PDA

View Full Version : Pbp - It's Showtime 57 & 58 *Spoilers



Pages : 1 [2]

MMAFAN-1122
01-07-2012, 08:50
Mooi gala! Veelal toppartijen gezien. Peter is een legende, alleen hij moet wel serieus na gaan denken over zijn toekomst. Zie hem nog enige tegenstand bieden tegen subtoppers maar meer denk ik dat er eerlijk gezegd niet meer haalbaar is, hoe zeer ik het hem ook gun. Dit ook ivm zijn gezondheid. Verder kwam Simon Rutz idd over als de verliezer tijdens de bekendmaking, met name door de glunderende en popelende Bas Boon. Het is dat het redelijk druk was in de ring maar als er meer ruimte was geweest had Bas een koprolletje van blijdschap gemaakt denk ik...;) Weet alleen wel zeker dat Simon niet achterlijk is en dat ie alles tot in de puntjes geregeld heeft. Komen weer mooie nieuwe uitdagingen voor Simon vermoed ik. Nu het openbaar bekend is gemaakt dat er geen strijd meer is tussen IS en GG ga ik de discussies met Bas Boon, Micha en Jamila wel missen...:D


Of Simon de verliezer is weet ik niet, hij zal wel wat euro's gekregen hebben voor de overname!!

The Bulldog
01-07-2012, 08:55
Ngimbi zijn titel op simpele wijze kwijt dus....

hahahaha kan ik wel van genieten dat Sauer even aangeeft wat het nivo echt hoort te zijn in de top.....

Ngimbi imo overschqatte knokker.

R.D.N
01-07-2012, 10:46
Vraag je nou waar Rings is gebleven Remco?!
Rings is nog alive and kicking onder het bewind van Milco. Een voorbeeld voor de sport!

Rings is ook niks meer,vroeger was elke partij Top,tegenwoordig mag je blij zijn met 1 A partij.

Ellen
01-07-2012, 11:21
haha, ja weet ik ook wel, maar ik heb met Rings meer de Rings van vroeger in mijn hoofd.
Niet alleen Japan, maar ook gewoon de grote Rings gala's Vechtsebanen etc. nu is het allemaal wat kleiner dacht ik.
Als de Schermerhorn gala's maar blijven vindt ik het best, of Hoornse Vaart of Wielerbaan natuurlijk.

Of Egmond aan Zee ;-)

raveboy
01-07-2012, 11:22
Of Egmond aan Zee ;-)

ja, die ook natuurlijk, doe jij die ?

Ellen
01-07-2012, 11:25
Rings is ook niks meer,vroeger was elke partij Top,tegenwoordig mag je blij zijn met 1 A partij.

Hmmm...om nou te zeggen dat Rings niets meer is gaat imo wel een beetje ver. Soms kan een organisator er ook niks aan doen dat de gemeentes niet meer mee willen werken, en je dus een nw plek moeten zoeken met nw lokale sponsoren (als die er al zijn). Ik mis de vechtsebanen ook, maar vind toch dat Milco de meest georganiseerde promotor van NL is die alles zelf doet ipv met een enorm team om zich heen.......
Ik hoop ook echt dat Rings nog laaaaaaaaaaaaaang blijft bestaan!

Ellen
01-07-2012, 11:27
ja, die ook natuurlijk, doe jij die ?

Like usual :-)
1 september weer! Ik zal binnenkort alles posten..

on topic: ik ben benieuwd hoe alles in de toekomst zal gaan met deze nieuwe ontwikkeling

R.D.N
01-07-2012, 11:36
Vechtsebanen,sporthallenzuid,en de line up toen was top.....de tijdt van Dick vrij,hans nijman,Gilbert yvel,valentijn overheem,joop kasteel,wilie peters,Rob van esdonk etc etc etc dat waren echt super galas.

Ellen
01-07-2012, 11:40
Vechtsebanen,sporthallenzuid,en de line up toen was top.....de tijdt van Dick vrij,hans nijman,Gilbert yvel,valentijn overheem,joop kasteel,wilie peters,Rob van esdonk etc etc etc dat waren echt super galas.

