PDA

View Full Version : Profdebuut Albert Kraus op Ben Bril Memorial



Dalton
22-06-2012, 23:21
Albert Kraus wil als bokser meedoen aan de Ben Bril Memorial op maandag 15 oktober in het theater Carre. De 31-jarige oud-wereldkampioen K-1 Max, die The Hurricane wordt genoemd in de kickboxwereld, heeft de ambitie de komende jaren een profbokscarrière op te bouwen. Hij zou het geweldig vinden zijn profdebuut te maken op het grootste prof- en amateurgala van Nederland en is in onderhandeling met de organisatie. Kraus zou aanvankelijk zijn kickbox-loopbaan willen combineren met het boksen. Er wordt op dit moment uitgezocht hoe het nieuwe wedstrijdseizoen voor Kraus eruit gaat zien en pas dan kan definitief worden vastgesteld of een optreden op maandag 15 oktober past in zijn voorbereiding op andere (kickbox-)wedstrijden. De beslissing valt binnenkort. ,,Ik loop al langer met het plan rond een keer te gaan boksen. Waarom niet? Het lijkt me een interessante, nieuwe uitdaging voor mij na een behoorlijke voorbereiding,’’ zegt Kraus, die voortkomt uit een beroemde boksfamilie. ,,Als zo’n eerste keer goed gaat, zou ik beslist meer wedstrijden willen gaan boksen. Wie weet wat ik ook nog bij de profs kan bereiken. Vergeet niet, dat ik vroeger bij Hennie Mandemaker heb getraind.’’

Bron: Hans de Bruijn - Event-manager Ben Bril Memorial

Kemal
22-06-2012, 23:27
Ok, verrassend, ik dacht dat hij bij het tekenen bij Glory toch zijn voorkeur uit laat gaan naar het kickboksen. Hoe dan ook veel succes gewenst aan Albert!

Rverm
23-06-2012, 00:42
Bij het tekenen bij Glory draait het om geld, nu gaat ie zijn gevoel weer een beetje volgen...;) Overigens denk ik dat hij best voor verassingen kan zorgen in het boksen, dat is ook voornamelijk zijn kwaliteit in zijn kickbokspartijen.

spsc
23-06-2012, 01:12
Haha.Kraus en Glory hebben de afspraak dat hij mag boksen indien het schema van Glory het toelaat.Hij wil graag boksen maar het Glory toernooi gaat voor.zodra deze datum 100% vaststaat kan er worden beslist of Kraus in carre bokst.

de Stiep
23-06-2012, 02:05
Jongens, deze gozer kan ECHT boksen ! Ik denk dat hij meer dan een deuk in een pakkie boter kan slaan op een groot toernooi.

Hammerkick
23-06-2012, 06:35
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/550466_324492027638454_280477831_n.jpg

Hier is een foto van Albert, van een bokstraining van afgelopen donderdag. Op zijn Facebook pagina, heb ik gisteren daar nog veel meer foto's gepost, ook van de training van vrijdagavond in Oss. Kom naar zijn facebook pagina op : https://www.facebook.com/AlbertTheHurricaneKraus

Leventdepevent
23-06-2012, 08:13
leuke FB pagina...je hebt het er maar druk mee Dirk

blade
23-06-2012, 09:01
hij zal niet de eerste Kraus zijn die bokst zowiezo een bekende achternaam in de boks wereld van vroeger al

MMAFAN-1122
23-06-2012, 14:02
Top, ik benieuwd!!

Hammerkick
23-06-2012, 16:02
leuke FB pagina...je hebt het er maar druk mee Dirk

Dank je wel, Levent !! De FB pagina gaat heel goed !!