PDA

View Full Version : Bonjasky tekent bij Glory World Series



Colin850
14-06-2012, 14:36
Via twitter!



https://twitter.com/Kickboxing_News/status/213249327831851008

https://twitter.com/#!/basboon007

blackadder
14-06-2012, 14:38
Ok. Vet.

Kemal
14-06-2012, 15:07
Idd vet, wist niet dat hij weer ging vechten met zijn oogproblemen.

blackadder
14-06-2012, 15:14
Idd vet, wist niet dat hij weer ging vechten met zijn oogproblemen.
Er waren al een tijdje verhalen dat ie weer de ring in wilde.

NESCIO
14-06-2012, 15:21
Hij gaat ook niet vechten, hij gaat bekeken de wedstrijd overleven en winnen op punten.

Peacey
14-06-2012, 15:21
had die beter bij K1 kunnen tekenen, daar heeft hij tegenstand van Ghita en Hari, nu alleen van Schilt.

carlo1
14-06-2012, 15:23
ben blij dat het weer de ring in gaat, vind het alleen heel jammer dat hij voor glory heeft gekozen en niet voor de K1/IS.
Had hem graag tegen Hari, Githa enz gezien. Nu zal die uiteindelijk tegen Schilt komen te staan en iedereen weet wat daar de uitslag van wordt.

Vinand
14-06-2012, 15:28
Hhmmm, Glory zal waarschijnlijk een flinke smak geld voor zijn neus hebben gelegd

Leventdepevent
14-06-2012, 15:35
jammer dat ie nou juist daar tekent, maar ja als t om geld gaat zouden we t allemaal doen

Vince
14-06-2012, 16:24
Volgens mij loopt er bij glory meer rond dan alleen schilt. Zou hem namelijk ook graag tegen peter zimmerman en saki willen zien.

XanaduNL
14-06-2012, 16:36
Meer details:
http://www.gloryworldseries.com/news/24-the-gentleman-flies-once-more

Soulbringer320
14-06-2012, 17:01
Dacht dat die voor een andere functie had getekend bij Glory, maar goed...we zullen zien.

Peacey
14-06-2012, 17:31
Volgens mij loopt er bij glory meer rond dan alleen schilt. Zou hem namelijk ook graag tegen peter zimmerman en saki willen zien.

Remy heeft hun beide al verslagen.
Ik zit eerder te wachten op Remy vs Ghita.
Lijkt mij echt een wereldpartij.

@ Soulbringer: Weet jij iets wat wij niet weten???

blackadder
14-06-2012, 17:52
Volgens mij loopt er bij glory meer rond dan alleen schilt. Zou hem namelijk ook graag tegen peter zimmerman en saki willen zien.
Guidon, Verlinden.

payap
14-06-2012, 18:00
Goed nieuws. Remy Vs Schilt, Aerts, Zimmerman, Saki, Verlinden zijn partijen die me zo snel al te binnen schieten.

micha
14-06-2012, 18:02
Glory heeft nu bijna alle bekende winaars van de K1. En een hoop nieuw talent dus dat wordt een matchmaking om je vingers bij af te likken.

weks
14-06-2012, 18:04
zit ik echt totaal niet op te wachten

micha
14-06-2012, 18:07
zit ik echt totaal niet op te wachten


dat hoeft ook niet. Maar ik zie Bonjasky schilt aerts zimmerman saki verlinden kharitonov Saki altijd graag vechten.i

Diz
14-06-2012, 18:38
Vet man! Leuk om hem weer in actie te zien en gelukkig interesseert het mij geen reet bij welke organisatie ;)

jake phuk
14-06-2012, 18:51
ben benieuwd hoe dit contract eruit ziet. ik had hem toch ook graag in k-1 gezien, maar er zijn idd
zat leuke partijen nu bij Glory, ik zie hem graag tegen Kharitonov en nog een keer tegen Saki uitkomen.

rollermanskunk
14-06-2012, 19:33
op Bas z'n twitter account heeft die het erover dat hij binnenkort nog meer grote namen bekend zal maken.

