PDA

View Full Version : Fight For Victory, zaterdag 1 september Egmond aan Zee!



Ellen
03-07-2012, 09:45
Op zaterdag 1 september organiseren Fightsport Matchmaking en M Sports de tweede editie van ‘Fight For Victory’ in sporthal de Watertoren te Egmond aan Zee.
Een mooie kick off van het nieuwe seizoen! Ook dit keer zal de organisatie er alles aan doen om de verwachtingen van het publiek te overtreffen.

De hoofdpartij van de avond gaat tussen Marino ‘Zigeunerjongen’ Schouten (M Sports) en Donald ‘NBK’ Berner (Yamato Gym/Industria Sport).
Schouten, die sinds kort een gewichtsklasse zwaarder vecht, krijgt niet bepaald een makkelijke tegenstander. De ervaren ‘Natural Born Killer’ uit Hilversum is zeer gemotiveerd om zijn kunnen in Egmond te laten zien. Dat de Nederlandse titel van de NOVER -82.55 kg op het spel staat maakt het voor beide heren alleen maar interessanter…….

Dan de B-partijen van de avond.
De ongeslagen Ibrahim el Bouni van Gym Haarlem zal de handschoenen kruizen met de nieuwe aanwinst van Melvin Manhoeff: Rotterdammer Dwayne Waterval. Waterval is na een knieblessure acht maanden uit de roulatie geweest en gebrand op zijn ‘come back’. El Bouni is daarentegen niet van plan zijn ongeslagen status aan de wilgen te hangen. Wie zal er in deze wedstrijd tot 86 kg zegevieren?

Gilberto van Es die bij het welbekende Pancration uit Amsterdam Noord traint, staat 1 september tegenover ‘Mighty’ Mike Winter (Oosterbaan Gym). Ondanks Mike zijn geringe lengte is hij een opvallende verschijning. 40 jaar jong maar dat weerhoudt hem niet om alles op alles te zetten om door te stomen naar de A-klasse! Gilberto versloeg vorige keer Mike zijn teamgenoot en gaat dit keer weer vol voor de winst. Een ouderwets ‘Amsterdam vs Rotterdam’ dus! Deze wedstrijd is afgesproken tot
-82.5 kg.

Dat de 70 kg klasse propvol talent zit is welbekend. Kevin Hesseling (Gym Haarlem) en Khalid Farrah (Kops Gym) zijn twee voorbeelden van vechters die je in de gaten moet houden. Hesseling wil na deze partij zijn debuut maken in de A-klasse. Zijn ongeslagen status wil hij kostte wat het kost behouden. Farrah zal alle mogelijke moeite doen om daar verandering in te brengen. Wie zal er met de winst vandoor gaan in Egmond?

Verder staan er diverse C-klasse wedstrijden op het programma waar iedereen van zal genieten.
Regilio vd Ent (M Sports) vs Jack Tazelaar (TT Beverwijk) zijn twee jonge jongens die toch al de nodige ervaring hebben opgebouwd. Op Fight For Victory willen ze laten zien uit wat voor hout ze gesneden zijn.
Luciano Babel (MAS) vs Ahmed Stitou (El Otmani Gym) zijn de opkomende talenten in de 70 kg klasse. Beide zijn ongeslagen…….! Wie zal deze clash winnen?

Deelnemers komen dit keer uit een breder gebied: M Sports Alkmaar, Mejiro Gym Amsterdam en Friesland, Kyo Thai Heerhugowaard, Family Gym uit Ouderkerk a/d Amstel, Team FPA Amersfoort, Fitz Gym Aalsmeer, SFW de Schakel uit Wieringerwerf, SportsArt Den Helder, Industria Sports Hilversum, Gym Haarlem, Team Manhoeff uit Hoofddorp, Yamato Gym Weesp, Pancration, Kops, El Otmani en MAS uit Amsterdam, Oosterbaan Gym uit Rotterdam en Team Gunyar uit Eindhoven zijn allemaal aanwezig in Sporthal de Watertoren. Kortom: een goed gevulde avond kickboksen!

Het evenement begint om 18.00 uur, zaal open om 17.00 uur.
De voorlopige matchmaking zal binnenkort worden geplaatst.
Adres: Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, Egmond aan Zee.
Kaarten zijn omstreeks half juli verkrijgbaar bij alle deelnemende gyms, vvk €27.50 en aan de deur € 30.

We verwelkomen jullie graag op Fight For Victory, zaterdag 1 september in Egmond aan Zee!

http://i.imgur.com/3f9qZ.jpg

payap
03-07-2012, 09:51
Ziet er weer goed uit Ellen!

de Stiep
04-07-2012, 08:26
Heb er hardstikke zin in ! Los van de geweldige hoofdpartij ben ik reuze benieuwd naar Mike Winter (die gozer kleunt er in als een stoomtrein!) en de comeback van Dwayne Waterval. Laatste is in mijn ogen een schitterende vechter. ff kijken hoe hij uit deze lange blessure stilstand is gekomen. Ja jeemig, zie toch ook andere partijen staan waarbij de vergelijking met heerlijke bonbons in een snoepwinkel niet zou misstaan. Dus.........be there or be square !

Ellen
10-07-2012, 11:13
Bijgaand de voorlopige matchmaking voor ons gala 1 september:


Nederlands titelgevecht 5x3 min

Marino Schouten M Sports 25 jr A-klasse 82.55 kg Donald Berner Yamato Gym/Industria Sport 38 jr


Ibrahim el Bouni Gym Haarlem 19 jr B-klasse 86.18 kg Dwayne Waterval Team Manhoeff 22 jr

Gilberto van Es Pancration 25 jr B-klasse 82.55 kg Mike Winter Oosterbaan Gym 40 jr

Kevin Hesseling Gym Haarlem 22 jr B-klasse 69.85 kg Khalid Farrah Kops Gym 25 jr


Rydell Etnel MAS 27 jr C-klasse 82.55 kg Ivan Jovic Pancration 20 jr

Oguzhan Arslan Team Gunyar 18 jr C-klasse 79.38 kg Wesley Douwes TTB 21 jr

Vittorio Verrier Industria Sport 20 jr C-klasse 76.20 kg Halder Faraj Family Gym 21 jr

Jose Insua Schoo Team Manhoeff 25 jr C-klasse 76.20 kg Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 31 jr

Regilio vd Ent M Sports 17 jr C-klasse 76.20 kg Jack Tazelaar TTB 18 jr

Luciano Babel MAS 20 jr C-klasse 69.85 kg Ahmed Stitou El Otmani Gym 20 jr

Fawaz Hassan Mejiro Gym 24 jr C-klasse 69.85 kg Sjakie Abdellaui Gym Haarlem 18 jr

Martin Oyenart Mejiro Gym 29 jr C-klasse 66.68 kg Younes Ait Said Oosterbaan Gym 21 jr


Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Imam Nalajev Meliani Gym 21 jr

Bryan Smal Kyo Thai 16 jr N-klasse 76.20 kg Rik Ponne Family Gym 19 jr

Ryan Bakker Kyo Thai 17 jr N-klasse 72.57 kg Hakar Ismael Mejiro FRL 16 jr

Denny Woortman Gym Haarlem 18 jr N-klasse 66.68 kg Sezer Albayrak Industria Sport 24 jr

Fouzi el Kandoussi Gym Haarlem 16 jr N-klasse 63.50 kg Chris vd Meer SFW de Schakel 17 jr

Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Sam Roelands SFW de Schakel 16 jr


Davy Plieger SportsArt 14 jr JEUGD 50 kg Mike Besse Kyo Thai 15 jr



TBA (voor deze vechters zoeken wij nog tegenstanders!)

Jeffrey Mulders Yamato Gym 22 jr C-klasse 86.18 kg…(84) 4-4-0 in de c

Thomas Eckhart Family Gym 22 jr C-klasse 69.85 kg...... 0-1-1 in de c

Leon dos Santos Messive Gym 19 jr C-klasse 66.68 kg…….2-2-0 in de c

Jongky Tetehuka Mejiro Gym 34 jr C-klasse 61.23 kg…….4-3-0 in de c


Mike Wijngaarden FPA Amersfoort 28 jr N-klasse -95 kg……..1-1-3

Roos Borst M Sports 18 jr N-klasse 76.20 kg…..(74 kg) 2-0-0 dame

Arnoux Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg….2-0-0


Frans Schouten M Sports 11 jr JEUGD 45 kg……0-0-0……

Hier komen nog 2 MMA amateur partijen bij.

Opgeven kan via [email protected] of [email protected]

Ellen
10-07-2012, 11:15
Het word voor Stiep nu opeens wel een spannende avond, naast de fotografie....... ;-)

Anderson
10-07-2012, 13:01
Kevin Hesseling Gym Haarlem 22 jr B-klasse 69.85 kg Khalid Farrah Kops Gym 25 jr

Dat wordt een mooie partij

de Stiep
10-07-2012, 20:22
Het word voor Stiep nu opeens wel een spannende avond, naast de fotografie....... ;-)

Nee hoor, just another day at the office;)

Ellen
13-07-2012, 15:37
We zoeken voor deze dag nog tegenstanders voor onderstaande vechters. Heeft u iemand? Mail dan aub naar [email protected]
Korte interviews met de A en B klassers zullen binnenkort volgen :-)

TBA
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 31 jr C-klasse 76.20-79.38 kg…3-1-2 in de c
Jongky Tetehuka Mejiro Gym 34 jr C-klasse 61.23 kg…….4-3-0 in de c

Mike Wijngaarden FPA Amersfoort 28 jr N-klasse -95 kg……..1-1-3
Roos Borst M Sports 18 jr N-klasse 76.20 kg…..(74 kg) 2-0-0 dame
Arnoux Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg….2-0-0

Frans Schouten M Sports 11 jr JEUGD 45 kg……0-0-0……

Robbert Reurslag Olympiawaard 23 jr MMA amateur 90 kg…..0-0-0
Donovan Panayiotis Team Oosterlen 30 jr MMA amateur 85 kg........4-1-0
Santiago Jordan Calmaro Gym/Gracie Barra 26 jr MMA amateur 59-63 kg......5-2-0
MMA plek vrij

Kemal
13-07-2012, 18:28
ziet er goed uit!

Leventdepevent
13-07-2012, 22:22
nou nog een mooie tegenstander voor onze eigen Santiago!

Ellen
14-07-2012, 11:25
Ik ben afgelopen woensdag naar Team Manhoef geweest, maandag naar Gym Haarlem. Dinsdag Marino even wat vragen stellen Woensdag naar Kops en Pancration. Zaterdags naar Donald Berner. Dan heb ik alle A en B klassers gesproken, en zal dan per partij de stukjes plaatsen, en wat foto's erbij.

Nu inderdaad nog een partij voor Santi, iemand suggesties?

Italian*Berlusconi*
14-07-2012, 11:28
ziet er goed uit, Ellen!!! top!!

Ellen
14-07-2012, 11:44
:-) Thank you.........Ik doe mn best er weer wat leuks van te maken!

Gister alweer het een en ander in kunnen vullen, we zoeken nu alleen nog voor deze mensen:

Tom Bakker Messive Gym 21 jr C-klasse 86.18 kg………2-1-0 in de c
Jongky Tetehuka Mejiro Gym 34 jr C-klasse 61.23 kg…….4-3-0 in de c

Roos Borst M Sports 18 jr N-klasse 76.20 kg…..(74 kg) 2-0-0 dame

Frans Schouten M Sports 11 jr JEUGD 45 kg……0-0-0……

Robbert Reurslag Olympiawaard 23 jr MMA amateur 90 kg…..0-0-0
Santiago Jordan Calmaro Gym/Gracie Barra 26 jr MMA amateur 63 kg......5-2-0

Nieuwe update vd matchmaking komt volgende week.

Ellen
17-07-2012, 13:19
Naam: Dwayne Waterval
Bijnaam: Bokito
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 22 jr
Lengte: 1.86
Gewicht: 86-87 kg
Gym: Manhoef Fight & Fitness (MFF)
Record in de B: 2-1-1
Favoriete vechter: Melvin Manhoef & Badr Hari
Wat doe je in het dagelijks leven: Jongerenwerker op projectbasis

In Rotterdam is hij welbekend, in Noord Holland iets minder. Maar als het aan hem ligt zal daar in het nieuwe seizoen, te beginnen met 1 september, verandering in komen. Maak kennis met Dwayne Waterval.

http://i.imgur.com/N2Iex.png

Dwayne je bent na afwezigheid van 8 maanden door een blessure weer hard aan het trainen. Wat voor blessure had je precies en hoe gaat het er nu mee?
‘Ik had vocht in mijn knieschijf. Elke keer na trainen drukte ik mijn knie naar binnen zeg maar, om het te kraken. Maar er kwam op die manier kennelijk vocht in. Het was op een gegeven moment helemaal opgezwollen en lopen deed pijn. Toen ben ik acht maanden in behandeling geweest bij een fysiotherapeut. Ik kreeg een kniekous om, om alles te ontlasten.
Maar nu na al die tijd rust gaat het weer goed! Soms heb ik nog wel eens last, door bepaalde bewegingen. Maar ik zet mezelf er over heen, anders kan ik wel stoppen. En ik ben gebrand op mijn come back!’

