PDA

View Full Version : Extreme Promotions: Muaythai Mania V - De Uithof, Den Haag 2 september



Richelieu
28-06-2012, 11:36
Op zondag 2 september zal de Uithof in Den Haag het toneel gaan worden voor de vijfde editie van Extreme Promotions "Muaythai Mania". Na het succesvol verlopen vierde deel in het Eventplaza te Rijswijk hebben promotors Telmo da Cruz en Raoul Nanhekhan besloten om hun concept naar een hoger plan te trekken met een stevige matchmaking, een grotere zaal en een verrassende aanvulling op het programma.

Vorig jaar oktober vormde het Eventplaza in Rijswijk nog het toneel voor het vierde deel van de serie waar onder andere Ismael Londt verrassend Mourad Bouzidi technisch knock out sloeg. Voor dit jaar is gekozen voor de Uithof in Den Haag om de ambities van Extreme Promotions meer vorm te gaan geven. Men wil binnen afzienbare tijd een constante factor binnen de sportwereld worden. Voorop stond al een goede matchmaking, maar met een grotere zaal waar meer ruimte is voor show en entertainment hoopt Extreme Promotions te volgende stap te gaan zetten.

De absolute hoofdpartij zal in september bestaan uit de langverwachte rematch tussen Nieky Holzken en L'Houcine Ouzgni die we beter kennen onder zijn vechtersnaam "Aussie". De vechter die getraind word door Hans Nijman en Dick Vrij van het Top Team Beverwijk versloeg Golden Glory's Golden Boy Nieky Holzken twee jaar geleden met een harde KO in de eerste ronde in de Sporthallen Zuid te Amsterdam. Nieky Holzken is gebrand om deze keer in Den Haag de winst naar zich toe te trekken en om te laten zien dat de knie van Aussie een gelukstreffer was.

Afgezien van deze langverwachte rematch staan de volgende A-klasse partij inmiddels vast op Muaythai Mania V;

William Diender (Team Diender) vs Mandela Antoine (Team Furious)
Darryl Sichtman (Bonjasky Academy) vs Alviar Lima (Team Super Pro)
Louis Tavares (Paszterik) vs Jason Wilnes (Colloseum)
Eddy Almeida (Paszterik) vs Hicham "Haagse Killer" (TB Den Haag)
Nathan van 't Hoft (Pattaya Gym) vs Hakan Aksoy (Siam Gym)
Jacky Dings (Golden Glory Helmond) vs Juan Barragan (Sportcentrum 010)
Ramon Bonte (Paszterik) vs Ismael Lazar (Budokai Tilburg)
Hafid el Boustati (Teamclub 070) vs Giga Chikadze (Vos Gym/Team Slamm!!)

De organisatie is nog met een aantal A-klasse partijen bezig en deze zullen spoedig worden bevestigd.

Verder is er nog een bijzondere toevoeging die Extreme Promotions bekend maakt: Glory vechter Albert Kraus gaat op 2 september in de Uithof zijn eerste profbokspartij draaien. De veelvoudig wereldkampioen kickboksen, met een sterk talent voor boksen heeft dan ook in overleg met zijn werkgever Glory Sports International besloten om de stap te wagen. Dit betekent absoluut niet dat Kraus niet meer in een kickboksgevecht te zien zal zijn. In de aankomende maanden zal hij strijden in de Glory final 8 tot 70 kg, en ook daarna zal hij gewoon blijven kickboksen en zijn carrière voortzetten bij Glory, waar hij zich perfect op zijn plaats voelt. Albert Kraus wil daar zelf alvast het volgende over kwijt.

"Ik heb het uitstekend naar mijn zin bij Glory. De manier hoe Glory met vechters omgaat is perfect. Ik wil een goede carrière maken met Glory,en een ware ambassadeur zijn, voor Glory en de kickbokssport."

Kaarten zijn inmiddels verkrijgbaar in de voorverkoop online via www.ticketpoint.nl (http://www.ticketpoint.nl) en tevens bij de deelnemende sportscholen voor het bedrag van 30 euro. Ook worden er gratis kaartjes beschikbaar gesteld bij elke 100ste like op de Facebookpagina van Extreme Promotions.Tevens zullen daar ook in de aanloop naar het evenement dikke goodiebags van Everlast verloot gaan worden, hou het dus in de gaten!

http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/616363/

Kemal
28-06-2012, 22:39
Ziet er goed uit!

