PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko announces retirement!



Naj85
22-06-2012, 00:54
"I made a final decision. This was my last fight. I'm leaving the sport for the sake of his family, for the sake of children. At this point I want to devote more time to his daughters", - the words of a correspondent Emelianenko "Chempionat.com" Constantine Ustyantsev.
Fedor also said that no money will be able to influence his decision, but did not deny the fact that things can change, and he will return to the ring.
"All of God's will. I made a decision, but it is unknown how the Lord God to dispose of the further fate" - said Fedor

http://www.mixedmartialarts.com/news/408124/Fedor-Emelianenko-announces-retirement/

mario the count
22-06-2012, 00:55
"I made a final decision. This was my last fight. I'm leaving the sport for the sake of his family, for the sake of children. At this point I want to devote more time to his daughters", - the words of a correspondent Emelianenko "Chempionat.com" Constantine Ustyantsev.
Fedor also said that no money will be able to influence his decision, but did not deny the fact that things can change, and he will return to the ring.
"All of God's will. I made a decision, but it is unknown how the Lord God to dispose of the further fate" - said Fedor

http://www.mixedmartialarts.com/news/408124/Fedor-Emelianenko-announces-retirement/



Sip

blackadder
22-06-2012, 01:24
NOOOOOOOOO!!!!!

T15Boxing
22-06-2012, 01:31
Als hij dit soort partijen blijft doen kan hij net zo goed stoppen. Mischien nog die ene strikeforce gevecht dan?(Barnett of Cormier) Dat zou ik nog heel graag willen zien.

Kemal
22-06-2012, 07:39
Erg jammer, blijft the GOAT!

Leventdepevent
22-06-2012, 08:04
GOAT!

steftheboxer
22-06-2012, 08:40
Jammer maar begrijpelijk. Door Fedor ben ik MMA gaan kijken en hij zal altijd mijn favoriete vechter blijven.Fedor is en blijft de GOAT

Richelieu
22-06-2012, 09:02
Het is jammer, maar geheel begrijpelijk!

Fyodor
22-06-2012, 09:17
All hail the king!

Biiyen
22-06-2012, 09:59
Het einde van een tijdperk.....

Tony
22-06-2012, 10:00
All hail the king

amilster
22-06-2012, 10:12
Jammer maar begrijpelijk. Door Fedor ben ik MMA gaan kijken en hij zal altijd mijn favoriete vechter blijven.Fedor is en blijft de GOAT

X2

Boelly92
22-06-2012, 10:45
ik voelde het helaas al wel aankomen :( mar goed toch ben ik deze superheld dankbaar voor al die mooie jaren en partijen die hij gegeven heeft zelfs ze verlies partijen waren mooi om te zien naar mijn mening..


mis em nu al haha

Djani
22-06-2012, 11:03
Jammer maar begrijpelijk. Door Fedor ben ik MMA gaan kijken en hij zal altijd mijn favoriete vechter blijven.Fedor is en blijft de GOAT

x3!!

rollermanskunk
22-06-2012, 11:42
Die laatste M-1 partijen zijn hem wel door z'n strot geduwd door z'n management. Na het verlies tegen Bigfoot had die al moeten stoppen. Z'n status van GOAT blijft voor mij ondanks de neerwaartse spiraal van het afgelopen jaar onaangetast.

Respect voor Fedor

RedDawn
22-06-2012, 11:46
Die laatste M-1 partijen zijn hem wel door z'n strot geduwd door z'n management. Na het verlies tegen Bigfoot had die al moeten stoppen. Z'n status van GOAT blijft voor mij ondanks de neerwaartse spiraal van het afgelopen jaar onaangetast.

Respect voor Fedor

Een aanname zou Bas Boon zeggen. Hoe weet jij nou dat Fedor die partijen door zijn strot geduwd heeft gekregen? Belt hij je elke avond voor het slapen gaan op om zijn hart te luchten?

Kalikula
22-06-2012, 12:28
:thnx: for your great fights!!

Wheelie
22-06-2012, 13:25
Ik denk dat we Fedor nog terug gaan zien ;)

Igorvdw
22-06-2012, 13:25
http://themoderatevoice.com/wordpress-engine/files/2009-january/bow_down.gif

Held!!!, erg zonde. Blij dat hij een terugkomst niet uitsluit. Hij is nu 35, wie weet over een jaar of 2 dat hij weer een paar mensen komt bashen. Ik hoop het iigeval:)

lukashenko
22-06-2012, 13:31
erg jammer как вы можете работать через что американцы отложилиВы лучшее, что мы никогда не буду скучать по тебе
zat er aan te komen maar niemand wou het zien
inderdaad het einde van de fedor era

malle eppie
22-06-2012, 13:31
Een aanname zou Bas Boon zeggen. Hoe weet jij nou dat Fedor die partijen door zijn strot geduwd heeft gekregen? Belt hij je elke avond voor het slapen gaan op om zijn hart te luchten?