Je traint sinds kort bij Team Manhoeff, daarvoor bij Monteiro Gym. Waarom heb je besloten voor je come back deze stap te maken?
’Ik heb het bij Daniel Monteiro altijd goed gehad. Maar deze overstap heb ik gemaakt omdat het beter is voor mijn ervaring. Andere sparringspartners, andere lessen. Melvin is mijn voorbeeld. Hij is erg explosief, die stijl staat me aan. Ik ben via Nick Starks (TKO Management) met Melvin in contact gekomen. En tot nu toe voel ik me prima bij dit nieuwe team’.

http://i.imgur.com/oOIwM.jpg

Hoe ziet je trainingsschema eruit?
’Elke ochtend kracht en conditie training. Dit kan gewoon in Rotterdam. In de avond 3 tot 4 keer per week naar MFF om te kickboksen. En de overige dagen boks ik bij Boxing 82 in Rotterdam’.

Je staat 1 september in Egmond aan Zee tegen Ibrahim el Bouni van Gym Haarlem. Wat weet je van hem?
‘Ik heb gehoord dat hij ongeslagen is, leuk voor hem. Maar het blijft geen suikerfeest. We doen dit keer een beetje zout erbij. Ik ga voor die K.O!’

http://i.imgur.com/IbkWa.jpg

Wat is jouw gameplan voor deze partij, ook ivm een k.o bonus die we op ons gala hebben?
‘Ja die K.O. bonus van €100 klinkt lekker! Ik ga ervoor. Hij moet zich sowieso maar aanpassen aan mij in plaats van andersom. Hij komt veel met frontkicks, die moet ik uit de weg. Verder vrees is nergens voor en zet alles op alles om hem te verslaan. Dit word geen punten partij. Niks punten, niks vijf rondes. Daar heb ik geen zin in. Hij moet er voor de vierde ronde uit!’.

Nog wat toe te voegen voor je tegenstander of voor het publiek van Fight For Victory?
‘Ja, ik ben er natuurlijk een tijdje uit geweest dus ik heb mijn publiek zeg maar verwaarloosd. Nu ben ik terug en ik ga knallen op Fight For Victory. Voor Ibrahim: Doe je best, ik zie je in de ring. Ush!’

http://i.imgur.com/n8Jg1.jpg

Ellen
17-07-2012, 13:19
Naam: Ibrahim el Bouni
Bijnaam: Ibi
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 1.92 m
Gewicht: 85 kg
Gym: Gym Haarlem
Record in de B: 4-0-0
Favoriete vechter: Badr Hari
Wat doe je in het dagelijks leven: Trainen

Hij heeft geen enkele verliespartij op zijn conto staan, en wil dat graag nog een tijdje zo houden.
Jong, zelfverzekerd en een man van weinig woorden. Een kort gesprek met Ibrahim el Bouni.

http://i.imgur.com/BOYj6.jpg

Voor de mensen die je nog niet kennen, kan je omschrijven wat voor soort vechter je bent?
‘Wat voor vechter ik ben….een normale vechter. Ik heb vertrouwen in mezelf’.
Trainer Ridouan: ‘Ibi heeft stalen zenuwen. Hij is voor niemand bang, wil tegen alles en iedereen knokken. Al zeg ik ‘Morgen moet je het opnemen tegen één van de Klitschko broers’ zegt ie waarschijnlijk ‘Dat is mooi, hoe laat?’. Hij wil erg graag. Heeft veel zelfvertrouwen. Hij moet alleen nog iets beter luisteren naar zijn hoek als ie vecht’.

http://i.imgur.com/VY52i.jpg

Je bent tot nu toe ongeslagen. Brengt dat elke wedstrijd extra spanning voor je, of ben je er juist rustiger door?
’Ik ben er wel rustiger door. Ik wil het graag zo houden, zeker met de A-klasse op komst’.

Hoe ziet je trainings schema eruit?
’Ik train zes dagen per week. Eén dag rust. Van die zes dagen train ik er één bij Ryan Bindraban’.

Je tegenstander op 1 september is Dwayne Waterval-Team Manhoeff. Wat weet je van hem?
‘Bokito toch? Ik heb hem zien knokken op het gala van Mikes Gym een jaar geleden. Hij verloor. Ik vind dat hij stoer doet’.

Wat is jouw gameplan voor 1 september, ook ivm een k.o bonus die we op ons gala hebben?
‘Ik zie het wel als ik daar sta. Ik heb tot nu toe vier k.o’s op mijn naam staan. Wie weet word dit nummer vijf’.

http://i.imgur.com/yq7gk.jpg

Nog wat toe te voegen voor je tegenstander of voor het publiek van Fight For Victory?
‘Nee, niet echt’.

Trainer Ridouan el Assrouti over Ibrahim:
‘Ik kom zelf bij Sitan Gym vandaan. Badr trainde daar ook toen hij een jaar of 17 was. Ibi doet me veel aan hem denken. Niet eens door zijn voorkomen, maar meer door zijn stijl van vechten. Ibrahim zijn broers trainen ook hier. Ze hebben een goede familieband. Dat is mooi om te zien. Hij is toch wel het talent van de gym, samen met Kevin Hessling. En ik ben er trots op, want ook Ibi is eigen kweek’.

Richelieu
17-07-2012, 14:05
Leuke interviews Ellen!

LeeMurray
17-07-2012, 15:10
Leuke interviews Ellen!
X2!!

Ellen
23-07-2012, 12:15
Naam: Khalid Farah
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 24 jaar
Lengte: 1.85 m
Gewicht: 70 kg
Gym: Kops Gym
Record in de B: 3-2-0
Favoriete vechter: Badr Hari/Tyrone Spong/Bert Kops
Wat doe je in het dagelijks leven: 3e jaars student informatica (HBO)

Een beleefde jongen die respectvol is naar zijn tegenstanders. Dat is de protegée van Bert Kops en Cliff van Esveld, Khalid Farah. We zijn langs Kops Gym gegaan om hem wat vragen te stellen over zijn wedstrijd op Fight For Victory 1 september.

http://i.imgur.com/bus9B.jpg

Amsterdam zit vol met goede sportscholen. Jij hebt gekozen voor Kops Gym. Hoelang train je hier al, en waarom heb je gekozen voor deze gym?
‘Ik begon met trainen toen ik 16 was, acht jaar geleden. Dat was hier bij Kops. Vervolgens heb ik een tijdje getraind bij Youness Mhassani, omdat mijn vrienden daar trainden. Uiteindelijk ben ik terug gegaan naar Kops Gym. Het is een professionele sportschool met een leuke sfeer. Ik heb een goede band met Bert en alle anderen, en ik heb het hier gewoon naar mijn zin’.

De 70 kg categorie is een druk bezette gewichtsklasse met veel concurrentie. Wat maakt jou als vechter anders dan de rest?
‘Oeh dat vind ik moeilijk om over mezelf te zeggen! Ik doe gewoon mijn best………..’
Cliff: ‘Khalid is technisch, hij kijkt goed en houdt overzicht in de wedstrijd. Hij analyseert zijn tegenstander en speelt daar op in’.
Bert: ‘Hij is een bewegelijke jongen, die nadenkt over wat hij doet. Hij gaat er niet als een dolle in. En hij kan goed counteren’.

http://i.imgur.com/x1ib9.png

Hoe ziet je trainingsschema eruit?
‘Nu de ramadan eraan komt, pas ik mijn schema aan. Dan train ik met Cliff wat later op de avond, zodat ik kort na de training mijn reserves weer kan aanvullen. Zo kan ik me toch optimaal voorbereiden voor 1 september, wat twee weken na de ramadan is.
Maar normaal gesproken is het op maandag sparren, dinsdag techniek trainen, woensdag op de pads, donderdag is het trapdag in combinatie met techniek. Vrijdag weer sparren, zaterdag rust. Op zondag hebben we looptraining. We gaan dan regelmatig naar het Amsterdamse bos voor een conditie training met de wedstrijdgroep. Al deze trainingen zijn overigens onder leiding van Cliff van Esveld en Achmed Habtat’.

Je staat op Fight For Victory tegen Kevin Hesseling van Gym Haarlem. Wat weet je van je tegenstander?
‘Ik weet dat het een technische jongen is. En sportief. Hij schijnt een van de talenten te zijn van Gym Haarlem’.

http://i.imgur.com/JRscD.jpg

Wat is jouw gameplan voor 1 september, ook ivm een k.o bonus die we op ons gala hebben?
‘Ik wil hoe dan ook op k.o winnen. Die bonus is voor mij! In welke ronde? Dat is een verrassing’.

Nog wat toe te voegen voor je tegenstander of voor het publiek van Fight For Victory?
‘Ik hoop op een sportieve partij. Ik heb respect voor Gym Haarlem en Kevin. Ik wens hem ook succes in zijn voorbereiding. Verder zie ik het wel in de ring’.

Hoe denken trainers Cliff en Bert over zijn leerling, en hoe zien hun de partij in Egmond aan Zee?
Cliff: ‘Khalid is een beetje een luie trainer. Ik moet hem echt pushen, achter zijn broek aan zitten. Als hij een wedstrijd in het vooruitzicht heeft dan gaat ie er wel 100% voor. Dan staat hij er ook, in de ring. Dit word een technische partij met het publiek als grote winnaar, dat kan haast niet anders. Ik weet dat Khalid een k.o in zijn beide vuisten heeft, dus die kan zomaar vallen…….’
Bert: ‘Khalid is één van mijn favoriete vechters. Hij knokt slim, en heeft een mooie stijl. Spektakel gegarandeerd! Gym Haarlem heeft goede vechters zoals Remco de Vogel en dat soort jongens. Dus we zijn gewaarschuwd! Wij onderschatten nooit iemand. Soms onderschatten ze ons, omdat we niet echt bekend staan als ‘kickboksschool’. Maar wij zorgen dat we er klaar voor zijn’.

http://i.imgur.com/MwmhI.jpg

Ellen
23-07-2012, 12:15
Naam: Kevin Hessling
Bijnaam: Nog geen
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 25 jr
Lengte: 1.83 m
Gewicht: 70-72 kg
Gym: Gym Haarlem
Record in de B: 3-1-1
Favoriete vechter: Andy Souwer
Wat doe je in het dagelijks leven: Glaszetter

We komen binnen bij Gym Haarlem, en kort na ons loopt Kevin de sportschool binnen. Hij gaat meteen zitten voor ons vraaggesprek. En enthousiaste en sportieve jongen, die zin heeft in iedere partij die hem voorgeschoteld wordt.

http://i.imgur.com/7qaOr.jpg

Hoelang train je al bij Gym Haarlem en waarom heb je specifiek gekozen voor deze gym?
‘Ik train hier nu ongeveer 3,5 jaar. Daarvoor zat ik een tijdje bij TT Beverwijk. Een vriend van mij trainde bij Gym Haarlem en ik besloot eens mee te gaan. Het is ook in de buurt voor mij. Ik voelde me meteen goed hier. Kort daarna draaide ik mijn eerste wedstrijd onder leiding van Ridouan el Assrouti’.

Je bent heel lang ongeslagen geweest. In je hele vechtsport carriere heb je nu nog maar één partij verloren. Wat was voor jou de mooiste overwinning?
‘Ik heb er wel meedere die ik mooi vond om mee te maken. In de C-klasse op Showtime tegen Steve Poort. Drie rondes lang ging het over en weer, maar uiteindelijk won ik op punten. Daarnaast mijn eerste B partij in Beverwijk. Dat was tegen Luckey Brobbey van MTC van Dams. De eerste keer B-klasse 3x3 minuten, toch spannend. Maar ik had dik gewonnen op punten. Daar kijk ik met een goed gevoel op terug. Dat zijn mooie ervaringen’.

Hoe ziet je trainings schema eruit?
‘Op maandag, woensdag, vrijdag train ik bij Gym Haarlem. We doen dan conditie, techniek en sparren. Donderdags ga ik naar Ryan Bindraban in Amsterdam, voor kracht en conditie. Op dinsdag of zondag doen we pads. De andere dag rust. Zondags hardlopen’.

http://i.imgur.com/3frQk.jpg

Je tegenstander op 1 september is Khalid Farrah-Kops Gym. Wat weet je van hem?
‘Niet zo veel! Ik heb hem onlangs eens opgezocht op You Tube. Toen zag ik een wedstrijd uit 2011 in het buitenland, waar hij won. Hij lijkt me een technische jongen’.

Wat is jouw gameplan voor 1 september, ook ivm een k.o bonus die we op ons gala hebben?
‘Ik doe gewoon mijn eigen dingen, ik ga van mezelf uit en niet van de tegenstander. Mijn voorbereiding moet goed zijn, dan klopt alles voor mezelf. Ik ga sowieso voor de K.O. Ik trek mijn eigen plan, ik zet veel druk. Mijn doel is om hem toch minimaal één keer acht tellen te geven’.

Nog wat toe te voegen voor je tegenstander of voor het publiek van Fight For Victory?
‘Laten we er samen een mooie partij voor maken voor het publiek en voor ons zelf!’