Rverm
28-06-2012, 23:33
Lijkt me een heel vet gala!

Kemal
29-06-2012, 07:44
Extreme Promotions: Muaythai Mania V (http://www.mixfight.nl/portal/ai1ec_event/extreme-promotions-muaythai-mania-v/?instance_id=328)

Leventdepevent
29-06-2012, 08:28
leuke partijen!

lukashenko
29-06-2012, 13:36
wauw wat een dik evenement holzken vs ausie kraus zijn boks party
en darryl stichtman vs alviar lima lijkt me ook een top party
word een heet weekend in den haag

donalexandro
30-06-2012, 17:56
wel grappig dat iedereen z'n naam verkeerd schrijft maar ja.. Darryl Sichtman gaat breken! Hij is net terug uit Romenië waar hij Miodrag Olar heeft verslagen met een gesprongen knie :)


http://www.youtube.com/watch?v=TCj3e9NOg3A

MMAFAN-1122
30-06-2012, 20:27
Top gala!! Leuk om Lima weer eens te zien knokken!!

Richelieu
30-06-2012, 20:28
wel grappig dat iedereen z'n naam verkeerd schrijft maar ja.. Darryl Sichtman gaat breken! Hij is net terug uit Romenië waar hij Miodrag Olar heeft verslagen met een gesprongen knie :)


http://www.youtube.com/watch?v=TCj3e9NOg3A

Even aangepast ;)

FutureFight
01-07-2012, 01:31
ik ben er al 3 x achter elkaar geweest. echt een enorme TOP gala! met goeie zitplaatsen voor een prijs die te doen is! organisator Telmon vocht ook toen.

heb hele leuke partijen de afgelopen jaren gezien.

Saki vs Stolzenbach
errol de koning VS darryl stichtman (ned titel waar darryl de partij eindigde met een gesprongen knie toen)
mourad bouzidi vs ismael londt. (ismael die op K.o won)
Nathan vant hof VS hicham haagse killer (de rematch)
Fikri ameziane VS John ''the giant'' delgado (die john MET EEN GRUWELIJKE highkick K.O won!)
Antone Mandela vs Halim

En dit jaar zelfs met de holzken VS aussie ''de rematch''!

ik raad jullie aan dit gala te bezoeken erg gezellig!

La
04-07-2012, 00:02
en ook nu, de zelfde prijs voor een top gala.

anthony kane
04-07-2012, 16:18
wel grappig dat iedereen z'n naam verkeerd schrijft maar ja.. Darryl Sichtman gaat breken! Hij is net terug uit Romenië waar hij Miodrag Olar heeft verslagen met een gesprongen knie :)


http://www.youtube.com/watch?v=TCj3e9NOg3A



Zoo mooie partij zeg !!! harde gozer ook heb zeker 10 volle knieen op ze kop gezien en hij is geen een keer gaan zitten pettje af
vind Darryl ook een leuke vechter om naar te kijken straalt zoveel rust uit en ineens barst hij los !!

Anderson
04-07-2012, 16:23
Zo mooie knie

Richelieu
24-07-2012, 11:47
Inmiddels is de organisatie van het evenement druk bezig met het contractueel vastleggen van de vechters, zodat het publiek zo goed als verzekerd is van de matchmaking zoals die word gepresenteerd. Afgelopen week was men op bezoek bij GG Helmond;

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/409650_373258712741285_1172128099_n.jpg

Richelieu
24-07-2012, 11:49
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/3076_373259606074529_765274918_n.jpg

PromWTX
24-07-2012, 12:05
Lijkt me een stoer evenement!

Extreme Promotions
29-07-2012, 19:21
Beste forum lezers, fans en vechters.
Hierbij de matchmaking van het hoofdprogramma, het voorprogramma is bijna klaar en zal spoedig worden bekend gemaakt.
Houd Mixfight en onze site in de gaten voor het laatste nieuws en aankomende prijsvragen.

