ingeschakeld...
http://content.cloozup.com/lifestyle/pic_750/lifestyle_photo_1339872063.jpg

Diz
17-06-2012, 13:36
Gullit heeft de hulptroepen al ingeschakeld...
http://content.cloozup.com/lifestyle/pic_750/lifestyle_photo_1339872063.jpg

Misschien neemt gullit wel wraak door vreemd te gaan met Alistair...

rollermanskunk
17-06-2012, 13:56
Misschien neemt gullit wel wraak door vreemd te gaan met Alistair...

Zou me niet verbazen... Het eten van paardenvlees schijnt vreemde bijwerkingen te hebben.
Analistair Overeem?

Diz
17-06-2012, 14:01
Analistair Overeem?

LOL! :lol:

anoniem gg
17-06-2012, 14:06
Bas Boon twitter volg @basboon007

Bas Boon aan @xSylvieVdVaart Nu voetbalvrouwen in trek zijn bij kickboxers, zie mijn profiel en informeer mij even als er vechtsportkriebels zijn!

Peacey
17-06-2012, 14:31
Nice try Bas, denk dat Sylvie toch bij haar raffie blijft ;)

http://img534.imageshack.us/img534/9434/basboonopvakantie.jpg

Minotauro
17-06-2012, 15:06
iedereen een eigen mening toch
je leeft maar 1 keer als je dromen hebt en je kan ze waarmaken en verantwoorden fuck it dan
als me vrouw zwaar zou vreemdgaan en ik zou een bekende jonge dame kunnen prikken is ze ook voor mij

Jij zou ook echt bij haar blijven?

anoniem gg
17-06-2012, 18:32
Nice try Bas, denk dat Sylvie toch bij haar raffie blijft ;)

http://img534.imageshack.us/img534/9434/basboonopvakantie.jpg

Wie niet waagt wie niet wint twitter @basboon007

www.gloryworldseries.com

Peacey
17-06-2012, 18:33
Wie niet waagt wie niet wint twitter @basboon007

www.gloryworldseries.com (http://www.gloryworldseries.com)

Daar heb je helemaal gelijk in Bas!!!
Misschien moet je haar een keer gaan interviewen ;) Badr heeft zijn kans gegrepen ;)

lukashenko
17-06-2012, 19:07
Jij zou ook echt bij haar blijven?
elke situatie is anders als ik ruud was en me pik uitgeschoffelt heb bij andere en de moeder van me kinderen zou een keer buiten de deur wippellen dan zou ik haar dat wel kunnen vergeven als ik gelukkig ben verder met me gezin
daarom elke situatie is anders en wij weten het fijne er niet van
ik heb helaas al 2x een wijf eruit getrapt omdat ze snoepje niet in dr doos kon houden

Turboknecht
17-06-2012, 19:45
Echt gast, waar heb je het allemaal over?

tidelot
17-06-2012, 22:22
Gullit heeft de hulptroepen al ingeschakeld...
http://content.cloozup.com/lifestyle/pic_750/lifestyle_photo_1339872063.jpg


dat is een ouwe foto. het schijnt dat overeem kampt met anorexia problemen nadat hij is betrapt in de US

Illest
17-06-2012, 23:00
even zonder dollen, als er kinderen in het spel zijn, is dit gewoon klote
en wie op dit forum zou het relaxed vinden als je kids hebt en je ex opeens met badr gaat?

eerlijk? Gullit kan dan wel een notaire vreemdganger zijn geweest, maar zou niet in zijn schoenen willen staan

Minotauro
18-06-2012, 00:38
Echt gast, waar heb je het allemaal over?

LOL x2

rollermanskunk
18-06-2012, 01:45
dat is een ouwe foto. het schijnt dat overeem kampt met anorexia problemen nadat hij is betrapt in de US

Nee het is een recente foto. Is van 16 juni 2012. Zowel Gullit als Overeem zijn in Londen

tidelot
18-06-2012, 02:06
Nee het is een recente foto. Is van 16 juni 2012. Zowel Gullit als Overeem zijn in Londen

oh oke overeem verdient zeker bij als voedingsdeskundige.
gullit gaat badr uitdagen eind van het jaar, maar eerst wat paardenmeals van overeem overnemen:twak:

anoniem gg
18-06-2012, 03:16
hi @xSylvieVdVaart Sorry that we lost the Dutch magic with soccer,as Badr is having an affair with Gullit's wife, I wonder if we could ...? volg bas op twitter @basboon007

Misschien maak ik met die voetbal afgang wat meer kans ( ja ik weet het de eeuwige optimist)? Gelukking hebben we Glory www.gloryworldseries.com

carlo1
18-06-2012, 05:52
ik snap nu ook Badr's langverwachte comeback in de K1 beter. Als je Estelle moet gaan onderhouden, zul je er toch echt financieel warmpjes bij moeten gaan zitten.

Mattie73
18-06-2012, 09:28
ik snap nu ook Badr's langverwachte comeback in de K1 beter. Als je Estelle moet gaan onderhouden, zul je er toch echt financieel warmpjes bij moeten gaan zitten.

Nou ik denk dat Estelle, nadat ze van Ruud gescheiden is, veel en veel rijker zal zijn als Badr. Ervan uitgaande dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd is, zal ze de helft van Ruuds vermogen mee krijgen. Ik denk dat Ruud wel goed is voor een miljoen of 20 a 25. Estelle zal na de scheiding dus zeker zo'n 10 miljoen euro hebben.
Nou daar komt Badr nooit aan. Estelle zou Badr eerder kunnen verzorgen ;).