Trainer Ridouan el Assrouti over zijn pupil:
‘Kevin is een van de grootste talenten van onze gym. Samen met Ibrahim el Bouni. Zijn wedstrijd tegen Rocky vd Bunt op ons eigen gala in februari vond ik echt een harde partij. Khalid is een van de beste jongens van Kops, stond dat laatst niet ergens? Maar goed dat zegt niets, want iedereen traint hard. Kevin is net als alle andere jongens hier, eigen kweek. Ik heb hem zelf opgeleid. Hij is hard op weg naar de A-klasse. We gaan er zeker voor op 1 september!’

http://i.imgur.com/vYfet.jpg

Ellen
24-07-2012, 11:10
Update van de matchmaking:

Nederlands titelgevecht 5x3 min
Marino Schouten M Sports 25 jr A-klasse 82.55 kg Donald Berner Yamato Gym/Industria Sport 38 jr

Ibrahim el Bouni Gym Haarlem 19 jr B-klasse 86.18 kg Dwayne Waterval Team Manhoeff 22 jr
Gilberto van Es Pancration 25 jr B-klasse 82.55 kg Mike Winter Oosterbaan Gym 40 jr
Kevin Hesseling Gym Haarlem 22 jr B-klasse 69.85 kg Khalid Farrah Kops Gym 25 jr

Tom Bakker Team Messive 21 jr C-klasse 86.18 kg Jeroen van Noordwijk Cool Gym 22 jr
Rydell Etnel MAS 27 jr C-klasse 82.55 kg Ivan Jovic Pancration 20 jr
Oguzhan Arslan Team Gunyar 18 jr C-klasse 79.38 kg Wesley Douwes TTB 21 jr
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 31 jr C-klasse 76.20 kg Mehmet Arslan Team de Jager 27 jr
Vittorio Verrier Industria Sport 20 jr C-klasse 76.20 kg Halder Faraj Family Gym 21 jr
Regilio vd Ent M Sports 17 jr C-klasse 76.20 kg Jack Tazelaar TTB 18 jr
Luciano Babel MAS 20 jr C-klasse 69.85 kg Ahmed Stitou El Otmani Gym 20 jr
Omar Oumaj Gym Haarlem 18 jr C-klasse 69.85 kg Thomas Eckhart Family Gym 22 jr
Martin Oyenart Mejiro Gym 29 jr C-klasse 66.68 kg Younes Ait Said Oosterbaan Gym 21 jr
Leon dos Santos Team Messive 19 jr C-klasse 66.68 kg Elwin Teymurov Team Tauran 22 jr
Jongky Tetehuka Mejiro Gym 34 jr C-klasse 61.23 kg Koike Hes Cool Gym 23 jr

Mike Wijngaarden FPA Amersfoort 28 jr N-klasse -95 kg Vinchenzo Renfurm Fight Team A’dam 22 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Imam Nalajev Meliani Gym 21 jr
Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 79.38 kg Morad Tefrati SS Houwaart 30 jr
Bryan Smal Kyo Thai 16 jr N-klasse 76.20 kg Rik Ponne Family Gym 19 jr
Ryan Bakker Kyo Thai 17 jr N-klasse 72.57 kg Hakar Ismael Mejiro FRL 16 jr
Arnoux Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Mardon Smith SS Houwaart 23 jr
Denny Woortman Gym Haarlem 18 jr N-klasse 66.68 kg Sezer Albayrak Industria Sport 24 jr
Fouzi el Kandoussi Gym Haarlem 16 jr N-klasse 63.50 kg Chris vd Meer SFW de Schakel 18 jr
Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Sam Roelands SFW de Schakel 16 jr

Mike Besse Kyo Thai 15 jr JEUGD 50 kg Davy Plieger SportsArt 14 jr

Robbert Reurslag Olympiawaard 23 jr MMA amateur 90 kg Philip van der Eijk Team de Jager 31 jr
Donovan Panayiotis FTA Lemmer 30 jr MMA amateur 85 kg Frank van Miersel Team de Jager 31 jr

TBA
Roos Borst M Sports 18 jr N-klasse 76.20 kg……..2-0-0 dame
Frans Schouten M Sports 11 jr JEUGD 45 kg……0-0-0……

Richelieu
24-07-2012, 11:56
Thanx Ellen, leuk interview met Kevin Hesseling. Laatste keer zag ik hem op Slamm!! onbeslist vechten tegen Mohamed el Messaoudi, maar dat was wel erg close. Vooral in de derde ronde voerde hij enorm de druk op! Erg leuke en technische vechter om te zien, dus ben benieuwd hoe hij het in Egmond gaat doen.

Ellen
31-07-2012, 10:49
Naam: Gilberto van Es
Bijnaam: Nog geen
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 25 jaar
Lengte: 1.84 m
Gewicht: 82.5 kg
Gym: Pancration
Record in de B: 1-1-0
Favoriete vechter: Buakaw
Wat doe je in het dagelijks leven: Fulltime beveiliger

In een rap tempo doorstromen naar de A-klasse, dat is het doel van Gilberto van Es. We gingen naar Pancration om hem wat vragen te stellen en zodoende beter te leren kennen.

http://i.imgur.com/UF3E3.jpg

Amsterdam heeft een groot arsenaal aan sportscholen. Jij hebt gekozen voor Pancration. Hoelang train je hier nu, en waarom heb je voor deze gym gekozen?
‘Ik train hier nu ongeveer drie jaar. Ik zag Pancration veel opgala’s met hun vechters. Het viel me op dag ze een hoog winstpercentage hadden. Zodoende ben ik eens gaan kijken. En ik ben niet meer weggegaan want ik heb het prima naar mijn zin hier!’.

Je vecht in de 82,5 kg klasse. Heb je nog tegenstanders waar je absoluut tegen wil knokken?
‘Misschien als Ibrahim el Bouni dit gewicht nog haalt, tegen hem? En ik vind Ertugrul Bayrak van FPA Amersfoort ook een leuke om een keer tegen te staan. Volgens mij zijn beide heren nog ongeslagen dus dat is altijd een uitdaging natuurlijk’.

Hoe ziet je trainingsschema eruit?
‘Ik heb niet echt een vast schema, omdat ik vanwege mijn werk met wisselende diensten zit. Voor een wedstrijd probeer ik wel 8-9 trainingen te doen. Ik probeer het af te wisselen: kickboksen, zwemmen, hardlopen, crosstrainen, of boksen. Ik probeer het zo gevarieerd mogelijk te houden’.

http://i.imgur.com/5Leyn.jpg

Je staat 1 september op Fight For Victory tegen Mike Winter/Oosterbaan Gym. Wat weet je van je tegenstander?
‘Ik heb hem op de vorige editie van Fight For Victory gezien. Hij lijkt me een sterke, krachtige jongen. Verder weet ik niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik zie het wel’.

Wat is jouw gameplan voor 1 september, ook ivm een k.o bonus die we op ons gala hebben?
‘Nou ik probeer in ieder geval zo spectaculair mogelijk te zijn! Als er een k.o in zit dan probeer ik die zeker te scoren. Verder heb ik mijn eigen plan. Ik pas me met mate aan aan de tegenstander. Je houdt er natuurlijk wel rekening mee of iemand lang of kort is. Maar ik ga gewoon uit van mezelf’.

Nog wat toe te voegen voor je tegenstander of voor het publiek van Fight For Victory?
‘Dit is echt een Amsterdam vs Rotterdam partij, dus be there! Ik heb er zin in!’

Hoe denkt trainer Ali Amrani over Gilberto, en over de partij 1 september?
‘Gilberto traint hard, en draait lekker. Wie er winnend gaat afsluiten? Amsterdam natuurlijk…….wat denk jij dan! Wij willen die k.o bonus mee naar huis!’.

http://i.imgur.com/jOaAt.jpg

Ellen
31-07-2012, 10:49
Naam: Mike Winter
Bijnaam: Mighty Mike
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 40 jaar
Lengte: 1.65 m
Gewicht: 82-83 kg
Gym: Oosterbaan Gym
Record in de B: 1-1-0
Favoriete vechter: ‘Mike Zambidis en Robin van Roosmalen, beide kort maar krachtig’
Wat doe je in het dagelijks leven: Fulltime personal trainer bij Oosterbaan en Fit For Free

Goedlachs, een opvallende verschijning en super gemotiveerd. Dat is Mike Winter. Onlangs zijn debuut gemaakt in de B-klasse en er helemaal klaar voor om door te groeien.

http://i.imgur.com/ovjDL.png

Mike je hebt eind vorig seizoen je debuut gemaakt in de B klasse. Ik weet dat je daar lang naar uit hebt gekeken en hard voor hebt gewerkt. Hoe is het tot nu toe gegaan in de B?
’Ik heb nu twee B partijen gedraaid en dat gaat tot nu toe goed. De eerste won ik op K.O.
De tweede zag ik ook echt als een winstpartij. De Duitser tegen wie ik stond was meer ervaren, dat was voor mij prima. Ik heb hem in de 4e ronde nog acht tellen gegeven. Daarom voelde ik me ook een beetje genaaid door de uitslag, maar goed het was in Duitsland dus niet zo heel verrassend. En afgezien daarvan, ik was er zelf tevreden over’.

Ondanks dat je niet de allerjongste deelnemer van ons gala bent, draai je gewoon mee, en aan veteranen wedstrijden met aangepaste ronde tijden wil je niet denken. Wat is jouw doel in de sport?
’Veteranen wedstrijden, nee hoor! Ik wil gewoon de volle mep draaien. Mijn doel is om A-klasser te worden. Dat zou geweldig zijn. Ik zou daarnaast graag jonge vechters trainen en voorbereiden voor hun wedstrijden. Ook zou ik het te gek vinden om bekende vechters te ondersteunen met kracht en conditie. Ik heb veel liefde voor de sport, en ben er nog lang niet klaar mee’.

Hoe ziet je trainings schema eruit, want je geeft zelf veel les. Kom je wel aan jezelf toe?
’Ik heb genoeg tijd voor mezelf. Ik sta vroeg op, en doe dan eerst mijn eigen work out. Voor 06.30 uur heb ik die al achter de rug. Daarna werk ik met mijn klanten. Dit kan privéles zijn of in groepsverband. Ik geef bootcamp lessen. Dit is kracht en conditie voor diverse klassen.
Zo heb ik bijvoorbeeld een obesitas groep, een islamistische klas, een groep huisvrouwen die willen afvallen, en ga zo maar door. Ik noem mijn lessen Fight-X. Er komen veel oefeningen in voor die met onze sport te maken hebben. Ik geef deze sessies bij Oosterbaan-Manhoef-Team Furious en Fit For Free. ’s Avonds train ik weer zelf bij Oosterbaan. Lekker druk dus! Kijk ik ben 40 jaar, ik moet gewoon harder werken voor mijn conditie, op deze manier gaat dat prima’.

http://i.imgur.com/KQ6Kh.jpg

Je tegenstander op 1 september is Gilberto van Es van Pancration. Wat weet je van hem?
‘Lange jongen, maar goed iedereen is lang voor mij haha. Hij is technisch goed. De vorige editie van Fight For Victory heeft Gilberto mijn team maat Kenneth Suzannah verslagen, wat Kenneth in de B klasse overigens heeft rechtgezet. En nu mag ik het tegen hem opnemen’.

Wat is jouw gameplan voor 1 september, ook ivm een k.o bonus die we op ons gala hebben?
’Ik vecht agressief naar voren, dat is geen geheim. Ik hoop op een K.O maar ik ga niets forceren’.

Nog wat toe te voegen voor je tegenstander of voor het publiek van Fight For Victory?
’Laten we met zijn allen genieten van deze partij. Ik hoop dat het publiek me vaker zal zien knokken!’.

Jan Oosterbaan over zijn pupil:
‘Mike is een echt trainingsbeest. Hij bereid onze wedstrijdgroep voor op conditioneel vlak, en doet dan zelf ook keihard mee. Dat uit zich wel in zijn partijen. Hij gaat absoluut tot het gaatje. Hij zit met zijn 40 jaar voor het kickboksen toch een beetje in zijn nadagen, maar dat neemt niet weg dat hij het hartstikke goed doet. Ik hoop dat ik hem toch 1 A partij kan laten draaien. Dat gun ik Mike zeker. Hij is nu bezig om zijn eigen ‘Fight X’ landelijk op de markt te zetten, dat zijn leuke dingen. Hij hoort voor ons gewoon bij het interieur!’.

http://i.imgur.com/cgv9t.jpg

Ellen
31-07-2012, 14:34
Nog even wat bekenden op de foto met onze poster, altijd leuk :-)

Mr Perfect
http://i.imgur.com/E6QYQ.jpg

Mourad Bouzidi
http://i.imgur.com/rsfpw.jpg

NL kampioen Ibrahim Sellak (Team Schreiber) samen met Ibrahim Zembib van FC 070
(Het gala van FC 070 is overigens 6 okt in Nieuwegein, inschrijven kan via [email protected]!)
http://i.imgur.com/MIL63.jpg

Gegard Mousasi met de vriendin van Mike Winter die nu al zenuwachtig is voor zijn partij
http://i.imgur.com/tN9M7.jpg

Forumbroeder Glen Huisman die ook aanwezig zal zijn om te filmen
http://i.imgur.com/pXfmL.jpg

Melvin Manhoef met daarachter Hans van Team Gunyar ;-)
http://i.imgur.com/fEP6t.jpg

Forumbroeders Chris (Payap) en Remco (Raveboy)
http://i.imgur.com/QEd6R.jpg

Ook Ali Amrani en Marcello Adriaans van Pancration supporten Fight For Victory
http://i.imgur.com/vEIJh.jpg

Ben Pontier is ook aanwezig in Egmond aan Zee
http://i.imgur.com/LIsN0.jpg

LeeMurray
01-08-2012, 12:17
Die Mike Winter lijkt me echt een liefhebber als ik het interview lees. Trainen, lesgeven, zelf nog wedstrijden draaien etc. Ik heb veel respect voor dat soort gasten en wat is leuker dan je hobby en werk combineren?

