PDA

View Full Version : Bonje bij Topteam Beverwijk?



Modoc
05-07-2012, 07:03
Na het gala in Brussel schijnt Dick Vrij zijn medetrainer Harry Hoofd neer te hebben geslagen hoorde het van iemand die er toevallig naast stond
Jammer leek me een goeie combinatie

Leventdepevent
05-07-2012, 07:32
dat zou wat zijn zeg

MMAFAN-1122
05-07-2012, 07:50
Vreselijk! Kan me niet voorstellen dat Harry zich laat slaan door Dick!!

Anderson
05-07-2012, 09:30
Harry zit toch al jaren bij Team Perfect trainer van Tyrone Spong.

Tony Galento
05-07-2012, 10:24
harry ging niet neer hoor.

marster
05-07-2012, 11:11
Was het een Vledder

Tony Galento
05-07-2012, 11:17
Was het een Vledder

één stoot zat er op, de rest weerde hij af.

Sadix
05-07-2012, 11:32
één stoot zat er op, de rest weerde hij af.

lol wtf

wat was de reden?

Mattie73
05-07-2012, 11:39
één stoot zat er op, de rest weerde hij af.


Wat was de aanleiding van de ruzie?

micha
05-07-2012, 12:12
Ik zou hier lekker over door blijven ouwehoeren dames dat wordt vast gewaardeerd!

slotje of offtopic

prive story gejank

R.D.N
05-07-2012, 12:14
Nee joh wtf......is dit serieus.

Peacey
05-07-2012, 12:15
Constateer laatste tijd een steeds hoger Albert Verlinde gehalte hier.
Idd slotje.
Laat ze dat lekker intern oplossen.

marster
05-07-2012, 12:22
Hadden ze echt ruzie, Dacht gewoon een Vledder en dat was het.

Simone
05-07-2012, 14:13
Echt hoor. Wat een geroddel, lijkt wel alsof ik op het libelle forum oid zit.

LeeMurray
05-07-2012, 14:40
Constateer laatste tijd een steeds hoger Albert Verlinde gehalte hier.
Idd slotje.
Laat ze dat lekker intern oplossen.
Mij is het ook opgevallen. In die Badr & Estelle topic gingen bepaalde leden ook al los. Geen schaamte meer bij die gasten...

Bolletje
05-07-2012, 14:49
Je kan het misschien twijfelachtig vinden of dit discussiewaardig is, maar vragen om een slotje over een relevant onderwerp, namelijk 2 toonaangevende trainers die met elkaar in het openbaar op de vuist gaan, ruikt nogal naar censuur....

blade
05-07-2012, 14:52
zie dat niemand dat nog gevraagd heeft maar zijn er ook beelden van??:lol:

yuko
05-07-2012, 15:16
Je kan het misschien twijfelachtig vinden of dit discussiewaardig is, maar vragen om een slotje over een relevant onderwerp, namelijk 2 toonaangevende trainers die met elkaar in het openbaar op de vuist gaan, ruikt nogal naar censuur....

Hoe kun je er zover naast zitten zeg... Door dit soort discussies komt deze sport onnodig en onterecht in een kwaad daglicht te staan. Het beste is het om dit soort 'incidenten' te mijden op fora zoals deze.

blade
05-07-2012, 15:20
Hoe kun je er zover naast zitten zeg... Door dit soort discussies komt deze sport onnodig en onterecht in een kwaad daglicht te staan. Het beste is het om dit soort 'incidenten' te mijden op fora zoals deze.


tja dan moet je elkaar niet op de smoel slaan als jan en alleman erbij staat wie brengt wie nou in een kwaad dagtlicht

Italian*Berlusconi*
05-07-2012, 15:43
ik hoorde ook zoiets van de week over Harry Hoofd of Rene Rooze, haal ze vaak door elkaar.. maar meer dat het met een bedrag qua "schuld" te maken had. Maar dat is gissen...

Offtopic maar in het boek de oorlog tegen de amsterdamse onderwereld komt dhr Vrij en ook Dhr Nijman bij naam voor en in getapte gesprekken voor in o.a. het proces over Endstra. (R. Nyquist komt hier trouwens ook in voor).

