PDA

View Full Version : Uitslagen fight masters ergens?!



Sadix
24-06-2012, 23:07
heeft iemand de uitslagen van Fight masters gister in almere?

Richelieu
25-06-2012, 08:02
Denk dat je bot gaat vangen Sadik. De UMC is in tegenstelling tot de andere bonden minder digitaal onderlegd, dus met gods gratie mogen de bezoekers van fora altijd hopen dat er een ijverige reporter bereid is geweest de boel over te schrijven. Anders kun je in 9 van de 10 gevallen fluiten naar de uitslagen van evenementen die onder auspiciën van de UMC vallen.

trainer Bv S'burg
25-06-2012, 10:11
heeft iemand de uitslagen van Fight masters gister in almere?

Daniel "Bami" van Corler VS Antony Kane een onbeslist, de rest heik eerlijk gezegt niet echt mee gekregen, wel wat gezien, maar geen uitslagen en namen erbij.

Igorvdw
25-06-2012, 11:29
Henriques Zowa vs Fred Sikking -Fred gewonnen op punten
Boeda Vs Lionel - Onbeslist
Mo el Messaoudie vs Kevin Bromet - Mo gewonnen op punten
Kane vs Corler - idd Onbeslist
Jegish Yegoian vs Leandro Tam - Jegish op punten
Shafika Hoeseni vs Isis Verbeek - Isis op punten

Meer weet ik eerlijk gezegd niet meer :d

Sadix
25-06-2012, 12:06
Denk dat je bot gaat vangen Sadik. De UMC is in tegenstelling tot de andere bonden minder digitaal onderlegd, dus met gods gratie mogen de bezoekers van fora altijd hopen dat er een ijverige reporter bereid is geweest de boel over te schrijven. Anders kun je in 9 van de 10 gevallen fluiten naar de uitslagen van evenementen die onder auspiciën van de UMC vallen.

daar was ik idd al bang voor, was net op hun site.... dat zei me eerlijk gezegd al genoeg.

lukashenko
25-06-2012, 12:39
kane vs corler onbeslist
dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande

Sadix
25-06-2012, 12:45
kane vs corler onbeslist
dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande

daar doe je bami echt te kort...
Ik heb hem zien vechten tegen Tarek slimani en bennasser en tegen beide heeft een goede partij neer gezet. Zeker geen slachtvlees.

Igorvdw
25-06-2012, 12:51
Ik vond de partij wat traag op gang komen en voortzetten, maar was geloof ik dan ook 5 rondes. Daarnaast is bami inderdaad geen lopende box zak imo. Vond het geen knalpartij, maar beide heren vochten lekker technisch vond ik zelf. Is ook mooi om te zien af en toe.

trainer Bv S'burg
25-06-2012, 13:22
Ik vond de partij wat traag op gang komen en voortzetten, maar was geloof ik dan ook 5 rondes. Daarnaast is bami inderdaad geen lopende box zak imo. Vond het geen knalpartij, maar beide heren vochten lekker technisch vond ik zelf. Is ook mooi om te zien af en toe.

idd 5x3 Full MT, technisch heel sterk, ellebogen op de bovenkant hoofd, spinning elbows. Heel mooi om te zien. Ik zou me eigen pupil natuurlijk altijd verdedigen, maar slachtvee? Voorlopig gaat hij nooit iemand uit de weg en is in al zijn partijen (red. 43) 1x gaan zitten. 3x3 K1 is ook niet zijn ding, deze diesel moet opgang komen.

Glen
25-06-2012, 14:35
Ik vind Daniel 'Bami' van Corler een topper, in sportief en sociaal opzicht!
Sportief in de ring en altijd tijd voor een praatje of groet buiten de ring.

LeeMurray
25-06-2012, 14:47
kane vs corler onbeslist
dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande
Ik vind dit zulke gare posts :thown:. Beetje anoniem vechters afkraken. Ik reageer ook niet onder mijn eigen naam, maar je ziet me geen vechters afkraken.

Iedereen moet z'n mening kunnen geven op een openbaar forum, maar dit soort posts zijn echt niet cool IMO.

Anthony
25-06-2012, 15:09
Bami is een super goeie vechter! Zeer sportief en een top gozer... En hij heeft heel veel kwaliteiten in de ring!

Tony
25-06-2012, 15:16
Ik reageer ook niet onder mijn eigen naam


Dus jij bent niet echt Lee Murray? Damn, en ik maar denken dat Lee Murray gewoon een cursus nederlands had gevolgd ;)

anthony kane
25-06-2012, 15:59
Ik moet Daniel van Corler echt mijn respect geven hij is een van de weinigen die zich aanbood om op ellebogen te vechten hier in Nederland of vroegen ze belachelijk hoge bedragen ...
Mijn ervaring van de partij was inderdaad geen beuk partij wat iedereen vaak verwacht maar dat kan ook niet altijd als je op ellebogen vecht ... het was van mij kant niet mijn beste partij maar dat wil niks van Daniel weg nemen die heeft gewoon goed gevochten en zijn huiswerk goed gedaan ...
En nog iets heb in zeker 60 partijen heb ik zelden zo een sportieve en relaxe tegenstander gehad zowel voor als na de partij hield zich keurig aan alle afspraken heeft zijn best gedaan wat betreft vvk en alles erom heen ... Deze jongen zou wat vaker de kans moeten krijgen in nederland dat hij wat vaker kan draaien ...
Op mijn volgende evenement nodig ik hem zeer zeker weer uit alleen dan zal ik zelf zeker niet vechten :P hahah want dat is echt niet te doen eigenlijk