Leventdepevent
18-06-2012, 09:49
Ruud en Estelle Gullit 'on speaking terms'AMSTERDAM - Na Estelle heeft nu ook Ruud Gullit zich uitgelaten over de breuk tussen hem en zijn vrouw. In De Telegraaf zegt hij dat de twee wel weer 'on speaking terms' zijn met elkaar. Foto: ANP Ruud en Estelle gaan deze week samen naar een evenement op de school van de kids. "Ik hoop dat het op de lange duur gaat lukken om gewoon goed contact te houden."Het is niet alleen zestien jaar van haar leven geweest, ook van het mijne. Estelle is in alle opzichten een prachtige vrouw, van wie ik veel heb gehouden," aldus de oud-voetballer.De nieuwe partner van Estelle, Badr Hari, heeft al kennisgemaakt met de kinderen. "Ik ken Badr Hari. Heb hem recentelijk ook weer een paar keer gezien. De kinderen kennen hem al, die zijn vrijdag met hem naar een concert in Arnhem geweest, mijn dochter zelfs naar Parijs."Dat loopt allemaal wel. Ik heb Estelle alleen gevraagd of ze Badr deze week niet meeneemt naar school. Daar wil ik het liefst alleen met haar naartoe."Het huwelijk met Estelle is niet het eerste voor Ruud dat gestrand is. Eerder was hij getrouwd met Yvonne de Vries en Christina Pensa.bron Nu.nl.............Badr voelt zich al helemaal thuis daar :D

smike
18-06-2012, 11:53
Van Ruud Gullit, naar Badr hari... hoe diep kan je zinken.

rollermanskunk
18-06-2012, 12:57
Ik heb Ruud vroeger nog meegemaakt en gesproken toen die nog bij Haarlem speelde (in de kantine een aangeschoten jonge Gullit: "geef dat jongetje wat te drinken van me" en dat een stuk of 10 keer en dat jongetje was ondergetekende.... Geen verkeerde gast dus.. hij kon trouwens met Rijkaard zo bij de jeugd in Ajax instappen maar koos voor Haarlem omdat m'n overbuurman (BH) hem wist over te halen (zeg maar weg te kapen) om naar Haarlem te gaan.

MRNijman
18-06-2012, 15:57
Nou ik denk dat Estelle, nadat ze van Ruud gescheiden is, veel en veel rijker zal zijn als Badr. Ervan uitgaande dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd is, zal ze de helft van Ruuds vermogen mee krijgen. Ik denk dat Ruud wel goed is voor een miljoen of 20 a 25. Estelle zal na de scheiding dus zeker zo'n 10 miljoen euro hebben.
Nou daar komt Badr nooit aan. Estelle zou Badr eerder kunnen verzorgen ;).

Volgens de quote 500 heeft Badr Hari een vermogen van tussen de 1 en de 5 miljoen

Nosferatu187
18-06-2012, 16:06
Estelle Gullit-Cruijff ruilt (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/06_juni/entertainment/estelle_gullit_gaat_vreemd.xml)
de 49-jarige Gullit in voor een veel jongere man, Badr Hari (http://www.quotenet.nl/miljonairs/badr-hari)
. De K1vechtmachine (http://www.youtube.com/watch?v=AOPFz5x_B7s)
is met zijn 27 lentes wel een flink aantal jaren jonger dan Estelle. De voormalige mevrouw Gullit is inmiddels ook al 33 jaar oud.Enfin, Badr Hari moet wel weten wat hij zich op de hals haalt. Estelle heeft een uitgavenpatroon (http://www.quotenet.nl/lifestyle/villa-los-angeles-bleeder-voor-ruud-en-estelle-gullit.php) waar een gemiddeld Quote 500-lid koude rillingen van krijgt. Maar Hari is niet zomaar een boksertje. De in Amsterdam geboren Marokkaan won in zijn carrière 90 van de 100 profpartijen die hij vocht. Zeker in Japan levert de K1 flink wat op. Zo kon Hari na de overwinning van het K1 wereldkampioenschap in 2007 met €3 miljoen terug naar Marokko vliegen.In 2008 haalde Hari bijna hetzelfde bedrag binnen, maar hij diskwalificeerde zichzelf (http://k-1sport.de/en/show_article.php?id=168) door zijn weerloos op de grond liggende tegenstander Remy Bonjasky nog een paar tikken te verkopen. In 2010 overkomt hem hetzelfde nog eens in een K1-gevecht.Een schatje is hij dus niet, maar dat verwacht ook niemand van een K1-kampioen. Toch trok Hari zich terug in Marokko (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1102838) om bij zinnen te komen en zich voortaan aan de spelregels te kunnen houden. Bij terugkeer in het K1-circuit in mei dit jaar wint hij weer, waardoor hij later in 2012 in Azie weer om de echte knikkers mag strijden. Er is $2 miljoen aan prijzengeld beschikbaar.Het antwoord op de openingsvraag is dus: ja, Estelle kan de credit card weer (niet te hard) laten roken. Zeer conservatief schat Quote
het vermogen van Hari op een kleine €5 miljoen en dat is maar een beetje minder dan wat Ruud Gullit (http://www.quotenet.nl/miljonairs/Ruud-Gullit)
te besteden had.

Ik vind dat Badr helemaal niet in die wereld passen, maar hij moet zelf weten als hij er gelukkig van word.

Mattie73
18-06-2012, 16:10
Volgens de quote 500 heeft Badr Hari een vermogen van tussen de 1 en de 5 miljoen

Inderdaad, maar zoals ik in mijn vorige post al aangaf, Estelle zal na haar scheiding goed zijn voor minimaal 10 miljoen Euro. (Dat is nog afgezien van de allimentatie waar ze ook recht op heeft.)
Estelle is dus veel rijker als Badr!

Peacey
18-06-2012, 16:12
Inderdaad, maar zoals ik in mijn vorige post al aangaf, Estelle zal na haar scheiding goed zijn voor minimaal 10 miljoen Euro. (Dat is nog afgezien van de allimentatie waar ze ook recht op heeft.)
Estelle is dus veel rijker als Badr!

Denk dat Badr zich op financieel vlak geen zorgen hoeft te maken, waarschijnlijk weet je wel hoe hij aan die Bentley kwam. (als mijn bron het juist heeft)

micha
18-06-2012, 16:55
Inderdaad, maar zoals ik in mijn vorige post al aangaf, Estelle zal na haar scheiding goed zijn voor minimaal 10 miljoen Euro. (Dat is nog afgezien van de allimentatie waar ze ook recht op heeft.)
Estelle is dus veel rijker als Badr!

Volgens de Quote heeft Ruud Gullit nog maar 6 mljoen euro

reefer
18-06-2012, 16:55
Inderdaad, maar zoals ik in mijn vorige post al aangaf, Estelle zal na haar scheiding goed zijn voor minimaal 10 miljoen Euro. (Dat is nog afgezien van de allimentatie waar ze ook recht op heeft.)
Estelle is dus veel rijker als Badr!