Klopt........those were the days! Ben ook blij dat ik dat heb mogen meemaken!
Toen waren er ook nog niet zoveel gala's als nu en geen recessie, dus misschien misschien makkelijker sponsoren te regelen? Nu zijn er enkele bonden die geen sex of drugs gerelateerde sponsoren willen hebben op een gala.

raveboy
01-07-2012, 11:42
Like usual :-)
1 september weer! Ik zal binnenkort alles posten..

on topic: ik ben benieuwd hoe alles in de toekomst zal gaan met deze nieuwe ontwikkeling

September pas weer? die zomerstop duurt ook veel te lang haha
Ja, ik ben ook echt benieuwd of iedereen aan genoeg partijen komt met zoveel vechters.
Hoop niet dat het zoals de UFC gaat, als je de eigenaar niet mag, dan kom je niet meer aan bod.
Ik zie Allistair bijvoorbeeld niet meer voor een Glory titel gaan ( als het al zou mogen van de UFC )

Rverm
01-07-2012, 12:38
Of Simon de verliezer is weet ik niet, hij zal wel wat euro's gekregen hebben voor de overname!!

Dit probeerde ik dus ook duidelijk te maken. Het kwam een beetje zo over door Bas Boon in de Ring die straalde van oor tot oor, maar weet zeker dat Simon alles perfect geregeld heeft en Simon precies weet wat hij doet!

Lionheart
01-07-2012, 13:18
Spong is een baasje!

Wat een topper, lijkt wel een tank..

Atila
01-07-2012, 13:19
Klopt........those were the days! Ben ook blij dat ik dat heb mogen meemaken!
Toen waren er ook nog niet zoveel gala's als nu en geen recessie, dus misschien misschien makkelijker sponsoren te regelen? Nu zijn er enkele bonden die geen sex of drugs gerelateerde sponsoren willen hebben op een gala.

Dat is dan een HELE verstandige beslissing van zo'n bond! Kan ik alleen maar toejuichen!

Ellen
01-07-2012, 17:23
Ik ook. De Nover is hier een voorbeeld van, zij willen geen sponsoren uit die hoek, of samen werken met promotors die door zulke bedrijven gesponsord worden:


http://www.nover.nl/aanmelden-gala/
Home » Aanmelden gala

Aanmelden galaAspirant Promotors kunnen via onderstaand formulier hun gala bij de NOVER aanvragen.

Promotors dienen, kort en zakelijk weergegeven, tenminste, aan onder andere onderstaande eisen te voldoen:

•Bekwaam zijn voor het organiseren van een RingSport gala
•Ter goeder naam en trouw bekend staan
•van onbesproken gedrag zijn (VOG en geen bezwaar ogv BIBOB door gemeente)
•Inachtneming van Safety & Security richtlijnen
•Geen sponsoring van Coffeeshops en Growshops
•Eventuele VIP-tafels dienen per factuur verkocht te worden
•Inzet erkende matchmaker (deze handelt conform matchmaking richtlijnen)
Genoemde eisen zijn verder uitgewerkt in een contract, na akkoord en ondertekening, wordt per gala een promotorlicentie afgegeven.

Peacey
01-07-2012, 18:52
Vind het wel belachelijk dat growshops niet meer als sponsor mogen fungeren van een bond.
Waren toch de eerste die er geld inpompte.

Atila
01-07-2012, 19:03
Als je de zweem van criminaliteit uit de sport wilt halen, zul je dit moeten doen.

Peacey
01-07-2012, 19:07
Zonder die sponsors hadden wij een heleboel vechters nooit gezien waar ze nu zijn.

rollermanskunk
01-07-2012, 19:14
Goede zaak die regels.

We are not criminals!

Sincere
01-07-2012, 19:17
Wat vonden jullie van hoe Spong vocht. Ik vond hem fel en agressief vechten, zag er goed uit,

Atila
01-07-2012, 20:04
Peacey, dat is misschien waar. Maar dankzij die sponsors en het zwarte geld en de criminele verdachtmakingen die bij ze horen (in heel veel gevallen) wordt onze sport beschouwd als een sport van en voor criminelen. Mensen kennen de gala's van vroeger met de bijbehorende sponsoren en denken dat het nog steeds zo is.

In België sponsort zelfs de GB (de Belgische Albert Heijn) gala's. Dat zou hier onmogelijk zijn omdat er een kans is met dat een supermarkt naast een coffeeshop of growshop op de poster staat. Veel bedrijven willen dat gewoon niet.

Nelisje
01-07-2012, 21:02
Vond het op zich wel een aardig gala. 2 smetjes vond ik er wel op rusten.

De tegenstander van van Roosmalen wel iets meer respect had mogen tonen. Het is waarschijnlijk de grootste wedstrijd die hij ooit zal winnen, maar als je op zon knullige manier wint mag je op zijn minst respect tonen door niet zo kinderachtig te doen.

Verder was spong uiterst respectvol tegenover peter aerts, maar dat ene zinnetje.. ik wil best nog een keer tegen peter aerts, maar dan moet je wel met behoorlijk wat euros over de brug komen. Als hij dat achterwege had gelaten was het helemaal top geweest, nu vind ik het een beetje zielig. En niet alleen voor Peter Aerts maar ook voor Spong.