Sportieve groeten
Anthony Kane

LeeMurray
25-06-2012, 16:01
Dus jij bent niet echt Lee Murray? Damn, en ik maar denken dat Lee Murray gewoon een cursus nederlands had gevolgd ;)
lol :pimp:

Sadix
25-06-2012, 18:02
Ik moet Daniel van Corler echt mijn respect geven hij is een van de weinigen die zich aanbood om op ellebogen te vechten hier in Nederland of vroegen ze belachelijk hoge bedragen ...
Mijn ervaring van de partij was inderdaad geen beuk partij wat iedereen vaak verwacht maar dat kan ook niet altijd als je op ellebogen vecht ... het was van mij kant niet mijn beste partij maar dat wil niks van Daniel weg nemen die heeft gewoon goed gevochten en zijn huiswerk goed gedaan ...
En nog iets heb in zeker 60 partijen heb ik zelden zo een sportieve en relaxe tegenstander gehad zowel voor als na de partij hield zich keurig aan alle afspraken heeft zijn best gedaan wat betreft vvk en alles erom heen ... Deze jongen zou wat vaker de kans moeten krijgen in nederland dat hij wat vaker kan draaien ...
Op mijn volgende evenement nodig ik hem zeer zeker weer uit alleen dan zal ik zelf zeker niet vechten :P hahah want dat is echt niet te doen eigenlijk

Sportieve groeten
Anthony Kane

Coole reactie van je Anthony.

osu

bami112
26-06-2012, 06:46
kane vs corler onbeslist
dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande

dankjewel lucasWENKERo,, wat ben jij een grote jongen zeg my god!

gelukkig ben jij wel wereldkampioen......... in aftrekken achter je computerscherm op youtubefilmpjes van vechters waarschijnlijk

@ kane bedankt man, jij bedankt voor de kans op je gala te vechten en laten zien dat ik slachvlees ben...
volgende keer vecht ik met genoegen weer op een van je galas...

zet anders de volgende partij op je gala.... lucashenko tegen mij.. met ellys 5x3... tenminste, als die er geen 6 ruggen voor vraagt ;)

Verder was het een geslaagd gala en een leuke gezellige goede sfeer..... top gedaan antony

Justinian
26-06-2012, 08:07
kane vs corler onbeslist
dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande
Volgens mij heb jij iets niet helemaal begrepen. Ten eerste heb je de partij niet gezien. Ik heb de partij ook niet gezien, dus kan ik er ook geen hard oordeel over geven. Ten tweede, 'Bami' heb ik vaker zien vechten en zou ik zeker niet 'slachtvlees' willen noemen! Bovendien is het vrij respectloos om zo te praten over een vechter.

Coldcrust
26-06-2012, 09:22
Ik moet Daniel van Corler echt mijn respect geven hij is een van de weinigen die zich aanbood om op ellebogen te vechten hier in Nederland of vroegen ze belachelijk hoge bedragen ...
Mijn ervaring van de partij was inderdaad geen beuk partij wat iedereen vaak verwacht maar dat kan ook niet altijd als je op ellebogen vecht ... het was van mij kant niet mijn beste partij maar dat wil niks van Daniel weg nemen die heeft gewoon goed gevochten en zijn huiswerk goed gedaan ...
En nog iets heb in zeker 60 partijen heb ik zelden zo een sportieve en relaxe tegenstander gehad zowel voor als na de partij hield zich keurig aan alle afspraken heeft zijn best gedaan wat betreft vvk en alles erom heen ... Deze jongen zou wat vaker de kans moeten krijgen in nederland dat hij wat vaker kan draaien ...
Op mijn volgende evenement nodig ik hem zeer zeker weer uit alleen dan zal ik zelf zeker niet vechten :P hahah want dat is echt niet te doen eigenlijk

Sportieve groeten
Anthony Kane

Mooie sportieve reactie,en zo hoort het ook. 5x3 Full MT is wel ff wat anders dan 3x3 K1 en idd niet iedereen durft het aan!

lukashenko
26-06-2012, 13:25
dankjewel lucasWENKERo,, wat ben jij een grote jongen zeg my god!

gelukkig ben jij wel wereldkampioen......... in aftrekken achter je computerscherm op youtubefilmpjes van vechters waarschijnlijk

@ kane bedankt man, jij bedankt voor de kans op je gala te vechten en laten zien dat ik slachvlees ben...
volgende keer vecht ik met genoegen weer op een van je galas...

zet anders de volgende partij op je gala.... lucashenko tegen mij.. met ellys 5x3... tenminste, als die er geen 6 ruggen voor vraagt ;)

Verder was het een geslaagd gala en een leuke gezellige goede sfeer..... top gedaan antony

ik ben zelf ook a klasse die laatst nog een party 13 kilo boven me eigen gewicht had aangenomen ik mag praten wat ik wil
ik ben zelf 73 kilio vecht tegen iedereen altijd ook een dag van te voren
verder op alle reacties van bami ik kan me ook in hem vergissen dat hij stuk beter is geworden dan vroeger
maar een tijd geleden martelde ullah hem 5 rondes zonder in de problemen te komen en tikte anthony fictory hem er makkelijk uit tijden kunnen veranderen en hij kan een stuk sterker zijn geworden
verder ken ik daniel persoonlijk en is het een van de relaxte en aardigste gasten die ik ken dat verder apart staande van zijn kunde

bami112
26-06-2012, 14:22
ik ben zelf ook a klasse die laatst nog een party 13 kilo boven me eigen gewicht had aangenomen ik mag praten wat ik wil
ik ben zelf 73 kilio vecht tegen iedereen altijd ook een dag van te voren
verder op alle reacties van bami ik kan me ook in hem vergissen dat hij stuk beter is geworden dan vroeger
maar een tijd geleden martelde ullah hem 5 rondes zonder in de problemen te komen en tikte anthony fictory hem er makkelijk uit tijden kunnen veranderen en hij kan een stuk sterker zijn geworden
verder ken ik daniel persoonlijk en is het een van de relaxte en aardigste gasten die ik ken dat verder apart staande van zijn kunde