Dus jij denkt dat Gullit na 2 eerdere huwelijken er nogmaals intrapt om in gemeenschap van goederen te trouwen??Hoe denk jij dat te weten dan?Waar heb je die kennis vandaan?

micha
18-06-2012, 16:55
Dus jij denkt dat Gullit na 2 eerdere huwelijken er nogmaals intrapt om in gemeenschap van goederen te trouwen??Hoe denk jij dat te weten dan?Waar heb je die kennis vandaan?

x2

blade
18-06-2012, 18:14
http://www.youtube.com/watch?v=TGfPpiO7Dxs

Wiseguy
18-06-2012, 18:20
Zij wordt zijn suikertante.

king
18-06-2012, 20:16
Ben benieuwd hoe lang het stand houdt. Ik zeg; voor het einde van het jaar heeft Badr weer een nieuwe scharrel!

king
18-06-2012, 20:17
Is Badr trouwens al vader geworden?

univers1l
18-06-2012, 21:19
Badr kan dan wel miljoenen hebben verdiend, maar hij is ook bekend als big spender.

Illest
18-06-2012, 21:34
dit komt zijn carriere toch helemaal niet ten goede? hij vindt andere dingen blijkbaar veel belangrijker...nu snap ik wel waarom hij zo'n draak van een partij tegen Braddock vocht

Mattie73
18-06-2012, 21:53
Dus jij denkt dat Gullit na 2 eerdere huwelijken er nogmaals intrapt om in gemeenschap van goederen te trouwen??Hoe denk jij dat te weten dan?Waar heb je die kennis vandaan?

Je moet wel goed mijn post lezen reefer; ik zei: "ervan uitgaande" dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn. Tuurlijk weet ik niet ofdat ook echt zo is. Maar ja, verliefde mannen doen wel vaker gekke dingen, zelfs 3 keer achter elkaar ;).

(Trouwens, ook al zijn ze niet in gemeenschap van goederen getrouwd, ze zal altijd recht hebben op een flinke allimentatie voor de kinderen.)

MuayThaiGuy
18-06-2012, 21:55
Badr "milfhunter" Hari

Marco
19-06-2012, 11:09
ff wat anders, vergeef me als het al gepost was maar hoe zit het met zijn boks carriere in de States ?

Anderson
19-06-2012, 11:19
Is die mee gestopt hij gaat nou weer voor de k1

Mattie73
19-06-2012, 11:30
ff wat anders, vergeef me als het al gepost was maar hoe zit het met zijn boks carriere in de States ?

Hij komt nog 2 keer uit voor K1 (de grand prix finale in New York zal de allerlaatste keer zijn). Daarna zal hij zich weer volledig gaan richten op het boksen (hij zal dus niet meer gaan kickboksen daarna).

Bron: Ringsports; column van Simon Rutz.

Marco
19-06-2012, 11:32
Is die mee gestopt hij gaat nou weer voor de k1

ok thanks, heeft ie uberhaupt wel bokstrainingen gehad daar ?

Marco
19-06-2012, 11:32
Hij komt nog 2 keer uit voor K1 (de grand prix finale in New York zal de allerlaatste keer zijn). Daarna zal hij zich weer volledig gaan richten op het boksen (hij zal dus niet meer gaan kickboksen daarna).

Bron: Ringsports; column van Simon Rutz.

ok, ben toch wel heel benieuwd naar hoe zijn bokscarriere zal verlopen.

Turboknecht
19-06-2012, 11:40
Ik vraag me af hoe serieus je het allemaal moet nemen. Hij laat zich vooral leiden door waar de centen te halen zijn. Logisch, natuurlijk, maar statements als dat hij het zo graag wil maken in het boksen en dat hij dat altijd al zo graag wilde neem ik dan niet zo serieus. Want ja, dan zou hij zich daar toch primair op moeten focussen.

Marco
19-06-2012, 11:44
vraag ik me dus ook af...

Nosferatu187
19-06-2012, 16:04
me 3

Ik weet nog dat hij zo werd gehyped tegen Saki met vuurwerk en alles en 3 maanden later stond hij weer in de kickboxring.

Mavi
19-06-2012, 18:58
Dalijk reactie van Hari bij RTL boulevard

king
19-06-2012, 20:39
Ex Badr Hari wist van niets'
HILVERSUM - De ex-vriendin van Badr Hari was verrast toen ze er achter kwam dat de bokser een relatie heeft met Estelle Gullit.http://media.nu.nl/m/m1gz4i0aeng5.jpg
Dat meldt RTL Boulevard (http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/%29/components/actueel/rtlboulevard/2012/06_juni/entertainment/badr_hadi_dumpte_moeder_daphne_voor_estelle.xml). Daphne en Badr Hari hebben 5 weken geleden een dochtertje gekregen.
"Daphne was tot vorige week nog heel serieus met Badr", vertelt een bron aan het programma. "Daphne vraagt zich af of Estelle wist van haar bestaan.

Ze begrijpt niet dat een moeder dit een andere moeder aan kan doen. Estelle heeft toch zelf ook kinderen?"
Badr Hari laat weten dat de band met Daphne oké is. ''Daphne begrijpt dat zoiets kan gebeuren.''

Wiseguy
19-06-2012, 20:57
Haha wat een soap!

MuayThaiGuy
19-06-2012, 21:30
Dit kon wel eens de langste partij van Badr gaan worden.

Kemal
19-06-2012, 21:33
Dit kon wel eens de langste partij van Badr gaan worden.

LOL!

R.H.
19-06-2012, 21:49
Ik ga voor Alber Verlinde via KO (bitchslap)

Nosferatu187
19-06-2012, 22:06
Dus hij was wel vader geworden ik dacht dat het gewoon roddels waren, voor de rest best fucked up voor die ex van hem.
Maar let op die Estelle word Badr's ondergang denk ik. :confused:

MuayThaiGuy
19-06-2012, 22:10
In Vechtershart waarschuwt Thom Harinck hem al dat als je op een bepaald niveau komt dat er mensen met verkeerde bedoelingen interesse in je tonen.
Nooit geweten dat Thom daar een vrouw mee bedoelde.

Sadix
19-06-2012, 22:17
en mixfight boulevard gaat verder :)

alleen albert verlinde onbreekt

R.H.
19-06-2012, 22:17
http://www.ennik.nl/wordpress/wp-content/uploads/2010/05/Albert-Verlinde.jpg

micha
20-06-2012, 06:39
Breaking News!!!!