Nieky “The Natural” Holzken (Golden Glory Helmond) vs L'houcine “Aussie” Ouzgni (Top Team Beverwijk)
William Diender (Team Diender) vs Mandela Antoine (Team Furious)
Darryl Sightman (Bonjasky Academy) vs Alviar Lima (Team Super Pro)
Louis Tavares (Paszterik) vs Jason Wilnes (Colloseum)
Eddy Almeida (Paszterik) vs Hicham “Haagse Killer” (TB Den Haag)
Nathan van ‘t Hoft (Pattaya Gym) vs Hakan Aksoy (Siam Gym)
Jacky Dings (Golden Glory Helmond) vs Juan Barragan (Sportcentrum 010)
Ramon Bonte (Paszterik) vs Ismael Lazar (Budokai Tilburg)
Hafid el Boustati (Teamclub 070) vs Hysni Beqiri (Team Super Pro)
Vahap Özdimir (Dragon Gym) vs Redoun Koubini (Muay Thai Delft)

Debut of Albert Kraus boksen
Albert Kraus (Team Kraus) vs TBA

volg ons ook op facebook en twitter
www.extreme-promotions.nl (http://www.extreme-promotions.nl)
http://www.facebook.com/extremepromotionspresents
http://twitter.com/muaythai_mania

payap
29-07-2012, 20:21
Beste forum lezers, fans en vechters.
Hierbij de matchmaking van het hoofdprogramma, het voorprogramma is bijna klaar en zal spoedig worden bekend gemaakt.
Houd Mixfight en onze site in de gaten voor het laatste nieuws en aankomende prijsvragen.

Nieky “The Natural” Holzken (Golden Glory Helmond) vs L'houcine “Aussie” Ouzgni (Top Team Beverwijk)
William Diender (Team Diender) vs Mandela Antoine (Team Furious)
Darryl Sightman (Bonjasky Academy) vs Alviar Lima (Team Super Pro)
Louis Tavares (Paszterik) vs Jason Wilnes (Colloseum)
Eddy Almeida (Paszterik) vs Hicham “Haagse Killer” (TB Den Haag)
Nathan van ‘t Hoft (Pattaya Gym) vs Hakan Aksoy (Siam Gym)
Jacky Dings (Golden Glory Helmond) vs Juan Barragan (Sportcentrum 010)
Ramon Bonte (Paszterik) vs Ismael Lazar (Budokai Tilburg)
Hafid el Boustati (Teamclub 070) vs Hysni Beqiri (Team Super Pro)
Vahap Özdimir (Dragon Gym) vs Redoun Koubini (Muay Thai Delft)

Debut of Albert Kraus boksen
Albert Kraus (Team Kraus) vs TBA

volg ons ook op facebook en twitter
www.extreme-promotions.nl (http://www.extreme-promotions.nl)
http://www.facebook.com/extremepromotionspresents
http://twitter.com/muaythai_mania



Heel mooi programma!! Wordt weer genieten!

Kemal
29-07-2012, 20:22
zeker mooie partijen!!

KeobNepo
30-07-2012, 14:11
mooie partijen. Aussie vs Nieky wordt knallen! warrrrr Aussie

smike
30-07-2012, 16:15
Hozken Aussie prachtige match-up hopelijk een mooie ko!

Richelieu
31-07-2012, 14:57
Hozken Aussie prachtige match-up hopelijk een mooie ko!

Alleen deze keer zal dat hopelijk niet in de eerste ronde gebeuren ;)

MaTo
31-07-2012, 16:22
Ziet er leuk uit, goede partijen! war Holzken:thup:

La
01-08-2012, 19:34
wat denk je van diender tegen mandela, dat word ook knallen.

Extreme Promotions
08-08-2012, 10:29
Later op de dag zal Extreme Promotions ism met Mixfight een prijsvraag op het forum plaatsen, uit de juiste antwoorden kiezen we een winnaar en die gratis entree krijgt voor Muay Thai Mania 5 op 2 september 2012 in de Uithof, Den Haag

donalexandro
08-08-2012, 13:27
Later op de dag zal Extreme Promotions ism met Mixfight een prijsvraag op het forum plaatsen, uit de juiste antwoorden kiezen we een winnaar en die gratis entree krijgt voor Muay Thai Mania 5 op 2 september 2012 in de Uithof, Den Haag

Sta gereed!

btw.. zie nu pas dat Jason Wilnis ook moet vechten, war tyson!

