PDA

View Full Version : The story of Badr Hari



MoCCino
02-07-2012, 14:58
http://www.youtube.com/watch?v=RqB0cCzg8Sw

R.D.N
02-07-2012, 15:50
Dik Dik......nou Badr bal Estelle nog ff een maandje en ga volgas trainen en win die titel dit jaar.

Finale dit jaar Badr vs Ghita.

MRNijman
02-07-2012, 17:18
Gaat de finale nog door dan?

Minotauro
02-07-2012, 18:19
Ik hoop toch dat Ghita Badr gelijk maakt met de grond, puur om het feit dat ik Ghita echt heb zien groeien de afgelopen jaren en Badr waardeloos met zijn talent omgaat.

univers1l
02-07-2012, 19:12
Ik hoop toch dat Ghita Badr gelijk maakt met de grond, puur om het feit dat ik Ghita echt heb zien groeien de afgelopen jaren en Badr waardeloos met zijn talent omgaat.

Met alle respect voor Ghita, maar heeft afgelopen jaar alleen tegen subtop/cans gevochten, Poturak, Roche, Lachenko, Douwes, Gerges, Deniz, Ameziane daarvoor verloren van Saki en Gerges.

van de echte top heeft Ghita ook nog niets bewezen en iedereen heeft het over de beste van het moment.
Ik ben echt een zware fan van Ghita zowel als vechter en als persoonlijkheid, maar wil wel eerst wat meer toppers zien worden verslagen voordat ik geloof dat hij Badr Hari in goede doen aan kan.

tidelot
02-07-2012, 19:29
vrouwen worden badr zijn afgang

mario the count
02-07-2012, 19:55
Met alle respect voor Ghita, maar heeft afgelopen jaar alleen tegen subtop/cans gevochten, Poturak, Roche, Lachenko, Douwes, Gerges, Deniz, Ameziane daarvoor verloren van Saki en Gerges.

van de echte top heeft Ghita ook nog niets bewezen en iedereen heeft het over de beste van het moment.
Ik ben echt een zware fan van Ghita zowel als vechter en als persoonlijkheid, maar wil wel eerst wat meer toppers zien worden verslagen voordat ik geloof dat hij Badr Hari in goede doen aan kan.

Dat ligt natuurlijk niet aan Ghita dat ze hem niet tegen een topper matchen. Hij heeft dan misschien de laatste partijen sub toppers verslagen maar moet je kijken hoe. Hij zet ze met speels gemak aan de kant lijkt het wel. Terwijl badr laatst de grootste moeite had met braddock silva, die in mijn ogen wereldwijd gezien niet eens een sub topper is. Feit zoals het nu is is dat Ghita grote sprongen voorwaarts maakt en badr een sprongetje achteruit heeft gemaakt. De vraag is of badr snel weer in zijn topvorm is.

de Stiep
02-07-2012, 20:10
Leuk geëdit deze film. Moet zeggen dat ik net als heeeeeel erg veel mensen graag Badr tegen Daniel zou willen zien vechten, beiden op hun best. Ondanks dat Ghita een geweldig kanon is en een ongelooflijke ontwikkeling heeft meegemaakt ga ik toch voor Badr.

Boelly92
02-07-2012, 21:11
vrouwen worden badr zijn afgang

mannelijk feit over het algemeen toch?

zou wat zijn als badr straks aankondigt te gaan voetballe..

Minotauro
02-07-2012, 22:13
Leuk geëdit deze film. Moet zeggen dat ik net als heeeeeel erg veel mensen graag Badr tegen Daniel zou willen zien vechten, beiden op hun best. Ondanks dat Ghita een geweldig kanon is en een ongelooflijke ontwikkeling heeft meegemaakt ga ik toch voor Badr.

Beiden op hun best? Badr is op dit moment echt niet op zijn best denk ik, zijn laatste partij en die tegen Saki was matig en die partij in Frankrijk was ronduit slecht tegen een nog slechtere tegenstander. Ik zie Badr het liefst zoals hij in het jaar was dat hij in de finale tegen Bonjasky stond (excl. het natrappen uiteraard), maar ik denk dat je er naast zit als je denkt dat Badr nu in goede vorm verkeerd. Toch ben ik het wel met je eens dat Badr de grotere kanshebber is.