Italian*Berlusconi*
04-08-2012, 23:01
ik hoorde dat Romano ook gaat vechten, mma? nog een reden om te gaan kijken!! hij is er een tijdje uit geweest en wat verloren op triangle chokes maar altijd een bikkel, ben benieuwd!!

raveboy
04-08-2012, 23:20
ik hoorde dat Romano ook gaat vechten, mma? nog een reden om te gaan kijken!! hij is er een tijdje uit geweest en wat verloren op triangle chokes maar altijd een bikkel, ben benieuwd!!

Romano staat op de poster van 15 September in Alkmaar, maar als het goed is nog geen tegenstander.

Italian*Berlusconi*
05-08-2012, 00:32
Okee.. Sung had het net over Egmond, maar misschien in de war ;)

raveboy
05-08-2012, 00:36
Okee.. Sung had het net over Egmond, maar misschien in de war ;)

denk het ook haha, ik heb de mini poster hier liggen.

Ellen
06-08-2012, 11:33
Een wijziging in het hoofdprogramma...........
Dwayne Waterval kan helaas niet deelnemen op ons gala. Zijn vrouw is hoogzwanger (volgende week uitgerekend) en er zijn wat complicaties daarbij, dus logischerwijs kiest Dwayne ervoor om meer tijd bij zijn gezin te zijn ipv de dojo.

Maar niet getreurd! We hebben een goede vervanger die het op gaat nemen tegen Ibrahim el Bouni. Geronimo de Groot van Team Relex/Cool Gym was blij met deze kans en pakt deze partij met 2 handen aan!
We zullen binnenkort even wat vragen aan hem stellen, omdat we dat bij alle A en B klassers hebben gedaan. Invaller of niet, ook bij moet in de spotlights komen te staan. To be continued.......

Overigens hebben we meteen rond gemaakt dat Dwayne Waterval 6 oktober in Nieuwegein op het FightSense gala vecht tegen Geronimo. Zo heeft hij toch wat op de agenda staan, nadat de baby is geboren dan ;-)

Geronimo de Groot:
http://i.imgur.com/8qosW.jpg

Richelieu
06-08-2012, 13:19
WAR Geronimo, meer dan een goede vervanger!

Ellen
07-08-2012, 13:20
Update van de matchmaking:

We zoeken nog een C-klasser 66 kg (record in de c 2-3-0)
En een jeugd jongen 1e partij 45 kg 12 jr
Meer info via [email protected]

Nederlands titelgevecht 5x3 min
Marino Schouten M Sports 25 jr A-klasse 82.55 kg Donald Berner Yamato Gym/Industria Sport 38 jr

Ibrahim el Bouni Gym Haarlem 19 jr B-klasse 84.00 kg Geronimo de Groot Cool Gym/Relex 19 jr
Gilberto van Es Pancration 25 jr B-klasse 82.55 kg Mike Winter Oosterbaan Gym 40 jr
Kevin Hesseling Gym Haarlem 22 jr B-klasse 69.85 kg Khalid Farrah Kops Gym 25 jr

Tom Bakker Team Messive 21 jr C-klasse 86.18 kg Jeroen van Noordwijk Cool Gym 22 jr
Rydell Etnel MAS 27 jr C-klasse 82.55 kg Ivan Jovic Pancration 20 jr
Oguzhan Arslan Team Gunyar 18 jr C-klasse 79.38 kg Wesley Douwes TTB 21 jr
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 31 jr C-klasse 76.20 kg Mehmet Arslan Team de Jager 27 jr
Vittorio Verrier Industria Sport 20 jr C-klasse 76.20 kg Halder Faraj Family Gym 21 jr
Regilio vd Ent M Sports 17 jr C-klasse 76.20 kg Jack Tazelaar TTB 18 jr
Luciano Babel MAS 20 jr C-klasse 69.85 kg Ahmed Stitou El Otmani Gym 20 jr
Omar Oumaj Gym Haarlem 18 jr C-klasse 69.85 kg Thomas Eckhart Family Gym 22 jr
Younes Ait Said Oosterbaan Gym 21 jr C-klasse 69.85 kg Elwin Teymurov Team Tauran 22 jr
Jongky Tetehuka Mejiro Gym 34 jr C-klasse 61.23 kg Koike Hes Cool Gym 23 jr

Mike Wijngaarden FPA Amersfoort 28 jr N-klasse -95 kg Vinchenzo Renfurm Fight Team A’dam 22 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Imam Nalajev Meliani Gym 21 jr
Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 79.38 kg Morad Tefrati SS Houwaart 30 jr
Tony Drenth FPA Amersfoort 21 jr N-klasse 72.57 kg Anass Elharouti Kops Gym 18 jr
Bryan Smal Kyo Thai 16 jr N-klasse 76.20 kg Rik Ponne Family Gym 19 jr
Ryan Bakker Kyo Thai 17 jr N-klasse 72.57 kg Hakar Ismael Mejiro FRL 16 jr
Arnoux Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Mardon Smith SS Houwaart 23 jr
Denny Woortman Gym Haarlem 18 jr N-klasse 66.68 kg Sezer Albayrak Industria Sport 24 jr
Fouzi el Kandoussi Gym Haarlem 16 jr N-klasse 63.50 kg Chris vd Meer SFW de Schakel 18 jr
Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Sam Roelands SFW de Schakel 16 jr

Mike Besse Kyo Thai 15 jr JEUGD 50 kg Davy Plieger SportsArt 14 jr

Donovan Panayiotis FTA Lemmer 30 jr MMA amateur 85 kg Frank van Miersel Team de Jager 31 jr
Bernard Levison Shaolin Ryu 20 jr MMA amateur 78 kg David Huizink Marco de Wit 22 jr

Ellen
09-08-2012, 16:39
We zoeken wegens de gewoonlijke uitvallers voor ons gala nog:
C-klasse 66 kg
C-klasse 70 kg
JEUGD vechter 11 jr 45 kg 0-0-0

Informatie via [email protected]

Glen
09-08-2012, 21:59
Had ik al verteld dat ik het gala mag komen filmen??
Ongeveer een week na het gala is de dvd en/of de blu-ray te koop!

raveboy
09-08-2012, 22:51
Had ik al verteld dat ik het gala mag komen filmen??
Ongeveer een week na het gala is de dvd en/of de blu-ray te koop!

Ook al 3d, of was je nog niet zover? Haha

Glen
09-08-2012, 23:13
Ook al 3d, of was je nog niet zover? Haha
Sssttt....
Nee, nog heeeel even wachten..

Richelieu
10-08-2012, 08:16
Had ik al verteld dat ik het gala mag komen filmen??
Ongeveer een week na het gala is de dvd en/of de blu-ray te koop!

Goed bezig Glen!

Ellen
10-08-2012, 11:32
Top dat Glen en Remco (en Tim haha) erbij zijn om te filmen!!!
Ik zal zo het interview met Geronimo plaatsen, volgende week de interviews van Marino en Donald......die hebben beide wel wat te zeggen over hun partij ;-)

Ellen
10-08-2012, 11:43
Naam: Geronimo de Groot
Woonplaats: Amersfoort
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 183 cm
Gewicht: 85 kg
Gym: Coolgym/ReLex
Record in de B: 6/7 B partijen gedraaid, ik weet t niet meer precies
Favoriete vechter: Melvin Manhoef
Wat doe je in het dagelijks leven: Net klaar met school
Behaalde titels: 2x Nederlands Kampioen bij de MON

Op 14 jarige leeftijd draaide hij al mee met de senioren. Dat Geronimo de Groot een opkomend talent is mag duidelijk zijn. Ondertussen is hij 19 jaar en B-klasse. Hij heeft enorme motivatie om zijn kunnen in de ring aan het publiek te laten zien, en nam deze invalpartij dan ook met beide handen aan. Wij stelden hem wat vragen.

http://i.imgur.com/npbFP.jpg

Geronimo je draait al heel lang mee in het wedstrijdcircuit. Hoe oud was je toen je voor het eerst knokte, en hoe ging die partij?
‘Mijn 1e partij was op 11 jarige leeftijd. Ik had alleen maar een bokszak op mijn kamer hangen. Mijn vader gaf mij dan instructies om wat te oefenen, maar echt les had ik niet. Dat moest ik verdienen door discipline te laten zien zei mijn vader altijd.
Akdeniz Gym vroeg toen aan mijn vader een jeugdvechter van een bepaald gewicht. Mijn vader zei ‘Ik heb een zoon van dat gewicht, maar hij heeft eigenlijk nog niet echt les gehad’. Er werd door de promotor vertelt dat de tegenstander ook nog nooit gevochten had, en zodoende namen we de partij aan.
Op de dag van de wedstrijd blijkt mijn tegenstander een 14 jarig jochie genaamd Jantje en Nederlands Kampioen in de jeugd! We hebben uiteindelijk de partij door laten gaan en had die in principe kunnen winnen want ik sloeg die jongen alle hoeken in maar gaf in de laatste halve minuut op omdat ik gewoon kapot was haha!’

Volgens mij kreeg jij van alle bonden compensatie om eerder uit de jeugd te stappen naar de senioren, waarom was dit en hoe heb jij die periode ervaren?
‘Op 14 jarige leeftijd was er toendertijd echt niemand meer die tegen mij wilde vechten, Dat was echt niet leuk. Ik trainde eigenlijk voor niks vond ik. Mijn vader heeft toen in overleg met de bonden toestemming gekregen dat ik in de C-klasse verder mocht, ,mede door mijn resultaten.
Het was een harde leerschool herinner ik me. Ik vocht wel eens tegen echt gespierde mannen van 32 jaar ofzo. Het vreemde was dat al die mannen niet zo krachtig sloegen of trapten dan ik aanvankelijk dacht. Toen ik eenmaal ontdekte dat hun pijn hadden van enkele klappen en trappen die ik uitdeelde besefte ik dat ik ook meetelde in de volwassen categorie ondanks mijn 14 jaar.
Ik heb wel eens een staande ovatie gehad toen ik 15 was. Ik vocht tegen een gespierde kerel van een jaar of 30. Ik had de partij uitgevochten, verloren en zat helemaal onder het bloed. Toen de ringspeaker vertelde dat ik pas 15 jaar was begon het publiek allemaal te klappen en te staan. Dat gaf mij echt kippenvel en echt een heel goed gevoel. Toen dacht ik, hier ga ik mee door!’

http://i.imgur.com/ScPN6.jpg

Je traint onder leiding van je vader, maar sinds kort ook in samenwerking met Cool Gym. Hoe is dit tot stand gekomen?
‘Wij hebben Wim Koelewijn van Cool Gym beter leren kennen tijden de WK in Thailand. We vinden dat Wim een man is met het hart op de juiste plek. Hij is vol passie wat betreft de sport. Gewoon een fijne man.
Mijn vader had een flinke burnout opgelopen en toen heeft Wim zijn taak over genomen. Dat is dus uitgegroeid naar een samenwerking. Wij zijn erg blij met de mensen van Cool Gym’.

Wanneer en tegen wie was je laatste partij, en wat was de uitslag?
Jeetje…weet ik niet eens meer. Wat ik wel weet is dat het iemand van Team Gunyar was en dat ik verloren heb op medische interventie. Dat was echt balen. Ik had ook al een jaar niet gevochten en verwachtte dus veel van die partij. Helaas……’

Je neemt deze invalpartij graag aan, (daar zijn wij heel blij om!) wat weet je van je tegenstander Ibrahim el Bouni van Gym Haarlem?
‘Ik weet echt absoluut niks van mijn tegenstander. Mijn vader heeft hem gecheckt op internet maar eerlijk gezegd ben ik er nog niet aan toegekomen om te kijken wie dat nu is. Maar dat ga ik natuurlijk nog wel even doen.’

http://i.imgur.com/y1NbZ.jpg

Hoe ziet je trainingsschema er uit?
‘Ik train 6 dagen in de week voor deze wedstrijd. Ik doe de nodige krachttraining erbij….thats it.’

We hebben op Fight For Victory ook een k.o bonus van €100 bij een zuivere K.O. Extra gemotiveerd om die te scoren…….?
‘Ik heb nog geen eerdere KO veroorzaakt maar 100 euro extra klinkt altijd goed in de oren. Wat niet is kan nog komen toch hahaha.’

Nog wat toe te voegen aan je tegenstander of aan het publiek van Fight For Victory?
‘Ik heb er echt zin in. Is alweer veel te lang geleden. Ik ga er alles aan doen om een mooie partij neer te zetten. Ik bedank Ibrahim en zijn team voor deze partij. Zonder Ibrahim heb ik geen partij en geen publiek toch.’

