PDA

View Full Version : Recordlijst Stjepan Veselic. Aanvullingen?



RedDawn
26-06-2012, 14:01
Ik ben de recordlijst aan het samenstellen van Stjepan Veselic voor wikipedia. "Terrifying" Veselic was echt een keiharde knokker! De lijst is nog verre van compleet, dus aanvullingen zijn van harte welkom.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stjepan_Veselic

Damian_Gray
26-06-2012, 16:42
was stjepan trouwens een kroaat?

carlo1
27-06-2012, 06:33
was stjepan trouwens een kroaat?

Volgens mij heeft hij een nederlandse moeder en een servische vader.

ontopic, ik was in 2007 bij een partij van hem tegen een thai in schuttersveld rotterdam. Mogelijk heette die thai Dejpitak. Stjepan won op TKO, welke ronde weet ik niet meer.

RedDawn
27-06-2012, 06:55
Volgens mij heeft hij een nederlandse moeder en een servische vader.

ontopic, ik was in 2007 bij een partij van hem tegen een thai in schuttersveld rotterdam. Mogelijk heette die thai Dejpitak. Stjepan won op TKO, welke ronde weet ik niet meer.


Thanks, maar die partij staat er al bij!

carlo1
27-06-2012, 07:19
Thanks, maar die partij staat er al bij!

niet op de link naar wiki die je hierboven hebt geplaatst! BTW goed initiatief. verdient op zijn minst een wiki pagina

RedDawn
27-06-2012, 07:26
niet op de link naar wiki die je hierboven hebt geplaatst! BTW goed initiatief. verdient op zijn minst een wiki pagina

Ok, ik zie dat die partij in 2007 zou zijn gevochten? Maar in 2005 is Veselic toch met pensioen gegaan? Was dat een comeback?

carlo1
27-06-2012, 07:35
Ok, ik zie dat die partij in 2007 zou zijn gevochten? Maar in 2005 is Veselic toch met pensioen gegaan? Was dat een comeback?
Je maakt me aan het twijfelen, denk dat je gelijk hebt. Zie dat het op het tribute voor leo de Snoo was. Dat klopt. Was in Schuttersveld. 2007 klopt idd niet, maar ik denk eerder aan 2006.

raveboy
27-06-2012, 17:00
Ik heb alleen onderstaande nog gevonden in de lijsten


Stjepan Vesalic vs Robby Nelson, 04-02-1996 Ring to Fight
Y.Fidan vs. S.Veselic was 13-12-1997 Thaiboxing from Den Bosch

Ik heb nog een partij van hem op dvd ik heb geen idee wanneer dit was, maar toen vocht Manhoef nog voor Rock Gym

RedDawn
27-06-2012, 21:26
Ik heb alleen onderstaande nog gevonden in de lijsten


Stjepan Vesalic vs Robby Nelson, 04-02-1996 Ring to Fight
Y.Fidan vs. S.Veselic was 13-12-1997 Thaiboxing from Den Bosch

Ik heb nog een partij van hem op dvd ik heb geen idee wanneer dit was, maar toen vocht Manhoef nog voor Rock Gym

Bedankt! Nog een paar vraages:
- Wat waren de uitslagen van beide partijen?
- Weet je tegen wie hij die derde partij vocht? En tegen wie Manhoef vocht? Dan is de datum wel te achterhalen denk ik.
- Die partij tegen Fidan, is dat op het gala waar Van Roosmalen vocht tegen de Griek Vassilikos? Die heb ik nu staan in het jaar 98. Maar kan inderdaad best 1997 zijn geweest. Ik was er toen bij, maar weet het jaar niet meer, laat staan de precieze datum.

raveboy
27-06-2012, 23:27
Bedankt! Nog een paar vraages:
- Wat waren de uitslagen van beide partijen?
- Weet je tegen wie hij die derde partij vocht? En tegen wie Manhoef vocht? Dan is de datum wel te achterhalen denk ik.
- Die partij tegen Fidan, is dat op het gala waar Van Roosmalen vocht tegen de Griek Vassilikos? Die heb ik nu staan in het jaar 98. Maar kan inderdaad best 1997 zijn geweest. Ik was er toen bij, maar weet het jaar niet meer, laat staan de precieze datum.

13-12-1997 Thaiboxing from Den Bosch W.v.Roosmalen vs. Vassilikos, H.Ettaki vs. K.de Pauw, H.Hooft vs. Benazouz, Najim vs. R.Simson, M.Ouali vs. G.Mamadeus, Y.Fidan vs. S.Veselic, G.Beenakker vs. A.Tarzati, H.Ziani vs. K.Lazaar, van Bielzen vs van Wezel, Dede vs Dandi, van de Oever vs Rachid Benar

Tegen Robby Nelson won hij op TKO in de tweede ronde, scheidsrechter was onze eigen Glen Huisman, toen nog voor de NKBB

Die andere is 14-11-1995, Zilvermeeuwen Zaandam , tegen Rogier van der Heijden van Mejiro Gym, ook een NKBB gala
Wat ik hoorde van de Ringspeaker was Veselic 20 jaar oud en had hij 14 partijen gevochten.
Geen idee wie er won, het is een Ootes band en precies bij die partij is er geknipt.
Tegenstander van manhoef is ook niet te horen wie dat is, Bonjasky vecht hier een c of B klasse partij tegen Suzannah ? van Vos Gym
Harry Hooft ( 25 jaar op dat moment ) vocht de hoofdpartij en kwam gewoon op met Luniz ( i got 5 on it ) tegenstander Najib ???

RedDawn
28-06-2012, 06:28
13-12-1997 Thaiboxing from Den Bosch W.v.Roosmalen vs. Vassilikos, H.Ettaki vs. K.de Pauw, H.Hooft vs. Benazouz, Najim vs. R.Simson, M.Ouali vs. G.Mamadeus, Y.Fidan vs. S.Veselic, G.Beenakker vs. A.Tarzati, H.Ziani vs. K.Lazaar, van Bielzen vs van Wezel, Dede vs Dandi, van de Oever vs Rachid Benar

Tegen Robby Nelson won hij op TKO in de tweede ronde, scheidsrechter was onze eigen Glen Huisman, toen nog voor de NKBB

Die andere is 14-11-1995, Zilvermeeuwen Zaandam , tegen Rogier van der Heijden van Mejiro Gym, ook een NKBB gala
Wat ik hoorde van de Ringspeaker was Veselic 20 jaar oud en had hij 14 partijen gevochten.
Geen idee wie er won, het is een Ootes band en precies bij die partij is er geknipt.
Tegenstander van manhoef is ook niet te horen wie dat is, Bonjasky vecht hier een c of B klasse partij tegen Suzannah ? van Vos Gym
Harry Hooft ( 25 jaar op dat moment ) vocht de hoofdpartij en kwam gewoon op met Luniz ( i got 5 on it ) tegenstander Najib ???

Super bedankt. Ik heb je gegegvens verwerkt. Tegen Nelson moet ook voor de Nederlandse titel van de NKBB zijn geweest. Ik zie dat net in een oude Action Sports.

Mooi trouwens die oude Zilvermeeuwen gala's, daar hebben alle toppers gestaan toen het het b/c klassers waren. Volgens mij was Veselic in Zaandam nog ongeslagen.