Sadix
02-07-2012, 22:32
badr tegen saki matig?

gevecht duurde een minuut... aparte waarneming van je

Minotauro
02-07-2012, 22:35
badr tegen saki matig?

gevecht duurde een minuut... aparte waarneming van je

Dat is toch klote? Of vond je het een mooi gevecht?

Emilio
03-07-2012, 13:30
Badr matig tegen Saki??????

Dat het kort duurde kan je jammer vinden, maar dat het feit dat t kort duurt is toch de verdienste van Badr.

totaal geen logica in die waarneming.


die laatste partij was wel zwaar matig.

remco pardoel
03-07-2012, 13:35
Wat een vette highlight!

@tidelot
ik wil niet zeuren...
Vrouwen is niet zijn afgang maar ondergang zal je waarschijnlijk suggereren

Leventdepevent
03-07-2012, 13:47
haha scherp remco!

mokumnised
03-07-2012, 14:26
1 mindere partij tegen Braddock en dan al meteen twijfels. Mensen vergeten snel.

tidelot
03-07-2012, 15:27
Wat een vette highlight!

@tidelot
ik wil niet zeuren...
Vrouwen is niet zijn afgang maar ondergang zal je waarschijnlijk suggereren

indd scherp remco
ondergang bedoel ik.
:blush:

Minotauro
03-07-2012, 17:09
1 mindere partij tegen Braddock en dan al meteen twijfels. Mensen vergeten snel.

Daar gaat het niet om! zijn partij in Parijs of Marseille was ook klote. Badr zwaait als een dronken boer om half 5 's nachts en is de agressie nooit verloren, maar ik hoopte toch echt dat zijn boks-missie een voordeel zou zijn voor zijn bokswerk nu, maar dat viel dus vies tegen.

Nosferatu187
04-07-2012, 02:20
Badr was juist heel scherp toen tegen Saki hij pakte Saki makkelijk iets wat ik niet zomaar had verwacht, en andersom ik had dus juist niet verwacht dat Silva zoveel tegengas zou geven ik dacht die gaat ook wel KO in de eerste ronde.
Maar ok ik wil hem nog wel zien tegen Ghita ja.

de Stiep
04-07-2012, 08:14
Beiden op hun best? Badr is op dit moment echt niet op zijn best denk ik, zijn laatste partij en die tegen Saki was matig en die partij in Frankrijk was ronduit slecht tegen een nog slechtere tegenstander. Ik zie Badr het liefst zoals hij in het jaar was dat hij in de finale tegen Bonjasky stond (excl. het natrappen uiteraard), maar ik denk dat je er naast zit als je denkt dat Badr nu in goede vorm verkeerd. Toch ben ik het wel met je eens dat Badr de grotere kanshebber is.

Ik ben het volkomen met je eens. Ik had duidelijker moeten zijn. Ik was (en ben) benieuwd hoe het gevecht zou verlopen als beiden op hun piek zouden zijn.

remco pardoel
04-07-2012, 13:18
Iedere vecht fan zit op de partij van Badr tegen Ghita te wachten
Ik denk dat het zo maar de PPV hit van het jaar kan gaan worden....

MoCCino
05-07-2012, 12:26
Gaat de finale nog door dan?

Ik denk dat de vraag juist is of er een K-1 toernooi of GLORY toernooi komt.

Ko2j
05-07-2012, 15:36
Dat ligt natuurlijk niet aan Ghita dat ze hem niet tegen een topper matchen. Hij heeft dan misschien de laatste partijen sub toppers verslagen maar moet je kijken hoe. Hij zet ze met speels gemak aan de kant lijkt het wel. Terwijl badr laatst de grootste moeite had met braddock silva, die in mijn ogen wereldwijd gezien niet eens een sub topper is. Feit zoals het nu is is dat Ghita grote sprongen voorwaarts maakt en badr een sprongetje achteruit heeft gemaakt. De vraag is of badr snel weer in zijn topvorm is.
Helemaal mee eens dat hij er waarschijnlijk niets aan kan doen dat hij tegen sub-top zat en dat hij ze met gemak aan de kans zette. Maar ik denk ook dat andere A-levels niet zo veel moeite hadden gehad. Iemand als Roche die 8 van z'n laatste 10 partijen had verloren toen ze hem tegen Ghita lieten gaan.. Tja. Dan ben je meer bezig met een hype train/mooi record maken, dan met echt top partijen maken. Er was heus wel iemand te vinden die er beter bij zat.

Neemt niet weg dat Hari, Sem en Ghita 3 hele leuke partijen kunnen maken in de toekomst.