Dat Peter Aerts nog 6 wedstrijden vecht voor Glory vind ik van de ene kant natuurlijk kei gaaf.. hij is gewoon een held. Van de andere kant heb ik ook wel het idee dat het mooi is geweest. Hij heeft een mooie carriere gehad, is de allergrootste aller tijden. Krijgt van iedereen respect (regelmatig maken vechters een diepe buiging voor hem), misschien is hij wel de meest gerespecteerde vechter ter wereld. Peter hoeft niets meer te bewijzen.. het enige wat hij misschien nog wil doen is even flink cashen zodat hij de rest van zijn leven gesettled is.

Atila
01-07-2012, 21:18
Nelisje, dan kan je Peter toch niet kwalijk nemen ? Hij heeft vanuit Glory zo'n grote zak met geld gekregen dat hij z'n maar liefst 6x een afscheid doet: een soort afscheidstournee ;)

Wellicht kan Peter beter stoppen, wellicht ook niet. Peter vindt dat hij nog door kan, dan moeten we er gewoon van genieten. Mocht blijken dat het niet (meer) gaat, dan is ie zeker slim genoeg om te stoppen, lijkt me.

citrusfruit
01-07-2012, 23:02
Peter is een grote jongen, die kan prima zelf beslissen wanneer het genoeg is geweest. Tegen Spong tekortkomen is geen drama voor iemand van in de veertig. Spong heeft het Overeem ook nog erg moeilijk gemaakt. Aerts kan heus nog wel een paar leuke potten vechten. Als hij zich daar goed voor laat betalen is dat zijn goed recht. Ik zou hetzelfde doen.

kooivechter
01-07-2012, 23:56
Hoop wel dat Peter stopt puur om zijn gezondheid. Vond hem voor het eerst als een oude man vechten, combo,s waren traag en niet meer de overtuiging en agressie. Zijn handen ook erg laag. Je zag het aankomen. Een Aerts van twee jaar geleden had spong gesloopt.

MuayThaiGuy
02-07-2012, 00:39
Aerts is 100x beter dan Sapp, laat Aerts maar cashen hij gaat tenminste niet bij de eerste de beste gemiste stoot KO.
Als Sapp zijn wanstaltige prestaties mag vertonen dan mag iemand die wel inzet toont door blijven knokken.

RedDawn
02-07-2012, 05:49
Aerts is 100x beter dan Sapp, laat Aerts maar cashen hij gaat tenminste niet bij de eerste de beste gemiste stoot KO.
Als Sapp zijn wanstaltige prestaties mag vertonen dan mag iemand die wel inzet toont door blijven knokken.

Ik snap dat je het opneemt voor Peter Aerts, maar door hem nu te vergelijken met Bob Sapp is natuurlijk wel treurig he?! Zoals Kooivechter zegt, een Aerts van 2 jaar geleden had Spong totaal gesloopt.

Anderson
02-07-2012, 11:12
nee niet dat is fanboy praat

pavani
02-07-2012, 11:12
De tegenstander van van Roosmalen wel iets meer respect had mogen tonen. Het is waarschijnlijk de grootste wedstrijd die hij ooit zal winnen, maar als je op zon knullige manier wint mag je op zijn minst respect tonen door niet zo kinderachtig te doen.

Voor de duidelijkheid met onderstaande verhaal wil ik niet zeggen dat Robin geen goede vechter is, Robin is een hele gevaarlijke vechter, zit er altijd enorm kort op, kan heel goed druk zetten en met enorm veel power.

Maar om even terug te komen op die tegenstander van Robin.

Hafid heeft gewoon slim gevochten, zich gehouden aan het strijdplan en dat heeft gewerkt.

Dat hij zo reageert kan ik wel begrijpen het is alle emotie die eruit komt. Hafid heeft sinds januari geen wedstrijdtraining gevolgd omdat er geen wedstrijden op het programma stonden. Als je dan de kans krijgt om op korte termijn tegen Robin te vechten dan wil je die kans niet laten lopen. De afgelopen 3 weken is er samen met Fikri, Mousid en Martin keihard gewerkt om Hafid wedstrijdfit te krijgen. Er is door het team een analyse gemaakt van zijn tegenstander en daar is een strijdplan uitgekomen en dat heeft gewerkt. Uiteindelijk is het gewoon knap dat Hafid zonder wedstrijdritme deze partij op zijn naam schrijft, maar jij doet overkomen of Hafid een nietszeggende vechter is, daarmee doe je hem echt te kort, kijk zijn startlijst er maar eens op na. Hafid is gewoon een hele goeie vechter die te weinig kansen krijgt om zich te bewijzen, met de overwinning heeft hij maar weer eens aangetoond dat het een slimme vechter is die zich kan meten met de top in Nederland.
Persoonlijk zou ik Hafid graag een keer tegen Albert Kraus zien staan ik denk dat je dan een hele mooie wedstrijd krijgt tussen twee toppers.