Estelle verandert haar naam in Mata!!!!

Simone
20-06-2012, 07:57
Jongens.. Dit gaat ons toch helemaal niets aan?



BRB even janken.. WAT HEEFT ZIJ WAT IK NIET HEB?! :crying:

Peacey
20-06-2012, 11:15
Estelle zwanger?


Een Hari mixen met een Cruijf, die krijgt echt een dodelijke trap haha

http://www.telegraaf.nl/prive/12390493/__Estelle_Gullit_zwanger___.html

rollermanskunk
20-06-2012, 11:22
http://i.imgur.com/hiusz.jpg

http://cache.blippitt.com/wp-content/uploads/2011/03/Popcorn-09-Psych.gif
http://cache.blippitt.com/wp-content/uploads/2011/03/Popcorn-15-Scary-Movie.gif

The Company
20-06-2012, 12:29
Lol

Leventdepevent
20-06-2012, 12:38
het wordt steeds smeuiger........wanneer wordt het verhaal verfilmd?? haha

YoMarK
20-06-2012, 12:48
Hij komt nog 2 keer uit voor K1 (de grand prix finale in New York zal de allerlaatste keer zijn). Daarna zal hij zich weer volledig gaan richten op het boksen (hij zal dus niet meer gaan kickboksen daarna).
Alweer?
Ik voorspel een "comeback of the legend" na een half jaar.

Illest
20-06-2012, 12:55
Alweer?
Ik voorspel een "comeback of the legend" na een half jaar.

http://popcultureplaypen.files.wordpress.com/2012/03/who-fucking-cares.jpg

iemand die zijn sport niet serieus neemt, neem ik ook niet meer serieus

vroeger zag je badr op Eurosport of SBS6, nu alleen bij RTL boelervaart

RedDawn
20-06-2012, 15:00
Het wordt nog beter. ;)

Ruud Gullit luisterde Estelle af

van onze redactie
AMSTERDAM - Ruud Gullit bekent dat hij zijn vrouw Estelle heeft afgeluisterd. Zo ontdekte hij dat ze vreemdging met kickbokskampioen Badr Hari.



"De laatste weken had ik een onbestemd gevoel", vertelt de voetbaltrainer in Story. "Estelle gedroeg zich vreemd. (...) Ik had een nieuwe iPhone voor haar gekocht, maar ze bleef steeds pingen met haar Blackberry. Ze had een vage uitleg waarom."
Ruud kwam er al snel achter dat zijn vrouw contact had met Badr Hari. "Omdat ik wist dat Estelle alles tóch zou ontkennen, heb ik bepaalde maatregelen genomen om thuis alles te kunnen volgen wat er besproken werd als ik er zelf niet bij was", geeft hij toe.
Toen Estelle terugkwam uit Marrakech, viel ze door de mand. "Haar moeder had mij verteld dat ze met Leco van Zadelhoff een weekend op Ibiza was en dat ze die avond zou terugvliegen. Maar via via heb ik Leco laten bellen, en die zei van niets te weten!" Ruud scheurde naar Schiphol en verstopte zich achter een vuilcontainer. Vlak nadat het toestel uit Marrakech was geland, zag hij Estelle lopen. "Badr was nog in Marokko gebleven, hoorde ik pas later."
Eenmaal thuis ontkende Estelle alles, maar Ruud beweert dat hij de gesprekken die zij met haar moeder voerde heeft opgenomen. En daarin kwam Badr uitgebreid aan bod. "Ze zaten er nog hard bij te lachen ook! (...) Ik werd bruutweg uitgelachen in mijn eigen huis... Dat vond ik eerlijk gezegd erger dan het bedrog!"
De trainer geeft toe dat hij zelf ook geen heilige is als het gaat om vreemdgaan. "Maar zie het wel even in het juiste perspectief. Estelle heeft nooit ook maa

Minotauro
20-06-2012, 15:38
Het wordt nog beter. ;)

Ruud Gullit luisterde Estelle af

van onze redactie
AMSTERDAM - Ruud Gullit bekent dat hij zijn vrouw Estelle heeft afgeluisterd. Zo ontdekte hij dat ze vreemdging met kickbokskampioen Badr Hari.



"De laatste weken had ik een onbestemd gevoel", vertelt de voetbaltrainer in Story. "Estelle gedroeg zich vreemd. (...) Ik had een nieuwe iPhone voor haar gekocht, maar ze bleef steeds pingen met haar Blackberry. Ze had een vage uitleg waarom."
Ruud kwam er al snel achter dat zijn vrouw contact had met Badr Hari. "Omdat ik wist dat Estelle alles tóch zou ontkennen, heb ik bepaalde maatregelen genomen om thuis alles te kunnen volgen wat er besproken werd als ik er zelf niet bij was", geeft hij toe.
Toen Estelle terugkwam uit Marrakech, viel ze door de mand. "Haar moeder had mij verteld dat ze met Leco van Zadelhoff een weekend op Ibiza was en dat ze die avond zou terugvliegen. Maar via via heb ik Leco laten bellen, en die zei van niets te weten!" Ruud scheurde naar Schiphol en verstopte zich achter een vuilcontainer. Vlak nadat het toestel uit Marrakech was geland, zag hij Estelle lopen. "Badr was nog in Marokko gebleven, hoorde ik pas later."
Eenmaal thuis ontkende Estelle alles, maar Ruud beweert dat hij de gesprekken die zij met haar moeder voerde heeft opgenomen. En daarin kwam Badr uitgebreid aan bod. "Ze zaten er nog hard bij te lachen ook! (...) Ik werd bruutweg uitgelachen in mijn eigen huis... Dat vond ik eerlijk gezegd erger dan het bedrog!"
De trainer geeft toe dat hij zelf ook geen heilige is als het gaat om vreemdgaan. "Maar zie het wel even in het juiste perspectief. Estelle heeft nooit ook maa

Vieze sloerie.

Minotauro
20-06-2012, 15:39
Jongens.. Dit gaat ons toch helemaal niets aan?



BRB even janken.. WAT HEEFT ZIJ WAT IK NIET HEB?! :crying:

Botox, Hermes tassen en de rest van de hele collectie, kinderen (?), media geilheid, siliconen, onbetrouwbaar karakter enz.