Grapig dat wij elkaar persoonlijk kenne, jammer dat ik dan niet weet wie jij bent?... waarschijnlijk door al die klappen op me kop... maar in ieder geval.... ik weeg ook 73 kg dus dat komt dan mooi uit verder... dat klopt wel wat je zegt... Ullah tikte me goed weg... dat was me eerste B partij in 2006........ en fictory ook idd... naja.. de eerste partij was goed van ons.. de 2e ging ik neer... op een knie in ronde 4 en de derde keer was ook aardig close in een tournooi wat in de finale werd gevochten door ons..... dit is minimaal allemaal 4 tot 6 jaar geleden lucashenko... de partijen daarna heb je zeker gemist van me???
tegen: bijvoorbeeld Marcus oberg, Ramin rezai, Manuel Hinjo, Farid riffi

Je mag idd zeggen wat je wilt dus ook lekker blijven doen alleen jammer dat je dan zo over andere vechters moet praten..ik doe ook gewoon me best en meer als je best kan je niet doen

sportieve groeten Bami

ICON
26-06-2012, 14:28
Grapig dat wij elkaar persoonlijk kenne, jammer dat ik dan niet weet wie jij bent?... waarschijnlijk door al die klappen op me kop... maar in ieder geval.... ik weeg ook 73 kg dus dat komt dan mooi uit verder... dat klopt wel wat je zegt... Ullah tikte me goed weg... dat was me eerste B partij in 2006........ en fictory ook idd... naja.. de eerste partij was goed van ons.. de 2e ging ik neer... op een knie in ronde 4 en de derde keer was ook aardig close in een tournooi wat in de finale werd gevochten door ons..... dit is minimaal allemaal 4 tot 6 jaar geleden lucashenko... de partijen daarna heb je zeker gemist van me???
tegen: bijvoorbeeld Marcus oberg, Ramin rezai, Manuel Hinjo, Farid riffi

Je mag idd zeggen wat je wilt dus ook lekker blijven doen alleen jammer dat je dan zo over andere vechters moet praten..ik doe ook gewoon me best en meer als je best kan je niet doen

sportieve groeten Bami

nou dan heeft athony meteen een mooie partij voor zijn gala toch?

Sadix
26-06-2012, 14:36
maak je niet druk Bami, ik heb je zien vechten nu 3 x sinds april tegen Tarek als ik me niet vergis. je bent een topper ouwe.

lukashenko
26-06-2012, 20:33
dankjewel lucasWENKERo,, wat ben jij een grote jongen zeg my god!

gelukkig ben jij wel wereldkampioen......... in aftrekken achter je computerscherm op youtubefilmpjes van vechters waarschijnlijk

@ kane bedankt man, jij bedankt voor de kans op je gala te vechten en laten zien dat ik slachvlees ben...
volgende keer vecht ik met genoegen weer op een van je galas...

zet anders de volgende partij op je gala.... lucashenko tegen mij.. met ellys 5x3... tenminste, als die er geen 6 ruggen voor vraagt ;)

Verder was het een geslaagd gala en een leuke gezellige goede sfeer..... top gedaan antony

je bent altijd welkom voor een wedstrijd bami
en nee ik ben niet duur voor 400 kan je me al boeken
je noemt mij een wenker ik jou een slachtvlees laat een promotor die party regelen kan ik je laten zien wat ik bedoel
0p 5x3 op full thai durf ik zelfs me gage te wedden dat je de party niet uitvecht
ik zei al eerder is lang geleden dat ik je aan het werk zag en je kan sterker geworden zijn .
maar een kwartier met ellebogen maak je niet vol tegen mij

blade
26-06-2012, 20:53
:jerry:

lukashenko
26-06-2012, 21:44
kijk kan ook wel onderbouwen wat ik bedoel
toen jij in 2006 je eerste b party vocht tegen ullah 3 weken later vocht ik me eerste party in de tijd dat daniel van b naar a gegaan is ben ik van d naar a gegaan
laatste keer dat ik met je sprak dat was op de slamm gala dat andy tegen yod vocht (toen had je net een shirtje van malapet daimond gehad)vertelde je me nog dat je toen ongeveer gelijk liep qua winst en verlies partyen dus dat je evenveel verloor dan dat je won.
zoals gsp dan zou zeggen i am not impressed by your performance .
ik weet je bent een hele sportieve jongen en je hebt zeker heart en geef niet snel op
want die party tegen ullah ken ik veel jongens die het in de 2e of 3e wel mooi hadden gevonden met de lowkicks die je nam
maar je knokte zonder te zeuren je pot uit .
maar voor iemand met de kunde als kane zeg ik eerlijk vond ik je een slachtvleesje maar je hebt me keihard ongelijk bewezen door een onbeslist tegen hem te vechten .
qua jou ontwikkeling heb ik onder een steen geleeft en helemaal niks meegekregen enigste party die ik jou heb zien winnen was tegen naweed in spakenburg ik heb veel in thaland getraint en ben er 9 maanden met een afgebroken enkel uitgelegen
sorry als ik af en toe bot en grof klink maar ik ben eenmaal een grof persoon af en toe
mischien onderschat ik jouw of overschat ik mezelf maar van de 33 partyen die ik gedraait heb heb ik er 21 gewonnen 9 verloren (waarvan 2x gedisq 1 toernooi finale 2 x ziek) en 3 onb en 11 gewonnen op ko vind ik een mooiere start lijst dan jij me toen daar uitlegde ik weet resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
maar kane make it happen ik tegen bami nogmaals ik wil me gage er op bieden dat ie 5x3 de party niet volmaakt