Graag de mening van vader Lex hoe Gero nu draait, en hoe hij de partij tegen Ibrahim el Bouni ziet:
‘Ik heb er alle vertrouwen in. Geronimo heeft er zin aan dus gaat het een leuke partij worden. Ik zie hoe mijn zoon verandert is van een jochie naar mijn inziens een man.
Het rest mij alleen nog maar te zeggen “Geronimo, ik hou van jou en heb alle vertrouwen in je lieverd”

http://i.imgur.com/W2WsN.jpg

beau01
10-08-2012, 22:19
-EXTRA FIGHT-


Mitchell "The Hobbit" Cadeau (Shaolin-Ryu) v.s. Boy Reuvers (Tatsujin Nijmegen) MMA -64 kilogram

brahimx
15-08-2012, 22:29
Programma ziet er weer goed uit voor 1 september ik ben er zeker bij.
Goed bezig Ellen.

Ellen
16-08-2012, 14:59
Update vd matchmaking:
MATCHMAKING TOT OP HEDEN
Kijk alles aub goed na. Als er iets niet klopt mail dit dan zsm door. Er kunnen helaas geen vechters meer ingeschreven worden voor dit evenement.





Nederlands titelgevecht 5x3 min clinhen toegestaan



Marino Schouten M Sports 25 jr A-klasse 82.55 kg Donald Berner Yamato Gym/Industria Sport 38 jr





5x2 min clinchen toegestaan



Ibrahim el Bouni Gym Haarlem 19 jr B-klasse 84.00 kg Geronimo de Groot Cool Gym/Relex 19 jr



Gilberto van Es Pancration 25 jr B-klasse 82.55 kg Mike Winter Oosterbaan Gym 40 jr



Kevin Hesseling Gym Haarlem 22 jr B-klasse 69.85 kg Khalid Farrah Kops Gym 25 jr





3x2 min clinchen toegestaan



Jeroen van Noordwijk Cool Gym 22 jr C-klasse 86.18 kg Sabas Stitselaar SportsArt 30 jr



Rydell Etnel MAS 27 jr C-klasse 82.55 kg Ivan Jovic Pancration 20 jr



Oguzhan Arslan Team Gunyar 18 jr C-klasse 79.38 kg Wesley Douwes TTB 21 jr



Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 31 jr C-klasse 76.20 kg Mehmet Arslan Team de Jager 27 jr



Vittorio Verrier Industria Sport 20 jr C-klasse 76.20 kg Halder Faraj Family Gym 21 jr



Regilio vd Ent M Sports 17 jr C-klasse 76.20 kg Jack Tazelaar TTB 18 jr



Elwin Teymurov Team Tauran 22 jr C-klasse 69.85 kg Mike Gijbels Team Gunyar 18 jr



Omar Oumaj Gym Haarlem 18 jr C-klasse 69.85 kg Thomas Eckhart Family Gym 22 jr



Gilliano Pinas Oosterbaan Gym 22 jr C-klasse 66.68 kg Oussama Attadlaoui Team Gunyar 18 jr



Jongky Tetehuka Mejiro Gym 34 jr C-klasse 61.23 kg Koike Hes Cool Gym 23 jr





2x2 min clinchen toegestaan



Mike Wijngaarden FPA Amersfoort 28 jr N-klasse -95 kg Vinchenzo Renfurm Fight Team A’dam 22 jr



Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Imam Nalajev Meliani Gym 21 jr



‘Magic’ Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 79.38 kg Morad Tefrati SS Houwaart 30 jr



Bryan Smal Kyo Thai 16 jr N-klasse 76.20 kg Rik Ponne Family Gym 19 jr



Tony Drenth FPA Amersfoort 21 jr N-klasse 72.57 kg Anass Elharouti Kops Gym 18 jr



Hakar Ismael Mejiro FRL 16 jr N-klasse 72.57 kg Omar Malikbaba Keumgang 18 jr



Arnoux Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Mardon Smith SS Houwaart 23 jr



Denny Woortman Gym Haarlem 18 jr N-klasse 66.68 kg Sezer Albayrak Industria Sport 24 jr



Fouzi el Kandoussi Gym Haarlem 16 jr N-klasse 63.50 kg Chris vd Meer SFW de Schakel 18 jr



Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Sam Roelands SFW de Schakel 16 jr





2x1,5 min clinchen toegestaan



Mike Besse Kyo Thai 15 jr JEUGD 51 kg Davy Plieger SportsArt 14 jr



Frans Schouten M Sports 11 jr JEUGD 43 kg Sabri Bouddoufi Pancration 11 jr





2x3 min mét stoten naar het hoofd op de grond



Donovan Panayiotis FTA Lemmer 30 jr MMA 85 kg Frank van Miersel Team de Jager 31 jr



Bernard Levison Shaolin Ryu 20 jr MMA 80 kg David Huizink Marco de Wit 22 jr



Mitchell ‘The Hobbit’ Cadeau Shaolin Ryu19 jr MMA 65 kg Boy Reuvers Tatsujin Nijmegen 21 jr



Als iemand vragen heeft, mail mij gerust! Ik wens jullie allemaal een goede voorbereiding toe!

Hou ze heel de laatste paar dagen!!!!

Ellen
20-08-2012, 09:10
Naam: Donald Berner
Bijnaam: ‘Natural Born Killa’
Woonplaats: Amsterdam Zuidoost
Leeftijd: 38 jaar
Lengte: 1.83 m
Gewicht: 83.5 kg
Gym: Yamato Gym/Industria Sport
Record in de A: 37-18-0
Favoriete vechter: Rob Kaman
Wat doe je in het dagelijks leven: Gym docent en trainer

Een zeer ervaren A-klasser die zich kan aanpassen aan diverse stijlen. Donald Berner maakt het zijn tegenstander elke keer moeilijk. Hij is gebrand om deze Nederlandse titel binnen te halen, in deze ‘Battle of the Generations’ op Fight For Victory 1 september in Egmond aan Zee.

http://i.imgur.com/kHPNW.jpg

Donald je bent erg gebrand op deze titelpartij. Voor mijn gevoel meer dan anders. Wat is hiervan de reden?
‘Nou de nieuwe generatie moet niet denken dat alles maar voor het oprapen ligt. We zullen er beide keihard voor moeten knokken! Dit word absoluut een mooie partij. Een ware battle tussen de generaties’.

Wat wil je met alle ervaring die je al hebt, nog bereiken in de sport?
‘Ik wou graag mijn kennis doorgeven aan andere mensen, door middel van les geven. Ik zou graag willen dat mijn sport een Olympische sport word. Dat we één front vormen en op die manier deuren kunnen openen. Ook door goede en nette sponsoren te werven’.

Hoe ziet je trainingsschema eruit? Kom je wel aan jezelf toe door het vele lesgeven?
‘Ik ben gym docent op school en het is nu vakantie tot 13 september, dus dat voorbereiden komt zeker goed. Deze partij staat nu hoog op mijn prioriteitenlijst. Ik werk er hard voor. Ik train nu gemiddeld 18 uur per week. Dit kan varieeren van kickboksles, padsen, hardlopen, kracht en conditietraining’.

Je staat op Fight For Victory 1 september tegen Marino Schouten. Wat weet je van je tegenstander?
‘Ik heb hem een paar keer zien knokken. Hij heeft zelfs op mijn gala gevochten in Hilversum tegen Jeremy Blijd, toen won hij de Nederlandse titel -76 kg. Hij knoktte goed. Toen dacht ik, dat is een leuke tegenstander voor mij als ie wat zwaarder word. En nu is het dus zo ver’.

Wat is jouw gameplan voor 1 september, ook ivm een k.o bonus die we op ons gala hebben?
‘Het game plan is NO MERCY. Er vol in! De K.O. bonus is een leuke extra, ik vind het leuk dat zoiets in het leven is geroepen. Het motiveert voor de vechter, en voor het publiek is het ook spannend.
Wat is wel mooi zou vinden voor in de toekomst, is als alle juryleden na de ronde hun scores zouden doorgeven en laten omroepen door de ringspeaker. Dan weet je als vechter, en trouwens ook voor het publiek, of je voor staat of niet. Soms denk je namelijk dat het goed zit en blijkt dat dat bv niet zo is. Op die manier kan je dan net nog wat extra’s uit de kast halen om je achterstand in te halen. Ik ben absoluut een voorstander voor openheid van zaken. Maar misschien komt dat in de toekomst nog eens’.

http://i.imgur.com/uWkEZ.jpg

Nog wat toe te voegen voor je tegenstander of voor het publiek van Fight For Victory?
‘Voor mijn tegenstander: succes jongen! Voor het publiek: dit word een knalpartij, het kan alle kanten op. Twee generaties, Amsterdam vs Alkmaar, een technische jongen tegen een technische man. Dit mag je niet missen dus zorg dat je erbij bent 1 september!’

Hoe denkt trainer Eric van Looijen over de partij 1 september tegen Marino Schouten?
‘De wedstrijd tussen Marino en Donald is een geweldige hoofdpartij. Iedere promotor zal deze wedstrijd wel willen hebben als klapstuk van de avond. Wat dat betreft is het publiek bij voorbaat al de winnaar.
Hoe de wedstrijd zal verlopen en wat de uitslag word is moeilijk te voorspellen. Marino is conditioneel sterk en kan goed boksen. Donald is de man met meer ervaring. Dus het thuisvoordeel van Marino zal hem niet echt deren. Een titelgevecht geeft beide heren net dat beetje extra motivatie. Het worst ouderwets knokken voor Donald! Als de vorm van de dag goed is moet hij als completere vechter Marino kunnen verslaan’.

http://i.imgur.com/SRafa.jpg

Ellen
20-08-2012, 09:10
Naam: Marino Schouten
Bijnaam: Zigeunerjongen
Woonplaats: Alkmaar
Leeftijd: 25 jaar
Lengte: 1.87 m
Gewicht: 83 kg
Gym: M Sports
Record in de A: 14-6-1
Favoriete vechter: Hoost-Spong-Souwer
Wat doe je in het dagelijks leven: Sportschoolhouder

Gewisseld van gewichtsklasse, gewisseld van trainer, en onlangs voor de tweede keer vader geworden van een zoon. Er komen een hoop nieuwe dingen op Marino Schouten zijn pad. Lees hieronder hoe het hem vergaat, en hoe hij zijn partij op Fight For Victory ziet.

http://i.imgur.com/I4cxl.jpg

Marino je komt oorspronkelijk van de 76 kg klasse af. Toen een tijdje op 79 kg waarin in je 2011 ook de NL titel won. Dit keer vecht je nog een klasse zwaarder. Blijf je op 82,5 kg en zo ja waarom wel/niet?
‘Ik blijf heel even op de 82 kg. Ik wil uiteindelijk naar de 86 kg klasse. Dus ik zit nu in een overgangsfase. Ik wil het rustig opbouwen’.

Je word tegenwoordig getraind door Thom Harinck. Waarom heb je de overstap gemaakt en hoe gaat het tot nu toe?
‘Ik heb acht jaar lang met veel plezier bij Peter van Os (Loeks Gym) getraind. Nu wil ik ergens anders ervaring op doen.Ik heb hier zwaardere sparringspartners. Dat is een nieuwe uitdaging voor mij’.

Hoe ziet je trainingsschema eruit? En kom je wel aan jezelf toe gezien je ook de gym hebt?
‘Ik ga drie ochtenden per week naar Thom Harinck om te sparren. De andere twee ochtenden naar Ryan Bindraban voor kracht en conditie. ’s Avonds train ik met onze wedstrijdgroep bij mijn eigen gym. Hier train in voornamelijk met Dennis Schneider voor het sparren en om me scherp te maken’.

http://i.imgur.com/0Xnmp.jpg

Je staat op Fight For Victory 1 september tegen Donald Berner. Wat weet je van hem?
’Hij is een veteraan met veel ervaring. Meer een puntenvechter. Ik vind dat hij plaats moet maken voor de nieuwe lichting……….’

Wat is jouw gameplan, ook in verband met een k.o bonus die we op ons gala hebben?
‘Het zou wel mooi zijn om mijn tegenstander er voortijdig uit de slaan of te trappen. Maar ik ga niets forceren’.

Nog wat toe te voegen voor je tegenstander of voor het publiek van Fight For Victory?
Ik heb op vorige keer mijn Nederlandse titel 79 kg verloren. Ik wil die 82,5 kg titel keihard meenemen! Jammer genoeg voor Donald is hij de dupe. Het is niet persoonlijk. Ik wil gewoon wat recht zetten’.