Niet om olie op het vuur te gooien hier hoor, maar laten we niet doen of er niks gaande is daar ;)

Verder ben ik Zwitserland in deze, neutraal ;)

yuko
05-07-2012, 16:01
tja dan moet je elkaar niet op de smoel slaan als jan en alleman erbij staat wie brengt wie nou in een kwaad dagtlicht

precies!

Peacey
05-07-2012, 16:47
tja dan moet je elkaar niet op de smoel slaan als jan en alleman erbij staat wie brengt wie nou in een kwaad dagtlicht

Nou en? Wat hebben wij daar als forumbezoekers mee te maken.
Feit blijft dat je met dit soort topics de sport niet goed doet omdat je hier veeeeel meer mensen bereikt als de enkeling die erbij is geweest.
Wat er tussen die heren gebeurt is laat dat lekker tussen die heren blijven en als je smeuige sappige roddels en details wilt horen moet je opkankeren naar het libelle forum ofzo.

onne1983
05-07-2012, 16:50
Niet dat het mij allemaal veel boeit. maar als 2 voetballers (Robben en die fransman) met elkaar in de kleedkamer op de vuist gaan word het toch ook openlijk besproken? Waarom zou dat hier niet mogen?

Peacey
05-07-2012, 16:52
Waarom denk jezelf Onne, jij hebt het licht ook niet uitgevonden of wel?
Ik negeer deze thread wel, is beter denk ik maar zo.

silent
05-07-2012, 16:52
Nou en? Wat hebben wij daar als forumbezoekers mee te maken.
Feit blijft dat je met dit soort topics de sport niet goed doet omdat je hier veeeeel meer mensen bereikt als de enkeling die erbij is geweest.
Wat er tussen die heren gebeurt is laat dat lekker tussen die heren blijven en als je smeuige sappige roddels en details wilt horen moet je opkankeren naar het libelle forum ofzo.

Denk dat dit taalgebruik ook lekker bijdraagt......

YoMarK
05-07-2012, 16:54
Volgens mij worden hier geen mensen ongefundeerd zwart gemaakt, dus wat mij betreft is dit gewoon actueel en ontopic in het vechtsport forum.

blade
05-07-2012, 17:06
Nou en? Wat hebben wij daar als forumbezoekers mee te maken.
Feit blijft dat je met dit soort topics de sport niet goed doet omdat je hier veeeeel meer mensen bereikt als de enkeling die erbij is geweest.
Wat er tussen die heren gebeurt is laat dat lekker tussen die heren blijven en als je smeuige sappige roddels en details wilt horen moet je opkankeren naar het libelle forum ofzo.

volgens mijn maak jij niet uit wat er hier geschreven daar zijn modjes en admin voor en idd je taalgebruik zit ik ook niet op te wachten beetje bagger om met ziektes te strooien

onne1983
05-07-2012, 17:07
Waarom denk jezelf Onne, jij hebt het licht ook niet uitgevonden of wel?
Ik negeer deze thread wel, is beter denk ik maar zo. Luister, ik snap heus wel dat het niet een ruzie over een kickboks wedstrijd is, maar het feit is dat het 2 prominente mensen in de kickboks sport zijn en daarom snap ik dat het op een kickboks forum besproken word.
Maar negeer deze thread maar, want normaal discussieren is niet jouw sterkste kant geloof ik!

MJOKKIE
05-07-2012, 17:10
Je kan het misschien twijfelachtig vinden of dit discussiewaardig is, maar vragen om een slotje over een relevant onderwerp, namelijk 2 toonaangevende trainers die met elkaar in het openbaar op de vuist gaan, ruikt nogal naar censuur....

Helemaal mee eens. Maar er wordt hier wel meer verzwegen..

ICON
05-07-2012, 18:20
of topics worden tijdig op slot gegooid als er wat gezegd wordt over bepaalde mensen

oooh vroeger was alles beter he..

KO.YOU.FOOL
05-07-2012, 18:25
Opzich vind ik het wel een interessant verhaal, maar de topic starter heeft het er over dat hij toevallig van iemand anders had gehoord dat... zus en zooo
Dat vind ik nu niet echt een goede source en daarom ook niet echt een discussie waard.

robholland
05-07-2012, 19:17
Als je het niet discussie waardig vindt, dan reageer je toch niet. Vreemd dat sommige mensen hier op een openbaar en open forum zo voor censuur zijn...