kooivechter
26-06-2012, 22:25
kijk kan ook wel onderbouwen wat ik bedoel
toen jij in 2006 je eerste b party vocht tegen ullah 3 weken later vocht ik me eerste party in de tijd dat daniel van b naar a gegaan is ben ik van d naar a gegaan
laatste keer dat ik met je sprak dat was op de slamm gala dat andy tegen yod vocht (toen had je net een shirtje van malapet daimond gehad)vertelde je me nog dat je toen ongeveer gelijk liep qua winst en verlies partyen dus dat je evenveel verloor dan dat je won.
zoals gsp dan zou zeggen i am not impressed by your performance .
ik weet je bent een hele sportieve jongen en je hebt zeker heart en geef niet snel op
want die party tegen ullah ken ik veel jongens die het in de 2e of 3e wel mooi hadden gevonden met de lowkicks die je nam
maar je knokte zonder te zeuren je pot uit .
maar voor iemand met de kunde als kane zeg ik eerlijk vond ik je een slachtvleesje maar je hebt me keihard ongelijk bewezen door een onbeslist tegen hem te vechten .
qua jou ontwikkeling heb ik onder een steen geleeft en helemaal niks meegekregen enigste party die ik jou heb zien winnen was tegen naweed in spakenburg ik heb veel in thaland getraint en ben er 9 maanden met een afgebroken enkel uitgelegen
sorry als ik af en toe bot en grof klink maar ik ben eenmaal een grof persoon af en toe
mischien onderschat ik jouw of overschat ik mezelf maar van de 33 partyen die ik gedraait heb heb ik er 21 gewonnen 9 verloren (waarvan 2x gedisq 1 toernooi finale 2 x ziek) en 3 onb en 11 gewonnen op ko vind ik een mooiere start lijst dan jij me toen daar uitlegde ik weet resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
maar kane make it happen ik tegen bami nogmaals ik wil me gage er op bieden dat ie 5x3 de party niet volmaakt

wie ben jij dan lukashenko? ben ik ook wel benieuwd. je bent idd grof zo kun je niet over andere vechters praten, aangezien je weet hoeveel hoe zwaar de sport is, en je helemaal niet weet hoe iemand zich verder heeft ontwikkeld. Tenzij je hier een gevecht wilt hypen. Jullie zijn hetzelfde gewicht.

k1fighter1000
27-06-2012, 00:41
Volgens mij is het danny hoving

lukashenko
27-06-2012, 01:40
klopt ik ben danny hoving
kijk ik wil geen beef met bami opbouwen ofzo daniel is een goede gozer verder en is altijd relax wat ik al eerder zei is niet zijn karakter die ik kraakte
ik legde in mijn vorige post al uit dat ik blijkbaar miszat met mijn uitspraak doordat hij een onbeslist heeft gevochten tegen iemand die ik een stuk hoger inschatte daarop ik doelde niet op een party hypen maar hij noemt me in zijn post een wanker waar hij graag een party tegen wil draaien en daar sta ik zeker open voor ik draai zelf ook het liefst 5x3 full thai .
Ik heb een uitspraak gedaan die heb ik vanuit mijn standpunt uitgelegd, en toegeven dat ik miszat ,blijkbaar maar als je nu aan mij will laten zien persoonlijk dan ben je altijd welkom daniel

anthony kane
27-06-2012, 06:38
Ik weet ook dat Danny geen onsportieve jongen is of vechters wil beledigen is net als Daniel een jongen die gewoon wil knokken (eerlijk gezegd is hij samen met Daniel de eenigste die zich aanmelde om met ellebogen te vechten) ... maar we hadden door Daniels ervaring voor Daniel gekozen ... Maar bij deze wil ik het partij Daniel vs Danny wel zetten eind october op me volgende evenement Full muay Thai doen we nog een leuke bedrag winnaar takes all :D

Wat vinden jullie ervan ???

Koike88
27-06-2012, 08:05
Regel voor mij ook een B partij -60kg en ik zet mijn gage (en die van m'n tegenstander ook gelijk erbij) ook op deze pot.

payap
27-06-2012, 08:22
Ik weet ook dat Danny geen onsportieve jongen is of vechters wil beledigen is net als Daniel een jongen die gewoon wil knokken (eerlijk gezegd is hij samen met Daniel de eenigste die zich aanmelde om met ellebogen te vechten) ... maar we hadden door Daniels ervaring voor Daniel gekozen ... Maar bij deze wil ik het partij Daniel vs Danny wel zetten eind october op me volgende evenement Full muay Thai doen we nog een leuke bedrag winnaar takes all :D

Wat vinden jullie ervan ???

Ik zeg doen Anthony! Beide heren zijn nu meer dan ooit gebrand het beste van zich te laten zien tegen over elkaar. En uiteraard 5 x 3 FMT (echt klasse dat je daar als promotor en vechter voor inzet) met als grote winnaar het publiek dan!

Richelieu
27-06-2012, 08:23
Ik weet ook dat Danny geen onsportieve jongen is of vechters wil beledigen is net als Daniel een jongen die gewoon wil knokken (eerlijk gezegd is hij samen met Daniel de eenigste die zich aanmelde om met ellebogen te vechten) ... maar we hadden door Daniels ervaring voor Daniel gekozen ... Maar bij deze wil ik het partij Daniel vs Danny wel zetten eind october op me volgende evenement Full muay Thai doen we nog een leuke bedrag winnaar takes all :D

Wat vinden jullie ervan ???