Hoe denkt Thom Harinck over zijn nieuwe aanwinst, en over de partij tegen Berner?
‘Tot nu toe gaat het heel goed met Marino. Hij is een serieuze jongen met veel talent. Het sparren met de zwaargewichten is goed voor hem, dat merk ik. Op zijn eigen sportschool is hij waarschijnlijk ‘De King’, en daar leer je andere mensen wel beter van worden, maar daar word je zelf niet beter van….
Hij is fysiek sterker aan het worden, dat moest ook gebeuren vond ik. Maar dat gaat prima. Verder is zijn techniek goed, en is hij een bewegelijke vechter.
Tegen Berner dat word een slooppartij! Berner is een jongen met veel ervaring, en die ook veel partijen op karakter heeft gewonnen. Ik denk dat een uitslag moeilijk te voorspellen is, omdat het level van beide heren zo dicht bij elkaar ligt. De vorm van de dag zal bepalen wie er Nederlands kampioen word. Wie zit er die dag het lekkerst in zijn vel? Bij wie komt alles er het beste uit, en op het juiste moment? Het word voor hun allebei geen makkie. Ik moet er gewoon voor zorgen dat Marino er 100% scherp staat. Dus daar gaan we voor. Sowieso word het publiek de grote winnaar, dat kan niet anders!’.
http://i.imgur.com/beFuw.jpg

Gerben Zonderland
20-08-2012, 16:49
Dit gala wordt goed gepromoot! Veel promotors kunnen een voorbeeld aan Ellen nemen.

de Stiep
20-08-2012, 19:56
Kan me helemaal vinden in wat Donald Berner zegt over het bekend maken van de ren je rot tussenstand (voor de ouderen onder ons ;)).
Je weet dan of je nog extra moet knallen of dat je het aan de tegenstander moet laten zich te bewijzen. Wie weet in de toekomst.......

Ellen
22-08-2012, 13:54
Wel leuk om te melden, er staan onder andere nog wat (oude) bekenden in de beveiliging volgende week zaterdag:
Dave Dalgliesh
http://i.imgur.com/cXz7c.png

Rody Troost
http://i.imgur.com/4AusL.jpg

Thiago Martina
http://i.imgur.com/vLN0Q.jpg

LeeMurray
22-08-2012, 15:31
Sowieso word het publiek de grote winnaar, dat kan niet anders!
Denk dat niemand dit zal tegenspreken. Goede matchups!

Ellen
23-08-2012, 20:29
Wegens een afzegger zijn we nog op zoek naar een JEUGDvechter 11 jr 44 kg (word zijn eerste partij). Benzinevergoeding €50.
Opgeven kan via [email protected]!

Ellen
24-08-2012, 10:23
Nog eenmaal de hoofdpartijen op een rij.......wie denken jullie dat er gaat winnen?

Kevin of Khalid?
http://i.imgur.com/DYCOL.jpg

Mike of Gilberto?
http://i.imgur.com/M5nX7.jpg

Ibrahim of Geronimo?
http://i.imgur.com/dcKf1.jpg

Marino of Donald?
http://i.imgur.com/C9Tu4.jpg

Ellen
24-08-2012, 10:23
Nog eenmaal de hoofdpartijen op een rij.......wie denken jullie dat er gaat winnen?

Kevin of Khalid?
http://i.imgur.com/DYCOL.jpg

Mike of Gilberto?
http://i.imgur.com/M5nX7.jpg

Ibrahim of Geronimo?
http://i.imgur.com/dcKf1.jpg

Marino of Donald?
http://i.imgur.com/C9Tu4.jpg

Richelieu
24-08-2012, 11:36
- Kevin Hesseling
- Gilbert van Es
- Geronimo de Groot
- Marino Schouten

onne1983
24-08-2012, 11:46
Ben wel bevooroordeeld!!

kevin hesseling,
Gilberto van es,
Ibi Bouni
Wishfull thinking: Donald Berner!

de Stiep
25-08-2012, 10:46
Had ik al verteld dat ik het gala mag komen filmen??
Ongeveer een week na het gala is de dvd en/of de blu-ray te koop!

He dat is gaaf man. Spreek je daar :thup:

Glen
25-08-2012, 20:19
He dat is gaaf man. Spreek je daar :thup:

Ja man, eindelijk!

Ellen
26-08-2012, 17:33
Even een update van de matchmaking: 29 partijen so far!


Nederlands titelgevecht 5x3 min
Marino Schouten M Sports 25 jr A-klasse 82.55 kg Donald Berner Yamato Gym/Industria Sport 38 jr

5x2 min clinchen toegestaan
Ibrahim el Bouni Gym Haarlem 19 jr B-klasse 84.00 kg Geronimo de Groot Cool Gym/Relex 19 jr
Gilberto van Es Pancration 25 jr B-klasse 82.55 kg Mike Winter Oosterbaan Gym 40 jr
Kevin Hesseling Gym Haarlem 22 jr B-klasse 69.85 kg Khalid Farrah Kops Gym 25 jr

3x2 min clinchen toegestaan
Jeroen van Noordwijk Cool Gym 22 jr C-klasse 86.18 kg Sabas Stitselaar SportsArt 30 jr
Rydell Etnel MAS 27 jr C-klasse 82.55 kg Ivan Jovic Pancration 20 jr
Oguzhan Arslan Team Gunyar 18 jr C-klasse 79.38 kg Wesley Douwes TTB 21 jr
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 31 jr C-klasse 76.20 kg Mehmet Arslan Team de Jager 27 jr
Vittorio Verrier Industria Sport 20 jr C-klasse 76.20 kg Halder Faraj Family Gym 21 jr
Regilio vd Ent M Sports 17 jr C-klasse 76.20 kg Jack Tazelaar TTB 18 jr
Elwin Teymurov Team Tauran 22 jr C-klasse 69.85 kg Mike Gijbels Team Gunyar 18 jr
Thomas Eckhart Family Gym 22 jr C-klasse 69.85 kg Bilal el Banay Bullys Gym 18 jr
Gilliano Pinas Oosterbaan Gym 22 jr C-klasse 66.68 kg Oussama Attadlaoui Team Gunyar 18 jr
Jongky Tetehuka Mejiro Gym 34 jr C-klasse 61.23 kg Koike Hes Cool Gym 23 jr

2x2 min clinchen toegestaan
Vinchenzo Renfurm Fight Team A’dam 22 jr N-klasse 90 kg Joey Beers Gym Haarlem 22 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Imam Nalajev Meliani Gym 21 jr
‘Magic’ Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 79.38 kg Morad Tefrati SS Houwaart 30 jr
Bryan Smal Kyo Thai 16 jr N-klasse 76.20 kg Rik Ponne Family Gym 19 jr
Tony Drenth Sport 2000 21 jr N-klasse 72.57 kg Anass Echarouti Kops Gym 18 jr
Hakar Ismael Mejiro FRL 16 jr N-klasse 72.57 kg Omar Malikbaba Keumgang 18 jr
Arnoux Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Mardon Smith SS Houwaart 23 jr
Denny Woortman Gym Haarlem 18 jr N-klasse 66.68 kg Sezer Albayrak Industria Sport 24 jr
Fouzi el Kandoussi Gym Haarlem 16 jr N-klasse 63.50 kg Chris vd Meer SFW de Schakel 18 jr
Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Sam Roelands SFW de Schakel 16 jr

2x1,5 min clinchen toegestaan
Mike Besse Kyo Thai 15 jr JEUGD 51 kg Davy Plieger SportsArt 14 jr
Max Janssen Team Nibte/FFC 12 jr JEUGD 44 kg Frans Schouten M Sports 11 jr

2x3 min mét stoten naar het hoofd op de grond
Donovan Panayiotis FTA Lemmer 30 jr MMA 85 kg Frank van Miersel Team de Jager 31 jr
Bernard Levison Shaolin Ryu 20 jr MMA 82 kg Rick Voet FC Verstegen 17 jr
Mitchell ‘The Hobbit’ Cadeau Shaolin Ryu 19 jr MMA 65 kg Boy Reuvers Tatsujin Nijmegen 21 jr

beau01
27-08-2012, 10:19
Dit wordt een beukpartij:
Gilberto van Es Pancration 25 jr B-klasse 82.55 kg Mike Winter Oosterbaan Gym 40 jr

Ik kijk er nu al naar uit.

Mister bokito
29-08-2012, 08:36
Is het al zaterdag we hebben er met zijn allen zin een:)

Nederlands titelgevecht 5x3 min
Marino Schouten M Sports 25 jr A-klasse 82.55 kg Donald Berner Yamato Gym/Industria Sport 38 jr

5x2 min clinchen toegestaan
Ibrahim el Bouni Gym Haarlem 19 jr B-klasse 84.00 kg Geronimo de Groot Cool Gym/Relex 19 jr
Gilberto van Es Pancration 25 jr B-klasse 82.55 kg Mike Winter Oosterbaan Gym 40 jr
Kevin Hesseling Gym Haarlem 22 jr B-klasse 69.85 kg Khalid Farrah Kops Gym 25 jr

3x2 min clinchen toegestaan
Jeroen van Noordwijk Cool Gym 22 jr C-klasse 86.18 kg Sabas Stitselaar SportsArt 30 jr
Rydell Etnel MAS 27 jr C-klasse 82.55 kg Ivan Jovic Pancration 20 jr
Oguzhan Arslan Team Gunyar 18 jr C-klasse 79.38 kg Wesley Douwes TTB 21 jr
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 31 jr C-klasse 76.20 kg Mehmet Arslan Team de Jager 27 jr
Vittorio Verrier Industria Sport 20 jr C-klasse 76.20 kg Halder Faraj Family Gym 21 jr
Regilio vd Ent M Sports 17 jr C-klasse 76.20 kg Jack Tazelaar TTB 18 jr
Elwin Teymurov Team Tauran 22 jr C-klasse 69.85 kg Mike Gijbels Team Gunyar 18 jr
Thomas Eckhart Family Gym 22 jr C-klasse 69.85 kg Bilal el Banay Bullys Gym 18 jr
Gilliano Pinas Oosterbaan Gym 22 jr C-klasse 66.68 kg Oussama Attadlaoui Team Gunyar 18 jr
Jongky Tetehuka Mejiro Gym 34 jr C-klasse 61.23 kg Koike Hes Cool Gym 23 jr

2x2 min clinchen toegestaan
Vinchenzo Renfurm Fight Team A’dam 22 jr N-klasse 90 kg Joey Beers Gym Haarlem 22 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Imam Nalajev Meliani Gym 21 jr
‘Magic’ Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 79.38 kg Morad Tefrati SS Houwaart 30 jr
Bryan Smal Kyo Thai 16 jr N-klasse 76.20 kg Rik Ponne Family Gym 19 jr
Tony Drenth Sport 2000 21 jr N-klasse 72.57 kg Anass Echarouti Kops Gym 18 jr
Hakar Ismael Mejiro FRL 16 jr N-klasse 72.57 kg Omar Malikbaba Keumgang 18 jr
Arnoux Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Mardon Smith SS Houwaart 23 jr
Denny Woortman Gym Haarlem 18 jr N-klasse 66.68 kg Sezer Albayrak Industria Sport 24 jr
Fouzi el Kandoussi Gym Haarlem 16 jr N-klasse 63.50 kg Chris vd Meer SFW de Schakel 18 jr
Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Sam Roelands SFW de Schakel 16 jr

2x1,5 min clinchen toegestaan
Mike Besse Kyo Thai 15 jr JEUGD 51 kg Davy Plieger SportsArt 14 jr
Max Janssen Team Nibte/FFC 12 jr JEUGD 44 kg Frans Schouten M Sports 11 jr

2x3 min mét stoten naar het hoofd op de grond
Donovan Panayiotis FTA Lemmer 30 jr MMA 85 kg Frank van Miersel Team de Jager 31 jr
Bernard Levison Shaolin Ryu 20 jr MMA 82 kg Rick Voet FC Verstegen 17 jr
Mitchell ‘The Hobbit’ Cadeau Shaolin Ryu 19 jr MMA 65 kg Boy Reuvers Tatsujin Nijmegen 21 jr

Mister bokito
29-08-2012, 08:39
Is het al zaterdag we hebben er met zijn allen zin een:)

Nederlands titelgevecht 5x3 min
Marino Schouten M Sports 25 jr A-klasse 82.55 kg Donald Berner Yamato Gym/Industria Sport 38 jr

5x2 min clinchen toegestaan
Ibrahim el Bouni Gym Haarlem 19 jr B-klasse 84.00 kg Geronimo de Groot Cool Gym/Relex 19 jr
Gilberto van Es Pancration 25 jr B-klasse 82.55 kg Mike Winter Oosterbaan Gym 40 jr
Kevin Hesseling Gym Haarlem 22 jr B-klasse 69.85 kg Khalid Farrah Kops Gym 25 jr

3x2 min clinchen toegestaan
Jeroen van Noordwijk Cool Gym 22 jr C-klasse 86.18 kg Sabas Stitselaar SportsArt 30 jr
Rydell Etnel MAS 27 jr C-klasse 82.55 kg Ivan Jovic Pancration 20 jr
Oguzhan Arslan Team Gunyar 18 jr C-klasse 79.38 kg Wesley Douwes TTB 21 jr
Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 31 jr C-klasse 76.20 kg Mehmet Arslan Team de Jager 27 jr
Vittorio Verrier Industria Sport 20 jr C-klasse 76.20 kg Halder Faraj Family Gym 21 jr
Regilio vd Ent M Sports 17 jr C-klasse 76.20 kg Jack Tazelaar TTB 18 jr
Elwin Teymurov Team Tauran 22 jr C-klasse 69.85 kg Mike Gijbels Team Gunyar 18 jr
Thomas Eckhart Family Gym 22 jr C-klasse 69.85 kg Bilal el Banay Bullys Gym 18 jr
Gilliano Pinas Oosterbaan Gym 22 jr C-klasse 66.68 kg Oussama Attadlaoui Team Gunyar 18 jr
Jongky Tetehuka Mejiro Gym 34 jr C-klasse 61.23 kg Koike Hes Cool Gym 23 jr

