PDA

View Full Version : Hoe kom ik als fotograaf aan de slag?



Thijs
14-06-2012, 16:16
Hallo Mixfight-leden. Ik ben al een tijd als zelfstandig fotograaf aan de slag. Ik heb een passie voor vechtsport (met name MMA) en zou het leuk vinden om vechtsport-evenementen te mogen fotograferen. Ik heb geschikt apparatuur. Het enige wat ontbreekt zijn de juiste connecties in het wereldje om binnen te komen. Hopelijk vind ik deze hier.

Mijn vraag in het kort: Hoe kom ik als fotograaf aan de slag? Zijn er mensen hier die me verder kunnen helpen?

Kemal
14-06-2012, 18:49
Heb je misschien een portfolio zodat we er eens in kunnen "wat voor vlees je in de kuip hebt"?

Thijs
14-06-2012, 19:42
Heb je misschien een portfolio zodat we er eens in kunnen "wat voor vlees je in de kuip hebt"?Jep. Ik stuur je zo een PM.

Kemal
14-06-2012, 19:48
Bedankt Thijs, heb je pm ontvangen!

Leventdepevent
14-06-2012, 22:43
post is wat foto''s

Jeru
17-06-2012, 13:14
Vraag gewoon of je een keer op proef een gala voor Mixfight mag verslaan. Lijkt me geen probleem toch?

Richelieu
18-06-2012, 11:21
Vraag gewoon of je een keer op proef een gala voor Mixfight mag verslaan. Lijkt me geen probleem toch?

Nope, kunnen we zeker regelen.

smike
18-06-2012, 12:42
Volgens mij is er best een tekort aan goede fotograven, dus werk zat denk ik!

de Stiep
18-06-2012, 20:16
En geloof me Thijs, ik ben er door Ronald en Harmen ingerold en (bij voortduring geholpen door de andere reporters, mods en ga maar zo door). Moet zeggen dat ik in het wereldje na 23 jaar zat bekenden had/heb, maar om een gala te doen ? Best eng in het begin "Ben ik wel goed genoeg"en dat soort geneuzel. Zie je fotoreportages en denk je "laat maar, DAT lukt me niet". Gewoon doen en je zult meemaken hoe snel je wordt opgenomen in deze wereld waar ze schreeuwen om reporters en fotografen. Elke promotor wil exposure. Voor je het weet moet je nee verkopen ;).

Ergo conclusio facto DOEN !!

goro
14-08-2012, 14:05
En geloof me Thijs, ik ben er door Ronald en Harmen ingerold en (bij voortduring geholpen door de andere reporters, mods en ga maar zo door). Moet zeggen dat ik in het wereldje na 23 jaar zat bekenden had/heb, maar om een gala te doen ? Best eng in het begin "Ben ik wel goed genoeg"en dat soort geneuzel. Zie je fotoreportages en denk je "laat maar, DAT lukt me niet". Gewoon doen en je zult meemaken hoe snel je wordt opgenomen in deze wereld waar ze schreeuwen om reporters en fotografen. Elke promotor wil exposure. Voor je het weet moet je nee verkopen ;).

Ergo conclusio facto DOEN !!
Ik heb destijds ook al wedstrijden mogen fotograferen voor kickbox.nl
En ook verslagjes geschreven. Tot ik de verkeerde had afgebroken in mn verslag en er uit werd gekieperd!

LOLOL

de Stiep
17-08-2012, 12:03
Ik heb destijds ook al wedstrijden mogen fotograferen voor kickbox.nl
En ook verslagjes geschreven. Tot ik de verkeerde had afgebroken in mn verslag en er uit werd gekieperd!

LOLOL

De verkeerde afgebroken ? Ja kom eens op zeg ! Als iemand echt als een natte krant, of hij gebruikt verboden technieken of weet ik veel wat, moet je als reporter gewoon daarover kunnen schrijven. Als kickboks.nl je om deze reden eruit heeft geknikkerd mis JIJ helemaal niks nakkes nada :)

masakatsu agatsu
03-09-2012, 12:35
Wij hebben 23 September een Seminar Luta Livre van Andreas Schmidt (Andyconda) in Coevorden Drenthe.
Hier komen jongens van onze MMA school,judoclub,karate Ischinryu, defendokai, etc deelnemen, een foto verslag kan mischien leuk zijn.
Mochten wij nog plaatsen overhebben dan wordt dit gepost op mixfight.( ik kan niets beloven)

mvg Herman