Wat heb ik niet wat hij wel heeft? :crying:

Peacey
20-06-2012, 15:49
Vieze sloerie.

Waarom? Omdat ze nu hetzelfde doet als dat haar man al jaren deed.
Geef haar groot gelijk!!

-=AL CAPONE=-
20-06-2012, 15:50
Botox, Hermes tassen en de rest van de hele collectie, kinderen (?), media geilheid, siliconen, onbetrouwbaar karakter enz.

Wat heb ik niet wat hij wel heeft? :crying:

Veel geld, een Bentley, Koning van Marokko als suikeroompje, geld, nog meer geld, k1 cariere, aanzien (bij sommige mensen), geld, spieren, media aandacht, geld en misschien een grote bek maar een klein hartje :P

Peacey
20-06-2012, 15:56
"Estelle gedroeg zich vreemd. (...) Ik had een nieuwe iPhone voor haar gekocht, maar ze bleef steeds pingen met haar Blackberry. Ze had een vage uitleg waarom."


http://www.spitsnieuws.nl/sites/default/files/imagecache/article_image_node_slideshow/EstelleGullit28dec-GR.jpg.crop_display.jpg

Minotauro
20-06-2012, 16:02
Waarom? Omdat ze nu hetzelfde doet als dat haar man al jaren deed.
Geef haar groot gelijk!!

Gast, jij kruipt badr bijna in zijn kont man. Gedraag je eens.
Badr heeft net met het meisje waar die jaren mee gaat een kindje gekregen en dat wist Estelle ook. + het feit dat Ruud er nooit een geheim van heeft gemaakt en zij nu wel. En dan ook nog eens over hem lullen terwijl je al 14 (?) jaar met elkaar gaat? Vind je dat kunnen? Wat als je moeder dit bij jouw vader deed?

Minotauro
20-06-2012, 16:02
Veel geld, een Bentley, Koning van Marokko als suikeroompje, geld, nog meer geld, k1 cariere, aanzien (bij sommige mensen), geld, spieren, media aandacht, geld en misschien een grote bek maar een klein hartje :P

Ja want Badr is ook echt rijker dan Ruud Gullit.....

Peacey
20-06-2012, 16:07
Gast, jij kruipt badr bijna in zijn kont man. Gedraag je eens.
Badr heeft net met het meisje waar die jaren mee gaat een kindje gekregen en dat wist Estelle ook. + het feit dat Ruud er nooit een geheim van heeft gemaakt en zij nu wel. En dan ook nog eens over hem lullen terwijl je al 14 (?) jaar met elkaar gaat? Vind je dat kunnen? Wat als je moeder dit bij jouw vader deed?

Jij noemt haar sloerie, ik reageer daar op.
En dan begin je met `jij kruipt Badr bijna in zijn kont man`
Erg sterk moet ik zeggen.
Ik heb het niet over Badr zijn privè situatie, maar over die van Estelle.
Als je stelselmatig jarenlang bedrogen bent wordt het wel eens tijd ja om hem terug te pakken.
En hoe heeft ze het gedaan. Geweldig.
Als mijn vader mijn moeder jarenlang stelselmatig bedriegt, dan geef ik haar groot gelijk als ze ook naar een ander gaat.

Minotauro
20-06-2012, 17:09
Jij noemt haar sloerie, ik reageer daar op.
En dan begin je met `jij kruipt Badr bijna in zijn kont man`
Erg sterk moet ik zeggen.
Ik heb het niet over Badr zijn privè situatie, maar over die van Estelle.
Als je stelselmatig jarenlang bedrogen bent wordt het wel eens tijd ja om hem terug te pakken.
En hoe heeft ze het gedaan. Geweldig.
Als mijn vader mijn moeder jarenlang stelselmatig bedriegt, dan geef ik haar groot gelijk als ze ook naar een ander gaat.

Hoooo wacht even. Estelle wist dat Ruud het met andere vrouwen deed, dan is het geen vreemdgaan. Zij bleef bij hem omdat hij succesvol was en veel geld bezit(/bezat). Hij heeft nooit ontkent dat hij het met andere vrouwen deed en het was algemeen bekend dat zij dit accepteerde. Zij liegt, bedreigt en houdt dingen achter, om vervolgens ook nog eens over haar man schandalige uitlatingen te doen. Deze bitch is gewoon betrapt en heeft ernstige imagoschade opgelopen.

Peacey
20-06-2012, 17:21
LOL, ik ga geen eens meer met je proberen te discussieren.
Die vrouw heeft het goed gespeeld, en de leeuw letterlijk in zijn hempie laten staan!!!

Minotauro
20-06-2012, 17:29
LOL, ik ga geen eens meer met je proberen te discussieren.
Die vrouw heeft het goed gespeeld, en de leeuw letterlijk in zijn hempie laten staan!!!

Of je bent een nicht of zelf een vrouw, zo kan je niet over een andere man praten? Zij accepteerde dat hij vreemdging, maar zelf doet ze het achter zijn rug om en zegt ze niets?

MuayThaiGuy
20-06-2012, 17:35
You win some, you lose some.
Estelle heeft correct gehandeld in mijn ogen, je kunt niet blijven vreemdgaan zoals Ruud dat deed.
Ruud gedroeg zich als een popiejopie en nu jankt hij als een klein kind wiens lollie is afgepakt, in plaats van dat hij zich opstelt als "dader" gedraagt hij zich als slachtoffer en brengt juist hij de vuile was naar buiten.
Toch mooi voor Ruud dat hij buiten zijn voetbalcarriére alsnog een hattrick weet te scoren echter ditmaal in scheidingen en hij was geen blessuretijd nodig.

univers1l
20-06-2012, 18:25
Ze zitten alledrie fout, Gullit ging/gaat vreemd, Estelle en ook Badr.
zoals ik het zie passen ze bij elkaar. Als Badr maar blijft doen waar hij goed in is en niet partijen gaat neerzetten zoals braddock Silva, vind ik alles best.

Ervani
20-06-2012, 18:25
Vers van de pers: Badr is naar de kapper geweest en aansluitend heeft hij een kop thee gedronken. Ik snap dat het voor sommige bezoekers compleet komkommertijd is als er niets over aankomende partijen van Badr en of AO te melden is en dat men dus de behoefte heeft om pagina's vol te schrijven met prive zaken.