2x2 min clinchen toegestaan
Vinchenzo Renfurm Fight Team A’dam 22 jr N-klasse 90 kg Joey Beers Gym Haarlem 22 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Imam Nalajev Meliani Gym 21 jr
‘Magic’ Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 79.38 kg Morad Tefrati SS Houwaart 30 jr
Bryan Smal Kyo Thai 16 jr N-klasse 76.20 kg Rik Ponne Family Gym 19 jr
Tony Drenth Sport 2000 21 jr N-klasse 72.57 kg Anass Echarouti Kops Gym 18 jr
Hakar Ismael Mejiro FRL 16 jr N-klasse 72.57 kg Omar Malikbaba Keumgang 18 jr
Arnoux Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Mardon Smith SS Houwaart 23 jr
Denny Woortman Gym Haarlem 18 jr N-klasse 66.68 kg Sezer Albayrak Industria Sport 24 jr
Fouzi el Kandoussi Gym Haarlem 16 jr N-klasse 63.50 kg Chris vd Meer SFW de Schakel 18 jr
Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Sam Roelands SFW de Schakel 16 jr

2x1,5 min clinchen toegestaan
Mike Besse Kyo Thai 15 jr JEUGD 51 kg Davy Plieger SportsArt 14 jr
Max Janssen Team Nibte/FFC 12 jr JEUGD 44 kg Frans Schouten M Sports 11 jr

2x3 min mét stoten naar het hoofd op de grond
Donovan Panayiotis FTA Lemmer 30 jr MMA 85 kg Frank van Miersel Team de Jager 31 jr
Bernard Levison Shaolin Ryu 20 jr MMA 82 kg Rick Voet FC Verstegen 17 jr
Mitchell ‘The Hobbit’ Cadeau Shaolin Ryu 19 jr MMA 65 kg Boy Reuvers Tatsujin Nijmegen 21 jr

lukashenko
29-08-2012, 14:49
kevin
mike
ibrahim
marino
gaan er denk ik met de winstbekers naar huis

Ellen
30-08-2012, 20:38
Nog 2 nachtjes en dan is het zo ver: de kick off van het nieuwe seizoen :-)
Laten we hopen dat het een goed begin word!

Ik wens alle deelnemers voor a.s zaterdag veel succes voor hun partij!

lukashenko
30-08-2012, 22:12
Wel leuk om te melden, er staan onder andere nog wat (oude) bekenden in de beveiliging volgende week zaterdag:
Dave Dalgliesh
http://i.imgur.com/cXz7c.png

Rody Troost
http://i.imgur.com/4AusL.jpg

Thiago Martina
http://i.imgur.com/vLN0Q.jpg
wauw
met andere woorden niet ouwehoeren anders komen dave en thiago je knevelen
;)

lukashenko
30-08-2012, 22:14
ik denk trouwens dat geronimo de groot een verschrikkelijk pak slaag van ibi gaat krijgen
ik hoop dat hij mij verrast en een superpot kan neerzetten

raveboy
31-08-2012, 01:13
Nog 2 nachtjes en dan is het zo ver: de kick off van het nieuwe seizoen :-)
Laten we hopen dat het een goed begin word!

Ik wens alle deelnemers voor a.s zaterdag veel succes voor hun partij!

Is dit nou echt echt het eerste gala, of zijn er meer op Zaterdag?

Ellen
31-08-2012, 09:06
Voor zo ver ik weet hebben wij de primeur!

Ellen
31-08-2012, 21:04
Zojuist de eerste weging gehad, de heren hebben er zin in!

Richelieu
31-08-2012, 21:43
Zojuist de eerste weging gehad, de heren hebben er zin in!

Paar foto'tjes van de weging (met dank aan Mike Eykemans)

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/3374_524400240908636_212469054_n.jpg
Khalid Farrah

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/217813_524398664242127_1413684522_n.jpg
Gilberto van Es VS Mike Winter

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/547122_524395254242468_1077052278_n.jpg
Davy Plieger

lukashenko
31-08-2012, 21:48
ik heb er zin in morgen de kick off van het nieuwe seizoen
goed voorbereid gala vette match making
hopen dat het gala alle verwachtingen waar maakt en de begin van een superseizoen word

Ellen
31-08-2012, 22:01
Dank je wel Lukashenko!

Onderstaand nóg meer foto's, Mike bedankt!

http://i.imgur.com/ujJvT.jpg
http://i.imgur.com/NWMBN.jpg
http://i.imgur.com/PE8Mw.jpg
http://i.imgur.com/H9lDO.jpg
http://i.imgur.com/San3n.jpg
http://i.imgur.com/YoPAq.jpg
http://i.imgur.com/fPDFd.jpg
http://i.imgur.com/vuA57.jpg
http://i.imgur.com/wXnBd.jpg
http://i.imgur.com/WEsuv.jpg
http://i.imgur.com/cha4m.jpg
http://i.imgur.com/qeiXS.jpg
http://i.imgur.com/ldqBt.jpg
http://i.imgur.com/DaY6v.jpg
http://i.imgur.com/QiLB2.jpg
http://i.imgur.com/VXTHq.jpg
http://i.imgur.com/5wpHm.jpg
http://i.imgur.com/NnXgJ.jpg
http://i.imgur.com/2lX9f.jpg
http://i.imgur.com/T1kAH.jpg
http://i.imgur.com/2oQ89.jpg
http://i.imgur.com/YBnp5.jpg
http://i.imgur.com/FW2Gp.jpg
http://i.imgur.com/5IuQ8.jpg
http://i.imgur.com/SgPBR.jpg
http://i.imgur.com/DSWUP.jpg
http://i.imgur.com/kw46z.jpg
http://i.imgur.com/gtBtf.jpg
http://i.imgur.com/TAvRc.jpg
http://i.imgur.com/f96yV.jpg
http://i.imgur.com/wuXJJ.jpg

Ellen
31-08-2012, 22:05
Kijken of het lukt, nog wat pics! Bedankt Mike!!

http://i.imgur.com/ujJvT.jpg
http://i.imgur.com/NWMBN.jpg
http://i.imgur.com/PE8Mw.jpg
http://i.imgur.com/H9lDO.jpg
http://i.imgur.com/San3n.jpg
http://i.imgur.com/YoPAq.jpg

Ellen
31-08-2012, 22:05
http://i.imgur.com/ldqBt.jpg
http://i.imgur.com/DaY6v.jpg
http://i.imgur.com/QiLB2.jpg
http://i.imgur.com/VXTHq.jpg
http://i.imgur.com/5wpHm.jpg
http://i.imgur.com/NnXgJ.jpg
http://i.imgur.com/2lX9f.jpg
http://i.imgur.com/T1kAH.jpg
http://i.imgur.com/2oQ89.jpg
http://i.imgur.com/YBnp5.jpg

Ellen
31-08-2012, 22:06
http://i.imgur.com/FW2Gp.jpg
http://i.imgur.com/5IuQ8.jpg
http://i.imgur.com/SgPBR.jpg
http://i.imgur.com/DSWUP.jpg
http://i.imgur.com/kw46z.jpg
http://i.imgur.com/gtBtf.jpg
http://i.imgur.com/TAvRc.jpg
http://i.imgur.com/f96yV.jpg
http://i.imgur.com/wuXJJ.jpg

Mister bokito
01-09-2012, 08:36
Ellen wat was de reden dat je hier een lach op je gezicht hebt van oor tot oor:whistling::whistling:

Glen
01-09-2012, 09:26
Ellen wat was de reden dat je hier een lach op je gezicht hebt van oor tot oor:whistling::whistling:
Dat is het Mona Lisa vraagstuk....

Mister bokito
01-09-2012, 10:56
Ja Ellen geef ons het antwoord;)

de Stiep
02-09-2012, 02:03
Beetje laat, kom net binnen na een fantastisch gala. Was je er niet bij dan heb je wat gemist !!
Ga nou snurken en morgen de reportage met de foto´s er op zetten.
Latersssssssssss.:lol: en uiteraard :sleep1:

lukashenko
02-09-2012, 02:55
kom ook net terug uit egmond aan zee
ik heb geen andere woorden dan wauw
wat een spectaculair gala was dit
alles was aanwezig dikke ko,s . bloed partijen . toptalenten .zelfs de nodige drama (farrah die kevin natrapt als hij op de grond licht niet 1 maar 2 keer)
ik heb geen 1 saaie party gezien en de sfeer was op het incidentje na erg goed

de pasta was lekker en de service goed
in een zin uitgedrukt een top gala .

lukashenko
02-09-2012, 03:25
winaars van de hoofdpartyen
kevin vs khalid - na een down in de eerste ronde komt khalid erg goed terug maar word in de 3e of 4e ronde goed vastgezet met stoten in de hoek lijkt gefrustreert te worden en trapt kevin na als hij op de grond licht.
winaar op disq kevin van hesseling (kevin is er echt 1 om voor de toekomst in de gaten te houden)

gilberto vs mike- de reach tekort van mike heeft hem uiteindelijk de das omgedaan maar dat knokte hij goed recht met fighting spirit en zware stoten , gilberto was slim hield mike met knieen op afstand en hield verstandig zijn handjes goed bij zijn hoofd.
winaar na een erg spannende wedstrijd gilberto van es

geronimo vs ibrahim - helaas voor geronimo was ibrahim niet 1 maar wel 3 klasses beter
geronimo heeft er een tijd uitgelegen en wou een comeback maken maar helaas voor hem was dat tegen de onverslagen top talent ibi van gym haarlem , die er geen gras over liet groeien na 2 of 3 slagen wisselingen raakte ibi geronimo goed en gaf hem 8 tellen na de down drukte ibi goed door en maakte het in de eerste ronde af .
ik denk dat geronimo ook zeker nog een groot talent is deze jongen is nog erg jong maar een party tegen ibrahim was zeker te hoog gegrepen
winaar op 1e ronde ko ibrahim el bouni

dan de klap stuk van de avond
marino vs donald berner
weer maar met 1 woord te beschijven... wauw
in het begin was marino te snel en te sterk voor donald en scheef redelijk veilig de eerste 2 rondes op zijn naam
toen begon de ouwe sluwe vos donald ,marino goed te lezen en kwam met een paar sterke lowkicks door waar marino duidelijk last van had
4e ronde probeerde marino nog goed gas te geven maar donald bleef drukken en raakte marino erg handig en gaf marino nog een goede bloedneus erbij
de 5e ronde was een all out WAR.met 2 topvechters die alles deden om de titel op zijn naam te zetten
toen gebeurde er helaas iets wat deze wedstrijd bestempelde en donald berner denk ik de titel koste
donald shokte marino met een lowkick naar zijn lamme been maar sprong door met een dubbele gesprongen knie die een dikke snee in marino,s wenkbrauw opende na een korte pitstop en een likkie vaseline kon de party weer door
donald probeerde weer een dubbele knie maar haalde marino uit balans ,
toen donald echter lande na zijn gesprongen knie kwam hij duidelijk onbedoelt tegen het gezicht van marino aan (die op de grond lag) en opende de snee erger dit werd bestraft met een gele kaart en een punt aftrek .
daarna gingen beide heren er vol voor en veranderde de ring weer in een warzone tot de laatste bel.
dit was echt een party die titel waardig was ongelovelijk.
ik ben blij dat ik niet hoefde te jureren want zelf met een open scoring systeem kwamen de jury leden er niet goed uit.
na lang overleg werd deze titel aan marino meegeven die er erg hard voor had geknokt.
maar van mij part hadden ze allebei een titel mee naar huis nemen .
winaar HET PUBLIEK .ps en de nieuwe nederlands kampioen tot volgens mij 84 kilo marino van schouten
die wel een stuk meer gedaan heeft dan berner (alleen berner richte meer schade aan)
top prestatie van marino van schouten ik ben benieuw wat voor top partijen hij nog gaat draaien in deze gewichts klasse
ik ga me bedje in osu

Richelieu
02-09-2012, 07:52
Bedankt voor je verslag van de avond Danny! Mooie partijen zo te horen, al was en is gedrag van Farrah onacceptabel!!

crazy mike
02-09-2012, 10:42
Ellen bedankt weer dat ik mocht vechten op je gala helemaal top see you soon greets MIke

raveboy
02-09-2012, 11:08
Ik ben benieuwd naar het verslag.
In het bijzonder 1 partij die als KO werd beschouwd, maar die in mijn eigen ogen ( en zijn eigen coaches ) een hoog toneelstuk gehalte had.
Ik moet de beelden nog terug zien, maar wat ik zag was een stoot , en voor mijn gevoel een iets te late reactie, en dat was dan nog eens een pirouetje ook.
Later probeerde hij op te staan en toen viel hij ookal weer zo raar.
Kan het mis hebben, dus geen namen, maar lijkt me sterk dat ik en coaches van de persoon die KO ging ( dus niet eens van de tegenstander ) de enige waren die de pirouette too much vonden na zo'n stoot.

