PDA

View Full Version : Vervanger Mario Stapel @ Fight Club Den Haag



beau01
04-07-2012, 15:42
Na het invullen van de -93 EK partij, kreeg ik een kreunende Stapel aan de lijn. Normaliter ga ik niet te hard van Stapel als er iemand kreunt aan de lijn, maar ik kreeg een kreunende mededeling: Oh, I am sick!

Op dat moment ging er van alles door me heen. Ik werd er Stapelgek van. Ik kom mijn emoties niet inhouden noch opStapelen of afStapelen en antwoordde heel coulant: Scheise, waarop hij antwoordde "Das Stimmt".
Kortom, meneer Stapel heeft last van buikgriep.

We hebben op korte termijn een nieuwe tegenstander voor Hracho Darpinyan kunnen regelen:

Rimgaudas Kutkaitis uit Letland.

http://www.sherdog.com/fighter/Rimgaudas-Kutkaitis-10912

ShoNuff
04-07-2012, 16:10
Hmm, het rare is dat Sherdog afgelopen zaterdag al voorspelde dat de kans groot was dat Stapel niet zou komen vechten, uit oude gewoontes..

Maar met Hracho is het toch altijd wel een spektakel. Ik heb er in ieder geval nog zin in!!

http://www.sherdog.com/news/articles/10-July-Tussles-Worth-Watching-43879

Hracho Darpinyan vs. Mario Stapel
Fight Club Den Haag 2 | July 8 -- Den Haag, Netherlands

Even though it boasts two current UFC fighters in Stefan Struve and Michael Kuiper, the Netherlands is not exactly known for being an MMA-keen country. The Dutch prefer their kickboxing instead. Still, regional promotion Fight Club Den Haag offers a nice little scrap between Armenian knockout artist Darpinyan and Brazilian jiu-jitsu black belt Stapel. Unfortunately Stapel, who has fought as low as lightweight in his career, has had a tendency to pull out of fights at the last minute. Fans need to cross their fingers for this intriguing striker-versus-grappler confrontation to go through.

ijsblok
04-07-2012, 18:26
sowieso heel raar van Sherdog om Hracho vs Stapel striker vs grappler te noemen...

Marco (scheids)
04-07-2012, 18:34
sowieso heel raar van Sherdog om Hracho vs Stapel striker vs grappler te noemen...

Waarom? Klopt toch wel.......

ijsblok
04-07-2012, 18:41
Waarom? Klopt toch wel.......
Nee, Hracho kan heus wel wat boksen, maar is toch echt meer een judoka/worstelaar. Dus grappler.

Marco (scheids)
04-07-2012, 18:54
Maar wel met een hele goeie GnP en dat zien Amerikanen als een striker :-)

de Stiep
04-07-2012, 20:40
Maar wel met een hele goeie GnP en dat zien Amerikanen als een striker :-)
Helemaal mee eens Marco.

beau01
05-07-2012, 23:21
Maar wel met een hele goeie GnP en dat zien Amerikanen als een striker :-)

Das stimmt!

remco pardoel
06-07-2012, 03:12
Hrach is een tijdje ongeslagen met Grappling
:)

Iemand die staande uit de voeten kan word een striker genoemd

Maar bij Sherdog hebben ze het wel eens vaker bij het verkeerde eind :)

Marco (scheids)
06-07-2012, 17:37
En hoe noemen ze dan een vechter met een sterke GnP Remco? Ben ik wel benieuwd naar .....

lopez86
07-07-2012, 16:09
Een pounder.

ijsblok
07-07-2012, 19:15
Hrach is een tijdje ongeslagen met Grappling
:)

Iemand die staande uit de voeten kan word een striker genoemd

Maar bij Sherdog hebben ze het wel eens vaker bij het verkeerde eind :)

gelukkig nog een deskundige die ziet dat hracho meer een grappler dan striker is :)