Is het een idee om een verzamel topic te maken met dit soort onzin berichten? interesseerd mij echt geen reet met wie Badr het bed deelt of ex voetballende rasta's doen.

Kemal
20-06-2012, 18:29
hahah snap je punt, gelijk maar even bij elkaar gezet dan ;)

Leventdepevent
20-06-2012, 18:37
Botox, Hermes tassen en de rest van de hele collectie, kinderen (?), media geilheid, siliconen, onbetrouwbaar karakter enz.

Wat heb ik niet wat hij wel heeft? :crying:
een cm of 25 haha

yy
20-06-2012, 18:39
een cm of 25 haha

'inside' information? haha

RedDawn
20-06-2012, 19:04
http://beta.cloozup.com/ambassador/ruudgullit/lifestyle/484

Ruud leert nu stofzuigen. Zijn dochters zijn trouwens best te doen.

blackadder
20-06-2012, 19:18
Vers van de pers: Badr is naar de kapper geweest en aansluitend heeft hij een kop thee gedronken.
Volgens sommige welingelichte bronnen heeft hij ook nog een tweede kop thee genomen.

RedDawn
20-06-2012, 19:21
Volgens sommige welingelichte bronnen heeft hij ook nog een tweede kop thee genomen.

Net doen of je het allemaal niet interesseert, maar wel posten in de topic. ;)

blackadder
20-06-2012, 19:24
Net doen of je het allemaal niet interesseert, maar wel posten in de topic. ;)
Om aan te tonen dat het mij niks boeit. Hoort dit hele topic trouwens niet in de off topic? Heeft niet echt wat met vechtsport te maken.

Willm
20-06-2012, 19:30
Wat een baas hahaha, eerst die chick van Wesley Sneijder en nu arme Ruud :pimp:

king
20-06-2012, 19:58
[/url]

Ruud leert nu stofzuigen. Zijn dochters zijn trouwens best te doen.

Dat zijn nog kinderen! Beetje vreemde opmerking... :wacko: Of ben je zelf ook nog 12?

Simone
20-06-2012, 20:57
Botox, Hermes tassen en de rest van de hele collectie, kinderen (?), media geilheid, siliconen, onbetrouwbaar karakter enz.

Wat heb ik niet wat hij wel heeft? :crying:

Hmm.. Misschien toch maar eens overwegen dan :-) hehe.

Illest
20-06-2012, 21:00
correct me if i'm wrong, maar als pietje haar ongelukkig maakt en ze iets begint met jantje...uhmm wat als jantje haar ongelukkig maakt dan?

m.a.w. als ze Badr's gedrag zat is en ze hem hetzelfde flikt, wat dan? dan blijft er weining over van dat mooie koppie volgens mij. ik kijk wel uit voor dat soort vrouwen want wtf maakt mij zo speciaal dat ze mij het niet zal flikken;)

ik zie badr zich niet achter vuilnisbak op schiphol verschuilen (piste bijna in mijn broek toen ik dat las over ruud:lol:)

ps:
the sky's the limit, ik zeg: yolanthe!:lol:

RedDawn
20-06-2012, 21:04
Dat zijn nog kinderen! Beetje vreemde opmerking... :wacko: Of ben je zelf ook nog 12?

Die 2 dochters uit Ruud's eerste huwelijk zijn wel wat ouder dan 12 hoor. ;)

Minotauro
20-06-2012, 22:52
Hmm.. Misschien toch maar eens overwegen dan :-) hehe.

Dat zou ik wel doen. Heb het postuur van Badr en zijn lengte, alleen niet zijn streken. En ik kan beter boksen dan Badr

Wiseguy
20-06-2012, 23:09
Dat zou ik wel doen. Heb het postuur van Badr en zijn lengte, alleen niet zijn streken. En ik kan beter boksen dan Badr

http://4.bp.blogspot.com/-rPTWciujZPE/T2TniucXJtI/AAAAAAAACGM/SMJlDtlKRJw/s1600/Looking+in+the+mirror+lion.jpg

Simone
20-06-2012, 23:09
Dat zou ik wel doen. Heb het postuur van Badr en zijn lengte, alleen niet zijn streken. En ik kan beter boksen dan Badr

Ik bedoelde eigenlijk botox en siliconen ;-) Maar ehm, pics or it didn't happen :lol:

Minotauro
20-06-2012, 23:11
Ik bedoelde eigenlijk botox en siliconen ;-) Maar ehm, pics or it didn't happen :lol:

Inbox je mail maar, dan stuur ik een foto

Peacey
20-06-2012, 23:55
Ik bedoelde eigenlijk botox en siliconen ;-) Maar ehm, pics or it didn't happen :lol:

:D

Wheelie
21-06-2012, 10:09
Ik bedoelde eigenlijk botox en siliconen ;-) Maar ehm, pics or it didn't happen :lol:

haha reps ;)

Wheelie
21-06-2012, 13:08
http://telegraaf-i.telegraaf.nl/index.php/telegraaf/_main_/2012/06/21/013/article/article12_1.jpg In huis afgeluisterde Estelle Ruud, hoe dúrf je?
• In de beslotenheid van haar huis, waar zij zich veilig waande, legde Estelle haar twijfels over Ruud vrijelijk op tafel. FOTO: ALBERT DEN ISEGER
http://telegraaf-i.telegraaf.nl/index.php/telegraaf/_main_/2012/06/21/013/article/article12_2.jpg


Microfoons onder de keukentafel LEEK HET ER even op dat Ruud Gullit (49) en Estelle (33) samen een oplossing voor hun problemen zouden vinden en tot een keurige scheiding zouden komen… Gisteren barstte de bom. Wat staat er op de GULLIT-TAPES, waarmee Ruud zijn Estelle afluisterde?