Richelieu
08-08-2012, 22:16
Op dit moment ziet de matchmaking van het hoofdprogramma er als volgt uit;

Nieky “The Natural” Holzken (Golden Glory Helmond) vs L'houcine “Aussie” Ouzgni (Top Team Beverwijk)
William Diender (Team Diender) vs Mandela Antoine (Team Furious)
Darryl Sightman (Bonjasky Academy) vs Alviar Lima (Team Super Pro)
Louis Tavares (Paszterik) vs Jason Wilnes (Colloseum)
Eddy Almeida (Paszterik) vs Hicham “Haagse Killer” (TB Den Haag)
Nathan van ‘t Hoft (Pattaya Gym) vs Hakan Aksoy (Siam Gym)
Jacky Dings (Golden Glory Helmond) vs Juan Barragan (Sportcentrum 010)
Ramon Bonte (Paszterik) vs Ismael Lazar (Budokai Tilburg)
Hafid el Boustati (Teamclub 070) vs Hysni Beqiri (Team Super Pro)
Vahap Özdimir (Dragon Gym) vs Redoun Koubini (Muay Thai Delft)

Debut of Albert Kraus boksen
Albert Kraus (Team Kraus) vs TBA

Anderson
08-08-2012, 23:03
ALbert Kraus tegen Alexis Vastine zou leuk zijn, Franse amateur bokser haalde in 2008 op de olympische spelen brons en nu 2012 verloor die in de kwart finales.

donalexandro
16-08-2012, 14:04
Thanks voor de tickets!

Richelieu
16-08-2012, 15:11
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/431068_380826151984541_792080324_n.jpg
William Diender in training voor zijn partij tegen Mandela "Blackberry Pearl" Antone

Richelieu
20-08-2012, 23:09
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/562937_382146791852477_1302672029_n.jpg
Aussie is klaar voor "the Natural" Holzken, de rematch zal volgens hem bewijzen dat de eerste ontmoeting geen lucky shot was.

Wheelie
21-08-2012, 16:13
WAR Nieky Holzken ;)

Extreme Promotions
27-08-2012, 07:16
Ben benieuwd naar de partij tussen de twee super talenten Luis Tavares en Jason Wilnis

donalexandro
27-08-2012, 12:04
Hoop voor Jason dat hij wint

Richelieu
27-08-2012, 14:44
De laatste teaser trailer voor het gala van a.s. zondag!!


http://youtu.be/foE7Wwnb23I

de Stiep
01-09-2012, 01:10
Sprak Alviar Lima net nog op de sportschool, was zo droog als een pak paneermeel en tot op het bot gemotiveerd.
Gaat een prima pot worden tegen Darryl Sightman.

ps Alviar, baardje moet er echt af hoor ;)

Sloper
03-09-2012, 02:53
Het was een aardig gala, maar de ellende begon tijdens de partij van Wilnis vs. Tavares. Opkomst van Tavares ging compleet de mist in en hij moest zonder muziek opkomen! Schandalig van de DJ! Daarna word ie ook nog keihard genaaid nadat hij Wilnis ruim 2 ronden flink bewerkte en hem elke hoek en directe stoot liet missen, hoorde het publiek de uitslag dat Wilnis gewonnen had. Slechte jury!

pavani
03-09-2012, 03:08
Een goed begin van het nieuwe seizoen. Ondanks het feit dat ik niet alle partijen heb gezien, heb ik genoten van diverse wedstrijden.
Hysni Beqiri viel mij in negatieve zin op omdat hij zo onsportief vocht tegen Hafid.

AvonBarksdale
03-09-2012, 03:14
Het was een aardig gala, maar de ellende begon tijdens de partij van Wilnis vs. Tavares. Opkomst van Tavares ging compleet de mist in en hij moest zonder muziek opkomen! Schandalig van de DJ! Daarna word ie ook nog keihard genaaid nadat hij Wilnis ruim 2 ronden flink bewerkte en hem elke hoek en directe stoot liet missen, hoorde het publiek de uitslag dat Wilnis gewonnen had. Slechte jury!


EEN WOORD: BELACHELIJK!!! heel kickbox Nederland heeft kunnen zien dat Tavares had gewonnen. te gek voor woorden, Zimmerman en Saki gingen compleet uit hun dak. 't was zelfs zo erg dat saki de juri bestookte met een fles water. Tavares had die partij moeten krijgen een blinde had dit kunnen zien

Richelieu
03-09-2012, 03:30
Het was een aardig gala, maar de ellende begon tijdens de partij van Wilnis vs. Tavares. Opkomst van Tavares ging compleet de mist in en hij moest zonder muziek opkomen! Schandalig van de DJ! Daarna word ie ook nog keihard genaaid nadat hij Wilnis ruim 2 ronden flink bewerkte en hem elke hoek en directe stoot liet missen, hoorde het publiek de uitslag dat Wilnis gewonnen had. Slechte jury!