Hold your horses? Het zal toch niet?

marcelt
14-06-2012, 19:51
Super om hem weer in actie te zien . Hoop dat hij ook beter terugkomt zoals Semmy. Vooral boksend valt nog een hoop progressie te maken lijkt me.

Turboknecht
14-06-2012, 21:26
Zeker leuk dat hij terug komt, maar wel heel erg jammer dat er twee organisaties zijn nu en niet een.

Nosferatu187
14-06-2012, 22:29
Heeft die goed gedaan bij de K-1 ziet hij zijn geld toch niet als hij wint, alleen jammer dat niet weer tegen Badr mag. :blush:

Illest
14-06-2012, 22:46
Heeft die goed gedaan bij de K-1 ziet hij zijn geld toch niet als hij wint, alleen jammer dat niet weer tegen Badr mag. :blush:

heeft ie al 2x van gewonnen, simpel zat

ik had het niet verwacht, maar Glory is interessanter aan het worden....K1 is passe....het niet meer hetzelfde, ondanks de pogingen het wel zo te laten doen lijken

Amsterdam'r
14-06-2012, 22:49
Welcome back Flying Gentleman!

lukashenko
14-06-2012, 22:53
heeft ie al 2x van gewonnen, simpel zat

ik had het niet verwacht, maar Glory is interessanter aan het worden....K1 is passe....het niet meer hetzelfde, ondanks de pogingen het wel zo te laten doen lijken

ik denk dat ie dat wel best vind en zo wil laten de enigste man die badr 2 van de 2 wedstrijden gepakt heb
ik zit ook meer op ghita vs bonjasky badr vs bonjasky silva vs bonjasky gerges vs bonjasky enz enz te wachten
ondanks alles ben ik wel erg blij dat hij zijn handschoenen weer aantrekt hij is mijn eerste kickbox idool door hem ben ik met de sport begonnen en ben inmiddels a klasse en erg blij met me nieuwe passie en levenswijze die je eraan overhoud
waar je ook gaat knallen remy laat weer die oude hongerige remy zien met de dikke gesprongen knieen

Soulbringer320
14-06-2012, 23:14
Remy heeft hun beide al verslagen.
Ik zit eerder te wachten op Remy vs Ghita.
Lijkt mij echt een wereldpartij.

@ Soulbringer: Weet jij iets wat wij niet weten???
Nee absoluut niet.
Maar had meer de gedachte, dat als die tekent bij Glory het niet perse een contract hoeft te zijn om de ring in te gaan.
Had ook makkelijk een andere functie kunnen zijn.

Rverm
14-06-2012, 23:36
Aerts krijgt een extreem bedrag om een paar partijtjes te knokken bij Glory. Dat is voor iemand die aan het eind van zijn carrière natuurlijk de beweegreden om bij een bepaalde organisatie te tekenen. Hetzelfde geldt voor Bonjasky nu. Als een organisatie zulke bedragen neerlegt dan gaat iedereen nadenken om weer een paar partijen mee te draaien en Bonjasky heb ik altijd een topper gevonden, dus ik vind het niet vervelend om hem weer bezig te zien. Wordt een mooi toernooi, al zie ik niemand van Schilt winnen.

lukashenko
14-06-2012, 23:43
Aerts krijgt een extreem bedrag om een paar partijtjes te knokken bij Glory. Dat is voor iemand die aan het eind van zijn carrière natuurlijk de beweegreden om bij een bepaalde organisatie te tekenen. Hetzelfde geldt voor Bonjasky nu. Als een organisatie zulke bedragen neerlegt dan gaat iedereen nadenken om weer een paar partijen mee te draaien en Bonjasky heb ik altijd een topper gevonden, dus ik vind het niet vervelend om hem weer bezig te zien. Wordt een mooi toernooi, al zie ik niemand van Schilt winnen.

peter kan semmy op een gekke dag altijd pakken al is dat wel einde toernooi voor hem

appelsap
15-06-2012, 00:34
voor welke sportschool gaat ie uitkomen?

blackadder
15-06-2012, 00:51
voor welke sportschool gaat ie uitkomen?
Zijn eigen lijkt mij toch?
Hij zal wel eerst even een of twee partijen moeten draaien tegen wat mindere namen om er weer in te komen.

