PDA

View Full Version : Gezocht MMA amateur -65 en 95+ @ Fight Club Den Haag 8 juli 2012



beau01
02-07-2012, 12:55
Ik ben opzoek naar MMA amateurvechters -65 en 95+ kilogram.
Heb je interesse, stuur me een pb.

FightingDutchman
02-07-2012, 13:38
Om welke tegenstanders gaat het? Er staan namelijk meerdere namen op die gewichten op de oorspronkelijke matchmaking.

Ellen
02-07-2012, 13:44
Mitchell Cadeau 64 kg
Gert Jan Verhulst 95+

als je iemand hebt........kan je me dan zsm mailen?
[email protected]

FightingDutchman
02-07-2012, 17:33
Heb je net een mailtje gestuurd! Hopelijk zijn jullie dr mee geholpen.

Ellen
02-07-2012, 22:20
Yesssssss deze match is nu rond:
Mitchell Cadeau Shaolin Ryu 19 jr MMA amateur 64 kg Santiago Jordan Gracie Barra NL 26 jr
Super bedankt!

Nu Gert Jan nog een tegenstander........

lopez86
03-07-2012, 00:41
Hell yeah!

beau01
03-07-2012, 01:30
Komop vechters en sportschoolhouders,

Degene die het tegen Gert-Jan Verhulst (rec: 0-0-0) opneemt, ontvangt €150,- bij bevestiging van de partij.
Let's Rumble!!!!

marster
03-07-2012, 12:01
Ben met een bezig voor je.

GiveLoveToMankind
03-07-2012, 13:26
Matchmaking was vorig jaar ook een probleem..en dan bedoel ik in de zin van NIVEAU!!
Ergste voorbeeld was die jongen die zwaar KO ging in de tweede ronde (dacht Luuk van Team Agua).
Dit was de EERSTE partij van die knul (aantal maanden trainingservaring, hoorde ik), en die wordt gemached tegen Sammy Athar...?????????????? Niks tegen Sammy (hij kan er niks aan doen), maar zo een overwinning stelt weinig voor ook voor Sammy zelf. Denk dat Sammy liever een meer ervaren vechter in de ring had gehad en geen BEGINNER. Zo vallen dus zware blessures in de ring. Hoop dat jullie nu wat meer gedacht hebben aan de vechters dan aan het vullen van de lijst en de zaal!!
OSU

beau01
03-07-2012, 16:17
Matchmaking was vorig jaar ook een probleem..en dan bedoel ik in de zin van NIVEAU!!