"Sounds like its allready a deal" ouwe puntenbokser ;) Denk zelf dat het nog een hele leuke partij gaat worden. Beide hebben een account op Mixfight en kunnen in de aanloop hun trainings- voorbereidingen met ons delen. Toch een vernieuwende factor! Winnaar takes all maakt het extra brisant!

bami112
27-06-2012, 10:08
je bent altijd welkom voor een wedstrijd bami
en nee ik ben niet duur voor 400 kan je me al boeken
je noemt mij een wenker ik jou een slachtvlees laat een promotor die party regelen kan ik je laten zien wat ik bedoel
0p 5x3 op full thai durf ik zelfs me gage te wedden dat je de party niet uitvecht
ik zei al eerder is lang geleden dat ik je aan het werk zag en je kan sterker geworden zijn .
maar een kwartier met ellebogen maak je niet vol tegen mij

wel een goeie manier om je te verkopen........ maar dankje.. ben al in elkaar geslagen door 3 TOPPERS uit NL dus jou sla ik even over.. wil langer leven dan vandaag voordat jij mij afslacht als slachtvee

Richelieu
27-06-2012, 10:29
wel een goeie manier om je te verkopen........ maar dankje.. ben al in elkaar geslagen door 3 TOPPERS uit NL dus jou sla ik even over.. wil langer leven dan vandaag voordat jij mij afslacht als slachtvee

Dat is dan wel weer jammer Daniel, volgens mij kan dit echt een leuke partij opleveren voor het publiek, met name door deze opmerkingen.

Glen
27-06-2012, 11:27
Dat is dan wel weer jammer Daniel, volgens mij kan dit echt een leuke partij opleveren voor het publiek, met name door deze opmerkingen.
Hey slome:whistling:, even inleven, dit is het begin van het hypen!!
Bami112 gaat de prijs opdrijven!

Richelieu
27-06-2012, 11:30
Hey slome:whistling:, even inleven, dit is het begin van het hypen!!
Bami112 gaat de prijs opdrijven!

hahaha, prijsopdrijven? Hoezo dat....hij heeft toch al die 400 E van Danny in de pocket als ik het zo mag geloven ;) Prijs opdrijven is dus niet nodig.

lukashenko
27-06-2012, 13:24
wel een goeie manier om je te verkopen........ maar dankje.. ben al in elkaar geslagen door 3 TOPPERS uit NL dus jou sla ik even over.. wil langer leven dan vandaag voordat jij mij afslacht als slachtvee

jij was de eerste doe over een party draaien begon pik
nu hoor je dat ik ook gewoon een a klasse van jouw gewicht ben en nu ga je me duiken als een lafaard
dat bedoel ik je bent niet een echte soldaat bami maar een sportieve pannekoek
iemand die is gaan kickboxen omdat ie vroegen door dwazen gepest word
niet een soldaat die zijn kunde is gaan vescherpen
ik zeg antony make it happen ik vecht tegen anybody en anywhere ik roep het steeds en kom het altijd na
bami blijkt nu al minder spirit te hebben waar is je grote mond nu dan die me in het begin een wanker noemen en dat je graag 5x3 tegen mij wil draaien full thai (voor mij de minder regels de beter)
nu duik je me voor de 2e keer als je hoort wie ik ben enz doe je net of je te goed ben voor me maar je maakt je wedstrijd niet vol tegen mij zei ik al daar wed ik zelfs me gage op

Sadix
27-06-2012, 13:40
http://media.giantbomb.com/uploads/0/5129/513323-oh_shit_super.jpghttp://media.giantbomb.com/uploads/0/5129/513323-oh_shit_super.jpg

Richelieu
27-06-2012, 13:44
hahaha, dit word inderdaad alleen maar mooier.

LeeMurray
27-06-2012, 13:53
jij was de eerste doe over een party draaien begon pik
nu hoor je dat ik ook gewoon een a klasse van jouw gewicht ben en nu ga je me duiken als een lafaard
dat bedoel ik je bent niet een echte soldaat bami maar een sportieve pannekoek
iemand die is gaan kickboxen omdat ie vroegen door dwazen gepest word
niet een soldaat die zijn kunde is gaan vescherpen
ik zeg antony make it happen ik vecht tegen anybody en anywhere ik roep het steeds en kom het altijd na
bami blijkt nu al minder spirit te hebben waar is je grote mond nu dan die me in het begin een wanker noemen en dat je graag 5x3 tegen mij wil draaien full thai (voor mij de minder regels de beter)
nu duik je me voor de 2e keer als je hoort wie ik ben enz doe je net of je te goed ben voor me maar je maakt je wedstrijd niet vol tegen mij zei ik al daar wed ik zelfs me gage op

je hebt er verstand van zie ik....Emanuelson is geen lb,speelt ook geen lb! zoveelste voorbeeld van een roeptoeter

http://tumblr-gifs.com/pics/51-o.gif

Glen
27-06-2012, 14:13
hahaha, dit word inderdaad alleen maar mooier.
Dit dus, ik zei het je toch?

anthony kane
27-06-2012, 14:25
Vechten vechten vechten vechten hahahah ... ik vind dit wel mooi worden allemaal hier :D !!!! ik zal me best doen om de partij rond te krijgen voor eind october

Wheelie
27-06-2012, 14:50
Vechten vechten vechten vechten hahahah ... ik vind dit wel mooi worden allemaal hier :D !!!! ik zal me best doen om de partij rond te krijgen voor eind october

Dan kom ik op je gala Kane ;)