• Ruud Gullit showt dat hij zich wel gaat redden. Met het jolige bijschrift ’Ik probeer mijn flat schoon te houden. De Handy man’ plaatste hij deze foto’s gistermiddag op Twitter.
http://telegraaf-i.telegraaf.nl/index.php/telegraaf/_main_/2012/06/21/013/article/article12_3.jpg


Hoe gaat Estelle Gullit reageren op het bestaan van de nu al veelbesproken GULLIT-TAPES nu haar aanstaande ex-man Ruud niet alleen gesprekken aan de keukentafel heeft afgeluisterd, maar deze illegale opnamen ook achteloos deelt met de media?
Ruud maakte gisteren bekend ’maatregelen’ te hebben genomen om te weten te komen wat zich afspeelde in zijn huis, wanneer hijzelf waar dan ook was. Wat die ’maatregelen’ precies inhielden, liet hij in het midden, maar hij kan er niets anders mee bedoelen dan dat hij zijn eigen Watergate-affaire in Amsterdam-Zuid creëerde en afluisterapparatuur liet plaatsen! Toen hij moet hebben gevoeld dat hij zijn derde echtgenote aan het verliezen was, probeerde hij er op deze manier achter te komen welke geheimen Estelle wel deelde met haar familie en vriendinnen… maar niet met hem!
Al snel moet hij beet hebben gehad. Aan tafel sprak Estelle, die vertelde zich de laatste jaren vaak eenzaam gevoeld te hebben, aan haar moeder over haar gevoelens voor K1-vechter Badr Hari (27). In de beslotenheid van haar eigen woonkamer, waar zij zich veilig waande, legde zij haar twijfels over Ruud en haar huwelijk vrijelijk op tafel. Ook haar eigen zusje moet daar door haar al in een vroeg stadium van op de hoogte zijn gebracht. En Ruud luisterde mee, ook wanneer zij hen in vertrouwen vertelde dat Badr een steeds grotere aantrekkingskracht op haar uitoefende en zij hem ging zien als de man met wie zij wél oud wilde worden. En zo werd het 6 juni. De dag waarop Estelle alle moed bijeen raapte om haar partner, sinds zestien jaar, te gaan vertellen dat er iets ernstigs speelde; zij wilde scheiden.
Koel
Zoals Estelle afgelopen zaterdag in deze krant vertelde, reageerde Ruud uitgesproken ’koel’. Het nieuws, waarvan zij verwachtte dat het zou inslaan als een bom, kwam bij hem nauwelijks aan. Voor Ruud kwam haar verpletterende mededeling dan ook niet als een verrassing: via zijn ’maatregelen’ wist hij immers allang wat hem te wachten stond en was hij van al haar intieme liefdesgeheimen op de hoogte!
Vervolgens besloot Ruud het nieuws, na een paar dagen en zonder te overleggen, wereldkundig te maken. In een door zijn Engelse management verstuurd ’persbericht’ legt hij de schuld van de breuk dan ook bij Estelle. Hij heeft het over ’recente ontwikkelingen’; waarvan hij het harde bewijs op zijn harde schijf heeft staan.
Inmiddels vragen mensen uit de omgeving van de Gullitjes zich af wat ze aan die keukentafel allemaal hebben gezegd. Estelle lijkt zich daar minder druk over te maken. Zij weet sinds Ruud haar met de ’bandjes’ confronteerde al dat zij is afgeluisterd. Zij besloot daarvan geen melding te maken in het grote interview met De Telegraaf. Zoals de goede verstaander zal hebben begrepen, liet zij daarin uit compassie met hun dochter van vijftien en zoon van elf meer achterwege.
Aanvankelijk leek hij dan ook rustig te reageren op Estelles uitspraken. Juist afgelopen zaterdag, toen het interview verscheen, hadden de twee ook weer voor het eerst contact. Ruud vertelde het een eenzijdig verhaal te vinden, maar liet ook doorschemeren er vrede mee te hebben. Hij stelde bovendien voor samen naar het eindejaarsschoolfeestje van hun zoon Maxim te gaan. Volgens Estelle verliep het contact ’rustig’ en leek het erop dat de twee hun voornemen om vrienden te blijven zouden kunnen gaan waarmaken.
Vreemdganger
Maar inwendig moet Ruud hebben gekookt, omdat hij door Estelle in weloverwogen bewoordingen als vreemdganger in de hoek was gezet. Dinsdag was de bijeenkomst op school, maar daar záten de twee slechts in hetzelfde zaaltje. Ze kwamen niet samen, zaten niet bij elkaar, en vertrokken bovendien ook apart van elkaar. „Er was contact tussen Ruud en Estelle en haar afgeluisterde moeder, maar niet veel.”
En gisteren barstte de bom alsnog. Ruud bleek besloten te hebben de inhoud van zijn in het geheim opgenomen huiskamergesprekken, deels, met de buitenwereld te delen. Estelles moeder maakte hem uit voor ’sukkel’ en Estelle was helemaal weg van Badr na een bezoek aan de trendy Marokkaanse stad Marrakesh. Marrakesh; achteraf het begin van het einde.
En zo hebben de Gullits een scheidingsaffaire gecreeerd die zijn weerga in Nederland niet kent, en die zich hooguit laat vergelijken met de perikelen van Rob de Nijs en Belinda, enkele jaren geleden. Juridisch specialisten raden Estelle aan aangifte te doen tegen Ruud, al is het maar om te voorkomen dat hij meer uit de gesprekken openbaart. Of Estelle dat gaat doen, was gisteravond nog niet bekend.

Minotauro
21-06-2012, 13:19
Albert is in the house

Leventdepevent
21-06-2012, 13:35
whahaha gullit-tapes wtf ....het is onderhand een regelrechte gullit-gate

smike
21-06-2012, 13:48
Ben wel benieuwd wat al die mocrofanboys van Badr nu vinden, nu die een relatie heeft met een blonde hollandse meid lol

Nosferatu187
21-06-2012, 14:56
Niet alleen dat maar dat hij zijn ex en pasgeboren kind zomaar dumpt.

Willm
21-06-2012, 14:58
Ben wel benieuwd wat al die mocrofanboys van Badr nu vinden, nu die een relatie heeft met een blonde hollandse meid lol
De meeste mocros die ik ken hebben een relatie met een blonde Hollandse meid.

Guillermo
21-06-2012, 19:13
Dom wijf, nu krijgt ze zeker geen stuiver van Ruud. Hahaha Ruud is baas met zijn tapes! Enne.. ik geef dat met Badr geen jaar... dan heeft Estelle helemaal niks! LOL.:lol:

univers1l
21-06-2012, 20:23
Ben wel benieuwd wat al die mocrofanboys van Badr nu vinden, nu die een relatie heeft met een blonde hollandse meid lol

al zijn voorgaande vriendinnen waren hollandse meiden, toen was het ook niet relevant.

