PDA

View Full Version : Tyrone Spong is klaar gestoomd in Florida en vanmorgen 26 juni aangekomen in Europa



reat
27-06-2012, 00:12
Na een intensieve voorbereiding in de VS met trainer Harry Hooft, is Tyrone vanmorgen in Brussel aangekomen.
 3 Uur daarna was hij al bezig de stijfheid aan het wegstretchen in zijn "thuishonk" ReATSports Performance Centre.
 Samen met Andy Souwer en Hesdy Gerges werkte ik aan hun lenigheid met daarna herstelmassages.

Wees getuige van enkele "monsterachtige" voorbereidingsfoto's uit Florida op ReATSports Facebook (http://facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275).

http://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275

Proximo
27-06-2012, 00:21
wat een beest tyrone spong!

STERKE JERKE
27-06-2012, 03:41
.....arme Peter Aerts....

carlo1
27-06-2012, 07:30
.....arme Peter Aerts....

we zullen zien

Kemal
27-06-2012, 07:39
Hij ziet er goed uit zeg!

Leventdepevent
27-06-2012, 13:23
wow!

ARMENIA
27-06-2012, 13:35
.....arme Peter Aerts....

Kerel dat zou ik maar niet zeggen.. Peter is tot veel toe in staat ;) Hij versloeg als eerste semmy schilt.. als die semmy kan verslaan, kan die tyrone zeker verslaan.. enkele jaren geleden maar ik denk dat hij het nog 1 x kan waarmaken..

peter is wat mij betreft echt een legend!

Igorvdw
27-06-2012, 13:53
Ik hoop zo dat Peter hem een pak slaag geeft. Gun ik hem echt, maar als ik zo naar Tyrone kijk en zijn vooruitgang.. Ben ik bang voor winst Tyrone. Ookal zal Peter uiteraard ook niet stilgezeten hebben de laatste maanden? Neem aan dat hij ook in bloed vorm is voor deze wedstrijd. Ben benieuwddd:D

Nelisje
27-06-2012, 15:07
Peter is iemand die je never nooit niet uit kunt sluiten. Spong ziet er afgetraind uit ja. Maar dat is bij Peter ook wel, die ziet er de laatste jaren fitter uit dan ooit. En je weet dat hij nooit opgeeft. Ik geef/ gun hem een grote kans op de overwinning.

-=AL CAPONE=-
27-06-2012, 15:11
Ik gun het ze allebij! Beide sympathieke vechters. Voorkeur neigt wel een beetje richting Aerts aangezien dat een legende is en Spong in de toekomst nog genoeg partijtjes kan draaien! Ben benieuwd..

NESCIO
27-06-2012, 15:28
Wat weegt Spong nu ?

Simone
27-06-2012, 15:55
Wauw, netjes hoor! Ben ontzettend benieuwd naar deze partij!

marcelt
27-06-2012, 19:17
Hij ziet er heftig uit. Hoop niet dattie de zelfde dokter heeft als Ali O. Ze trainen wel samen!

Wordt een hele spannende partij!

carlo1
27-06-2012, 20:37
o.k. hij ziet er strak uit, is een verschrikkelijk goede kickbokser. maar een strak lichaam zegt nog steeds niet of hij het geweld van een zwaargewicht aan kan. tegen manhoef zag hij er ook strak uit, maar die kreeg hij ook niet neer.
kortom ik ga nog steeds voor aerts.

Lionheart
28-06-2012, 00:39
Spong is de toekomst, Spong op tko in de eerste ronde.

mario the count
28-06-2012, 20:57
Hoe zeer ik het peter ook gun, ik denk dat hij het af gaat leggen tegen spong. Spong wordt steeds beter als zwaargewicht zijnde, raakt steeds meer gewend aan het gewicht en is technisch een stuk beter dan peter. Daarbij vind ik peter zijn dekking de laatste jaren verslapt en dat kan je je tegen spong niet veroorloven. Ik gun het peter maar ik denk dat spong op KO wint. ( ik gun het spong trouwens ook). Spong gaat iedere kickbokser op zijn pad zware tegenstand geven!!!!

Pansier
28-06-2012, 22:56
Tyrone zou Peter Aerts van zijn eigen moeten afslaan wil hij winnen! War Peter! Fighterheart!