Peacey
05-07-2012, 19:31
Censuur heerst hier al tijden.

yy
05-07-2012, 19:34
precies! wordt elders al genoeg in de doofpot gegooid

en wat betreft de sport in kwaad daglicht stellen, dat komt niet door de berichtgeving maar dat hebben de twee heren aan zichzelf te danken

Tony Galento
05-07-2012, 20:53
Opzich vind ik het wel een interessant verhaal, maar de topic starter heeft het er over dat hij toevallig van iemand anders had gehoord dat... zus en zooo
Dat vind ik nu niet echt een goede source en daarom ook niet echt een discussie waard.

jij zegt gewoon doodleuk dat het niet is gebeurd? :lol:

Richelieu
05-07-2012, 21:01
Opzich vind ik het wel een interessant verhaal, maar de topic starter heeft het er over dat hij toevallig van iemand anders had gehoord dat... zus en zooo
Dat vind ik nu niet echt een goede source en daarom ook niet echt een discussie waard.

We waren in het begin ook enigszins sceptisch over deze topicstarter, want de ervaring leert ons dat topics aangemaakt door dit soort starters 100% waarheid zijn of 100% onzin bevatten. We hebben deze topic voorgelegd aan een betrouwbare bron en in dit geval was hetgeen gemeld is waar. Toch ontgaat mij de reden om hier over de discussiëren wel. Als beide heren een geschil hebben met elkaar is dat jammer, maar dat is dan iets tussen deze twee heren.

Fightfan
05-07-2012, 21:21
Misschien een wedstrijd in de veteranen leauge tegen ekaar?

univers1l
05-07-2012, 21:39
Het leek mij een hechte team daar in Beverwijk, wel jammer natuurlijk, maar voor iemand die niet weet wat gaande is, kan ik me voostellen dat je wilt weten wat er is gebeurd. slaat nergens op om dit in de doofpot te stoppen. Mixfight moet over vechten gaan, maar ook wat er in gangen gebeurt.

The Bulldog
07-07-2012, 16:59
Sorry hoor maar ik zie hier reacties die ik niet snap....

Ten eerste de opening met de vraag....wtf gaat je dat aan.....(persoonlijke mening...)


Objectief..... tja er gebeurd iets tussen 2 bekenden in de sport in het openbaar....niet gek dat er vragen komen....


alle gelul eromheen hebben geen ut imo...

betreft die jankers die het woord censuur gebruiken....zout lekker op dan...als je het hier zo`n censuur vind....
Soms moet er een 3e partij even doordacht iets op slot gooien...discussie is niet altijd verhelderend of situatie verbeterend....en dan gaat het niet eens om het onderwerp maar om hoe dsommige gasten hier denken zich te moeten uiten....alsof ze de wijheid in pacht hebben....

YoMarK
07-07-2012, 17:40
Als beide heren een geschil hebben met elkaar is dat jammer, maar dat is dan iets tussen deze twee heren.
Dan hadden ze dat lekker achter gesloten deuren moeten uitzoeken toch?
Als je niet meer over bepaalde zaken mag discussiëren, dan kan je topics over Sonnen en Silva ook wel sluiten en hier gewoon alleen de uitslagen op het forum zetten.

The Bulldog
07-07-2012, 17:55
is toch wel een verschilletje in o nie...

die gasten zetten hun beef in als middel het te hypen....

Ben wel met je eens dat als je iets in het openbaar doet je eraan bijdraagt dat er vragen over komen...

de manier waarop ist dan vaak he...

Facade
07-07-2012, 18:03
Als je dit topic even doorleest, zie je dat negen van de tien comments niet over 'de bonje bij Topteam Beverwijk' gaan, maar over de vraag of je het hierover mag hebben. Eigenlijk wordt er bijna niks gezegd over het opstootje zelf verder :P

Ik snap daarom persoonlijk ook niet zo goed waarom je 2 dagen later er nóg een keer over begint @ underdog... Ignore it till it goes away, als de heren verstandig zijn is er verder toch geen nieuws....

Peacey
07-07-2012, 18:40
Ik snap daarom persoonlijk ook niet zo goed waarom je 2 dagen later er nóg een keer over begint @ underdog... Ignore it till it goes away, als de heren verstandig zijn is er verder toch geen nieuws....

.