EEN WOORD: BELACHELIJK!!! heel kickbox Nederland heeft kunnen zien dat Tavares had gewonnen. te gek voor woorden, Zimmerman en Saki gingen compleet uit hun dak. 't was zelfs zo erg dat saki de juri bestookte met een fles water. Tavares had die partij moeten krijgen een blinde had dit kunnen zien

Dit gaan jullie toch niet menen hoop ik? In het verslag zal ik nader op het evenement in gaan, maar de gehele hoek van Paszterik (en aanhang) zijn schijnbaar vergeten dat de belangrijkste zaken in het K-1 scoringssysteem nog steeds de impact van de acties en de drang naar voren ("de partij maken") is.

AvonBarksdale
03-09-2012, 05:44
Dit gaan jullie toch niet menen hoop ik? In het verslag zal ik nader op het evenement in gaan, maar de gehele hoek van Paszterik (en aanhang) zijn schijnbaar vergeten dat de belangrijkste zaken in het K-1 scoringssysteem nog steeds de impact van de acties en de drang naar voren ("de partij maken") is.


HEY richel nogwat ?? toedeledokie vriend. als heel de zaal, naar Tavares toe komt en zegt hij had gewonnen en dan praat ik nu over medevechters, trainers, toeschouwers enz. En jij zegt dit pfff, je laat nog overkomen alsof we gebakken lucht praten. Vind 't al dat je beetje subjectief bent altijd maar nu heb je 't bevestigt althans bij mij. Volgens mij heb je gewoon wat tegen die jongens van pasztjerik. het is te vergelijkingen met je liefde voor slamm maar dan omgekeerd. maarja dus volgens jou zijn al die mensen die het eens waren met tavares een stelletje drollen. hey TOP MAN

Richelieu
03-09-2012, 07:23
HEY richel nogwat ?? toedeledokie vriend. als heel de zaal, naar Tavares toe komt en zegt hij had gewonnen en dan praat ik nu over medevechters, trainers, toeschouwers enz. En jij zegt dit pfff, je laat nog overkomen alsof we gebakken lucht praten. Vind 't al dat je beetje subjectief bent altijd maar nu heb je 't bevestigt althans bij mij. Volgens mij heb je gewoon wat tegen die jongens van pasztjerik. het is te vergelijkingen met je liefde voor slamm maar dan omgekeerd. maarja dus volgens jou zijn al die mensen die het eens waren met tavares een stelletje drollen. hey TOP MAN

Twee punten voor je: Laat het helemaal niet overkomen als gebakken lucht en heb niets tegen Pasztjerik als mens en als trainer. Waar ik wel een groot probleem mee heb is de manier hoe er vanuit deze hoek stelselmatig om word gegaan met de jury. Ook al zou ik het helemaal bij het verkeerde eind hebben en niet objectief zijn in jou ogen is dat nog geen reden om elke keer weer compleet los te gaan tegenover deze mensen, en met argumenten komen die echt nergens op slaan. Wat ik gisteravond gezien en vooral gehoord heb ging helemaal nergens over en onder aan de streep schiet niemand daar ook maar iets mee op. Misschien normaal voor sommigen, maar hiermee slaan ze toch echt de plank compleet mis.

Sloper
03-09-2012, 09:15
Voordat we aan de slag gaan toch even reageren op Richelieu.

Je hebt 't over een K-1 puntensysteem. Ja, dat ben ik met je eens. Laten we dan over een ding snel tot overstemming komen: Wilnis liep constant naar voren en raakte constant gebakken lucht met wijde hoeken en raakte compleet de kluts kwijt. Daarnaast heeft Tavares 'n punten gescoord met rake opstoten, aantal harde knieen en met trappen. Zeker de eerste 2 rondes was het eenrichtingverkeer en in ronde 3 kon je hooguit zeggen dat het gelijk op ging.