Glen
28-06-2012, 08:11
http://www.fightstartv.com/videos/nick-beljaards-vs-danny-hoving-kickboxing/
Beljaards vs Hoving 26 februari 2012

http://www.fightstartv.com/videos/mo-ben-nasser-vs-daniel-van-corler-muay-thai/
Mo Bennasser vs Van Corler 14 april 2012

lukashenko
28-06-2012, 15:27
bij deze party tegen beljaards moest ik in 1 dag 6 kilo kwijtraken het was me laatste party op 70 kilo voelde me erg slapjes
geen exuus ik had een slechte pot gedraait kan iedereen wel gebeuren
was net 1 maand nadat ik erachter was gekomen dat me ex en moeder van me kind een dubbel leven had
partyen tegen mombi op slamm gohkan yagmur in gronningen party tegen orono op youtube enz
laatst tegen radenko lakic heb ik me tegenstander 13 kilo gegeven ik was 73 hij was 86
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=471178186242924&set=a.471175752909834.117692.111046452256101&type=3&theater

http://www.youtube.com/watch?v=f3VSni-vTb8&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=Eq6C8Opf0T4&feature=relmfu

normaal is het altijd oorlog in de ring tegen beljaards was een keer minder
had me gewicht niet in orde en stond slapjes op me benen

lukashenko
28-06-2012, 15:33
wel een goeie manier om je te verkopen........ maar dankje.. ben al in elkaar geslagen door 3 TOPPERS uit NL dus jou sla ik even over.. wil langer leven dan vandaag voordat jij mij afslacht als slachtvee

je kan denken dat je naam heb met 3 partytjes vriend en je wil me duiken terwijl je manager nog wijs roept dat je niemand duikt enz maar ik weet beter
kijk ik krijg zowiezo 7 oktober een veel grotere kans en naam dan jouw dan jou om tegen te draaien ik vecht 7 oktober tegen diender in arhnem dus het gaat mij niet om een party verkopen bami boy
jij praat wijs noemt me een wanker omdat je denkt dat ik een fan of recreant ben kom je erachter ik ben a ga je laf en hoog spelen
je weet inmiddels hoe ik denk je mag mij persoonlijk keihard bewijzen dat ik mis zat door je een slachtvlees te noemen
door zelf tegen me te draaien maar als je niet durft bradah ik verlies geen slaap daarover ofzo
tis meer na je praatjes een beetje chicken om terug te trekken terwijl jij als eerste over een party draaien begon
zelfs een promotor heeft ons een plek op zijn gala geboden om onze menings verschil sportief op te lossen
als jij niet wil bewijs je mij alleen maar dat je een chicken ben en niet jezelf wil bewijsen als iemand je slachtvlees noemt..

-=AL CAPONE=-
28-06-2012, 16:33
Dude you got issues!

Ben benieuwd hoe dit verder gaat!

Richelieu
28-06-2012, 20:50
Dude you got issues!

Ben benieuwd hoe dit verder gaat!

Ben ik ook wel erg benieuwd naar eigenlijk. Dit mag imo niet als een nachtkaars uitgaan. We hebben hier een A-klasse vechter (Danny Hoving) die zijn complete gage op het spel zet voor een mogelijke partij tegen Daniel van Corler. Hoving speelt het slim voor het e.e.a. goed te hypen, maar dit is toch wat het publiek wil. Die extra belading, die extra spanning voor een partij. Vind het al mooi genoeg om te lezen dat de opmerkingen over en weer worden gemaakt, ik wil gewoon deze partij zien.

bami112
28-06-2012, 21:29
jongen hoving, denk wat je wil denken kneus denk je nou dat ik jou duik??? ik vecht wel tegen Tarek slimani, Antony Kane Marcus oberg, Fabio Corelli,,, --> maar voor Danny Hoving ben ik bang whahaha laat me niet lachen.. ik heb niks te bewijzen tegen jou kerel... dit is gewoon een schande hoe jij praat... schaam je diep kerel ga maar lekker tegen diender dan krijg je dikke tikken kerel doeiii knuppel!!!

BTW ik heb ook een keer 13 kg toegeveven tegen Milan Hajdak en guess what die sloeg ik in de derde ronde KO sjonnny.... ga lekker een ander lastig vallen met je poeppraat

bami112
28-06-2012, 21:30
o ja, jij bent het slachtvee tegen diender ruk ze

Richelieu
28-06-2012, 21:38
jongen hoving, denk wat je wil denken kneus denk je nou dat ik jou duik??? ik vecht wel tegen Tarek slimani, Antony Kane Marcus oberg, Fabio Corelli,,, --> maar voor Danny Hoving ben ik bang whahaha laat me niet lachen.. ik heb niks te bewijzen tegen jou kerel... dit is gewoon een schande hoe jij praat... schaam je diep kerel ga maar lekker tegen diender dan krijg je dikke tikken kerel doeiii knuppel!!!

BTW ik heb ook een keer 13 kg toegeveven tegen Milan Hajdak en guess what die sloeg ik in de derde ronde KO sjonnny.... ga lekker een ander lastig vallen met je poeppraat

....dit dus! :lol:

http://annechaconas.com/wp-content/uploads/2012/02/ohitson.jpg

lukashenko
29-06-2012, 00:02
o ja, jij bent het slachtvee tegen diender ruk ze
alles wat ik zeg onderbouw ik pipo jij praat gewoon dwaas en respectloos
wijs me aan waar ik poep praat
jij begint over een party maar trekt zich op mysterieuze manier weer terug
man that smells like pussy
enigste ding waar ik mischien poep op praat is dat jij slachtvlees bent die woorden heb ik al gedeeltelijk terug getrokken aangezien je een onbeslist eruit gehaalt heb ik zal jouw in arhnem laten zien dat ik geen slachtvlees voor diender ben
en dan is het aan je praat disrespectvol bami boi we zijn allebei 73kg en vechten allebei het liefst full thai
ga je nu van afstand vieze dingen roepen of kom je ons menings verschil sportief in de ring oplossen
zo niet ben je gewoon in mijn ogen een lafaard door alleen te praten maar niet te onderbouwen of zelfs een party te draaien .

lukashenko
29-06-2012, 00:08
Dude you got issues!