2x
Ik spreek hem wel , en als er een vechter is die zich niks door zijn strot laat duwen is hij het wel
Een fijner mens als hij zijn er weinig en een gemis voor iedereen die van onze mooie sport houd
harryutrecht

rollermanskunk
22-06-2012, 14:02
Een aanname zou Bas Boon zeggen. Hoe weet jij nou dat Fedor die partijen door zijn strot geduwd heeft gekregen? Belt hij je elke avond voor het slapen gaan op om zijn hart te luchten?

Nee niet elke avond (ik pak niet altijd op, moet ik weer Russisch gaan lullen...)
Verleden jaar na de Bigfoot fight zou er een verschil van mening zijn tussen Fedor en zijn management (dit is toen ook door Ariel naar voren gebracht). Fedor zou toen al willen stoppen (had grote twijfels) maar zijn management had toen al partijen in Rusland voor hem op het programma staan dus contractueel zou dat een probleem zijn.

Als het een aanname is dan is het aanname van de journalisten. Als dit niet klopt dan ben ik verkeerd geinformeerd.

Naj85
23-06-2012, 01:11
Ik hoop ook dat hij besluit terug te keren, en nog in de UFC komt. niemand liet mijn hart sneller kloppen dan wanneer Fedor ging vechten, GOAT van de MMA

tommus
23-06-2012, 10:45
Beter stopt ie gewoon het is mooi geweest en een record van 34-4 heeft niemand niks om je voor te schamen

Rverm
23-06-2012, 10:55
Ik denk dat we Fedor nog terug gaan zien ;)

idd... :D

Marco (scheids)
23-06-2012, 12:16
Ik denk dat we Fedor nog terug gaan zien ;)

;);)

Naj85
28-06-2012, 23:38
by Chris Palmquist | source: m-1global.com (http://www.m-1global.com/2012/06/28/fedor-emelianenko-leaves-m-1-global-mangement/)




As a disclaimer to this story, the M-1 Global website was hacked earlier this week and reported that Fedor had signed to fight Brock Lesnar in the UFC. So it could be true, or it could just be another hack, but the report is that Russian heavyweight legend Fedor Emeliaenenko has severed his relationship with M-1 Global:
Fedor Emelianenko the long time representative and ambassador from Russia has recently disbanded from MMA pioneers M-1 global. Fedor signed with M-1 global in 1998 and owns a 15% stake in ownership.

read entire article... (http://www.m-1global.com/2012/06/28/fedor-emelianenko-leaves-m-1-global-mangement/)
On multiple occasions, negotiations between the UFC and M-1 to bring Fedor to the UFC have failed, with the major sticking point being that M-1 wanted co-promotion. Does this now open the door to Fedor coming to the UFC? Probably not, but anything is possible.

Nelisje
29-06-2012, 10:47
Artikel is alweer van de site van M1 af gehaald. Verder heeft hij M1 ook niet meer nodig als hij niet meer vecht. Ik zie in hem ook niet iemand die stad en land af reist om seminars te gaan geven. Die gaat denk ik lekker les geven in Stary Oskol en 's-avonds met vrouw en kids op de bank.

Marco (scheids)
29-06-2012, 14:59
Fedor is vorige maand gekozen als voorzitter van de Russian MMA Union, dus genoeg werk nog :-)

respect
30-06-2012, 06:44
Eigenlijk een van de enige met wanderlei silva waar je geen roest of ouderdom kan zien bij zijn gevechten van oude garde, kan zo nog 2/3 jaar mee maar respect, GOAT gewoon.

blackadder
30-06-2012, 06:49
Artikel is alweer van de site van M1 af gehaald. Verder heeft hij M1 ook niet meer nodig als hij niet meer vecht. Ik zie in hem ook niet iemand die stad en land af reist om seminars te gaan geven. Die gaat denk ik lekker les geven in Stary Oskol en 's-avonds met vrouw en kids op de bank.
Hij is mede eigenaar van M1. Dus hij heeft er wel alle belang bij dat het goed gaat met de organisatie. Of hij nou vecht of niet.