Terug naar het moment van de uitslag. Na de gong voor einde partij liep Wilnis al met een zuur gezicht naar de hoek en wist dat hij verloren had. Bij de ref. stond z'n gezicht nog zuurder omdat zijn hand niet omhoog gestoken mocht worden. En je raad het al: Wilnis wint. Het mooiste is dat hij zelf stond te kijken met een blik van: Huhhh?! Maar ik kan helemaal niet gewonnen hebben :-S Nou, met stille trom de ring dan maar verlaten en vooral geen blits maken.......

In vorige topics heb ik je al verteld dat je totaal geen objectieve kijk hebt op de sport. Dan suggereer ik niet dat je specifiek iets tegen de jongens van Jan hebt. Echter heb ik sterk het gevoel dat je duidelijke voorkeuren geniet, wat overigens mag. Je zit hier alleen op een forum waar wel objectieve kijkers, vechters en trainers komen en die kunnen je mening (of ze het zeggen of niet) niet waarderen. Saki kon zich achter af niet zo laten gaan, dat ben ik met je eens. Het was een reactie uit het onrecht van de uitslag en ik begrijp kamp Patszjerik volledig in deze, ondanks dat de manier van ongenoegen uiten niet de schoonheidsprijs verdient. Net als de onterechte uitslag, staat het nu 1-1. Komen we toch op een onbeslist uit, he ;-)

Hopelijk komt deze pot op YouTube te staan. Dan gaan we samen kijken, punten tellen en letten op de vechtstijlen/lichaamstaal. Wilnis kon deze pot nooit niet hebben gewonnen is de conclusie. Zand erover en diep begraven.


Twee punten voor je: Laat het helemaal niet overkomen als gebakken lucht en het niets tegen Pasztjerik als mens en trainer. Waar ik wel een groot probleem mee heb is de manier hoe er vanuit deze hoek stelselmatig om word gegaan naar de jury. Ook al zou ik het helemaal bij het verkeerde eind hebben niet niet objectief zijn in jou ogen is dat nog geen reden om elke keer weer compleet los te gaan tegenover deze mensen, en met argumenten komen die echt nergens op slaan. Wat ik gisteravond gezien en vooral gehoord heb ging helemaal nergens over en onder aan de streep schiet namelijk daar ook iets mee op. Misschien normaal voor sommigen, maar hiermee slaan ze toch echt de plank compleet mis.

donalexandro
03-09-2012, 14:48
top gala op wat puntjes na.. Darryl Sichtman kreeg een stoot op z'n lever, ging naar de grond.. na 2sec stond hij gewoon recht op, scheids telde tot 8 en zonder dat hij darryl z'n handen vast pakte of wat besloot de scheids dat het voorbij was, terwijl darryl totaal niet aangeslagen leek. Sprak Bonjasky daarna en hij ging ook door het lint! Hij zei trouwens ook dat hij het heel raar vond dat Jason Wilnis had gewonnen.

AvonBarksdale
03-09-2012, 15:19
Sprak Bonjasky daarna en hij ging ook door het lint! Hij zei trouwens ook dat hij het heel raar vond dat Jason Wilnis had gewonnen.


Nou als iemand als bonjasky dat ook zegt........ I rest my case.

Sloper
03-09-2012, 21:39
Richelieu, kun jij me vertellen wie de toeschouwers anders een duidelijker antwoord kunnen verschaffen? Jij? Als jij me al een antwoord moet geven dan kom ik niet meer op gala's.

Argumenten die nergens op slaan? Laten we het verhaal omdraaien: Welke argumenten kloppen wel? Kan me namelijk niet voorstellen dat ik evenveel onzin als jij post. Moet ik veel moeite voor doen.

Ik ga je een kinderlijk eenvoudig, vergelijbaar voorbeeld geven. Albert Kraus vs. Buakaw. Die was zeker ook gewonnen door Kraus? Terwijl het hele publiek, Simon Rutz en de verslaggever letterlijk in de camera dat Kraus nooit gewonnen kon hebben. Maar wacht even Richelieu: Hij liep naar voren met een agressieve stijl en daar reageert de jury op.

Op jou ga ik ook absoluut niet meer reageren. Zinloos, tijdrovend en ik krijg tranen in m'n ogen van die treurige kijk op de sport..


Voordat we aan de slag gaan toch even reageren op Richelieu.