Peacey
15-06-2012, 06:50
vraag me af hoe glory al die vechters kan betalen dan.
baal er echt van dat het 2 organisaties zijn waar alle toppers zitten.
schilt is natuurlijk een topper, maar ghita en hari vind ik toch interessanter

Rverm
15-06-2012, 10:20
vraag me af hoe glory al die vechters kan betalen dan.
baal er echt van dat het 2 organisaties zijn waar alle toppers zitten.
schilt is natuurlijk een topper, maar ghita en hari vind ik toch interessanter

Zolang Glory niet verteld wie de sponsoren zijn dan weet je genoeg denk ik. Dan is het makkelijk praten dat de concurrent zaken doet met criminelen...;) Maar als het goed is is 1 van de sponsoren een televisiestation. Idd zonde dat er 2 kampen zijn. Badr en Ghita zijn spectaculairder dan Schilt, alleen Schilt is wel oerdegelijk en gezien zijn laatste partij tegen Zimmerman zie ik hem van iedereen winnen.

Richelieu
15-06-2012, 12:02
voor welke sportschool gaat ie uitkomen?

Ben meer benieuwd waar, of beter gezegd met wie hij gaat trainen.

carlo1
15-06-2012, 14:22
Super om hem weer in actie te zien . Hoop dat hij ook beter terugkomt zoals Semmy. Vooral boksend valt nog een hoop progressie te maken lijkt me.
dat van dat boksen hoor je altijd over hem, alleen is hij wel de enige die boksend zowel Hari als Schilt als alistair als errol 8 tellen gaf!

tidelot
15-06-2012, 15:17
Zijn eigen lijkt mij toch?
Hij zal wel eerst even een of twee partijen moeten draaien tegen wat mindere namen om er weer in te komen.

als hij maar niet zichzelf gaat trainen

RedDawn
15-06-2012, 15:34
Toch wel vreemd dat Bonjasky by GG tekent. Bas Boon heeft hem altijd zwart lopen maken: hij zou een geldwolf zijn en zijn vrouw bedriegen etc.

Peacey
15-06-2012, 15:40
Toch wel vreemd dat Bonjasky by GG tekent. Bas Boon heeft hem altijd zwart lopen maken: hij zou een geldwolf zijn en zijn vrouw bedriegen etc.


€€€€€€€

micha
15-06-2012, 17:25
Toch wel vreemd dat Bonjasky by GG tekent. Bas Boon heeft hem altijd zwart lopen maken: hij zou een geldwolf zijn en zijn vrouw bedriegen etc.


Kun je nagaan wat voor een goede vent Bas Boon is door zijn eigen gevoelens aan de kant te zetten en speciaal voor jou toch Bonjasky binnen te slepen.

marcelt
15-06-2012, 22:00
dat van dat boksen hoor je altijd over hem, alleen is hij wel de enige die boksend zowel Hari als Schilt als alistair als errol 8 tellen gaf! Goed argument. Ik denk doordat hij een hele goede timing heeft. Je ziet hem relatief weinig met stoten en stootcombinaties werken erken. Zijn trappen en knieen zijn echter schitterend.

lukashenko
16-06-2012, 00:24
dat van dat boksen hoor je altijd over hem, alleen is hij wel de enige die boksend zowel Hari als Schilt als alistair als errol 8 tellen gaf!

omdat remy een slim sportman is hij merkte ook wel metteam bonjasy wart zijn zwakke punten waren en met paul lamoth in zijn hoek had ie iemand die super kan observeren en gametactics maken
laatste 3 of 4 jaar huurde hij eric warmerdam (een van nederlands beste bokstrainers voor kickboxen)
je zag dat dat zijn boksen erg goed gedaan had en hij begon laatste jaren harde downs met zijn stoten uit te delen
errol alistair badr en semmy hebben zich daar allemaal in vergist