Richelieu
02-07-2012, 11:15
Hafid heeft gewoon slim gevochten, zich gehouden aan het strijdplan en dat heeft gewerkt.

Dat hij zo reageert kan ik wel begrijpen het is alle emotie die eruit komt. Hafid heeft sinds januari geen wedstrijdtraining gevolgd omdat er geen wedstrijden op het programma stonden. Als je dan de kans krijgt om op korte termijn tegen Robin te vechten dan wil je die kans niet laten lopen. De afgelopen 3 weken is er samen met Fikri, Mousid en Martin keihard gewerkt om Hafid wedstrijdfit te krijgen. Er is door het team een analyse gemaakt van zijn tegenstander en daar is een strijdplan uitgekomen en dat heeft gewerkt. Uiteindelijk is het gewoon knap dat Hafid zonder wedstrijdritme deze partij op zijn naam schrijft, maar jij doet overkomen of Hafid een nietszeggende vechter is, daarmee doe je hem echt te kort, kijk zijn startlijst er maar eens op na. Hafid is gewoon een hele goeie vechter die te weinig kansen krijgt om zich te bewijzen, met de overwinning heeft hij maar weer eens aangetoond dat het een slimme vechter is die zich kan meten met de top in Nederland.
Persoonlijk zou ik Hafid graag een keer tegen Albert Kraus zien staan ik denk dat je dan een hele mooie wedstrijd krijgt tussen twee toppers.

Als invaller op zo'n wijze van Robin van Roosmalen winnen is gewoon knap! Je kan er inderdaad veel over zeggen, maar het is gewoon slim gevochten.

Willm
02-07-2012, 11:19
Idd sinds wanneer is je winst vieren kinderachtig. Check het interview erop na, die jongen is erop gebrand om partijen te maken. Heel erg slim gevochten, je zag hem op het begin al loeren op die knie. Robin stormt zoals altijd naar voren, maar dat was in deze partij zijn zwakte.

En top partij van Spong, wat is die gast een beest geworden. Jammer van Aerts maar snap absoluut niet dat mensen opereren voor zijn pensioen. Heb je die combinaties gezien, zo zie ik ze niemand maken.

Peacey
02-07-2012, 11:27
Als Robin die cut niet had, had hij die partij zeker gewonnen imo.
Een rematch is op zijn plaats als je het mij vraagt.

RedDawn
02-07-2012, 11:30
Idd sinds wanneer is je winst vieren kinderachtig. Check het interview erop na, die jongen is erop gebrand om partijen te maken. Heel erg slim gevochten, je zag hem op het begin al loeren op die knie. Robin stormt zoals altijd naar voren, maar dat was in deze partij zijn zwakte.

En top partij van Spong, wat is die gast een beest geworden. Jammer van Aerts maar snap absoluut niet dat mensen opereren voor zijn pensioen. Heb je die combinaties gezien, zo zie ik ze niemand maken.

Meningen verschillen. Ik vond Spong helemaal niet zo goed. Ik denk dat vechters als Schilt, Ghita, Catainas, Laschenko, Saki en Zimmerman gehakt van hem zullen maken.

Highline
02-07-2012, 13:22
heeft er iemand al een torrent gevonden voor het evenement met souwer vs ngimbi?

Nelisje
02-07-2012, 13:33
Idd sinds wanneer is je winst vieren kinderachtig. Check het interview erop na, die jongen is erop gebrand om partijen te maken. Heel erg slim gevochten, je zag hem op het begin al loeren op die knie. Robin stormt zoals altijd naar voren, maar dat was in deze partij zijn zwakte.

En top partij van Spong, wat is die gast een beest geworden. Jammer van Aerts maar snap absoluut niet dat mensen opereren voor zijn pensioen. Heb je die combinaties gezien, zo zie ik ze niemand maken.

Het gaat er niet om dat Hafid niet slim gevochten heeft. Het gaat mij erom de manier waarop. hij het viert.. toen ik het zag.. dacht ik die gast is helemaal lijp geworden. ik zie hem naar Robin wijzen en hij begint daarna met zijn armen in de lucht rondjes te rennen.. ik dacht die gast is leip. Achteraf blijf ik het kinderachtig vinden, hoe knap en slim het plan ook was.