STERKE JERKE
29-06-2012, 01:25
ook voor mij is Aerts absoluut een levende legende.
Ben echter bang dat deze partij net een teveel is!

Kerel dat zou ik maar niet zeggen.. Peter is tot veel toe in staat ;) Hij versloeg als eerste semmy schilt.. als die semmy kan verslaan, kan die tyrone zeker verslaan.. enkele jaren geleden maar ik denk dat hij het nog 1 x kan waarmaken..

peter is wat mij betreft echt een legend!

reat
29-06-2012, 01:43
Er zijn wederom een paar foto's te zien van de laatste trainingsdag van Tyrone Spong in Nederland. Ditmaal geflankeerd door zijn maatjes Andy Souwer en Hesdy Gerges. In tegenstelling tot de vorige (trainingen)foto's gaat het er nu erg relaxed aan toe.

Zie en lees meer op Facebook ReATsports (http://facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

Tony
29-06-2012, 10:13
Valt me op dat in jullie gym veel banken/machines staan met vaste bewegingen (smith machines etc).. Waarom geen losse barbells? (bv bankdrukken/deadliften/squatten)? Is dit een bewuste keuze geweest?

zover ik weet zijn losse barbells altijd beter dan machines waarin de beweging vast ligt.

MMArjolein
29-06-2012, 11:58
Valt me op dat in jullie gym veel banken/machines staan met vaste bewegingen (smith machines etc).. Waarom geen losse barbells? (bv bankdrukken/deadliften/squatten)? Is dit een bewuste keuze geweest?

zover ik weet zijn losse barbells altijd beter dan machines waarin de beweging vast ligt.

Hey Tony, natuurlijk werk ik niet bij reat, maar ik zou me kunnen voorstellen dat je zeker wat banken en smitmachines in je gym wil.( zie dat ze daarnaast ook ringen hebben hangen en een olympische halter) Denk bijvoorbeeld aan explosieve bewegingen (bv het loslaten van de barbell aan het einde van de bench press) deze zijn goed aan te leren in een vaste machine en kunnen vanwege de veiligheid veel dieper in de vermoeidheid toch goed worden uitgevoerd. Techniek wordt iets minder belangrijk waardoor je veel dieper kunt gaan. Ook is er een theorie dat je doormiddel van het uitvoeren van een beweging op een machine, de grotere spieren kunt vermoeien, waardoor je als je daarna een vergelijkbare beweging maakt met dumbells, je nog meer de nadruk legt op de kleinere stabiliserende spiertjes. ( deze theorie kent voor en tegenstanders)

Ik ben het 100% met je eens dat losse barbells en dumbells super effectief zijn, maar smithmachines en zelfs apparaten hebben hun plek in een goed opgezet trainingschema ( en daarvoor kun je bij Reat zover ik heb gezien wel aankloppen denk ik ;) )

NESCIO
29-06-2012, 12:13
@MMArjolein zozo, hoe train je zelf al, of komt al je kennis uit boeken ?

banken en machines zijn onontbeerlijk is je sportschool, mede door de redenen die Marjolein omschrijft.

NESCIO
29-06-2012, 12:15
Maar is er nou iemand die kan vertellen wat Spong weegt op dit moment ?

MMArjolein
29-06-2012, 12:24
@MMArjolein zozo, hoe train je zelf al, of komt al je kennis uit boeken ?

banken en machines zijn onontbeerlijk is je sportschool, mede door de redenen die Marjolein omschrijft.

@NESCIO Beide! Ik train zelf sinds een tijdje weer, en studeer bewegingswetenschappen. Vind het ( zoals je aan mijn lange en ongevraagde mening wel kunt zien :)) onwijs interessant/leuk allemaal

FutureFight
29-06-2012, 12:58
ik hoop ZO ERG dat er een rematch komt tegen Saki na de partij Aerts VS Spong.

ik vind spong zeker een top vechter, alleen zijn het die kleine dingen.. zoals toen ze gebroken hand tegen overeem toen.
of die k.o tegen saki terwijl hij ERG goed vocht!

Anderson
29-06-2012, 13:09
Spong wint 1e 2e ronde door middel van opgave of k.o.