Wiseguy
21-06-2012, 20:51
Badr Hari multimiljonair
van
onze redactie



AMSTERDAM - Badr Hari heeft genoeg centen om zijn liefje
Estelle Gullit te overladen met dure cadeaus.

Quote heeft een artikel geschreven over de financiële situatie van
Badr en concludeert dat Estelle een rijke man aan de haak heeft
geslagen.

Het vermogen van Badr wordt geschat op zo'n vijf miljoen euro. Hij zou
overigens wel minder geld hebben dan Ruud Gullit. Ruud zou namelijk tussen de
zes en tien miljoen euro bezitten.

tidelot
23-06-2012, 14:14
Badr Hari openhartig van onze redactie AMSTERDAM - VIDEO - Badr Hari, de nieuwe vriend van Estelle Cruyff, vertelt openhartig over zijn leven en de relatie met de nieuwe liefde van zijn leven in een interview met Evert Santegoeds. In deze extra Privéflits gaat het over de kerstboom van Badr, zijn tijd in het klooster en zijn relatie met de kinderen van Estelle.




























BADR HARI SPREEKT!http://www.telegraaf.nl/prive/12411227/__Badr_Hari_openhartig__.html

McClane
23-06-2012, 14:30
En Badr denkt werkelijk dat Cruyff niet hetzelfde kunstje bij hem uithaalt? Leuk voor de kinderen ook, vertellen dat je voor werk/ vakantie naar land A gaat, terwijl je eigenlijk je benen spreidt in land B. Ik hoop dat Gullit zijn centen mag houden, Cruyff zit alleen maar achter geld aan zo blijkt.

Illest
23-06-2012, 17:29
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s480x480/600650_10151071537101913_464618039_n.jpg


epic!!

Kemal
23-06-2012, 18:29
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s480x480/600650_10151071537101913_464618039_n.jpg


epic!!

WUAHAAH!

Illest
23-06-2012, 21:30
WUAHAAH!

kwam deze nog tegen:

dont badr me... that is just ruud..!

Leventdepevent
24-06-2012, 07:30
hahaha hij lijkt er godver nog op ook

king
24-06-2012, 19:13
http://p.twimg.com/AwEOKmyCQAA1cye.jpg:largehttp://p.twimg.com/AwEOKmyCQAA1cye.jpg:large

Kemal
24-06-2012, 19:38
hahaha wordt steeds gekker!

Wheelie
27-06-2012, 12:13
Badr met Estelle en kinderen op bowlingbaan Strike!
FOTO’S: FERRY DE KOK
http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegraaf/_main_/2012/06/26/014/article/article40_2.jpg





http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegraaf/_main_/2012/06/26/014/article/article40_1.jpg





http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegraaf/_main_/2012/06/26/014/article/article40_3.jpg


• Het is na alle turbulentie van de afgelopen weken genieten geblazen voor nieuwbakken liefdeskoppel Badr Hari (27) en Estelle Cruijff, die vrijdag 34 jaar wordt. Samen met Estelles tienerkinderen Joëlle (15) en Maxim (11) vermaakte het stel zich afgelopen weekeinde opperbest tijdens een potje bowlen in hun geboortestad Amsterdam. Tussen de wereldberoemde kickbokser en de zoon die Estelle met haar ex Ruud Gullit kreeg, klikt het overduidelijk goed. Ontspannen staan de twee belangrijkste mannen in Estelle’s leven (foto boven) met elkaar te keuvelen. En even later wordt de feestvreugde verhoogd wanneer Estelle een strike lijkt te gooien. Estelle komt zichtbaar tot rust nu haar scheiding van Ruud én de ontloken romance tussen haar en Badr wereldkundig zijn gemaakt. Dat de twee gek op elkaar zijn, mag nu iedereen weten. Zowel Estelle als Badr vertelde op deze pagina exclusief en openhartig over hun liefde voor elkaar. Afgelopen weekeinde noemde Badr zijn Estelle liefdevol „1,80 meter gratie”.

Wheelie
27-06-2012, 12:14
lol, Badr in de Prive ;)

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegraaf/_main_/2012/06/26/008/image_article/999.jpg

cholitzu
27-06-2012, 12:22
Badr met Estelle en kinderen op bowlingbaan

Strike!



http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegraaf/_main_/2012/06/26/014/article/article40_2.jpg





http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegraaf/_main_/2012/06/26/014/article/article40_1.jpg





http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegraaf/_main_/2012/06/26/014/article/article40_3.jpg



• Het is na alle turbulentie van de afgelopen weken genieten geblazen voor nieuwbakken liefdeskoppel Badr Hari (27) en Estelle Cruijff, die vrijdag 34 jaar wordt. Samen met Estelles tienerkinderen Joëlle (15) en Maxim (11) vermaakte het stel zich afgelopen weekeinde opperbest tijdens een potje bowlen in hun geboortestad Amsterdam. Tussen de wereldberoemde kickbokser en de zoon die Estelle met haar ex Ruud Gullit kreeg, klikt het overduidelijk goed. Ontspannen staan de twee belangrijkste mannen in Estelle’s leven (foto boven) met elkaar te keuvelen. En even later wordt de feestvreugde verhoogd wanneer Estelle een strike lijkt te gooien. Estelle komt zichtbaar tot rust nu haar scheiding van Ruud én de ontloken romance tussen haar en Badr wereldkundig zijn gemaakt. Dat de twee gek op elkaar zijn, mag nu iedereen weten. Zowel Estelle als Badr vertelde op deze pagina exclusief en openhartig over hun liefde voor elkaar. Afgelopen weekeinde noemde Badr zijn Estelle liefdevol „1,80 meter gratie”.

De URL verwijst niet naar een afbeelding of de afbeelding is niet openbaar toegankelijk.

Tykill
29-06-2012, 10:57
http://www.shownieuws.tv/video/badr-hari-en-estelle-terug-van-vakantie/

FILMPJE!

Sadix
29-06-2012, 12:51
wtf, badr in een klooster gezeten?

The_Rock
30-06-2012, 11:57
Badr is een beetje de weg kwijt. Ik ben benieuwd of dit een act is van zijn kant, en hij media en harde sex wilt scoren. Of het kan zijn dat hij gewoon echt gek is op haar. Ik weet wat een mooie Hollandse vrouw kan doen met een allochtoon, ik ben ook gek op mooie blonde Hollandse vrouwen, die als een dame overkomen maar harde sex aankunnen en ook willen.