Je hebt 't over een K-1 puntensysteem. Ja, dat ben ik met je eens. Laten we dan over een ding snel tot overstemming komen: Wilnis liep constant naar voren en raakte constant gebakken lucht met wijde hoeken en raakte compleet de kluts kwijt. Daarnaast heeft Tavares 'n punten gescoord met rake opstoten, aantal harde knieen en met trappen. Zeker de eerste 2 rondes was het eenrichtingverkeer en in ronde 3 kon je hooguit zeggen dat het gelijk op ging.

Terug naar het moment van de uitslag. Na de gong voor einde partij liep Wilnis al met een zuur gezicht naar de hoek en wist dat hij verloren had. Bij de ref. stond z'n gezicht nog zuurder omdat zijn hand niet omhoog gestoken mocht worden. En je raad het al: Wilnis wint. Het mooiste is dat hij zelf stond te kijken met een blik van: Huhhh?! Maar ik kan helemaal niet gewonnen hebben :-S Nou, met stille trom de ring dan maar verlaten en vooral geen blits maken.......

In vorige topics heb ik je al verteld dat je totaal geen objectieve kijk hebt op de sport. Dan suggereer ik niet dat je specifiek iets tegen de jongens van Jan hebt. Echter heb ik sterk het gevoel dat je duidelijke voorkeuren geniet, wat overigens mag. Je zit hier alleen op een forum waar wel objectieve kijkers, vechters en trainers komen en die kunnen je mening (of ze het zeggen of niet) niet waarderen. Saki kon zich achter af niet zo laten gaan, dat ben ik met je eens. Het was een reactie uit het onrecht van de uitslag en ik begrijp kamp Patszjerik volledig in deze, ondanks dat de manier van ongenoegen uiten niet de schoonheidsprijs verdient. Net als de onterechte uitslag, staat het nu 1-1. Komen we toch op een onbeslist uit, he ;-)

Hopelijk komt deze pot op YouTube te staan. Dan gaan we samen kijken, punten tellen en letten op de vechtstijlen/lichaamstaal. Wilnis kon deze pot nooit niet hebben gewonnen is de conclusie. Zand erover en diep begraven.

Richelieu
03-09-2012, 23:41
Ben blij dat jij het allemaal zo goed weet Sloper, en mij ook goed schijnt te kennen. Men zoekt nog goede objectieve juryleden bij de verschillende Nederlandse bonden. Grijp je kans zou ik zeggen!

Fan1976
04-09-2012, 00:07
Als de dames zijn uitgekibbeld..........WAAR ZIJN DIE K** FOTO"S NOU?

Kameleon
04-09-2012, 00:10
Over de uitslag van een wedstrijd kan je twisten. De een ziet het anders dan een ander. Daarom zijn er ook 3 juryleden om de uitslag te bepalen. Maar nog belangrijker is hoe de coaches zich opstellen! Het is bezopen hoe sommige coaches zich tegenwoordig gedragen ten opzichte van de juryleden/scheidsrechter. Ze moeten goed realiseren dat die mensen hun best doen (voor hun schamele reiskostenvergoeding en taai broodje ham en kaas..) en dat het schandalig is dat hun allerlei ziekten worden toegewenst als de uitslag enigszins dubieus is. Dat opruiende gedrag van coaches moet gewoon verboden worden! Als men zich niet wil/kan gedragen moeten de promotors die scholen gewoon niet meer uitnodigen.

lukashenko
04-09-2012, 00:31
Over de uitslag van een wedstrijd kan je twisten. De een ziet het anders dan een ander. Daarom zijn er ook 3 juryleden om de uitslag te bepalen. Maar nog belangrijker is hoe de coaches zich opstellen! Het is bezopen hoe sommige coaches zich tegenwoordig gedragen ten opzichte van de juryleden/scheidsrechter. Ze moeten goed realiseren dat die mensen hun best doen (voor hun schamele reiskostenvergoeding en taai broodje ham en kaas..) en dat het schandalig is dat hun allerlei ziekten worden toegewenst als de uitslag enigszins dubieus is. Dat opruiende gedrag van coaches moet gewoon verboden worden! Als men zich niet wil/kan gedragen moeten de promotors die scholen gewoon niet meer uitnodigen.
2x learn to accept

Richelieu
04-09-2012, 00:33
Als de dames zijn uitgekibbeld..........WAAR ZIJN DIE K** FOTO"S NOU?

Alstu: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?125123-Fotoverslag-Muaythai-Mania-V-Uithof-Den-Haag-2-september