Het gaat er mij ook niet om dat dat Peter het niet meer zou kunnen. Dat verleren ze nooit, vorige week was er nog een filmpje waarin je kon zien dat Ramon Dekkers het ook nog steeds wel kan. Peter is iemand die altijd veel heeft kunnen incasseren en dat ook gedaan heeft. Het zou dood en doodzonde zijn als hij straks net zoals Muhammed Ali in een rolstoel komt met serieuze hersenbeschadiging.

marcelt
02-07-2012, 13:42
Hoop wel dat Peter stopt puur om zijn gezondheid. Vond hem voor het eerst als een oude man vechten, combo,s waren traag en niet meer de overtuiging en agressie. Zijn handen ook erg laag. Je zag het aankomen. Een Aerts van twee jaar geleden had spong gesloopt.

Peter Aerts loopt heel vaak en al jaren met zijn handen laag. Heeft ook al een hoop klappen teveel gevangen. Luister maar naar zijn spraak , kijk mnaar naar zijn motoriek hoe hij "stil"staat. Gun hem het geld, maar al die extra klappen in de komende wedstrijden zou hij niet meer moeten krijgen. Muhammad Ali heeft zijn naam ook een paar jaar lang gecasht. Van hem is niet veel meer over.

Rverm
02-07-2012, 17:49
Peter Aerts loopt heel vaak en al jaren met zijn handen laag. Heeft ook al een hoop klappen teveel gevangen. Luister maar naar zijn spraak , kijk mnaar naar zijn motoriek hoe hij "stil"staat. Gun hem het geld, maar al die extra klappen in de komende wedstrijden zou hij niet meer moeten krijgen. Muhammad Ali heeft zijn naam ook een paar jaar lang gecasht. Van hem is niet veel meer over.

Helemaal mee eens!

pavani
02-07-2012, 17:55
Het gaat er niet om dat Hafid niet slim gevochten heeft. Het gaat mij erom de manier waarop. hij het viert.. toen ik het zag.. dacht ik die gast is helemaal lijp geworden. ik zie hem naar Robin wijzen en hij begint daarna met zijn armen in de lucht rondjes te rennen.. ik dacht die gast is leip. Achteraf blijf ik het kinderachtig vinden, hoe knap en slim het plan ook was.

Nogmaals alle emotie komt eruit bij het vieren, is niks mis mee.
En m.b.t. het wijzen naar Robin, Hafid wou gewoon aangeven dat de knie schade had aangericht bij de scheidsrechter, dat hij dan gaat rennen met zijn handen in de lucht is pure blijdschap, dat zie ik zo vaak gebeuren en daar is niks mis mee. En dan zegt men het was maar een cut, je kan het ook zo zien als die knie 10cm lager was dan zat ie vol op de kin.
Neemt allemaal niet weg dat ik beide heren graag zie knokken, Robin heeft echt naam gemaakt en is voor iedereen een gevaarlijke tegenstander, daar veranderd deze nederlaag niks aan.
Hafid was voor mij altijd al een topper daar veranderd door deze overwinning ook niks aan.

Al met al vind ik het tactisch gewoon heel erg goed gedaan en daar is niks mis mee, tactiek is ook een onderdeel van het spelletje.

Tony Galento
02-07-2012, 21:26
Meningen verschillen. Ik vond Spong helemaal niet zo goed. Ik denk dat vechters als Schilt, Ghita, Catainas, Laschenko, Saki en Zimmerman gehakt van hem zullen maken.

hij deed het tegen overeem ook goed. en wie blijft staan tegen overeem?

carlo1
10-07-2012, 00:03
net de partij van verhoeven tegen gerges gekeken, wat een vooruitgang maakt die verhoeven. vond hem altijd een wat matige vechter die de beloftes/verwachtingen niet goed waar wist te maken, maar ben nu echt wel onder de indruk. is nog steeds niet aan de top, maar is ook pas 23 jaar. tegen wie zou hij nu kunnen vechten om een stap omhoog te proberen? ikzelf heb even geen idee

lukashenko
10-07-2012, 09:57
Aerts is 100x beter dan Sapp, laat Aerts maar cashen hij gaat tenminste niet bij de eerste de beste gemiste stoot KO.
Als Sapp zijn wanstaltige prestaties mag vertonen dan mag iemand die wel inzet toont door blijven knokken.
tuurlijk is peter 500 x de kwaliteit dat bob sapp is
alleen met die snelle overwinningen cashed bob sapp op een veilige manier
peter is een echte strijder en laat liever zijn lijf kapot prakken dan dat ie opgeeft
op die manier is het voor aerts wat linker om door te gaan