Ben benieuwd hoe dit verder gaat!
i know life is a bitch
daarom is er niks mooiers dan lekker hakken in een beschermde omgeving
in plaats van dat mensen roepen nee danny stop o bel de politie bla bla maar met kickboxen
mensen klappen mensen juichen ze roepen me naam ik reis de wereld over om dat ik me vuisten goed kan gebruiken
i love fighting ik heb er veel voor geoffert en ingelevert maar dit jaar breek ik door en ga ik verrassingen maken.
en waarom ik blijf trainen ik ben net vegeta kan niet sterk en fit genoeg worden ik train en vecht door tot me lijf er mee ophoud ik ben 26 heb nog 10 jaar te gaan

-=AL CAPONE=-
29-06-2012, 01:23
i know life is a bitch
daarom is er niks mooiers dan lekker hakken in een beschermde omgeving
in plaats van dat mensen roepen nee danny stop o bel de politie bla bla maar met kickboxen
mensen klappen mensen juichen ze roepen me naam ik reis de wereld over om dat ik me vuisten goed kan gebruiken
i love fighting ik heb er veel voor geoffert en ingelevert maar dit jaar breek ik door en ga ik verrassingen maken.
en waarom ik blijf trainen ik ben net vegeta kan niet sterk en fit genoeg worden ik train en vecht door tot me lijf er mee ophoud ik ben 26 heb nog 10 jaar te gaan


http://www.youtube.com/watch?v=SiMHTK15Pik

blade
29-06-2012, 06:36
kijk het maakt mijn niet uit hoor maar om dit op een forum uit te vechten gaat mijn te ver. haantjes gedrag ik begrijp het wel maar je doet je sport er geen goed mee en die krijgt de laatste tijd al genoeg negatieve publiciteit wordt er een beetje treurig van iig

ol4a
29-06-2012, 10:19
Ik geniet, ik geniet, ik geniet!
Deze partij wil ik zeker zien, dit is persoonlijk geworden. Zolang het in real life bij woorden op het internet blijft en de klappen/trappen pas in de ring vallen vind ik dit prima.

Danny wanneer kom je weer bij Simson trainen?

lukashenko
29-06-2012, 12:28
kijk het maakt mijn niet uit hoor maar om dit op een forum uit te vechten gaat mijn te ver. haantjes gedrag ik begrijp het wel maar je doet je sport er geen goed mee en die krijgt de laatste tijd al genoeg negatieve publiciteit wordt er een beetje treurig van iig

ik heb al in meerdere post aangegeven dat ik dit sportief in de ring oplossen echt niet dat als ik bami volgende week op een gala zie dat ik em aanvlieg ofzo ik ben geen barbaar ik ben een sportman

lukashenko
29-06-2012, 12:30
Ik geniet, ik geniet, ik geniet!
Deze partij wil ik zeker zien, dit is persoonlijk geworden. Zolang het in real life bij woorden op het internet blijft en de klappen/trappen pas in de ring vallen vind ik dit prima.

Danny wanneer kom je weer bij Simson trainen?

ik kom volgende week wel een dagje met jullie meetrainen is inderdaad alweer een lange tijd geleden

Richelieu
29-06-2012, 22:40
Anthony Kabouter Kane moest genoegen nemen met een 'draw' tegen de Nijkerker Daniel Corler van Cool Gym. Deze A Full Muaythai partij ging over 5 rondes waarvan de tweede duidelijk voor Kane was. Na afloop beschreef Corler de match als volgt. “Anthony heeft een goede stoot in huis. Ik heb me gefocust op zijn linker hoek en die rechter cross van hem. In de tweede ronde kwam hij goed door met stoten waarvan ik wel een beetje moest wankelen. Maar ik herpakte me prima. In de derde ronde merkte ik dat hij zelf een beetje instortte kwa conditie. Hij begon zwaar te ademen. Ik dacht dan moet ik meer werken en kijken wie de langste adem heeft. In de vierde en vijfde ronde ging het steeds beter. En tenslotte is het uitgedraaid op een draw”, vertelde de tevreden Corler. Veder heeft hij nog geen duidelijke aanbiedingen. “Bel met Cool Gym in Spakenburg. Ik vecht tegen alles en iedereen”, besluit hij.

lukashenko
30-06-2012, 02:31
chickentalk

lukashenko
30-06-2012, 02:35
eerst een grote smoel en dan stagneren
kan ie wijs praten ik heb tegen die en die gevochten maar juist de namen die je niet kent zijn het gevaarlijks
bami gaat geen party draaien besef ik nu als je zelfs stagneert als iemand je zijn gage bied om alleen maar te blijven staan
dan vecht je niet zijn praatjes zijn waardeloos ik sta tenminste achter wat ik zeg en onderbouw alles
bami scheld als een laf kind op afstand zonder onderbouwing en gaat de party niet aan

Tim.H
30-06-2012, 15:23
Bami pik je dat, je wordt gewoon publiekelijk uitgmaakt voor lafkind. Dit kan je toch niet laten gebeuren :p hahahahah
Praatjes vullen geen gaatjes
Best thread ever kan dit gaan worden