Verder top gala, eindelijk ook 1 die niet zo lang duurde, volgens mij 18:00 tot 23:00 of 24:00 ? dat zijn redelijke tijden.
Het geluid was wel wat minder, ik had het idee dat de geluidsman af en toe dacht dat ie een dj was op een festival haha
Dan ging het geluid zo hard dat je niks meer hoorde en dan opeens weer uit en weer hard.

Noord Holland is eindelijk een beetje vertegenwoordigd maar meer gala's als alleen Schermerhorn vroeger, nu Den Helder, Wormer, Alkmaar en Egmond aan Zee.

Mister bokito
02-09-2012, 11:12
Was weer een Top gala Ellen & M-sports bedankt.

Nu gaan we onze aandacht richten op 10 nov.2012 Kickboks/Mma gala in Den Helder.

Glen
02-09-2012, 14:13
kevin vs khalid - na een down in de eerste ronde komt khalid erg goed terug maar word in de 3e of 4e ronde goed vastgezet met stoten in de hoek lijkt gefrustreert te worden en trapt kevin na als hij op de grond licht.
winaar op disq kevin van hesseling (kevin is er echt 1 om voor de toekomst in de gaten te houden)

Deze aktie vind al in de tweede ronde plaats en hoewel we hier niet te lang bij stil moeten staan is het toch het vermelden waard dat de verzorgers en broer van Ibrahim El Bouni van Gym Haarlem zich rondom Farrah heen verzamelen en hem beschermen tegen de menigte buiten de ring!! Top jongens!
En spijtig voor Bert, die verdiend dit niet!

Maar ik wil toch eindigen met de complimenten aan de organisatie voor een top gala!

Dragao
02-09-2012, 14:27
Ik ben benieuwd naar het verslag.
In het bijzonder 1 partij die als KO werd beschouwd, maar die in mijn eigen ogen ( en zijn eigen coaches ) een hoog toneelstuk gehalte had.
Ik moet de beelden nog terug zien, maar wat ik zag was een stoot , en voor mijn gevoel een iets te late reactie, en dat was dan nog eens een pirouetje ook.
Later probeerde hij op te staan en toen viel hij ookal weer zo raar.
Kan het mis hebben, dus geen namen, maar lijkt me sterk dat ik en coaches van de persoon die KO ging ( dus niet eens van de tegenstander ) de enige waren die de pirouette too much vonden na zo'n stoot.

Verder top gala, eindelijk ook 1 die niet zo lang duurde, volgens mij 18:00 tot 23:00 of 24:00 ? dat zijn redelijke tijden.
Het geluid was wel wat minder, ik had het idee dat de geluidsman af en toe dacht dat ie een dj was op een festival haha
Dan ging het geluid zo hard dat je niks meer hoorde en dan opeens weer uit en weer hard.

Noord Holland is eindelijk een beetje vertegenwoordigd maar meer gala's als alleen Schermerhorn vroeger, nu Den Helder, Wormer, Alkmaar en Egmond aan Zee.


Grappig je bent niet de enige die dat vond. Ik vond het namelijk ook to much en vooral toen hij opstond en springend weer ging liggen. Normaal zakken mensen in. Ik had eerder het gevoel dat hij dit als een goede uitweg zag om de partij redelijk ongeschonden door te komen

Mister bokito
02-09-2012, 16:17
We zitten met smart te wachten op de foto's en helemaal de film opnames van onze showactie hahahaha

Glen
02-09-2012, 16:43
We zitten met smart te wachten op de foto's en helemaal de film opnames van onze showactie hahahaha
De dvd is in ieder geval klaar!!
Het is een dubbel dvd geworden.

Mister bokito
02-09-2012, 16:51
Glenstuur je straks een mail gr Bokito hahahaha

lukashenko
02-09-2012, 18:57
nog geen foto,s?

Mister bokito
02-09-2012, 19:06
Wij zitten ook met smart te wachten :-)))))))))))))) Wie plaatst er eerder MixFight of Ben.......................................

lukashenko
02-09-2012, 19:09
Grappig je bent niet de enige die dat vond. Ik vond het namelijk ook to much en vooral toen hij opstond en springend weer ging liggen. Normaal zakken mensen in. Ik had eerder het gevoel dat hij dit als een goede uitweg zag om de partij redelijk ongeschonden door te komen
of hij probeerde een ko scene van fightnight na te spelen daar moest ik aan denken
sja tis moeilijk te beoordelen wij weten niet hoe hij zich voelde
of hoe hij reageert als ie onder een adrenaline rush duizelig is .
die stoot zat er in ieder geval erg goed op
laten we geen krediet van de winaar afnemen door het geen ko te noemen .

stephan_dude
02-09-2012, 19:17
Naast foto's ben ik ook geinterreseerd in de uitslagen

crazy mike
02-09-2012, 19:44
Ik denk jullie het over rydell Etnell hebben van Mas gym . Ik heb hem na zijn partij gesproken hij vertelde mij dat hij goed aangeslagen was. Ik ken rydell ook persoonlijk hij is iemand die NOOIT zoiets zou uithalen in de ring die man is een echte vechter .

Glen
02-09-2012, 19:58
Hierbij de uitslagen, ik hoop dat ik goed heb opgelet..




ROOD


BLAUW



J
Mike Besse 15 jr
Kyo Thai
BLAUW WOP
Davy Plieger 14 jr
SportsArt


J
Frans Schouten 11 jr
M Sports
ROOD WOP
Max Jassen 12 jr
Team Nibte/FFC


C
Thomas Eckhart 22 jr
Family Gym
ONBESLIST
Bilal el Banay 18 jr
Bullys Gym


N
Hakar Ismael 16 jr
Mejiro FRL
ROOD WOP
Omar Malikbaba 18 jr
Keumgang


N
'Magie' Mike Smith 21 jr
M Sports
BLAUW WOP
Morad Tefrati
SS Houwaart


MMA
Bernard Levison 20 jr
Shaolin Ryu
ROOD WOP
Rick Voet 17 jr
FC Verstegen


N
Arnoux Breek 19 jr
Olympiawaard
ROOD WOP
Mardon Smith 23 jr
SS Houwaart


C
Mike Gijbels 18 jr
Team Gunyar
ONBESLIST
Lewin Teymurov 22 jr
Team Tauran


N
Jeroen vd Wateringen 21 jr
M Sports
ROOD WOP
Imam Nalajev 21 jr
Meliani Gym


N
Fouzi el Kandoussi 16 jr
Gym Haarlem
ROOD WTKO
Chris vd Meer 18 jr
SFW de Schakel


C
Bas Meelhuijsen 31 jr
FPA Amersfoort
ROOD WTKO
Mehmet Arslan 27 jr
Team de Jager


N
Denny Woortman 18 jr
Gym Haarlem
ONBESLIST
Sezer Albayrak 24 jr
Industria Sport


MMA
Mitchell 'The Hobbit' Cadeau 19 jr
Shaolin Ryu
ROOD WOP
Boy Reuvers 21 jr
Tatsujin Nijmegen


B
Kevin Hessling 22 jr
Gym Haarlem
ROOD W DSQ
Khalid Farrah 25 jr
Kops Gym

Glen
02-09-2012, 19:58
ROOD


BLAUW



C
Regilio vd Ent 17 jr
M Sports
ROOD WOP
Jack Tazelaar 18 jr
TT Beverwijk


N
Nick Kooijman 17 jr
Kyo Thai
ROOD WOP
Sam Roelands 16 jr
SFW de Schakel


C
Jongky Tetehuka 34 jr
Mejiro Gym
ROOD W OPG
Koike Hes 23 jr
Cool Gym


C
Rydell Etnel 27 jr
MAS
BLAUW WKO
Ivan Jovic 20 jr
Pancration


C
Oguzhan Arslan 18 jr
Team Gunyar
ROOD WTKO
Wesley Douwes 21 jr
TT Beverwijk


MMA
Donovan Panayiotis 30 jr
FTA Lemmer
ROOD W RSC
Frank van lersel 31 jr
Team de Jager


N
Bryan Smal 16 jr
Kyo Thai
ROOD WTKO
Rick Ponne 19 jr
Family Gym


N
Tony Drenth 21 jr
Sport 2000
BLAUW WOP
Anass Echarouti 18 jr
Kops Gym


C
Halder Faraj 21 jr
Family Gym
BLAUW WOPG
Vittorio Verrier 20 jr
industria Sports


B
Gilberto van Es 25 jr
Pancration
ROOD WOP
Mike Winter 40 jr
Oosterbaan Gym


B
Ibrahim el Bouni 19 jr
Gym Haarlem
ROOD WKO
Geronimo de Groot 19 jr
Cool Gym/Relex


A
Marino 'Zigeunerjongen' Schouten 25 jr
M Sports
ROOD WOP
Donald 'NBK' Berner 38 jr
Yamato Gym/lndustria

raveboy
02-09-2012, 20:03
Ik denk jullie het over rydell Etnell hebben van Mas gym . Ik heb hem na zijn partij gesproken hij vertelde mij dat hij goed aangeslagen was. Ik ken rydell ook persoonlijk hij is iemand die NOOIT zoiets zou uithalen in de ring die man is een echte vechter .

Het is even wachten op de beelden online, maar de beelden zijn al teruggekeken, en het ziet er apart uit, om het op zijn zachts uit te drukken.
Als iemand een salto of schroef maakt, dan kan dat lijkt me nooit door een stoot op je hoofd, al helemaal niet als het een seconde te laat is.
Een rol op de grond zou ik nog wel geloven, maar ik zag al meer mensen ( ook die in zijn hoek stonden ) kijken van WTF, dit kan lichamelijk niet eens door zo'n stoot.
Ookal was die stoot wel hard, alles trouwens was hard van zijn tegenstander.
Maar het menselijk lichaam kan gekke dingen doen, dus misschien was het wel een echte KO, dat weet alleen de vechter zelf, of juist niet als het goed is.

Ellen
03-09-2012, 11:19
Hoi allemaal,

Ik zou graag iedereen die heeft bijgedragen aan de tweede editie van Fight For Victory, heel erg BEDANKEN!!
Dankzij jullie is het weer een gezellige avond geworden!!!!

de Stiep
03-09-2012, 12:29
We zitten met smart te wachten op de foto's en helemaal de film opnames van onze showactie hahahaha

ff een voorschotje. http://youtu.be/ZpD3r7fQrXE


http://www.youtube.com/watch?v=ZpD3r7fQrXE&feature=youtu.be
(http://youtu.be/ZpD3r7fQrXE)

Wiebe
03-09-2012, 17:41
ff een voorschotje. http://youtu.be/ZpD3r7fQrXE (http://youtu.be/ZpD3r7fQrXE)

het is mij niet echt duidelijk geworden of die klets er nou goed op zat of niet, dat die balletoefening op de grond dan wat overdreven is dat dan weer wel.

lukashenko
03-09-2012, 17:53
die ko stoot laat hem bijna een salto doen en jullie twijfelen of die rydell echt duizelig was..
ik geloof wel dat ie echt niet doorkon .
mischien dat ie echt niet op kon staan maar dat met zijn laatste krachten wel probeerde.
ik heb wel eens in boksen zulke ko,s gezien
ps in het begin bij de opkomsten zie je links van de catwalk de beef tussen bami en danny hoving verder sudderen.
de opmerkingen die over en weer gemaakt zijn zitten bij beide vechters blijkbaar nog dwars.
ik heb gehoort dat kane begin november in almere weer een gala geeft.
nogmaals bami
laten we dit sportief in de ring oplossen
dat is toch veel beter dan elkaar moeten ontlopen op gala,s enz
we zitten allebei in het wereldje we gaan elkaar wel vaker tegenkomen .
laten we dit met onze vuisten oplossen en het publiek met een knalparty belonen!!!!

lukashenko
03-09-2012, 18:00
die stoot die hij op 4,25 krijgt
zit et goed op achter zijn oor (kijk maar goed)
dat kan je evenwichts orgaan beinvloeden en zulke capriolen veroorzaken

McClane
03-09-2012, 18:08
Niet meer door kon of niet meer door wilde, het opstaan en vallen vind ik er ook behoorlijk gemaakt uit zien.

Dragao
04-09-2012, 00:07
Grappig je bent niet de enige die dat vond. Ik vond het namelijk ook to much en vooral toen hij opstond en springend weer ging liggen. Normaal zakken mensen in. Ik had eerder het gevoel dat hij dit als een goede uitweg zag om de partij redelijk ongeschonden door te komen
I stand corrected. na de beelden te hebben gezien heeft hij gewoon vol een hoek gekregen. Dat je daarna de stanky leg doet kan gebeuren

lukashenko
04-09-2012, 16:12
ff een voorschotje. http://youtu.be/ZpD3r7fQrXE


http://www.youtube.com/watch?v=ZpD3r7fQrXE&feature=youtu.be
(http://youtu.be/ZpD3r7fQrXE)

lukashenko
04-09-2012, 16:13
ff een voorschotje. http://youtu.be/ZpD3r7fQrXE


http://www.youtube.com/watch?v=ZpD3r7fQrXE&feature=youtu.be
(http://youtu.be/ZpD3r7fQrXE)
weet iemand hoe dat liedje heet waar ryddell mee opkomt?