Richelieu
30-06-2012, 15:39
Bami pik je dat, je wordt gewoon publiekelijk uitgmaakt voor lafkind. Dit kan je toch niet laten gebeuren :p hahahahah
Praatjes vullen geen gaatjes
Best thread ever kan dit gaan worden

Word inderdaad steeds beter! Maar ben van mening dat deze partij er echt moet komen.

bami112
30-06-2012, 15:43
eerst een grote smoel en dan stagneren
kan ie wijs praten ik heb tegen die en die gevochten maar juist de namen die je niet kent zijn het gevaarlijks
bami gaat geen party draaien besef ik nu als je zelfs stagneert als iemand je zijn gage bied om alleen maar te blijven staan
dan vecht je niet zijn praatjes zijn waardeloos ik sta tenminste achter wat ik zeg en onderbouw alles
bami scheld als een laf kind op afstand zonder onderbouwing en gaat de party niet aan

what ever dude ik ben een miet en hoef jou 4 mijers niet te hebben.. ik werk wel voor me geld succes met je sport carriere sportieve jongen

Igorvdw
30-06-2012, 16:31
Zonde dat Bami de partij niet wil doen, andere kant snap ik het wel :lol:. Als je geen zin hebt in de partij en je laat je niet meeslepen in woorden, waarom zou je luka zijn zin geven.. Wel jammer, had liever gehad dat hij net zo (of in ieder geval een beetje) opgefucked was en er weer een lekkere beladen partij uit voort kwam:D

McClane
30-06-2012, 16:45
Als je geen zin hebt in de partij en je laat je niet meeslepen in woorden, waarom zou je luka zijn zin geven..

Nou ja, in eerste instantie beticht Bami112 Lukashenko ervan min of meer een internetridder te zijn en daagt hem vervolgens uit voor een partij. Wanneer echter blijkt dat Lukashenko ook een A-vechter is neemt hij zijn voorstel terug. Neigt meer naar duiken dan geen zin meer hebben naar mijn inziens.

---


dankjewel lucasWENKERo,, wat ben jij een grote jongen zeg my god!

gelukkig ben jij wel wereldkampioen......... in aftrekken achter je computerscherm op youtubefilmpjes van vechters waarschijnlijk

zet anders de volgende partij op je gala.... lucashenko tegen mij.. met ellys 5x3... tenminste, als die er geen 6 ruggen voor vraagt ;)

Boran
30-06-2012, 17:24
Ik zou er een kaartje voor kopen! :D

Igorvdw
30-06-2012, 17:58
Nou ja, in eerste instantie beticht Bami112 Lukashenko ervan min of meer een internetridder te zijn en daagt hem vervolgens uit voor een partij. Wanneer echter blijkt dat Lukashenko ook een A-vechter is neemt hij zijn voorstel terug. Neigt meer naar duiken dan geen zin meer hebben naar mijn inziens.

---

Ja klopt, ikzelf zou ook geen zeker nee meer zeggen na deze woorden, maarja als hij er geen zin er in heeft, heeft hij er geen zin in.. Hij is uiteindelijk degene die de ring in moet toch. En om jezelf nou echt te bewezen tegen een paar forummembers, ach. Hij heeft al tegen leuke namen gestaan, zie niet echt in waarom hij hoving zou duiken. Nogmaals ik vind het jammer, want inderdaad is dit een partij waar ik zeker een kaartje voor zou kopen. Maakt het toch altijd leuker die strijd onderling. Hoop dus in ieder geval dat Bami zich bedenkt en beide heren lekker gaan knallen in de ring.

Peacey
09-07-2012, 14:38
Sorry hoor, maar lees eerst dat die Bami het over een partij heeft, vervolgens komt hij erachter dat de betreffende dude een A vechter is en nu heeft die ineens niks te bewijzen?
Beetje laf.

arabesh
09-07-2012, 15:29
Sorry hoor, maar lees eerst dat die Bami het over een partij heeft, vervolgens komt hij erachter dat de betreffende dude een A vechter is en nu heeft die ineens niks te bewijzen?
Beetje laf.

2x duidelijke zaak in mijn ogen bami duikt hoving
zonde ik zou voor deze party zeker een kaartje kopen
ze zijn in mijn ogen aan elkaar gematched en ze vechten allebei op full thai
hier kan alleen maar een mooie party van komen
denk wel dat hoving de winst beker meeneemt ik denk dat ie te fel is voor bami

Peacey
09-07-2012, 15:40
2x duidelijke zaak in mijn ogen bami duikt hoving
zonde ik zou voor deze party zeker een kaartje kopen
ze zijn in mijn ogen aan elkaar gematched en ze vechten allebei op full thai
hier kan alleen maar een mooie party van komen
denk wel dat hoving de winst beker meeneemt ik denk dat ie te fel is voor bami

Waarschijnlijk weet bami dat ook en heeft ie daarom geen zin in deze partij.

yy
13-07-2012, 01:04
ff een bump :P

lukashenko
13-07-2012, 10:50
ff een bump :P
??
ik snap je niet helemaal

lukashenko
13-07-2012, 10:51
Waarschijnlijk weet bami dat ook en heeft ie daarom geen zin in deze partij.
hij moet niet zielig doen na de opmerkingen die hij gemaakt heeft

lukashenko
13-07-2012, 10:53
ewa bami waar ben je dan
denk dat ik bij je volgende gevecht maar de ring in moet lopen en je persoonlijk uitdagen
je praat wijs dat je tegen ramin rezai heb gevochten
ik heb 2 x tegen hem gevochten het staat 1-1 tussen ons,
allebei de wedstrijden eindigte in 2r ko

yy
13-07-2012, 11:29
??
ik snap je niet helemaal

'bump' is het omhoog kicken van een thread zodat ie niet doodbloed ;)